چگونه از 50 سال از قورباغه و وزغ شکل بی شماری ادبی دوستی


A collage of illustrations of children's book characters
تصویر عکس با تخته سنگ. تصاویر Hyperion کتاب برای کودکان Candlewick کودکان و نوجوانان می توانید پرس و HarperCollins Publishers.

“اولین چیزی که غم انگیز است” شگفتی مک بارنت در مورد باز کردن داستان قورباغه و وزغ دوست هستند. بارنت یک پرکار کتاب کودکان نویسنده که کار شامل سام و دیو حفاری سوراخاست حق در مورد آن. اگر سری کتاب های آرنولد Lobel است پر از خوانندگان جوان با حس گرمی و نزدیکی برای پنج دهه قورباغه و وزغ باز می شود با ناامیدی و یاس و نومیدی. این اولین روز بهار و قورباغه مشتاق برای یک جشن پس از خواب زمستانی مراسم. اما وزغ نمی خواهد از رختخواب. او می گوید قورباغه به بازگشت در یک ماه و رازک به خواب. قورباغه پنجه نرم می کند “اما وزغ من تنها خواهد بود تا پس از آن.” به جای استعفا خود را به انزوا قورباغه sneaks را به وزغ خانه ریپ یک تعداد انگشت شماری از صفحات خارج از تقویم بیدار وزغ بازگشت و ترفندهای او را به اعتقاد به یک ماه گذشته است. “در مواجهه با چشم انداز بودن به تنهایی برای یک ماه یا ارتکاب یک عمل فریب او را بهترین دوست خود” بارنت توضیح می دهد. “و آن را به یک پایان خوش زیرا آنها با هم. این دوزیستان عمل آنها را در راه های پیچیده را به هر یک از دیگر, اما دوستی است و تنها چیزی که ایستاده بین آنها و ناامیدی است.”

برای uninitiated خواندن این کلید به یک داستان در مورد یک زن و شوهر از انسان polliwogs ممکن است به نظر می رسد کمی زیاد است. اما هر کسی که زمان صرف شده در جهان Lobel ساخته شده برای این دو مخلوقات می داند که اگر هر چیزی, آن را تقریبا کتمان حقیقت است. قورباغه و وزغ مانند خود forebears در این باد در درختان بید, مارس سرهم بندی کردن در مورد جنگل در پشم ونخ راه راه, ورزشی, کت, اما انباشته وزن از داستان است به طور غیر منتظره در حال حرکت است. هر چند هر یک از داستان کوتاه شروع می شود با این فرض از یک ماجراجویی طرح پیچ و تاب است که همواره چیزی واقعا اتفاق می افتد. ما نمی دور با قورباغه و وزغ و در عین حال در داستان پس از داستان ما به دست آوردن یک بلوری حس رابطه خود را. قورباغه و وزغ ها , دوستان, در هر حفظ و استرس زا معنی واقعی کلمه.

هر چند Lobel درگذشت در سال 1987 پس از یک نبرد طولانی با بیماری ایدز شخصیت او دوستی را تحمل کرده است. نویسندگان و تصویرگران من مصاحبه در مورد سالگرد 50 از قورباغه و وزغرا انتشار ندهید فقط احترام Lobel و یا خود را به یاد کتاب با علاقه. آنها با استناد به این داستان مانند انجیل رفتن به شور در مورد Lobel ادبی صنایع دستی و صحبت کردن در مورد قهرمانان خود را با نوع تفسیری پیچیدگی که ما به طور معمول ذخیره برای ارقام از ادبیات کلاسیک. به عنوان نویسنده و تصویرگر Cece بل قرار می دهد و آن کتاب “مثل یک کودک مقدمه ای به نثر و شعر واقعا….” سه جداگانه نویسندگان giddily گفته Lobel را توهم داستان “رویا” از قورباغه و وزغ با هم به من به عنوان اگر بعد از این همه سال آنها هنوز نمی توانستم باور Lobel انجام داده بود چیزی بیشتر میکرد بنابراین روشنگری بنابراین terrifyingly باهوشتر در صفحات یک کتاب برای بچه های کوچک است.

