چقدر دشوار است که آن را به سوئیچ یک کارخانه از ماشین به هواکش?


Unfinished cars are lined up on an assembly line on the left. Machinery surrounds them. A woman in a blue uniform walks toward them on the right.

یک کارخانه مونتاژ فورد در شیکاگو در ژوئن 24.

جیم جوان/گتی ایماژ

تخته سنگ است که ساخت آن coronavirus پوشش رایگان برای همه خوانندگان. مشترک برای حمایت از ما روزنامه نگاری. شروع محاکمه آزاد خود را.

بیش از چند هفته گذشته شرکت ها در سراسر جهان منتقل کرده اند چرخ دنده به کمک آدرس وخیم کمبود در طول coronavirus بیماری همه گیر. برای برخی از, تان شدیدا کردن یک محصول جدید بود و نسبتا کار ساده. مقطر و عطر سازان به سرعت جابجا ارواح و بوی ضد عفونی کننده دست و لباس تولید کنندگان فقط به حال به منبع مناسب پارچه. اما هواکش—یکی از مهم ترین نیازهای در حال حاضر به خصوص در ایالت نیویورک—می تواند نیاز هزاران نفر از قطعات و کمی وجود دارد و حاشیه برای خطا: اگر یک ونتیلاتور می شکند یک زندگی بیمار در معرض خطر است. خودروسازان از جمله فورد و جنرال موتورز و تسلا در حال تقلا برای تولید دستگاه های پزشکی. اما چقدر سخت است که آن را به انجام این کار ؟

آن را روی حیله و تزویر. “در طرح طبیعی از چیزهایی که آن را احتمالا شش ماه تا یک سال به منبع یک محصول شبیه به این گفت: Michael A. Cusumano یک استاد برجسته مدیریت در دانشگاه MIT. “منابع اجزای حق گرفتن مواد—که به طور کلی تنگنا.” بسیاری از ونتيلاتور قطعات از جمله الکترونیک و فلز و پلاستیک و قطعات لاستیکی—نمی ساخته شده در ایالات متحده, اما از آنجایی که این بیماری همه گیر است که تهدید جهانی زنجیره تامین با متوقف, تولید و حمل و نقل محدودیت های آن را سریع تر و قابل اطمینان تر به منبع قطعات به صورت محلی. بنابراین یک شرکت برای رفتن به یک داخلی فروشگاه ماشین و یا 3D-printing shop—که اکثر آنها کوچکتر عملیات استفاده می شود نه برای دست زدن به سفارشات بزرگ—به درخواست برای نسخه هایی از این قطعات Cusumano گفت.

سپس آن را به پیدا کردن یک راه برای مقیاس است که به ایجاد هزاران واحد در هر ماه — یک کار دشوار است با توجه به رابرت Bordley استاد از سیستم های طراحی و مهندسی در دانشگاه میشیگان. “مسئله بزرگ است ramping تا تولید در تمام بخش های مختلف تامین کنندگان” Bordley گفت. او اشاره کرد که این امر شده اند ساده تر زمانی که جنرال موتورز متعلق به بسیاری از زنجیره تامین است. “اما آن زمان ها گذشته است.” Cusumano می یابد و این اطمینان بخش است که چین کارخانه های در حال بازگشایی به عنوان مقامات استراحت محدودیت پس از تقریبا در هر بخشی می تواند منابع از چین است. اما آن را هنوز هم خطرناک بستگی به تولید کنندگان بین المللی در حال حاضر به خصوص برای مراقبت های بهداشتی لوازم که باید فوری تقاضا در سراسر جهان.

مقاوم سازی گیاهان است و یکی دیگر از پرش از روی مانع. فورد و جنرال موتورز هر دو اعلام کرد برنامه ای برای ساخت هواکش در کارخانه کوچکتر قطعات خودرو که باعث می شود آنها بیشتر متمایل به ونتیلاتور تولید. این خودروسازان حتی ممکن است قادر به repurpose برخی از قطعات موجود مانند تخته مدار سوئیچ پمپ و گفت: Cusumano. هنوز هم ساختمان هواکش است “بیشتر از یک فرایند دستی” از گیاهان تولید انبوه خطوط توضیح داد Bordley که مشغول به کار به عنوان یک ویژگی های همکار در جنرال موتورز. شرکت ها باید به شکل از چگونه به راه اندازی جدید خطوط مونتاژ و آموزش های پایه برای کارکنان گفت: Cusumano. خودروسازان به احتمال زیاد خواهد شد به ارمغان بیاورد مهندسین از موجود یک شرکت آنها به همکاری با به یاد بگیرند که چگونه به ساده کردن این فرآیند. اما پوسته پوسته شدن است که هنوز هم یک مسئله: Ventec زندگی سیستم است که همکاری با جنرال موتورز باعث می شود تنها حدود 200 دستگاه در هر ماه و جنرال موتورز می گوید که امیدوار است به سطح شیب دار تا حداقل 10 ، 000 در هر ماه.

در حالت ایده آل, هواکش نیز متناسب با COVID-19 بحران, که بدان معنی است که شما نگاه کمی متفاوت از آنهایی که موجود. جدید هواکش لزوما باید به آخرین تا زمانی گفت: Bordley اما آنها باید بیشتر کاربر پسند از آنها استفاده خواهد شد توسط ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی که ممکن است به عنوان با آنها آشنا.

همچنین این موضوع از هزینه. “به نظر من که چیز بزرگ جنرال موتورز در حال کمک” گفت: Bordley. برآورد لایحه برای جنرال موتورز به retool فقط یک مرکز در Kokomo Indiana است که چند صد میلیون دلار است و هنوز مشخص نیست که پرداخت پول برای آن. کاخ سفید و سازمان مدیریت اضطراری فدرال متعهد نیست به بودجه تبدیل—آنها ظاهرا خودداری کردند در برچسب قیمت—و اگر چه جنرال موتورز گفته است آن را به کمک منابع آن “هزینه” شرکت نشده گزارش داد که آیا آن خواهد شد جذب تبدیل تعادل اگر دولت نتواند برای کمک به. به عنوان Bordley ذکر خودرو, شرکت ها تلاش کرده اند در گذشته و دقیقا نمی ذخایر بزرگ است. “من آگاه البته از رکود بزرگ است که اتفاق افتاده است و آنچه که به جنرال موتورز و فورد,” او گفت:. در حالی که Bordley معتقد است که لازم است برای این خودروسازان برای تولید هواکش او گفت که او نگران هزینه تجهیز نشدن کارخانه ها که فقط به طور موقت مفید و چگونه است که ممکن است منجر به تجدید ساختار و اخراج. “در نهایت [بودجه] در حال رفتن به مجبور به بیرون آمدن از چیزی است,” او گفت:.

اخبار خوب به عنوان Cusumano قرار می دهد آن است که “علم موشک نیست.” وجود دارد هیچ انکار که ramping تا تولید هواکش دشوار خواهد بود. اما Cusumano با اعتماد به نفس است که خودروسازان قادر خواهد بود به بوسیله اسباب گردنده از هزاران نفر از ماشین آلات در هر نقطه از شش ماه به دو ماه از هم اکنون. به عنوان او اشاره کرد که شرکت های خودرو منتقل می شود خود توانایی تولید از وسایل نقلیه غیر نظامی به تانک و خودروهای نظامی برای کمک به این کشور در طول جنگ جهانی دوم است. “آن را قبل از انجام شده است,” او گفت:.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>