چه مدت می تواند به نیواورلئان زنده ماندن بدون موسیقی زنده?


A handful of people, some wearing masks, walk down Bourbon Street
Bourbon Street, New Orleans, در جولای 14.
Sean Gardner/گتی ایماژ

مقاله زیر نوشته شده است اقتباس از یک قسمت از تخته سنگ تکنولوژی پادکست چه بعدی: TBD.

New Orleans نیست فقط معروف موسیقی—این بانک ها بر روی آن. نوازندگان بخشی از صنعت فرهنگ از رستوران ها به جشنواره به رژه می روند که تساوی در گردشگران است. آنها در حمایت از یک میزبان از دیگر مشاغل—هتل کارگران فرودگاه چمدان کنترل رانندگان تاکسی. نیواورلئان است به عنوان یک سهم نیروی کار در حدود دو برابر به عنوان بسیاری از رستوران کارگران به عنوان متوسط شهر. نقش هتل ها در اقتصاد است که چهار بار به عنوان بزرگ.

که کل هرم بوده و پس از سقوط COVID-19 ضربه زیرا مردم فقط نمی آیند به نیواورلئان کنه و بدتر وجود دارد هیچ نشانه ای که آنها می آیند. شلوغ, عرق میله در سه ماهه ممکن است آخرین قسمت قبل از همه گیر امریکا به بازگشت. تا زمانی که وجود دارد یک واکسن کل موسیقی اکوسیستم است که در انیمیشن معلق—و با آن بقیه از شهرستان.

New Orleans بیش از 130 سالن موسیقی زنده و آنچه که آنها را خاص می کند این است که اندازه: متوسط محل کوچکتر از آن است که در تقریبا در هر شهر آمریکا. “آن را مانند مهد کودک از کل جامعه موسیقی می گوید:” جسی پیج های ضربی و صاحب ارجمند فرانسوی خیابان باشگاه آبی رود نیل. “ما در حال بالا بردن نوازندگان به جایی که آنها بیش از حد بزرگ برای ما و تبدیل شدن آنها به این ستاره های بزرگ در سراسر جهان و به شادی برای همه در سراسر جهان است. اما آنها شروع به جایی و آنها شروع به در سالن های موسیقی مانند آبی رود نیل.”

که زیرساخت فرهنگی به عنوان آنجا که موسیقی به خودی خود یک چیز منحصر به فرد در مورد نیواورلئان. من صحبت کردم به چند نفر که اجرای سالن و همه آنها می گویند که حتی در زمان های خوب این یک کار از عشق. و شاید شواهد آن این است که آنها همه نوازندگان محلی. آنها نه سهام خصوصی بچه ها و آنها را پاک کردن کانال.

پیج در تلاش است برای تأمین بودجه و نگه داشتن باشگاه شناور تا زمانی که آن را می توانید بازگشایی شده است. “اگر من برای باز کردن این درب ها من از دست دادن پول بیشتر بودن باز از بودن بسته شده و من می خواهم آن را از دست بدهند به سرعت در حال,” او می گوید. هزینه آن او حدود 8000 دلار به $9,000 یک ماه به درب بسته است.

اما اگر نوازندگان هنوز هم در نیواورلئان و آنها پیدا کردن یک راه برای دریافت و سپس آن چه مهم اگر ساختمان های نزدیک و یا تغییر مالکیت? نمی خواهد آنها فقط پیدا کردن مکان برای انجام و مردم را در پیدا کردن راه به آنها را ببینید ؟ “به یک درجه آنها می توانند” پیج می گوید. “اما یک باشگاه موسیقی را فراهم می کند یک محل امن برای کسی به در واقع پول را در جای بیرون رفتن و busking. اگر شما متمرکز جایی که یک نوازنده می توانید بازی را در یک منطقه امن شما می توانید جمع آوری یک مقدار خوبی از مردم دولت خود را گرفتن مالیات از آن است که در نهایت پشتیبانی از ایمنی از آنجا که شما در حال صحبت کردن در مورد, خدمات پلیس, آمبولانس, خدمات تمام جامعه توابع است که شما نیاز دارید.

“این یک ساختار است که تبدیل موسیقی به امنیت برای نوازندگان. آن را نه تنها ساختمان ها و این که محل ساخت یک مقدار زیادی از پول. ما ارائه بسیاری از مشاغل برای بسیاری از مردم, اما هیچ کس را در راه رفتن به دور از این موسیقی باشگاه ثروتمند—حداقل نه در نیواورلئان فکر نمی کنم. آن را واقعا ایجاد یک مکان امن برای نوازندگان به امنیت در هنر خود.”

“کاترینا آن را فقط ما. … اما در این مورد همه را در همان قایق است.” — جسی پیج صاحب نیل آبی

این تبدیل از موسیقی به امنیت به عنوان جسی آن را متکی به بازدید کنندگان است. نیواورلئان در 85 نشان می دهد که یک روز توسط یک تخمین است که به مراتب بیشتر از ساکنان آن می توانند حمایت خود را.

