در ژانویه ملیسا Villaseñor از “شنبه شب زنده” ساخته شده و مردم را به خنده و تحریک جنجال — زمانی که او می خواند یک آهنگ با این استدلال که های مختلف نامزد جایزه اسکار فیلم واقعا فقط در مورد “مرد سفید خشم” از جمله بالاترین پرفروش از بهترین عکس نامزد “بذله گو.”

برای اینکه عادلانه Villaseñor این انتقاد را از بسیاری دیگر از اسکار نامزد از جمله “سال 1917” “Once Upon a Time In Hollywood,” “جوجو خرگوش” و “داستان اسباب بازی 4.” دیده می شود از این فیلم اما و بررسی هر یک به جز “جوجو خرگوش” من با خیال راحت می توانید می گویند که “مرد سفید خشم” انتقاد بیشتر مستعد هنگامی که بحث در مورد “Joker” از هر یک از دیگران و این که دقیقا چرا, متاسفانه, آن را نیز می تواند برنده شدن در اسکار.

تبلیغات:

“بذله گو” دارای یک طرح است که با طراحی احساس می کند مانند آن را مستقیما از مارتین اسکورسیزی فیلم. آرتور Fleck (Joaquin Phoenix) یک فقیر و بیمار روانی, پارتی, دلقک در شهرستان Gotham به وضوح با الهام از 1980s شهر نیویورک تجارب منظم آزار و اذیت از کارفرمای خود و افراد به صورت تصادفی در خیابان. او مشتاق به معروف کمدین مانند قهرمان خود موری فرانکلین (رابرت دنیرو) یک میزبان بحث نشان می دهد که در نهایت می یابد یک کلیپ از مواد و مسخره او را برای آن. بین آن و برخورد با سه نفر از بازرگانان که نوبت خشونت Fleck به تدریج تکامل می یابد به بدنام “دلقک شاهزاده جرم” شناخته شده به عنوان بذله گو.

علاوه بر اینکه یک ضربه سر و صدا در دفتر جعبه پرفروش بیش از $1.072 میلیارد دلار “جوکر” نیز جاروب اسکار با 11 نامزد از جمله اسکار بهترین کارگردان و بهترین بازیگر نقش اول مرد در نقش اصلی (ققنوس). پس چگونه است که آن نیز یک paean به مفروضات آن با مرد سفید خشم?

تبلیغات:

شناسایی نر سفید خشم

مرد سفید, خشم, برای کسانی که نا آشنا با این واژه نه تنها اشاره به یک شخص است که سفید نر و عصبانی است. این ایده وجود دارد که برخی از مردان سفید که عصبانی شدن بدون در نظر گرفتن سهام کامل از امتیازات آنها دارای که گروه های دیگر نیست. آن همچنین با اشاره به عدم تمایل یا عدم توانایی در بررسی چگونه خشم خود را ممکن است حداقل تا حدی با توجه به حس حق به عنوان به خوبی به عنوان مشروع شکایت.

یکی از بهترین توصیف از سفید نر خشم آمد از سرمقاله خود به قلم مقاله نویس نیویورک تایمز پل کروگمن در سال 2018 هنگامی که توصیف ستیز دیوان عالی کشور تایید جلسات برای برت Kavanaugh:

تبلیغات:

“شده اند وجود دارد بسیاری از مطالعات از نیروهای رانندگی تهمت پشتیبانی و به ویژه خشم است که بسیار فراگیر یک ویژگی MAGA جنبش” کروگمن نوشت. “آنچه در روز پنج شنبه در این جلسه راند این بود که سفید نر خشم نیست و محدود به یقه آبی ها در شام. همچنین در حال حاضر در میان افرادی که انجام داده ایم بسیار خوبی در زندگی قرعه کشی که شما به طور معمول در نظر گرفتن بخش بسیار زیادی از نخبگان است.”

او افزود: “به عبارت دیگر نفرت می تواند همراه با درآمد بالا و همه بیش از حد اغلب.” او در ادامه با اشاره به این که خشم هر چند گاهی اوقات رانده اقتصادی مشروع و اضطراب نیز موجب “با ترس از دست دادن وضعیت در کشور است که در آن امتیاز از یک مرد سفید پوست نیست و آنچه در آن استفاده می شود.”

تبلیغات:

فیلم “Joker” مملو از نمونه هایی از این.

