چگونه شما مقابله با اطلاعات نادرست به عنوان ویروسی به عنوان Coronavirus?


Two women and a men in a Zoom meeting

دانیل بالنگ (بالا سمت چپ) Nathaniel Gleicher (بالا سمت راست) و جنیفر Daskal

زوم

بیایید شروع با ساخت چند چیز روشن است: این رمان coronavirus نیست bioweapon تولید شده توسط دولت ایالات متحده. نوشیدن آب ژاول را درمان نمی COVID-19. شرکت های دارویی نمی ساخت این بیماری همه گیر به منظور به پول نقد در نهایی واکسن فروش نه بیل گیتس. ایالات متحده اعلام نشده ملی شده است.

در هفته های اخیر اطلاعات نادرست در مورد COVID-19—اغلب گسترش عمدا توسط دولت بازیگران با قصد آسیب رساندن و تقویت شده با ضعف و ترس کاربران—گسترش یافته است در مورد به عنوان virally به عنوان ویروس خود را.

در پی آن است که اطلاعات نادرست را ترک کرده است سردرگمی و یک سوال بزرگ: آنچه که می تواند سیستم عامل رسانه های اجتماعی افراد و دولت ها در مورد آن انجام?

که سوال این بود که مرکزی برای “مقابله با ویروسی دروغ,” Future Tense آخرین وب سایت رویداد در ما yearlong رایگان سخنرانی پروژه سری است که به بررسی راه های فن آوری مؤثر است چگونه ما فکر می کنم در مورد گفتار.

زمانی که ما با توجه به اطلاعاتی که قابل اثبات نادرست ما می توانیم فکر می کنم در مورد اطلاعاتی که می افتد به دو سطل: اطلاعات غلط و گمراه کننده است. تفاوت گفت: Nathaniel Gleicher, رئیس, امنیت, سیاست برای Facebook, نهفته در قصد. با اطلاعات غلط “شما را نمی دانم هدف از این بازیگر در پشت آن او گفت:” در حالی که با دروغ بازیگر “در نظر گرفته شده برای گسترش آن به فریب.”

به آدرس اطلاعات نادرست Gleicher توضیح داد, Facebook با استفاده از آنچه شناخته شده به عنوان “ABC” چارچوب است. چارچوب (طراحی و توسعه توسط سایبر درگیری و حقوق دیجیتال متخصص کمیل فرانسوا) معتقد بازیگران و رفتارها و محتوا به عنوان “کلید بردار مشخصه ویروسی فریب”—هر یک نیاز به روش های مختلف و پاسخ.

در یک کلام این چالش این است که در حالی که روسیه اینترنتی تحقیقات آژانس scammer به تلاش برای کسب درآمد و خود را بیچاره عمو بزرگ لایحه ممکن است تمام شود, پخش كردن, فریبنده اطلاعات همه آنها نشان دهنده مشکلات مختلف است که نیاز های مختلف واکنش های Gleicher گفت.

در زمینه COVID-19, Gleicher توضیح داد, Facebook است دست و پنجه نرم کردن با دو دسته گسترده ای از اطلاعات غلط و گمراه کننده است. اول که Facebook است که بیشترین تمرکز بر روی محتوا است که “قابل اثبات غلط … پرچم توسط یک کارشناس بهداشت جهانی مانند که و می تواند منجر به قریب الوقوع آسیب”—برای مثال این ایده که نوشیدن آب ژاول درمان coronavirus. این نوع از اطلاعات پس از شناسایی بلافاصله به پایین گرفته شده است.

دسته دوم از اطلاعات غلط و دروغ است پیچیده تر Gleicher گفت: “از آنجا که بخشی از آن است و فقط مردم در تلاش برای کشف کردن آنچه که اتفاق می افتد.” محتوای این دسته نظری و فازی در برخورد با سوالاتی مانند مفاهیم و منبع ویروس و گسترش آن و چه دولت ها و یا انجام نمی دهد و در پی آن است. بخش مهمی از مقابله با این دسته دوم است که اطمینان حاصل کرد که دقیق صداهای معتبر در حال تکثير و شنیده ارائه یک اعتماد وزنه تعادل به اسطوره ها و تئوری های توطئه است. فکر می کنم سازمان بهداشت جهانی, بهداشت حرفه ای و دوست ما و نجات دهنده Anthony Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی.

اما چنین کارشناسان مورد اعتماد نیز می توان برای اهداف بد بازیگران آنلاین.

“نگرانی من این است که کسانی که بسیار مهم مقامات بهداشت عمومی که باید توجه ما—و باید توجه ما خواهد بود احاطه شده توسط cyber اوباش در تلاش برای تعقیب آنها را به صورت آفلاین به آنها را بی اعتبار و به سکوت آنها گفت:” دانیل بالنگ یک استاد در دانشگاه بوستون از یک مک آرتور همکار و نویسنده از جرایم ناشی از نفرت در فضای مجازی.

و وجود یک خطر مداوم است که فریبنده آنلاین اطلاعات را ویران نیست.

“من نگرانی در مورد شرایط که در آن ناگهان همه شروع می شود گفت:” آیا رفتن به بیمارستان X اما … رفتن به بیمارستان Y چرا که آنها با این نوع تست و یا این نوع از دسترسی به انواع خاصی از امکانات’ ” زمانی که چنین ادعا می کند در واقع درست نیست گفت: Jennifer Daskal دانشکده مدیر فناوری, قانون و امنیت برنامه در دانشگاه آمریکایی واشنگتن کالج قانون که تعدیل آنلاین بحث و گفتگو.