هنگامی که طوفان کاترینا زده نیواورلئان در سال 2005 آن را ویران کرد بسیاری از juke مفاصل به خصوص در شهر محلات. تفاوت بین کاترینا و COVID ساله می گوید که “با کاترینا آن را فقط ما. اما ما تا به حال تبلیغات بزرگ از بسیاری از نوازندگان بزرگ در تلویزیون هر شب مردم مانند دیوید لترمن گفت: در روز خود را نشان می دهد هر شب ما نیاز به رفتن به نیواورلئان. قرار دادن پول خود را به نیواورلئان. ما نمی توانیم از دست دادن این گنج. و بنابراین ما تا به حال بسیاری از مردم از سراسر کشور در آینده برای حمایت از نیواورلئان و نیواورلئان, موسیقی و فرهنگ است. اما در این مورد بدیهی است که همه را در همان قایق است. سان فرانسیسکو دچار مشکل است. شیکاگو در مشکل. نیویورک را در مشکل. تمام سالن های موسیقی در سراسر کشور ما همه در همان قایق از آنجا که ما واقعا نمی دانند که چگونه به حرکت به این یکی.” پیج فکر می کند او به اندازه کافی پول برای دریافت نیل آبی از طریق 2020 اما “آن را به دریافت ناقص در سال 2021 به عنوان به چگونه ما می تواند زنده ماندن.”

پس از کاترینا آواره نوازندگان در بر داشت کنسرتهایی در جاهایی مثل هیوستون و شیکاگو, اما در حال حاضر باشگاه خود را بسته هستند بیش از حد. عملکرد در یک وقفه در سراسر کشور. New Orleans منحصر به فرد است, اما آن را نیز نماینده راه که شهر فرهنگ, مواد غذایی, عملکرد, هنر رشد کرده متکی به بازدید کنندگان است. در شهر نیویورک برای مثال 24 درصد از همه فروش کارت اعتباری در رستوران ها و کافه ها می آیند از گردشگران است. بنابراین حتی اگر نیویورک رستوران ها قادر به, باز, بدون, گردشگری, آنها یک راه طولانی از حالت عادی است. همان چیزی که در نیواورلئان: بازگشایی به تنهایی در حال رفتن به شهرستان کل دوباره.

برای درک چالش های هنرمندان روبرو هستند صحبت کردم عسلی DeVan جامعه از Ashé فرهنگی هنری مرکز شهرستان مرکزی موسسه است که کمی از همه چیز—اقامت اجرای برنامه اردوی تابستانی. او با این نسخهها کار با هنرمندان در تمام طول روز و او می داند که آن را به سختی به یک عصر طلایی برای نوازندگان محلی قبل از همه گیر. در سال 2016 سالانه به طور متوسط حقوق و دستمزد در بخش سرگرمی بود $34,000 نزدیک به یک سوم زیر خط مترو به طور متوسط.

با توجه به جامعه بسیاری از نیواورلئان هنرمندان را حداقل 50 درصد و برخی به عنوان بسیاری از 75 تا 100 درصد از درآمد خود را در طول جشنواره فصل است. “New Orleans Jazz & Heritage Festival, ماهیت, موسیقی, جشنواره, افسون, جشنواره, کسانی که حوادث بزرگ ارائه یک منبع درآمد و فرصت را برای هنرمندان ما,” او می گوید. “فروش آنها در جشنواره, بله, اما آنها را به مخاطبین است که ممکن است آنها را به کمیسیون برای بقیه سال.” اما در حال حاضر وجود دارد هیچ جشنواره و جاذبه های توریستی مانند جاز میله تمام است.

“بسیاری از هنر است که ما ایجاد شده است برای خودمان, بنابراین من فکر می کنم وجود دارد می تواند طبیعی جدید است که هنوز ایجاد شگفت انگیز و زیبا از هنر” جامعه می گوید. “اما این توانایی را به یک زندگی به عنوان یک هنرمند تغییرات. این است که یک سیستم پایدار. این درست نیست. و است که باید برای همه روشن در یک زمان مثل این.”

جامعه نگران است این شهر زیرساخت فرهنگی اما او نیز با اعتماد به نفس که چه نیواورلئان ارائه می دهد به جهان است و نه چیزی است که می تواند نزدیک است. “مردم هرگز متوقف خواهد شد که مایل به رفتن به ونیز. … آنها هرگز رفتن به می خواهید برای جلوگیری از دیدن برج ایفل یا اهرام باستانی. نیواورلئان خواهد بود یکی از آن مکان. مردم همیشه می خواهید به اینجا می آیند اما آنچه متفاوت در مورد آنچه که به ارمغان می آورد مردم به نیواورلئان است آن را در یک ساختار. هیچ کس از آمدن به دیدن Superdome مهم نیست که چگونه پرواز آن است ، هیچ کس از آمدن به دیدن رودخانه می سی سی پی پل. آنها در حال آمدن به تجربه فرهنگ نیواورلئان که ریشه در مردم آن است. آنها در حال آمدن به شنیدن موسیقی است. آنها در حال آمدن به خوردن غذا. آنها در حال آمدن به گوش مردم می گویند: “آره عزیزم’ و ‘در حال حاضر’ و ‘چگونه مادر خود را و آنها را?’ که چه مردمی در حال آمدن است.”

جامعه تا به برخی از ایده های در مورد چگونه به این بیشتر پایدار. او می خواهد تنوع بیشتر در این شهر فرهنگی تخته و بیشتر درآمد های سراسر محلات شهر. اما نقطه خود را بزرگتر از آن است. این سیستم که توسط بسیاری از فرهنگی سازندگان در این شهر و در این کشور زندگی می کنند دست به دهان, کار, شغل های عجیب و غریب برای زنده ماندن و بستگی دمدمی مزاج عادات خرج کردن از غنی نیست شکسته با این بیماری همه گیر. آن شکسته شده است.

گوش دادن به کامل قسمت با استفاده از بازیکن های زیر و یا اشتراک به چه بعدی: TBD در اپل پادکست, ابر, Spotify, Stitcherو یا هر کجا که شما دریافت پادکست های خود را.

Future Tense یک مشارکت
تخته سنگ جدید امریکا و دانشگاه ایالتی آریزونا که به بررسی فن آوری های نوظهور, عمومی, سیاست و جامعه است.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>