چگونه جان رابرتز کشیده کردن یک عمل تعادل در مغلوب ساختن پیشی جستن حکم موارد


Donald Trump glowers after exiting Marine One, his official helicopter.
رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن پیاده به کاخ سفید اقامت پس از خروج دریایی یکی در 25 ژوئن سال 2020 است.
درو Angerer/گتی ایماژ

دیوان عالی کشور موفق به جلو و یک ظاهر غیر ممکن است عمل متعادل در روز پنج شنبه: آن را تکذیب کرد رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن فراگیر مصونیت از نظارت او خواستار در حالی که همچنین محافظ مغلوب ساختن پیشی جستن از نظارت قبل از انتخابات ماه نوامبر. در مغلوب ساختن پیشی جستن v. ونسدادگاه پاک راه را برای نیویورک هیئت منصفه به حکم رئیس جمهور اظهارنامه مالیاتی … در نهایت. در مغلوب ساختن پیشی جستن v. Ncmecدادگاه تایید کنگره اقتدار به بررسی رئيس جمهور اما مانع (حداقل در حال حاضر) آن زمان تلاش برای انجام درست آن. با این دو تصمیم دادگاه عالی—و به طور خاص قاضی جان رابرتز—دارای ضربه به مغلوب ساختن پیشی جستن را نگران کننده نظر لجام گسیخته قدرت اجرایی. در عین حال آن را نیز حفاظت شده این خاص اجرایی از فوری موشکافی.

ونس و Ncmec هستند و موارد مختلف که بخواهید یک سوال مشابه: رئیس جمهور بالاتر از قانون در حالی که او در دفتر ؟ یا باید خود قدرت اجرایی عملکرد به دیگر قانع کننده منافع است ؟ در هر دو مورد دادگاه عالی اعلام کرد که هیچ رئیس جمهوری نمی تواند بهره برداری از قدرت قانونی خود برای عایق خود را از همه نظارت. این حکم یک ضربه عمده به تهمت و خبر بسیار خوبی برای اساسی دموکراتیک گزاره که رئیس جمهور است و نه یک پادشاه. اما دادگاه رفت و در را مغلوب ساختن پیشی جستن یک پیروزی موقتی با ارسال هر دو مورد را به دادگاه های پایین تر بیشتر برای ارزیابی. در ونساین حرکت است که احتمالا فقط یک سکسکه در راه به منظور نهایی ارسال مغلوب ساختن پیشی جستن اظهارنامه مالیاتی به نیویورک هیئت منصفه. در Ncmecاما دادگاه سازش می تواند عملکرد کشتن مجلس نمایندگان’ تلاش برای به دست آوردن آن دست به دست در مغلوب ساختن پیشی جستن سوابق مالی.

ونس مربوط به New York County District Attorney Cy ونس را بررسی سایه معاملات مالی میان مغلوب ساختن پیشی جستن confederates. دا تشکیل یک هیئت منصفه که احضاریه رئیس جمهور اظهارنامه مالیاتی برای به دست آوردن بینش بیشتر به حلقه درونی خود را مالی حیله. مغلوب ساختن پیشی جستن حمایت وزارت دادگستری معتقد است که قانون اساسی داده او را مطلق ایمنی از دولت میپردازند در حالی که در دفتر. (هر کس موافق است که یک رئیس جمهور می تواند مجبور به پیروی از یک فدرال تحقیقات جنایی—که ماحصل مشهور نیکسون نوار تصمیم.)

به طور خاص مغلوب ساختن پیشی جستن اصرار داشت که مطابق با تحقیقات جنایی وزارت امور خارجه خواهد مختل ورزش از خود قانون اساسی وظایف. مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: این احضاریه منحرف خواهد شد او را از کار خود را تضعیف رهبری او و ارائه او را به یک هدف برای دولت آزار و اذیت. وزارت دادگستری در زمان موضع میانه با این استدلال که دولت جنایی احضاریه در برابر رئیس جمهور باید توان تجزیه و تحلیل تحت یک “اوج نیاز” استاندارد. این تست نیاز به نشان می دهد که این احضاریه به دنبال شواهدی است که “بحرانی” به صورت “خاص شارژ تصمیم گیری” است و حکم یک “آخرین رفت و آمد مکرر.”