Gleicher گفت که برخورد با این نوع از وضعیت است که عمیقا به چالش کشیدن به خصوص از آنجا که اطلاعات در حال تغییر به سرعت و “چیزی است که در واقع ممکن است درست یک لحظه و نادرست بعدی.” ممکن است بعد از همه بود درست است که بیمارستان Y دارای کلید لوازم. اما هنگامی که تعداد زیادی نشان می دهد که دیگر مورد. نظارت و دقت در زمان واقعی به شمار چالش های آشکار.

اما Gleicher گفت که Facebook گام در اینجا. به عنوان مثال آن را ممنوع اعلام کرده است تبلیغات پزشکی ماسک صورت ضد عفونی کننده دست, دستمال مرطوب ضد عفونی کننده و COVID-19 کیت های آزمایش و ارائه تبلیغات رایگان برای بهداشت جهانی سازمان. پلت فرم نیز قرار داده شده “کوروناویروس (COVID-19) مرکز اطلاعات” در بالای خوراک خبری است. در WhatsApp که در آن محدود کردن گسترش اطلاعات نادرست است و پیچیده رمزگذاری شرکت راه اندازی کرده است سلامت قابلیت چت در همکاری با سازمان بهداشت جهانی است. این شرکت متکی بر ترکیبی از خارج factcheckers و محققان و همچنین به عنوان ابزار خاص خود را دارد به فعالانه شناسایی و محدود کردن گسترش فریبنده اطلاعات است. آن را نیز مشغول به کار بیش از چند سال گذشته به منظور کاهش virality از فریبنده پیام های در WhatsApp برای مثال با محدود کردن تعداد دفعاتی که یک پیام را می توان فرستاده شده و برچسب آن را هنگامی که آن را فرستاده.

شما ممکن است در نگاه Facebook مبارزه در برابر اطلاعات نادرست در سیستم عامل خود را در چارچوب یک “مهاجم مدافع” مدل Gleicher گفت.

“یک بینش از استراتژی نظامی است که مدافعان تمایل به برنده شدن در زمانی که آنها می توانند کنترل زمین و حمله تمایل به برنده شدن در زمانی که مدافعان نمی,” او گفت:. “ارتباطات رسانه های ما با استفاده از در یک راه اساسی هستند زمین از این گفتگو.”

تغییرات ساختاری به سیستم عامل است که فراهم کردن زمینه (برای مثال چند بار پیام فرستاده و یا کدام کشور از یک صفحه است که موفق شده از) تغییر می تواند زمین به نفع ما است.

اما شرکت های خصوصی نمی تواند تنها آنهایی که تغییر زمین برای شکست دادن اطلاعات غلط و گمراه کننده است. اعضا توافق کردند که دولت نیز بخشی برای بازی در الزامی شفافیت بیشتر و محدود کردن چیزهایی است که به مقدار جعلی ارتباطات است.

“وجود دارد تمام انواع از راه های ما می تواند استفاده از فن آوری های دیجیتال برای ایجاد جعلی برای نشان دادن به مردم انجام و گفتن چیزهایی که آنها هرگز و گفت: در راه هایی که باعث …, دانستنی, مضرات, اقتصادی, اعتباری, عاطفی, آسیب,” سعید بالنگ که در حال همکاری با نمایندگان مجلس برای توسعه چارچوب های حقوقی برای رسیدگی به چنین دیجیتال جعلی. این یک فرایند پیچیده بالنگ توضیح داد: از آنجا که در تهیه پیش نویس این قوانین شما باید به “بود واقعا باریک و دقیق است.”

مقررات توافق Daskal نیاز به “فوق العاده خاص و فوق العاده روشن چون زمانی که ما شروع به وارد شدن به عرصه چیزهایی مانند اطلاعات غلط یا نفرت سخنرانی … وجود دارد یک خطر واقعی از بیش از شمول و … که برخی از قابل توجه و بسیار مهم دلسرد کننده اثر است.”

و به عنوان اعضا برجسته آن را نه فقط در دولت و سیستم عامل رسانه های اجتماعی است که باید یک تعهد به مطمئن شوید که شما عموی بزرگ می داند که سیر حمام آب داغ و به طور منظم شستشو بینی خود را با سرم نمی جلوگیری از coronavirus—آن را نیز در همه ما است.

در یک “فضای بی اعتمادی عمیق از موسسات و همچنین حقیقت فروپاشی” سعید بالنگ همه ما تعهد به “یک گفت و گو با خودمان” در مورد صحت اطلاعات ما به اشتراک بگذارید.

و ما در تلاش های خود برای گسترش دقیق, اطلاعات مفید برای دوستان ما و اعضای خانواده Gleicher گفت: “فقط شروع با برخی از همدلی” می تواند یک راه طولانی بروید.

سازمان دیده بان کامل بحث و جزئیات بیشتر از آزادی بیان پروژه.

Future Tense یک مشارکت
تخته سنگ جدید امریکا و دانشگاه ایالتی آریزونا که به بررسی فن آوری های نوظهور, عمومی, سیاست و جامعه است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>