کودکان و نوجوانان’ قفسه امروز هم ریخته با همان نوع بیچاره انسانی (هر چند نه انسان) duos به عنوان قورباغه و وزغ از بل خرگوش و ربات به تیم اگان را Dodsworth و اردک به مو ویلمز’ فیل و Piggie. اما به عنوان ویلمز خود را یادداشت Lobel میراث به این نسل از نویسندگان و تصویرگران است بیش از یک روش ساده عجیب و غریب زن و شوهر غرور. “Lobel برخورد سر با پیچیدگی سوء تفاهم ها و نوسانات عاطفی است که تعریف یک دوستی واقعی” گفت: ویلمز. “من فکر می کنم چند سازندگان که مراقبت به همان اندازه در مورد خود شخصیت عاطفی به خوبی به عنوان او انجام داد.” مارلا Frazee نویسنده و تصویرگر از بوت & کفش به عنوان به خوبی به عنوان رئیس نوزادمی خواند رابطه بین قورباغه و وزغ به عنوان “عاطفی نقشه راه چگونه به عشق و افتخار و احترام ترین فرد خاص در زندگی خود را بدون دادن بیش از حد از خودتان دور در این فرآیند است.” آن را آسان به جاروب یدکی جهان قورباغه و وزغ چون در میان صحبت مارها و شیرینی-خوردن پرندگان است که چیزی واقعی است.

“من فکر می کنم چند سازندگان که مراقبت به همان اندازه در مورد خود شخصیت عاطفی رفاه به عنوان [Lobel] بود.” — Mo ویلمز

Lobel می خواستم هرگز به overintellectualize شخصیت او—او به آرامی بو داده خود را معاصر Maurice Sendak که—اما او باز در مورد چگونگی سری منعکس شده خود را در زندگی عاطفی. “این اولین بار من تا به حال تبدیل شده درون,” او گفت: لوسی Rollin در سال 1984. “این نه اسکیزوفرنی چیز. من در مورد مراقبت که داستان از چه قرار خواهد بود برای کودکان, اما در همان زمان من آگاه بود که تمام چیزهایی که اتفاق افتاده در آن اساسا برای من خیلی شخصی بود و رزونانس در زندگی خود من است.” Lobel دختر, Adrianne Lobel تکرار شدند. “شخصیت از آمد که او بود,” او به من گفت. “او هرگز condescended به کودکان است.”

اذعان به این واقعیت است که بزرگسالان و کودکان و نوجوانان احساس می کنم با همان شور و شوق و شدت حتی اگر آنها به عنوان خوانده شده بر روی سطوح مختلف است مرکزی برای هر دو ترکیب و پذیرایی از Lobel کتاب. به عنوان هماهنگ به عنوان معاصر ادبیات کودکان است که به روانی و نیازهای رشد کودکان, آن را هنوز هم به عنوان یک پدر و مادر خواندن قورباغه و وزغبه گوش بچه های خود صحبت به راه Lobel صحبت می کند به آنها و شنیدن راه او صحبت می کند به شما بیش از حد. برای آندریا Loney نویسنده Bunnybear و گرفتن یک عکس از من, James Van Der Zee!, دوستی میان قورباغه و وزغ است که یک مدل از “ثبات و آسایش و بخشش در جهان است که گاهی اوقات احساس نا امن و یا گیج کننده است.” داستان “احساس می کنم مثل یک مرهم” موافق عجیب و غریب پرندگان نویسنده کلیا پرز “برای کودکان و نوجوانان که تنها با شروع به برخورد های ترسناک در دنیا و برای بزرگسالانی که هنوز در حال مبارزه با آنها است.” کتاب لازم نیست پیچیده تمثیل یا meta-داستانی conceits برای رسیدن به این نوع از روایت دامنه و هوش هيجانی که قورباغه و وزغ رسیدن به.

Lobel نوشت قورباغه و وزغ کتاب در طی دهه 1970 یک دوره که در طی آن او نیز بیرون آمد و به همسر خود—به Caldecott برنده جایزه تصویرگر و memoirist آنیتا Lobel و کودکان است. Adrianne Lobel است در جای دیگر پیشنهاد کرد که کتاب بودند راه را برای پدر او به کار را از طریق خود بیرون آمدن. ما در زمان حاضر زمانی که ادبیات کودکان نوشته شده و نشان داده شده توسط عجیب و غریب هنرمندان در مورد رشد جامعه نسبتا فراوان قورباغه و وزغ احساس می کند هر دو نادرست و غلط و مدرن است. معاصر کتاب های کودکان جشن می دید اما Lobel همراه با همکار عجیب و غریب نویسندگان مانند Sendak لوئیس Fitzhugh و Tomie دیپائولا نیست که لوکس. نیست که می گویند قورباغه و وزغ ها بر روی کامپیوتر کاربر رمزی یا که Lobel تمایلات جنسی را فراهم می کند یک تحلیلی skeleton key برای سری “واقعی” به معنی. آنچه قابل توجه در مورد این کتاب این است که آنها هیچ چیز مبهم: قورباغه و وزغ نیست دوستداران اما صمیمیت است بر روی صفحه نمایش کامل. “من فکر می کنم آن است که شجاعانه به خصوص در طول زمان از آن برای اولین بار نشریه” تصویرگر Tull Suwannakit به من گفت. “استفاده از شخصیت حیوانی به جای یک انسان اجازه می دهد تا اتاق را برای تخیل و تعجب می کنم به جای شکستن تابو و خویشتن داری.”