یک علامت سفید نر خشم احساس حق خنثی مفهوم که چون شما یک مرد سفید, چیزهایی که شما می خواهید به طور طبیعی باید به شما داده شود. Fleck از مزایای این فرض است که او سزاوار موفقیت است که تمایل خود را به عنوان یک کمدین مشروع است به دلیل موقعیت اجتماعی امتیاز. در حالی که هیچ کس سزاوار به دوری یا بدرفتاری برای بودن بیمار روانی (که اتفاق می افتد به Fleck به طور منظم در فیلم) آن چیز دیگری است به طور کامل به می گویند که کسی که با یک بیماری روانی سزاوار برای رسیدن به وحشی ترین رویاهای خود را به سادگی از آنجا که آنها می خواهند. Fleck مشتاق به معروف کمدین و در عین حال این فیلم باعث می شود آن را روشن است که او هیچ کمدی استعداد. Fleck خود اذعان می کند که هیچ چیز در زندگی خود را که او می یابد به خصوص خنده دار. در عین حال خود را خنثی کمدی آرمان درمان به عنوان یکی دیگر از بی عدالتی که در برخی از سطح فرض می کنیم که اگر یک مرد می خواهد چیزی او حق دارد به آن است. و در طول تجربه تماشای “Joker” یک اعلامیه مراتب بیشتر عاطفی تاکید قرار داده است در خود احساس حق به عواطف از یک همسایه به عنوان یک رابطه با یک ثروتمند سفید مرد که او به اشتباه معتقد به پدرش. هنگامی که این چیزها او را تکذیب کردند که انکار قاب به عنوان یکی دیگر از بی عدالتی انباشته بر یک مرد است.

یکی دیگر از نشانه ای از سفید نر خشم به ناچار فرض است که زنان و مردم از رنگ متضاد نسبت به شما. این ایده که اگر شما یک مرد شما دائما در محاصره و بدرفتاری توسط افرادی که نه سفید و نه مرد. اگر چه “Joker” شامل دیگر مردان سفید پوست به عنوان مردمان بد و نامتناسب تعدادی از آنها زنان و/یا افرادی که از رنگ. Fleck است حمله کردند به ظاهر هیچ دلیلی توسط نوجوانان از رنگ; دادگاه خود اختصاص داده درمانگر است که یک زن از رنگ که به تناوب بین بودن و بی تفاوت نسبت به او و به او خبر بد; قرار است او عشق و علاقه یک زن به رنگ وجود دارد که عمدتا به چکیده هدف از میل و در نهایت کسی که به ارمغان می آورد وحشیانه ناامیدی و تحقیر یکی از غریبه ها در خیابان که misunderstands و رد او توسط یک زن از رنگ که scolds او را برای تلاش به او فرزند جوان خنده; و غیره.

تبلیغات:

سفید نر خشم نیز شامل متوجه نیست که چگونه اقدامات است که می تواند منجر به عواقب وخیم برای غیر سفید مردان به عنوان قابل قبول تر زمانی که مرتکب با مردم است. یکی از دقیق ترین تحلیل از این مثال از “سفید نر خشم” متحرک سازی “Joker” از لارنس وره در “نیویورک تایمز.” “نظر به ظاهر خود را در زندگی نشان می دهد بحث میزبان توسط موری فرانکلین (رابرت دنیرو). یک مرد سیاه و سفید اقدام به عنوان عجیب و غریب به عنوان Fleck می کند و نمی خواهد که اجازه داده شده است برای رفتن بر روی هوا. اما سفید Fleck است که با توجه به دسترسی و خونریزی به زودی شرح زیر است” Ware می نویسد. اگر چه Fleck است دنبال اجرای قانون برای او به اتهام جنایات “سفیدی خود را به عنوان یک میدان نیروی حفاظت از او را به عنوان او درگیر در اعمال خشونت آمیز از نیمه دوم فیلم است.”

چرا سفید نر خشم جذاب به رای دهندگان اسکار

متاسفانه شانس هستند که این مرد سفید خشم تنها کمک به این فیلم اسکار چشم انداز. آن را حس می کند کامل است که این نوع از فیلم ممکن است درخواست تجدید نظر به رای دهندگان آکادمی که 68 درصد مرد و 84% سفید و تقریبا همه از لحاظ اقتصادی ممتاز. و این سال را نامزد این تحمل است.

تبلیغات:

“جوکر” نیز با کمک این واقعیت است که سرخوردگی و تنفر و خشم این بیان به طور گسترده ای احساس در سراسر ایالات متحده است. یک ملت است که می تواند انتخاب دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان رئیس جمهور و تمرکز بر احیای این مشاغل مردان نابود شده من هم کاملا بدیهی است که کاملا بدست بیش از آن فرض که مرد حق مشروع است.