رابرتز پیوست چهار لیبرال قضات بصورتی پایدار و محکم رد این استدلال. قانون اساسی او توضیح می دهد مغلوب ساختن پیشی جستن هیچ اجرایی امتیاز را به چشم پوشی دولت احضاریه و در حال حاضر وجود دارد پادمان ساخته شده به روند جنایی است که محافظت از او را از آزار و اذیت. یک حکم رئیس جمهور مقالات نمی کند بدیهی است که تداخل با وظایف قانونی. و وجود دارد جبران منافع اینجا رئیس در میان آنها “منافع عمومی در نمایشگاه و موثر در اجرای قانون” است که “کاهش به نفع جامع دسترسی به مدارک و شواهد.”

ونس باید قادر به مغلوب ساختن پیشی جستن اظهارنامه مالیاتی به هیئت منصفه در نزدیک آینده است.

در عین حال پس از رسیدن به این نتیجه رابرتز به عقب کشیده. او اشاره کرد که رئیس جمهور می تواند استدلال می کنند که “با رعایت یک حکم خاص را مانع خود را در قانون اساسی وظایف.” بنابراین رابرتز ارسال پرونده به دادگاه های پایین تر به مغلوب ساختن پیشی جستن یک فرصت اگر “رئیس جمهور مجموعه چهارم و توضیح می دهد که در یک درگیری بین قضایی اقدام و وظایف.” چه نوع از “جنگ” خواهد بود واجد شرایط? رابرتز نمی گویند و با توجه به همه چیز او گفت: قبل از این نقطه به نظر می رسد بسیار غیر محتمل است که او را تشخیص هر گونه اتهام “جنگ” به اندازه کافی برای جلوگیری از حکم. عدالت برت Kavanaugh پیوست, توسط عدالت نیل Gorsuch, موافقت در قضاوت اما اعطا وزن بیشتر به این احتمال که یک جنگ می تواند وجود داشته باشد. قضات کلارنس توماس و ساموئل Alito عقیده داشت.

گیریم دادگاه های پایین تر عمل می کنند با مناسب سرعت ونس باید قادر به مغلوب ساختن پیشی جستن اظهارنامه مالیاتی به هیئت منصفه در آینده نزدیک. اما همانند داوران موظف هستند با قوانین سختگیرانه از پنهان کاری. احتمال کمی وجود دارد که این اسناد خواهد شد به بیرون درز کرد. بنابراین در کوتاه مدت تاثیر تصمیم خود بر رئیس جمهور خواهد شد خاموش است.

Ncmec یک داستان متفاوت است. که در مورد می پرسد که آیا مجلس نمایندگان می تواند حکم تهمت مالی سوابق اظهار داشت: هدف از کمک در روند قانونی. خانه می گوید که می خواهد به تصویب سختگیرانه تر اخلاق افشا و شفافیت قوانین حاکم بر قوه مجریه. آن را می گوید آن نیاز مغلوب ساختن پیشی جستن سوابق مالی به کشف نامعلومی تضاد منافع و بالقوه خارجی و گیرایی. خانه توضیح داد که قصد دارد به سادگی قانون برای جلوگیری از این رئیس جمهور—و در واقع رئیس جمهور آینده—از درگیر شدن در پنهان فساد است. مغلوب ساختن پیشی جستن جنگیدند این احضاریه با این استدلال که آنها فاقد مشروعیت قانونی هدف و تجاوز بر تفکیک قوا. او استدلال می کنند که اسناد و مدارک خود را تحت پوشش اجرایی امتیاز.

رابرتز یک بار دیگر نوشت: برای دادگاه در Ncmecیک 7-2 تصمیم که از آن توماس و Alito عقیده داشت. حکم یک کیسه مخلوط برای همه طرف. رابرتز تأیید کنگره “گسترده” و “ضروری” احضاریه قدرت “به امن اطلاعات مورد نیاز” به منظور قانونگذاری. که برگزاری تنها یک تسکین پس از مغلوب ساختن پیشی جستن استدلال در زمان هدف در کنگره بسیار مهم قانون اساسی قدرت برای انجام تحقیقات. اما رابرتز همچنین با اشاره به محدودیت در این احضاریه قدرت: کنگره احضاریه باید “مرتبط و در پیشبرد یک وظیفه قانونی کنگره است.” آنها را نمی توان به صورت کلی “اجرای قانون” و یا صرفا به “مجازات کسی.” و آنها نمی تواند نقض هر فرد حقوق اساسی مانند آزادی بیان است.

