چگونه در اواخر شب “نمایش روزانه” آلوم هستند و منحصر به فرد آماده شده را به ما از طریق این لحظه

اواخر شب طرفداران از یک سن خاص به احتمال زیاد آرام به یک دلتنگ, غش کردن در دیدن “نمایش روزانه” میزبان بازنشسته جان استوارت ساخت دور بیش از چند هفته گذشته. او شده است در گردش برای تبلیغ فیلم جدید خود “مقاومت” اما انتشار آن تقریبا کنار نقطه حتی اگر بدیهی است که استوارت خیلی می خواهم ما را به تماشای آن.

در عوض آنچه او آخرین تور ارائه می دهد یک فلش از نور آشنا, خانه, تایید که حضور بسیاری از تکیه بر طول یک دهه گذشته را تاریک ترین ساعت هنوز پیاده روی در میان ما مانند گندالف خاکستری.

تبلیغات:

حتی پس من نمی توانم به درستی بگویم که استوارت شده است که بشدت از دست رفته و یا این که همه ما که ناامید از او بشنوم. عملکرد زبان, جان استوارت جهان بینی است و هرگز به سمت چپ ما: نام تجاری کاوش شک و تردید او honed به یک سوزن نقطه روی “نمایش روزانه” است که به جلو انجام شده توسط آن فارغ التحصیل, Stephen Colbert, Samantha Bee, جان الیور حسن Minhaj و استوارت جانشین Trevor Noah.

این اخبار نیست. اما آن را تایید می کنند که به عنوان استوارت قرار داده و آن را در اخیر خود در نیویورک تایمز مصاحبه “نمایش روزانه”‘s نقش به عنوان یک نقد از هر دو اخبار و سیستم به طور کلی در خدمت بینندگان بهتر در این لحظه از گونه های دیگر از موضعی کمدی. و هیچ سناریو ساخته شده است که این بیشتر آشکار از شتاب پشتیبانی برای زندگی مهم نیست که رخ داده است در میان این همه گیر.

در این هفته پس از قتل جورج فلوید در مینیاپولیس نوح تبدیل به بالفعل منبع برای شکستن سیاه تجربه در ایالات متحده است. این شروع با توضیح قانع کننده از “قرارداد اجتماعی” که امریکا موفق به نگه داشتن با آن سیاه شهروندان دارای ظرافت تکامل یافته از آن به بعد نه تنها بحث در مورد خشونت پلیس و توضیح “پال خواستار قطع بودجه دولت و یا لغو” جنبش اما به همچنین اختصاص بخش توضیح جنبه های نژاد پرستی غیر سفید آمریکایی مقابله با بنابراین اغلب به عنوان آنها را نامرئی برای سفید آمریکایی است.

تبلیغات:

الیور هفتگی غواصی عمیق در HBO است “هفته گذشته امشب” حمل و چهارم آنچه که او انجام داده و همیشه فقط در حال حاضر آنها بیشتر مهیجی بیشتر خشمگین و نا امید و شفاف در این نمایشگاه از افراد مانند سابقه پلیس و رای گیری از طریق پست و خطرات ناشی از تشخیص چهره – تمام موضوعاتی که به طور نامتناسبی هدف قرار دادن اقلیت در حالی که همچنین در یک راه واقعی منفی به خطر انداختن حریم خصوصی و ایمنی سفید آمریکایی به عنوان به خوبی.

در سال های اخیر “کامل پیشانی” قسمت زنبور عسل نیز در خشونت پلیس و گسترش بر او در حال حاضر-قابل توجه کتابخانه از قسمت مربوط به رای دهندگان سرکوب. او هفته گذشته قسمت با ترانس حقوق و به طور خاص, خطرات, سیاه, ترانس زنان در اوایل این هفته.

