چگونه دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن کمک حرکت BuzzFeed بن اسمیت از نیویورک تایمز

BuzzFeed بن اسمیت ترک نیویورک تایمز برای بسیاری از دلایل. یکی از آنها در یک نیمه میدان راه دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

ما به راحتی می توانید با وارد کردن تهمت به هر گونه گفتگو در مورد هر چیزی اما این یکی اتفاق افتاده ارگانیک در چت با اسمیت این هفته در Recode رسانه ای پادکست. این بود که خروج مصاحبه: اسمیت ترک BuzzFeed, که در آن او شده است در بالای ویرایشگر به مدت هشت سال. او شروع جدید فرفره به عنوان رسانه ای ستون نویس نیویورک تایمز در ماه مارس است.

یکی از پرسش های بزرگ در مورد اسمیت حرکت حداقل در میان قروچه رسانه ای مردم این است که آیا این به این معنی است که دیجیتال upstarts مانند BuzzFeed و Vox Media بود که بسیار بزرگ و جاه طلبی های چند سال پیش ضربه خود را به سقف.

آن را تعجب آور به شنیدن اسمیت می گویند او فکر نمی کند که درست است. آن خواهد بود بسیار تعجب آور به گوش او با صدای بلند می گویند که جای او برای هشت سال فقط به اندازه کافی بزرگ نیست برای استعداد خود را. اما جالب بود به شنیدن یکی از استدلال خود را: که رسانه ها مانند بار تا به حال خاص تجدید حیات به دلیل مغلوب ساختن پیشی جستن.

که یک دو جانبه پایان نامه. بخشی از آن این است که مدرسه رسانه های مغازه ها با بسیار قابل توجهی منابع — بار را newsroom برخی از 1,600 روزنامه نگاران که باعث می شود آن را بزرگترین در ایالات متحده — و پایدار و مدل کسب و کار — این بار با موفقیت تغییر از یک ad-پشتیبانی از عملیات به مشتری-پشتیبانی از عملیات — دارای ظرفیت برای پوشش تحولات ناشی از مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات و مقابله با بسیاری از پروژه های دیگر در همان زمان.

و دیگر بیت است که خود را مغلوب ساختن پیشی جستن مدرسه قدیمی است رسانه ها ، بله تهمت با استفاده از توییتر به مجموعه برنامه های حل و فصل نمرات و تهدید دشمنان خود را و یا دشمنان بالقوه است. اما خود رسانه های رژیم غذایی بسیار آنالوگ: او hoovers تا چاپ روزنامه های خطی و تلویزیون — به همین دلیل است که او توییتهایی دربارهی مسائل در آنها را در همه زمان ها.

در اینجا مربوط به گزیده ای از مکالمه ما:

بن اسمیت

نوسان آونگ در این کسب و کار و من فکر می کنم دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در خصوص افزایش نیویورک تایمز و سی ان ان در راه است که واقعا فرآیندی برای آنها بلکه به چالش کشیدن. و آنها نیز در حال استخدام تعداد زیادی از مردم به دلیل اشتراک کسب و کار است که واقعا خوب است. … من فکر می کنم که در این کسب و کار که همه چیز بیش از. آن را مانند سیاست است. آن را پویا وضعیت. من فکر می کنم بیش از چند سال گذشته در تالار فرهنگی حس مغلوب ساختن پیشی جستن چرخش آونگ را به سمت میراث رسانه زیرا که آنچه او با وسواس.

پیتر کافکا

راست. او در نیویورک که می خواند نیویورک چاپ روزنامه ها.

بن اسمیت

آره.

پیتر کافکا

و تماشای تلویزیون.

بن اسمیت

و انبوه بالا آنها را. که در آن اوباما علاقه مند شده بود در آینده و علاقه مند در رسانه های دیجیتال و تا به حال مرتفع رسانه های دیجیتال است. و من فکر می کنم که تمایز تار شده است بین آنچه دیجیتال و چاپ. اما من فکر می کنم که در نهایت داشتن یک میراث کسب و کار است که هنوز هم یک مشکل بزرگ برای هر کسی که چاپ. کسی که رادیو و تلویزیون است که با قرار دادن مقدار زیادی از منابع خود را به حفظ میراث کسب و کار.

شما می توانید گوش دادن به ما کامل گفتگو را در اینجا و یا در زیر:

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>