چگونه تازی نسبت به جنگ جهانی دوم رمان C. S. جنگل?


The Good Shepherd's book cover, and Tom Hanks in the movie Greyhound.
تصویر عکس با تخته سنگ. تصاویر از طریق Penguin Random House و اپل.

این پست شامل اخلال گران برای تازی چوپان خوب و جنگ جهانی دوم است.

تازی, فیلم جدید از کارگردان آرون اشنایدر شرح زیر است فرمانده آمریکایی ناوشکن اسکورت کاروان در سراسر اقیانوس اطلس شمالی در طول جنگ جهانی دوم مبارزه U-قایق و خود را خستگی فیزیکی بیش از خطر ناک عبور. این اولین فیلم اقتباسی از سال 1955 رمان چوپان خوب توسط C. S. Forester همچنین نویسنده Horatio Hornblower کتاب و آفریقایی ملکه.

ستاره تام هنکس شخصا اقتباس جنگل رمان برای صفحه نمایش چسبیده به طرح حق را به سونار بلبرینگ. اما این فیلم و رمان با استفاده از همان حوادث به گفتن چیزهای بسیار متفاوت در مورد جنگ و قهرمانی. ما گرد کرده ام تا مهم ترین تغییرات زیر.

Krause

Krause شخصیت اصلی رمان و فیلم به طور یکسان و تقریبا دقیقا همان چیزهایی که در رسانه ها, حداقل زمانی که او را فرمانده خود ویرانگر: او همان سفارشات همان نگرانی خود را در مورد خدمه و کشتی های دیگر در کاروان دعوا همان زیردریایی عبور از اقیانوس. اما او backstory در این فیلم که در آن او با بازی Hanks, تغییر یافته است, در راه است که بازیگران مختلف نور در اقدامات خود. در چوپان خوب, جورج Krause تا به حال یک مدت طولانی و به خصوص طبقه شغلی در نیروی دریایی بیحال شدن برای سال بدون فرمان و گذشت بیش از برای تبلیغات. حرفه خود را با گلایه های خود را خراب کردن خلق و خوی او خوی خرابه ازدواج او و همسرش ساناز, طلاق, او را به ازدواج با یک وکیل با او شده است داشتن امر است. زمانی که Krause در نهایت می شود یک دستور به عنوان نیروی دریایی چرخ دنده ها برای جنگ جهانی دوم او درخواست انتساب در سمت شرقی چرا که “او نمی تواند در صورت امکان از دیدن ساناز در سن دیگو یا کورونادو یا از شنیدن قطعاتی از شایعات بی اساس در مورد او.” Krause گناه و غم و اندوه خود را بیش از شکست در ازدواج نیست دقیقا ثابت drumbeat در رمان وجود دارد بسیاری از U-قایق به او منحرف—اما این یک بخش از شخصیت او.

در تازیاز سوی دیگر Krause خاطرات از خانه هستند و بیشتر در خط با تام هنکس شخصیت های عمومی. او هنوز هم همان undistinguished نیروی دریایی حرفه ای اما عشق خود زندگی است کمتر از یک فاجعه قضاوت از فیلم lone فلاش بک مربوط به ساناز (Elisabeth Shue) در سان فرانسیسکو لابی هتل. او نه Krause را به او نمی رسد به خواب با یک وکیل و مهمتر از همه حافظه است نه یک سرچشمه از شرم و خشم که Krause تلاش می کند برای جلوگیری از. بر خلاف Krause اذیت او اختصاص داده شده به اقیانوس اطلس و می پرسد ساناز به دنبال او شرق به ازدواج حتی خرید یک بلیط قطار. ساناز کاهش می یابد اما نه unkindly نشان می دهد آنها “صبر کنید تا زمانی که ما می تواند با هم” احتمالا زمانی که جنگ به پایان رسیده است. در کمتر از سه دقیقه از زمان روی صفحه نمایش Krause تاسیس شده است نه به عنوان “وحشتناک شوهر در حال اجرا از گناه خاطرات” اما “lovesick دریمر قرار دادن زندگی خود را در انتظار نگه داشته به کشور خود خدمت می کنند.”

همچنین جورج Krause نام تغییر یافته است به “ارنست” در فیلم—ساناز تماس او را “Ernie”—شاید به تاکید تام هنکس نداده.