کلبر چیزی از سالمند دولتمرد از این گروه به سرعت در بر داشت تعادل در CBS’ “Late Show” بین گفتگو با کارشناسان و سیاستمداران و هنرمندان در مورد دولت ما را مطلق نادانی و heartlessness در صورت همه گیر و نقش پشتیبانی برای برابری نژادی و علیه خشونت پلیس. روز دوشنبه هفته گذشته او منتظر بودند با او همکار فردا میزبان James Corden; روز سه شنبه او سیلی جان بولتون در اطراف برای ضربات.

تبلیغات:

در ضمن در Netflix بکشد حسن Minhaj میزبان از “Patriot Act” ساخته شده است یک درخواست مهیجی برای آسیایی آمریکایی ها به مرحله و پشتیبانی مردم سیاه و سفید به طور خاص خواستار بر مینه سوتا دادستان کل کیت الیسون یک شخص مسلمان به اتهام های کیفری در برابر درک چوین و سه نفر دیگر از سابق مینیاپولیس, افسران پلیس برای نقش خود فلوید را کشتن. معلوم الیسون شد و نشستم برای مصاحبه با Minhaj که رفت و زنده در یوتیوب در روز جمعه.

اگر امریکا تنها رقیب با شایع گسترش این رمان کروناویروس که باعث COVID-19 همه چیز می تواند بیشتر یا کمتر مساوی در اواخر شب. هر اواخر شب میزبان در هر شبکه هموار انتقال از زنده استودیو telecasts به “اجتماعی فاصله” نسخه. شروع مارس 16, نوح به طرز ماهرانه ای rebranded خود telecasts از نیویورک آپارتمان به منعکس کننده این واقعیت جدید در اطراف همان زمان که کلبر شروع به تماس خود را در صفحه اصلی قسمت “A Late Show” (در مقابل “The Late Show”). زنبور عسل در حال آمدن است به ما از ایمنی خانه تعطیلات خود را در جنگل باعث cheeky زیرنویس “نمایش کمی در جنگل” و الیور از مقایسه کردن studio او به شوخی اشاره به عنوان یک سفید درجه اعتبار ساقط است.

تبلیغات:

حتی میزبان از “شنبه شب زنده” دانشکده کمدی از جمله “آخر شب” میزبان Seth Meyers که ساخته شده یک شوخی در حال اجرا از مداخله نشان می دهد خود را در اتاق زیر شیروانی و “نمایش امشب” میزبانی جیمی فالون که colorfully نخ نما شیک و آرام در خود rehabbed نیویورک خانه رعیتی تقویت خود اختصاص داده تمرکز بر لذت و فرار از واقعیات در حال ساخت آن کار می کنند.

ABC جیمی کیمل به تازگی در سمت چپ خود را در تابستان وقفه اما بیشتر یا کمتر شده است muddling از طریق.

هر میزبان در او راه خود نگه داشته است مخاطبان تنظیم در. فالون را در مصر تمرکز نور در واقع بازی را به نفع خود را در چند هفته اول از اقامت در خانه سفارشات نگه داشتن بسیاری از مردم در داخل خانه و بدون در نظر گرفتن چگونه یک فرد ممکن است احساس کرده و در مورد او قبل از آن سخت است نه به مفتون در نزد آن مرد ناپدید کردن یک اسلاید با دختران خود را در پایان هر “نمایش امشب” قسمت.

تبلیغات:

اما تنها میزبان و سریال با ریشه در شکستن اخبار موفق شده اند تا نقش خود را در اواخر شب به طور خاص و فرهنگ عامه از لحظه احساس لزوما. زمانی که فالون لمس بر مسائل مربوط به زندگی ماده یا مربوط به مسابقه او در آشنا چارچوب حلق آویز کردن با افراد مشهور, یکی از جدید ترین بودن شکیل اونیل. در بخش “نمایش امشب” عمل همان است که آن را همواره با فالون giggling همراه با دوستان مشهور و یا نمایش خود بچه ها و یا سگ خود را.