مغلوب ساختن پیشی جستن و وزارت دادگستری می خواستم یک مقدار سخت تر استاندارد: آنها استدلال کرد که کنگره نمی تواند حکم یک رئیس جمهور غیر ممتاز مقالات تا زمانی که آن را نشان می دهد یک “نیاز خاص” اطلاعات “آشکارا انتقادی” به آن قانونگذاری هدف. رابرتز رد این نظریه آشکار است. اما او همچنین با اشاره به “قابل تفکیک قوا مسائل” مطرح شده توسط این “interbranch جنگ است.” او اعلام کرد “رویکرد متعادل” است که حاکم بر این احضاریه: برای تعیین اگر یک کنگره احضاریه رئیس جمهور مشروع است دادگاه باید “انجام یک تجزیه و تحلیل دقیق است که طول می کشد کافی در حساب از تفکیک قوا و اصول در خطر است, از جمله هر دو قانونی مهم منافع کنگره و موقعیت منحصر به فرد’ از رئیس جمهور.”

چه معنا است ؟ رابرتس نوشت که “کنگره ممکن است تکیه بر رئیس جمهور اطلاعات اگر منابع دیگر می تواند منطقی کنگره ارائه اطلاعات به آن نیاز دارد در نور خاص خود را قانونی هدف.” علاوه بر این “دادگاه باید اصرار بر یک حکم هیچ گسترده تر از منطقی لازم برای حمایت از کنگره قانونی هدف.” آنها همچنین باید “توجه به ماهیت شواهد ارائه شده توسط کنگره برای ایجاد آن است که یک حکم پیشرفت معتبر قانونی هدف. دقیق تر و قابل توجهی شواهد کنگره قانونی هدف بهتر است.” در نهایت “دادگاه باید مراقب باشید به ارزیابی بار تحمیل شده بر رئیس جمهور توسط یک احضاریه” اگر چه “باری سنگین بر دوش رئیس جمهور وقت و توجه … به طور کلی نمی صلیب قانون اساسی خطوط.”

در عمل این آزمون احتمالا بدان معنی است که کنگره می تواند حکم رئیس جمهور سوابق مالی تا زمانی که آن را فراهم می کند کامل و دقیق و قابل قبول توجیهی برای اقدامات خود را. آیا کنگره انجام این کار در اینجا ؟ به نظر می رسد به احتمال زیاد از خانه را مطرح استدلال قوی که به آن نیاز دارد این پرونده به هنر و صنعت مهم قانون. ما با اطمینان نمی دانیم که هر چند به دلیل رابرتز ارسال پرونده را به دادگاه های پایین تر برای اعمال این استاندارد جدید. این روند را به ماه و مشکوک به نظر می رسد که آن را کامل خواهد بود قبل از ماه نوامبر و یا حتی ژانویه. وجود دارد به عبارت دیگر یک فرصت بسیار خوب است که این کنگره را هرگز دست خود را در مغلوب ساختن پیشی جستن را ثبت کرد.

ونس و Ncmec در مجموع یک پیروزی برای مخالفان لجام گسیخته و پادشاهی قدرت اجرایی. آنها همچنین یک شکست سیاسی برای مغلوب ساختن پیشی جستن دشمنان هر چند ونسحداقل به خوبی ممکن است یک مختصر. رابرتز بار دیگر رشته سوزن حفظ قانون اساسی از اصول قانون جلوگیری از دادگاه خود را از گرفتن طرف در مبارزه بین مجلس و رئیس جمهور. اگر رئیس دادگستری هدف این بود که حذف دیوان عالی کشور از نزاع سیاسی به بیشترین حد ممکن او موفق شده است درخشان.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>