چگونه می توانید یک A. I. توسعه طعم ؟


A drawing of a boot-shaped mug with a separate mug can be seen on a napkin.
ناتالی ماتیوز-Ramo

کیت کامپتون, یک متخصص در هوش مصنوعی, پاسخ به Holli Mintzer را “قانونی نجات.”

من شروع به جمع آوری فهرست بروچس. من شروع به پس از خواندن یک نظریه است که ملکه الیزابت بود, برقراری ارتباط, راز سیاسی سایه طریق او و انتخاب لوازم جانبی. آنها همچنین خاطر نشان کرد من از مادر بزرگم, یک زن که با تصفیه 1950 میزبان سبک است که من یاد گرفتم به معاشرت با یک فرد بزرگسال. من می توانید یکی را به احساس مانند مرتب کردن بر اساس توانمند grand dame که من تصور خودم در حال رشد به عنوان سن من. هر یک دارای یک tarotlike شبکه شخصی معانی بر اساس سن و سبک و منشأ من اجازه می دهد به راه رفتن به یک جلسه با لوازم جانبی شیک است که به طور همزمان به عنوان یک راز اعلامیه نیت من. (من چند برای دوستی یکی برای دروغ گفتن و یکی برای سبعیت.) من مجموعه نیز pleasurably لمسی—من می توانم باز کردن قفسه سینه گنج و تماشای من ذخیره کردن زرق و برق و یا سکته مغزی سنگهای. و در 20 دلار در هر, قدیمی, سنجاق سینه, آنها ارزان زیاده روی در یک زمان استرس زا.

به عنوان انسان ما اموال معنی بسیاری از چیزهای مختلف به ما. ارزش خود را ممکن است عملی شود. ما نیاز به یک مخلوط کن به مخلوط و یک دوچرخه برای رفتن به محل کار در زمان. اما بسیاری از اشیاء نیز ارزش احساساتی و قلاب به وب پیچیده ای از احساسات و عواطف انسانی و روابط. ما ممکن است aspirational اشیاء است که شما به ما بگویید که ما می خواهیم به (کسی که می رود کمپینگ بیشتر تمرین بیشتر می پوشند کسانی که غیر عملی کفش). ما نیز در حفظ و دلتنگ اشیاء است که به ما یادآوری از طریق حافظه و یا حواس ما از مردم و یا ارزش هایی که ما می خواهیم به یاد داشته باشید. گاهی اوقات مجموعه های ما به سادگی “جرقه شادی” (در ماری کوندو کلمات) در برخی از ناشناختنی راه است.

در “قانونی نجات” ما در دیدار با سه جمع: میکا خاکستر و رز. ما نیز در مورد افرادی که رها ابزار قدرت و یا علائم نئون یا یادبود saltshakers در قالبهای ذخیره سازی. ما نمی دانیم که چه این اشیاء به معنای از بین رفته جمع. شد و این ارزشمند یادگاری نگه داشته می شود بی خطر است ؟ ناخواسته ارث ؟ محل استراحت نهایی یک شکست کسب و کار و یا شکسته ؟ ما می دانیم بیشتر در مورد میکا خاکستر و رز زیرا آنها به ما بگویید که چه دوست دارند. خاکستر را دوست دارد band پیراهن و سوابق; میکا دوست دارد تاریخی کپی و چیزهای گرانبها; Roz برخوردار رنگ های روشن است. همه آنها می خواهند سریع-فروش اشیاء به انبار فروشگاه آنلاین خود را. و رز است A. I.

خوب Roz توسط A. I., و همچنین به طور همزمان یک ایمیل شرکت, ایمیل, کمک, میز, میکا دوست و لودر چرا که مانند بسیاری از ما در دنیای واقعی A. I. s, او یک شبکه از چند فیزیکی دستگاه (گوشی و روبات) و تعداد نامعلومی از توزیع برنامه های دیجیتال. ما می توانید تصور کنید که میکا و خاکستر خود را با سلیقه شخصی از تجارب گذشته خود و حرفه ای خود را طعم و مزه از تجربه فروش. اما چگونه Roz می دانید که او چه دوست دارد?

آن را تعجب آور نیست که رز می تواند نظرات در مورد آنچه که می تواند فروش در فروشگاه: فروش بهینه سازی یکی از پرسود ترین و در همه جا اشکال A. I. در زندگی مدرن ما. Facebook آموزش یک شبکه عصبی برای شناسایی انواع بسیاری از محصولات استفاده می شود و در Thredup یک A. I. انواع برچسب ها و قیمت لباس های مورد استفاده برای بهینه سازی سود است. این سیستم می تواند نگاهی به یک عکس از یک پیراهن و محاسبه برخی از حقایق مفید در مورد سبک و رنگ حتی اگر آنها نمی تواند جسمی غربال کردن از طریق یک توده ای از لباس های قدیمی. (دستکاری پارچه است که هنوز هم یکی از سخت ترین A. I. مشکلات!) این سیستم ها در نظر گرفته شده بود کم تعصب آماری پردازنده برای تبدیل یک شبکه از صفحه داده ها را به یک خروجی مانند “وجود دارد که 70 درصد شانس که به رنگ سبز است تی شرت یقه دار.” اما گذشته از این صفحه اطلاعات آنها نمی دانند که چه “سبز” یا “چوگان” است و یا حتی یک “پیراهن” است.