ارزش وجود دارد در داشتن جایی برای فرار و احساس در برخی از راه است که شما بخشی از یک بازی دوستانه و شخصی مکالمه بین دو نفر از افراد بسیار مشهور که به دوستان و یا به سادگی بسیار ماهر در به دنبال مانند آنها می دانند و مانند هر دیگر. از جمله فرار از دریچه فراوان هستند این روزها. در اخیر قسمت فالون اعلام کرد که او پیوست Infinite و کلمه ای که به ذهن آمد کار برکنار شد; اگر “نمایش امشب” از توابع به عنوان قبل از خواب زمان-قاتل نیش اندازه نسخه نمی خواهد به نظر می رسد برای ارائه هر چیزی تغذیه بیشتر از خدمت.

“در اواخر شب با Seth Meyers,” در همین حال و در عین حال بار دیگر ثابت می کند میزبان حدت با پردازش خبر. اگر فالون است unapologetically “بابا شوخی” مرتب کردن بر اساس از کمدین Meyers است که پدر با خم کردن حس شوخ طبعی است که هنوز سرمایه گذاری در داشتن اشاره گفتگو با همکار بزرگسالان خسته از بودن احاطه شده توسط کودکان نو پا.

تبلیغات:

مانند نوح Meyers می اندازد موضوعات به کارکنان خود را با دانستن آنها می توانید به فرد سرخوردگی بیش از, می گویند microaggressions یا gaslighting در راه که او مجهز نیست. در پایان یک وای-پر بعد چند بخش ساخته شده تشدید تحولات خوش طعم تر از آنهایی که شکسته “آخر شب” نویسنده کهربا Ruffin یا “روزانه نشان می دهد” Dulcé اسلون و یا روی چوب جونیور

و آنها در خدمت هدف فرد به طور متوسط از رنگ موظف است به, است که به توضیح دهد که چگونه سیستم کار می کنند به سرکوب اقلیت ها و فقیر یا در Minhaj مورد با 11 دقیقه از خواب بیدار کردن تماس به همکار سکس با ایجاد ارتباط بین یک گروه تاريخ مظلوم با آمریکایی ها مبارزه برای حقوق مدنی.

این کار باید به سقوط به late night comedy. در یک دنیای بهتر ما که اخبار رسانه ها که مجهز شد و قادر به از طریق شکستن این سد از دروغ و اختصار و منسجم توضیح منبع دستکاری های مختلف و چگونه آنها اثر منفی همه ما است.

سپس دوباره در یک دنیای بهتر ما که یک سیستم آموزش و پرورش اختصاص داده شده به بالا بردن لحاظ سیاسی درگیر عمومی و آموزش کودکان مهارت های تفکر انتقادی. ما را مخاطب که به تماشای اخبار به اینسو انسو جمع کردن اطلاعات دقیق بدون در نظر گرفتن چقدر بد روز اخبار ممکن است و یا اینکه آیا آن را مربع با احساسات خود را.

تبلیغات:

پس از آن سقوط به انواع موضعی این بحث را نشان می دهد و این میزبان مخاطبان است که بخواهد به درک سیستم چگونه کار می کنند و چگونه آنها را تراز وسط قرار دارد در برابر بخش از ما می تواند قلب را در حال توانایی جایگزین توسط “نمایش روزانه” و مردان و زنان ادامه میراث خود را.

این است که به طور کامل بی ارزش قدیمی مدرسه “نمایش امشب” مدل تغییر کانال و تنظیم کردن منفی است. هر کس نیاز به یک استراحت و تأمین کردن مغز نگران مراکز قبل از خواب کاملا سالم است.

اما به طوری که در اواخر شب میزبان توضیحات از منابع نارضایتی ما چگونه و چرا از آنها اعطای ما برخی از آرامش وضوح در تمام این مه یا در مورد کلبر تیغ تیز مبارزه منطبق با مقامات قرار دادن حماقت قدرتمند بر روی صفحه نمایش برای همه برای دیدن. آن پوچ است به فکر می کنم که یک دسته از کمدین هستند و وظیفه روشنایی مسیر برای بسیاری از ما با کمک به ما میخندند طریق ما خشم و نگه داشتن ما مشغول اند. اما اینها پوچ بار – و بهتر است که برای کمک به ما در شناخت و مقابله با آنها چیست ؟

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>