U-Boat اپراتور رادیو

در چوپان خوبآلمانی ها نه هر گونه صحبت کردن قطعات و رمان تنها مجرد از دو ملوانان در کل برخورد: Krause می شنود رادیو که یک کشتی دیگر را دستگیر کرده است یک بازمانده و صرف چند جمله تفکر در مورد یک سرباز آلمانی که موفق به آتش دور نهایی از یک عرشه تفنگ در حالی که خود U-boat انفجار بود همه در اطراف او. در یک نقطه با این حال یک افسر انگلیسی می گوید Krause او نمی خواهد ارسال یک پیام مهم بیش از صدای رادیویی چون “جری شده در این مدار بیشتر از یک بار در طول شب. او یک انگلیسی زبان که امتیاز تراشه های با ادب سخنان و من نمی خواهم او را به شنیدن این.”

در تازیاین اتفاقی اشاره شده بالا به یک جزئی plotline به عنوان Krause آلوده در طول جنگ توسط U-boat اپراتور رادیو (Thomas Kretschmann) که نگه می دارد برش به صدای کانال می گویند چیزهایی مانند “گرگ خاکستری است که بسیار گرسنه است!” و زوزه مانند یک گرگ تا Krause تغییرات فرکانس. این یک تغییر مهم به فیلم طرح اما هنکس و اشنایدر دیدم این فرصت را شامل برخی از آلمانی لهجه زوزه گرگ در فیلم و ضبط آن و برای آنها خوب است.

برف پاک کن شیشه جلو

برف پاک کن شیشه جلو در پل Krause کشتی در حال تکرار موتیف در تازی. بی شماری وجود دارد که تصاویر دوربین همسالان در دریاها از پل با برف پاک کن رفتن سرعت کامل به علاوه یک توالی که در آن آنها منجمد و باید ذوب شده با آب نمک گرم. آنها را حس عمق به عکس های آنها هستیم و آنها در بسیاری از عکس های. اما آنها در این رمان به دلیل Krause قایق چیزی حتی سردتر از برف پاک کن شیشه جلو: واضح و روشنی صفحه نمایش. این یک دیسک مدور شیشه ای متصل به یک موتور در وسط یک پنجره است که می چرخد در یک سرعت بسیار بالا با استفاده از نیروی گریز از مرکز به پرتاب قطرات آب کردن شیشه. تغییر تکنولوژی خاص Krause استفاده برای تمیز کردن قایق خود را به شیشه می کند تاثیر نمی گذارد طرح یا موضوعی عناصر در هر راه. من فقط فکر می کنم واضح و روشنی صفحه نمایش در حال شسته و رفته!

نبردهای دریایی

با وجود چگونه نزدیک هنکس و اشنایدر دنبال این کتاب طرح چوپان خوب قرار گرفتند تغییری در حالی که تبدیل شدن به تازیو ساده ترین راه برای نشان دادن این است که به سادگی به یک مقایسه کوچک از کتاب و فیلم است. در اوایل داستان Krause, به دنبال یک مستغرق U-قایق در یک الگوی دایره ای تصمیم می گیرد به طور ناگهانی تغییر جهت باد به امید ابتلا به U-boat با تعجب. در اینجا چگونه آن را ارائه شده در این رمان:

Krause در زمان یک تصمیم ناگهانی.

“حق کامل فرمان است.”

یک پنجم از یک دوم تردید در McAlister را پاسخ; این tinniest تیز توجه داشته باشید از تعجب و یا اعتراض در تن او. این بود که اگر Keeling بودند شکستن نبرد. McAlister بود چرخش چرخ دور در جهت عقربه های ساعت; Keeling lurched, نورد, حمل, یک صد تن از آب به عنوان دایره حرکت بود ناگهان لغو و پس از آن معکوس شود.

[…]

Keeling wallowed به عنوان او ساخته شده او را به نوبه خود, حمل و نقل, آب سبز.

“تحمل تماس نامحدود و گفت:” حرف مفت زن.

و در اینجا چگونه آن لحظه به نظر می رسد بر روی صفحه نمایش:

آن می شود بسیار نزدیک مطابقت جز این که آن بیضی در گزیده ای از رمان در حال وقوع بیش از 800 کلمات, کلمات است که توضیح در جزئیات بزرگ چه Krause فکر آنچه که او در تلاش برای به انجام رساندن با مانور عملکرد فنی قایق خود را و آلمانی U-boat که مربوط به تصمیم خود ملاحظات سیاسی ذاتی فرمانده چند ملیتی کاروان و قبلا يکديگر اعلام کردند زندگینامه حقایق در مورد Krause های ورزشی حرفه ای همه انتخاب شده به درایو صفحه اصلی نقطه که Krause بسیار سرد و روشمند متفکر تحت فشار است. آن می رود در پنج پاراگراف. در اینجا دو تا از آنها:

وجود دارد بیشتر توجه است که ممکن است تحت تاثیر قرار Krause; آن ممکن است او را تحت تاثیر قرار, اما آن را نمی. او با دست زدن به کشتی خود را پس به صحبت می کنند در زیر چشم از نبرد سخت خدمه لهستانی ویرانگر و بریتانیا و کانادا رزمناوهای. آنها تا به حال مبارزه با یک دوجین اقدامات و او تا به حال هرگز در مبارزه یکی. آنها خواهد بود کاملا علاقه مند به استاندارد عملکرد را تکان خواهد قرار داده تا از آن به عنوان شانس صرف به حال قرار داده و آنها را تحت فرمان خود به خصوص که او تا به حال نام آنها را خاموش یک پیگیری در حال حاضر. آنها ممکن است سرگرم آنها ممکن است تحقیر آنها ممکن است کینه توز. برخی از طبایع ممکن است داده اند برخی با توجه به این طرف از این موضوع. این یک واقعیت است که Krause به آن هیچ است.

به تجزیه و تحلیل در این مد تمام عناصر تاکتیکی از وضعیت و اخلاقی از عوامل که منجر به Krause را گفتن سفارش برای حق سکان را مشتاق ذهن چند دقیقه و Krause تصمیم گیری کرده و در بیش از یک یا دو ثانیه بدون هیچ گونه تجزیه و تحلیل آگاهانه در همه به عنوان کودک در حال اجرا دور جدول به طور ناگهانی معکوس دوره های خود را بدون توقف به فکر می کنم. یک شمشیرباز را parry تغییرات به یک ضربت متقابل و تند در دهم, دوم, در پنجاهمین دوم; که در مقایسه ممکن است نیروی اضافی به دلیل (با وجود آن که اغلب به یاد کن) هجده سال و چهارده سال قبل از Krause شده بود در المپیک شمشیربازی تیم.

هر آنچه شما فکر می کنم اثر جنگل در حال رفتن برای اینجا هیچ یک از ابزار او با استفاده از به دست آوردن وجود دارد در دسترس هستند به هنکس یا اشنایدر و به هر حال آنها واقعا علاقه مند در همان چیز است. چوپان خوب است در مورد Krause تفکر و خلق و خوی بسیار بیشتر از آن را در مورد یک ناوشکن عبور از اقیانوس اطلس شمالی و بسیاری از راه های فیلمسازان نشان می دهد مخاطبان چه در رفتن در داخل یک شخصیت سر (voice-over, فلش بک, CGI آواتار برای شخصیت اصلی احساسات ابراز شده توسط Amy Poehler) را بکشند تازی‘s خلق و خوی به طور کامل. در چوپان خوبKrause آموزش و صدمات و الگوهای فکری آنها ایجاد—”شدید و منطقی نظم و انضباط و … تقویت یک بدون انحراف مسیحی روح است که در حال حاضر می دانستم که کمی از سازش” به عنوان جنگل توصیف آن در حال تمام نقطه است.

فلسفه جنگ

در تازینیست چه Krause فکر می کند اما آنچه او می کند که مهم است. او بیشتر از یک رمز از هنکس شخصیت در Saving Private Ryanو دو فیلم به نظر می رسد که شبیه نظریه ها در مورد قهرمانی در جنگ جهانی دوم: مردم عادی قرار داده و زندگی خود را کنار گذاشته و قدرت به انجام کارهای فوق العاده ای که تاریخ آن را خواستار. چوپان خوب, در مقابل, در مورد یک مرد است که تبدیل شده است عمیقا unordinary بر روی هدف در طی یک دوره از سال های بسیاری از انباشته دهه از آموزش نظامی در بالای یک پایه از پروتستان خود نظم و انضباط و پروتستان خود نفرت. (و وجود دارد بسیاری از که خود نفرت: Krause از خودش فکر می کند در یک نقطه به عنوان “wriggling کرم ضعیف و گناهکار آفریده بود که فرمانده Krause, بی مهره در حضور وسوسه و غیرقابل اعتماد در حضور یک فرصت برای گمراه.”) نتیجه این است که Krause تلاش می کند و بیشتر موفق در تبدیل خود را به “یک ماشین که نمی دانم احساسات … یک ماشین که نمی دانم خستگی” هنگامی که جنگ شروع می شود. اینها واقعا سازگار با سند چشم انداز از جنگ و یا قهرمانی یا مردانگی و اما رواقی Krause به نظر می رسد بر روی صفحه نمایش شما هرگز این حس او را حمل به اطراف با همان چمدان به عنوان همتای خود در رمان.

اگر چه تماشای تازی و خواندن چوپان خوب بسیار تجربیات مختلف این کتاب و فیلم در یک چیز با هم مشترک اند و آن را ممکن است مهم ترین چیز از همه: نازی ها در نهایت در پایین از اقیانوس.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>