شاید مهمترین معجزه آسا چیز در مورد قورباغه و وزغ کتاب این است که آنها تبدیل شده ایم به طوری که با نفوذ وجود دارد تنها چهار نفر از آنها. “من فکر می کردم وجود دارد 20” گفت: نویسنده و تصویرگر جان Klassen. “شما به یاد داشته باشید داستان تا آنجا که فقط احساس آنها. شما می خواهم فکر می کردم این بود که زمانی که ارباب حلقه ها و یا چیزی.” Klassen را solo-نویسنده 2016 تصویر کتاب ما در بر داشت کلاهسوم در whimsically خوفناک کلاه سه گانه احساس می کند به خصوص Lobellian. در قبل دو کتاب در سه گانه من می خواهم My کلاه بازگشت و این مننیست من کلاه, کلاه دزد—یک خرگوش و یک ماهی کوچک بود—دیدار با تاسف به پایان می رسد پس از خود بی پروایی نشان دادن گناهان در حال کشف بسیار بزرگتر موجودات از آنها به سرقت رفته است. اما ما در بر داشت کلاه متفاوت است. دو لاک پشت پیدا کردن یک نامعقول بزرگ ده گالن کلاه. آنها هر دو آن را دوست دارم اما آنها نمی توانند به اشتراک گذاری آن و یک لاک پشت به نظر می رسد به یک طرح شیطانی در ذهن است. پس از خواندن دو کتاب دیگر می توانیم به راحتی به گمان است که این نه پایان خوبی برای schemer همراه اما قبل از هر گونه فساد می تواند رخ دهد دیگر لاک پشت توصیف یک رویا به خود نابکار ، در رویا وجود دارد دو کلاه, یکی برای هر یک از لاک پشت—رویای با هم یک رویای خارج از کمبود و ترس و حرص و آز. رویای متقاعد لاک پشت به ترک کلاه و بازگشت به خواب و نهایی صفحه یک تصویر خارق العاده از دو لاک پشت در کلاه پرواز را از طریق جهان هستی است.

Klassen گفت که او نوشت: ما در بر داشت کلاه با Lobel در ذهن اغلب بازگشت به داستان نهایی در آخر قورباغه و وزغ مجموعه “تنهایی” است. وزغ می رسد در قورباغه خانه را برای پیدا کردن یک توجه داشته باشید که می گوید قورباغه در خانه نیست چرا که او می خواهد به تنهایی. موجب ویرانی با نگرانی در مورد این غیر معمول غیبت وزغ در روز را صرف تهیه یک ناهار پیک نیک برای ارائه به قورباغه در جزیره در وسط برکه که در آن او را از خود جدا. وزغ تلاش می کند به سمت یک لاک پشت کردن به جزیره اما bungles عملیات و خرابه ناهار وحشت تمام وقت است که قورباغه را ترک کرده است او را برای خوب است. اضطراب شناور بیش از کل قسمت راه مرگ شناور بیش از ما یک کلاه. اما در هر دو کتاب پایان متورم کردن فرم به چیزی جدید. وزغ می پرسد قورباغه چرا او را ناراضی و قورباغه پاسخ با تک صدایی:

من هستم خوشحال است. من بسیار خوشحال هستم. امروز صبح وقتی بیدار شدم احساس کردم خوب چون خورشید می درخشید. من احساس خوب چون من یک قورباغه. و من احساس خوبی به این دلیل که من شما را برای یک دوست. من می خواستم به تنهایی. من می خواستم به فکر می کنم در مورد چگونه همه چیز خوب است.