پس چه طعم و مزه است و چگونه ممکن است Roz (و یا هر گونه A. I.) توسعه “سبک شخصی” را بدون نیاز به یک نفر ؟ A. I. پزشکان تلاش کرده اند روش های زیادی برای ساخت سیستم هایی که “می خواهم” چیزهای خاص, تا زمانی که ما در حال حاضر به اندازه گیری “می خواهم” با چه سیستم چرخش به سمت. این تماما یک راه عجیب و غریب برای تعریف خواسته از یک ناشناختنی بیگانه ذهن است. من ممکن است می گویند یک گیاه “به دنبال” نور خورشید از آنجا که آن را تبدیل به برگ های آن به سمت بالا یا که آب می خواهد “به” جریان سراشیبی یا که من به “مورد علاقه” ، ما اینده صدایی کلمه فیزیولوژی آمد از باستان کلمه یونانی به معنی “کسی که هدایت یک کشتی” و به این معنی است که یک سیستم سایبرنتیک است که “هدایت” با چیزی. یک سال 1984 فکر آزمایش توسط Valentino Braitenberg پیشنهاد کوچک فیزیکی روبات که سازی توسط دو عکس سنسور کنترل دو چرخ بدون مغز در میان است. (شما حتی می توانید آنها را ساخت!) وجود دارد راه هایی برای قلاب کردن یک پیکربندی ساده و هر کدام دارای شخصیت های مختلف بر اساس ارتباط آن با نور: “عشق” خواهد درایو به سمت یک منبع نور و اقامت وجود دارد برای همیشه لطفا برای “نفرت” خواهد شارژ از طریق نور به تاریکی “ترس” هدایت خواهد به دور از هر گونه نور و “کنجکاوی” را روش نور تنها به تغییر جهت دادن در جستجوی چراغ های جدید است. آن را یک ذهن A. I. به تنظیمات!

در سال 2001 راب ساندرز’ پروژه “دیجیتال ساعت الهه شعر و موسیقی” ایجاد مجموعه ای دیگر از A. I. s با تنظیمات در قالب یک جامعه مجازی شبیه سازی شده از هنرمندان است. هر کوچک هنری عامل به راه های مختلف برای کوچک تصاویر انتزاعی. هر عامل نیز تا به حال یک راه برای تفسیر هنر است که آن را یک “self-organizing map” است که می تواند تعریف خود را در دسته بندی های مشابه-ظاهری هنر است. هر بار یک عامل را دیدم یک قطعه جدید از هنر ایجاد شده توسط عامل دیگری آن را اضافه کردن هنر به آن نقشه حفاری دسته بندی است که آن را تا به حال دیده می شود نمونه های بسیاری از و تغییر دسته بندی به عنوان آن مواجه می شوند ، این بدان معنی است که هر عامل تا به حال خود را شخصی برای محاسبه “اخبار” بر اساس تجارب خود را مانند ما انجام دهد. و مانند انسان منتقدان هنر آنها “دوست” هنر بود که کمی رمان اما نه چندان آشنا نیستند که آنها نمی تواند آن جا را به خود طبقه بندی در همه. این اصل به نام “hedonic منحنی”: ما نیست هیجان زده شده توسط چیزهایی که ما قبل از دیده می شود اما ما نیز لذت نمی, چیزهایی وجود دارند که آنقدر عجیب و غریب است که ما نمی توانیم آنها را مربوط به تجارب گذشته ما.

ما توسعه احساساتی روابط با اشیاء در زندگی ما به دلیل تبدیل شدن آنها گرفتار با ما تجربه روابط ما خاطرات ما و ارزش های ما. اشیاء است که مهم ما در گذشته اغلب ما ایجاد انتظارات و ترجیحات برای آینده اشیاء. اما A. I. خواهد شد که بسیار غیرانسان مشاهده اشیاء آن برخورد و آن “حافظه” از اشیاء خواهد بود به شدت متفاوت است. A. I. گوگل DeepDream پروژه که آموزش دیده در هیچ چیز با سگ, تصاویر hallucinated سگ بر روی یک صفحه خالی است. اما آن را نمی داند سگ به زندگی, پارس سه بعدی حیوانات—آن را می داند و آنها را به عنوان سطح معنیدار آماری الگوهای پیکسل بنابراین آن امپرسیونیستی رندر از “سگ”بودن است معروف نگران کننده الگوی نوشتن بینی و پاها.