آن را نیز حس می کند کامل است که این نوع از فیلم که کمتر علاقمندان به سینما را تفسیر به عنوان “عمیق” و “اجتماعی آگاهانه” به دلیل آن است که پرداختن به آن احساسات احساس می شود بنابراین به طور گسترده ای. اسکار عشق به “کشف آنچه ما می بینیم و احساس در جامعه” (نقل قول از مدیر تاد فیلیپس در مورد فیلم) … اما تنها در صورتی از آن است که در داخل محدوده امن سفید تجارب است. این است که چرا سیرابی مانند “کتاب سبز” و “رانندگی برای خانم دیزی” و یا تنها اندکی بهتر است مانند فیلم “رقص با گرگ” برنده بهترین فیلم اسکار در گذشته است. در حالی که آنها آدرس واقعی بی عدالتی مانند آزار و اذیت از آمریکایی های آفریقایی تبار و یا بومیان آمریکایی, آنها این کار را از دیدگاه یک فرد سفید, بنابراین به عنوان برای باقی می ماند بصورتی پایدار و محکم در مدیر منطقه راحتی. زمانی که آنها ولگرد در خارج از جمله با “تصادف” یا “میلیونر زاغه نشین” آنها هنوز تبدیل به مشکل در هر دو راه ساده برای مقابله با آنها مسابقه مسائل و یا زندگی واقعی بی عدالتی سازندگان خود را متعهد در برابر خود بازیگران است.

اما فراتر از خشم نهفته است . . . هیچ چیز

با وجود این فیلم را تحسین و درخواست تجدید نظر اگر “Joker” برنده اسکار, آن را فقط نشان می دهد تا چه حد آمریکا فیلمسازی در تولید مواد که در واقع صحبت می کند به تجارب به حاشیه رانده شده — از جمله بسیاری از گروه ها با این که ظاهرا دلسوز.

تبلیغات:

مشکل با “بذله گو” نیست که آن را به تصویر می کشد مردی که حق دارد و احساس می کند در نتیجه هنگامی که خشم را تکذیب کرد اما این فیلم نمی دانید که چه چیزی را فراتر از این است. و که منجر به پوچی در داستان سرایی است که نمونه در آن با رویکرد اجتماعی و اقتصادی بی عدالتی.

همانطور که من نوشت: در بررسی من در آن زمان:

“در عین حال کسانی که مخالف این ناعادلانه ایجاد نمی داده یک ایدئولوژی خاص فقط انفجاری خشونت آمیز, خشم. آن را ارائه می دهد هیچ راه حل فراتر از ‘سوزاندن آن همه را با بذله گو آشکارا (و تا حدودی disingenuously) disavowing هیچ علاقه ای به سیاست در طول یک اوجی تک صدایی. میل به کشتن نخبگان است که به جای رانده اولیه انتقام نه میل به یک نظم نوین جهانی مانند آنارشیسم موعظه لجر را بذله گو و تام هاردی زهر در فیلم ” شوالیه تاریکی افزایش می یابد.’ با توجه به این فیلم فوق العاده خشونت آمیز نتیجه انعطاف پذیری از این جنبه از هویت آن است و همچنین به طور بالقوه خطرناک است.”

این فیلم نیز نتواند به دلیل Fleck را درک بی عدالتی باد بودن برابر با بی عدالتی چهره او به دلیل فقر و بیماری روانی است. نه تنها آن روزهایی فیلم half-hearted تلاش برای مقابله با این مشکلات (من استادانه درست شده بیشتر در اینجا) اما آن را نیز تار و تمایز واقعی اخلاقی اشتباهات و آنهایی که تصور. و این یک فرصت از دست رفته به چیزی می گویند اساسی.

تبلیغات:

فیلیپس معتقد است افرادی که فیلم خود را واقعا در مورد چیزی عمیق که در واقع آن را بسیار کمی از ماده می گویند. که یکی دیگر از ویژگی های سفید نر خشم: وقتی که شما عصبانی مرد سفید پوست شما را بهره مند از این فرض است که خشم خود قابل توجه است عمیقی حتی نمی باید برای افزایش استانداردهای همان هر کس دیگری به منظور به آن را اثبات کند. این فیلم تبدیل به یک قربانی از آن موضوع بسیار.

شرم از آن است که هالیوود باید فیلم صحبت می کنند که به فقرا و کسانی که مبارزه با بیماری های روانی است. ما نیاز به فیلم است که گسترش چشم انداز ما به کسانی که دوری هستند که ما را تشویق به واکنش نشان می دهند و با همدلی به کسانی که به طور منظم آن را تکذیب کرد. و وجود دارد میلیون ها نفر از مردان سفید پوست برای چه کسی این مورد است که آیا چون آنها ضعیف و بیمار روانی مانند Fleck و یا به دلایل دیگر. نکته در اینجا این است که آنها باید رد این دلیل آنها سفید و نر. به جای آن این است که ما باید آن را روشن است که خود به خود سفید و نر در حال امتیازات نه سپاه ، به طور مشابه, سرگرمی ما باید به جلوگیری از تقویت این ایده که اگر شما در حال سفید و نر اما دریافت نمی کنید دقیقا آنچه شما می خواهید از زندگی که تلقی نمی كنند.

چون اسکار بازتابی در جامعه ما و فتنه انگیزی سفید نر خشم باقی می ماند قوی این احتمال وجود دارد که این حقایق تاثیر نیست چگونه “Joker” کرایه هالیوود در بزرگترین شب.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

خرید کتاب زبان اصلی