راضی قورباغه و وزغ خوردن خیس ناهار. داستان و در نتیجه این سری به پایان می رسد: “آنها دو دوستان نزدیک نشستن به تنهایی با هم.” Klassen می بیند دوگانگی از این ، این احساس خوبی آن را احساس می کند حل و فصل شود اما آن را واقعا نمی باشد. وزغ را نگران است که قورباغه نیاز ندارد او را به عنوان آنجا که او نیاز قورباغه—نیست در واقع assuaged. وزغ دوستی یکی از چیزهایی که قورباغه ارزش, اما آن را نه تنها یکی است. “وزغ صرف تمام روز فقط در حال سقوط از هم جدا در مورد قورباغه غیبت” به عنوان Klassen می گوید “و قورباغه است که در خارج وجود دارد مانند” من فقط فکر کردن در مورد همه چیز. شما وجود دارد, مطمئن, اما آن را فقط به همه چیز.’ شما نمی توانید این احساس که قورباغه نیاز وزغ مانند وزغ نیاز قورباغه. این خیلی جالب است که [Lobel] در سمت چپ آن وجود دارد.” وزغ است اطمینان اما قورباغه مونولوگ لزوما اطمینان بخش است. دوستی که پر از افسردگی به عنوان آنها در حال از رویاهای. و به نوعی کسی همیشه به پایان می رسد تا hatless.

“وجود دارد هرگز یک مرتب تعظیم در پایان” کیو مکلیر می گوید از Lobel داستان. در سطح او حیوانات duo, وراجی و کبوتر بارز ترین و بستگان به قورباغه و وزغ در کار او. اما روح از شخصیت ها به نظر می رسد بیشتر آشکار به من در 2012 تصویر کتاب, ویرجینیا ولف—نشان داده شده توسط Isabelle Arsenault—یک کتاب داستان fantasia در دوران کودکی رابطه بین ونسا استفان و ویرجینیا که یک روز شناخته شده به عنوان ویرجینیا وولف. آن آغاز می شود نه بر خلاف قورباغه و وزغ دوست هستندبا ویرجینیا واقع در بستر, امتناع از دریافت کنید. ونسا روایت “یک روز من خواهر ویرجینیا از خواب بیدار شدم احساس گرگ صفت.”

Wolfishness می شود این کتاب را تعبیری برای افسردگی و هر چند ونسا کشیده شده است به عنوان یک انسان و دختر بچه, ویرجینیا به نظر می رسد به عنوان شبح از یک گرگ در چای و طول لباس. مانند قورباغه در بهار ونسا بخش عمدهای از این کتاب در تلاش برای کشف کردن که چگونه به منظور جلب کردن همراه است. همه چیز او تلاش می کند تا نتواند تا زمانی که او می پیوندد خواهر در تخت خواب و پنجه نرم می کند, “باید وجود داشته باشد چیزی که همه چیز را احساس بهتر است.” پس از ونسا می ماند تا تمام شب نقاشی دیوارهای اتاق خواب خود را در ویرجینیا درخواست او وحشت زده خواهر او نمی خواهد مانند آن نمی تواند رو به با او دوستی و عشق—اما آن کار می کند. تصویر نهایی یکی از دو انسان دختران راه رفتن خارج از بازی.

آن است که مانند Lobel و Klassen را در انتهای خیره کننده قطعه ای از داستان سرایی بصری است. تاثیر ویرجینیا نشان داد چهره در, از جلو, دیگر گرگ صفت است که تقریبا به اندازه کافی به یک فرد بالغ خواننده به اشک. البته بخشی از آنچه که باعث می شود آن را بسیار تند و تلخ است که بدانیم که در زندگی واقعی ونسا نمی خواهد همیشه قادر به نجات ویرجینیا از او wolfishness که این امر بازگشت. اگر به عنوان مکلیر نشان می دهد, قورباغه و وزغ می پرسد اساسا “وجودی” سوال این کار را نه در تنهایی reveries ما مرتبط با این نوع از تفکر اما از طریق دوستی خود را.

“است که عمل قورباغه و وزغ, اگر شما می خواهید به فکر می کنم در مورد آن در بودایی از نظر” او به من گفت. “این چگونه به تیز کردن شفقت خود را در رابطه با دیگری است.” به عنوان قورباغه نشسته در اطراف جزیره ای فکر کردن در مورد وجود وزغ در حال مذاکره جای خود را در قورباغه “همه چیز است.” گرگ است در درب کلاه است که در آن بود و تنهایی است هرگز دور. اما در ارتباط بین این دو ورزش کت پوشیدن دوزیستان وجود دارد چیزی خالص چیزی پر از درخشنده شادی شما فقط می توانید در میان تاریکی. “این سخت است برای پیدا کردن bighearted شاد, ادبیات است که اذعان دارد که بسیار واقعی غم و اندوه است که ما همه کودکان و نوجوانان گنجانده شده است—شاید بچه ها به خصوص—احساس” بارنت گفت. برای پنج دهه این کودکان و بزرگسالان آنها را پیدا کرده اند آرنولد Lobel و فکر کردن در مورد چگونه همه چیز خوب است حتی زمانی که آن را نمی.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>