در “قانونی نجات” Roz کار کرده است در کنار میکا و خاکستر برای چند هفته. مانند ما مدرن A. I. s او داده شده جدید آموزش داده هر زمان آنها را نگه دارید تا یک صفحه و می گویند “midcentury Fiestaware بسیار کلکسیونی” و یا “نگاهی به این افتضاح پیزلی کراوات” به طوری که او ممکن است ایجاد طبقه بندی در برنامه برای ” ’70s,” “مو” “خوب” “کلکسیونی” و حتی “چه میکا دوست دارد.” برخی از اشیاء ممکن است احساساتی اتصال به تجارب خود را با خاکستر و میکا. اما تجربیات او هستند و انسان تجارب و او را نگاه کنید در اشیاء بسیار متفاوت تر از انسان انجام دهد, و او ممکن است به توسعه برخی از بسیار بیگانه تنظیمات بر اساس منحصر به فرد خود را از راه دیدن جهان از طریق کنترل از راه دور دوربین های دیجیتال و graspers.

Roz ممکن است یک رابطه پیچیده با منحصر به فرد و سن دو چیز است که اغلب تعیین ارزش از اشیاء. در این اثر هنری در عصر مکانیکی تولید مثل, مقاله نویس, Walter Benjamin به نظر می رسد در سراسر جهان خود را در سال 1935 با آن انبوه چاپ کتاب کاملا تکثیر عکس و چاپ نسخه ای از هنر و شگفتی چگونه زمانی که مونا لیزا را می توان به طور همزمان در یک موزه و یک میلیون کارت پستال “هنر” می تواند زنده ماندن بدون “منحصر به فرد آن وجود در جایی که آن اتفاق می افتد.” او خواستار این “هاله” به specialness از یک شی است که می تواند تکثیر و اساسا مرتبط با آن شکل فیزیکی و منحصر به فرد آن سفر را از طریق زمان. ارزان چاپ مونالیزا فاقد “هاله.” تا زمانی که یکی از خاص کارت پستال از یک تعطیلات به یاد ماندنی تبدیل به یک بخشی از زندگی کسی که کارت بر خلاف دیگران دستاوردهای خود را در هاله ای از منحصر به فرد نوستالژی و زمان. تکثیر اشیاء شروع با هیچ هاله اما به دست آوردن آن را به عنوان تعامل آنها با ما کثیف زندگی عاطفی. میکا متوجه عدم وجود این هنگامی که او به نظر می رسد در 3D-چاپ مظاهر جهان او: “فرآوری و چاپ دوباره و دوباره با هیچ حافظه از اشکال آنها می خواهم یک بار گرفته شده است.” این اشیاء نیست احساساتی—آنها بیش از حد زودگذر و غیر قابل تشخیص به ارتباط با انسان ها است که خود آنها و یا جهان است که تولید آنها. منحصر به فرد است در چشم بیننده: میکا می توانید نگه دارید یک شی در دست او و احساس منحصر به فرد آن, اما Roz درک از جهان می آید از طریق عکس و یک عکس از جسم است و جسم و منحصر به فرد نیست در همه.

Roz خودش ممکن است به عنوان کاملا تجدید پذیر و منعطف به عنوان یک رشته-چاپ صندلی. A. I. سیستم بر خلاف هر ذهن ما با آن آشنا هستند که در آنها می تواند بی وقفه و یکنواخت تکثیر. در حالی که Roz ترس حذف شدن او نیست ذکر است که او می تواند فقط به عنوان به راحتی می توان کپی به یک میلیون یکسان A. I. پشتیبان گیری (و به عنوان شرکت های بزرگ نرم افزار احتمالا بود). مانند بنیامین در مواجهه با یک دستگاه زیراکس ما هنوز نمی باید داستان در مورد چگونه به مقابله با یک ذهن در سن تولید مثل مکانیکی. آیا Roz را “هاله”? او منحصر به فرد و کلکسیونی, و یا یک کالا? مانند ’70s-تولید مثل-از-ویکتوریا-عصر-روم-احیای گردنبند که میکا می یابد, Roz یک دستگاه تولید مثل از یک ذهن انسان. اما او نیز بخشی از انسان ها زندگی خاکستر و میکا و آینده مشتریان و غیره می شود چیزی منحصر به فرد و کلکسیونی احساساتی شی است که جمع آوری احساساتی اشیاء.

این داستان و مقاله و همراه با هنر ارائه شده توسط AI سیاست های آتی که به بررسی علمی تخیلی روایت سیاست بینش در مورد هوش مصنوعی. AI سیاست های آتی این است که یک پروژه مشترک مرکز علم و تخیل در دانشگاه ایالتی آریزونا و باز موسسه فن آوری جدید در امریکا و توسط ویلیام و فلورا هیولت بنیاد و گوگل.

Future Tense یک مشارکت
تخته سنگ جدید امریکا و دانشگاه ایالتی آریزونا که به بررسی فن آوری های نوظهور, عمومی, سیاست و جامعه است.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.net

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>