چگونه به یک حرکت تند و سریع در حالی که سفارش مواد غذایی در طول یک بیماری همه گیر

به عنوان بیشتر شهرداری ها در اطراف ما توصیه یا دستور است که ساکنان ماندن در خانه را امتحان کنید به سرعت گسترش Covid-19 coronavirus آنلاین سفارشات برای تحویل مواد غذایی در حال افزایش هستند. در طول هفته مارس 2, حتی قبل از اینکه چندین مناطق ایالات متحده اعمال سختگیرانه تر اجتماعی فاصله قوانین در هفته گذشته Instacart آمازون و خارج مواد غذایی خدمات تحویل هر یک را دیدم حداقل 65% افزایش فروش نسبت به زمان مشابه در سال گذشته با توجه به برآورد صورت جدی تحقیق. در ضمن همانطور که بیشتر رستوران های نزدیک خود را به اتاق ناهار خوری, اتاق بسیاری از مردم نیز با تکیه بر تحویل غذا از برنامه های مانند DoorDash حال بارگذاری می خورد و Postmates.

اما برای مردم در انتهای دیگر تحویل که خطر سلامت خود را برای ارائه مواد غذایی به بقیه از ما (و پرداخت صورتحساب خود را) به کار می آید با یک لیست طولانی از چالش است. در گذشته آن را شامل همه چیز از شرکت های بازی بازی با راهنمایی های خود را به غیر قابل پیش بینی دستمزد و بدون بیمه. در حال حاضر این کارگران به احتمال افزایش خطر ابتلا به کروناویروس در حالی که هم چیدن و یا ارائه سفارش. در حالی که هیچ شواهدی وجود ندارد, با توجه به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری و غذا و دارو که coronavirus آلوده کرده است کسی از طریق مواد غذایی و یا مواد غذایی بسته بندی حداقل در یک مطالعه نشان داده است که این ویروس است که توانایی زندگی در برخی از سطوح مانند مقوا و پلاستیک به عنوان طولانی به عنوان یک روز یا بیشتر.

Recode صحبت به بیش از یک دوجین مواد غذایی و مواد غذایی تحویل کارگرانی که هنوز مشغول به کار در طول همه گیر برای پیدا کردن آنچه خریداران آنلاین باید انجام دهند تا کار خود را امن تر و آسان تر در طول این زمان. در اینجا برخی از راهنمایی های خود را. آنها را دنبال کنید.

اگر این نرم افزار ارائه می دهد یک تماس تحویل گزینه استفاده از آن

اجتماعی فاصله غیر ممکن است اگر شما در حال انتظار تحویل فرد برای دیدار با شما در درب و یا به در آمده است. برای حل آن چندین تحویل برنامه های معرفی شده بدون تماس با تحویل — معنی سفارشات در سمت چپ مشتری doorstop. برخی از برنامه ها مانند DoorDash ساخت هستند که تحویل این گزینه به طور پیش فرض در طول بیماری همه گیر. اگر آن را به طور پیش فرض است اما یک گزینه را انتخاب کنید آن را اگر شما از لحاظ جسمی قادر.

نکته و نکته به خوبی

بسیاری از مردم تحویل تکیه بر راهنمایی برای ساختن یک زندگی: یا به این دلیل آنها پیمانکاران با غیر قابل پیش بینی دستمزد و هیچ فایده ای ندارد و یا اینکه آنها را پایین پایه حقوق, حتی اگر آنها در حال کارکنان. سابق خوار سردبیر اجرایی هلن Rosner یک بار نوشت: با توجه به تحویل راهنمایی “شما پرداخت برای امتیاز از خروج از خانه خود را نه به طور مستقیم جبران deliveryperson برای حداقل دستمزد معادل کار خود را. حداقل مطلق ارزش شما باید جایی در آن 5 دلار است که شما باید نکته.”

بنابراین اگر 5 دلار است که حداقل در طول زمان عادی شما چه نکته در طول یک بیماری همه گیر? برخی از خدمات مانند Instacart اغلب محل به طور پیش فرض 5% نکته در سفارشات از شروع. اما بسیاری از مشتریان سفارش اقلام که در نهایت خارج از بورس که به طور خودکار کاهش می یابد مقدار نکته که تحویل مردم دریافت به کل سفارش قطره.

“اگر یک مشتری می تواند استطاعت به اضافه کردن حتی یکی دیگر از 5 درصد از نظم به عنوان یک نکته این خواهد شد یک راه طولانی” یکی Instacart کارگر ساندرا Wiggins گفت Recode.

دیگران مانند آمازون تازه شامل یک پیشنهاد به طور پیش فرض نکته به عنوان یک مقدار دلار. در نظر گرفتن افزایش این تعداد اگر شما معنی.

یکی دیگر از Instacart خریدار گفت که در خارج از انبار مسائل مشتریان باید در نظر گرفتن یک رویکرد متفاوت را انتخاب کنید و یک مقدار دلار به جای یک درصد است که بسیاری از برنامه ها اجازه می دهد از جمله Instacart.

“با توجه به در دسترس نبودن برخی از موارد در این زمان که [مشتریان] هنوز اضافه کردن به منظور به امید دریافت آنها تخت نکته مقدار خواهد بود برای قدردانی از تلاش های” دیگر کهنه خریدار گفت.

و اگر شما در حال سفارش به طور مستقیم از یک رستوران در نظر گرفتن آنچه شما می خواهم به طور معمول نکته — و سپس اضافه کردن بیشتر.

نمی پایین تر یک نکته پس از تحویل کامل شده است

بسیاری از خدمات اجازه می دهد تا مشتری برای تنظیم یک نکته پس از سفارش قرار داده شده است. برخی مانند آمازون تازه به مشتریان 24 ساعت. دیگران مانند Instacart به مشتریان سه روز کامل. چندین تحویل مردم که صحبت می کرد به Recode به نام تحویل شرکت برای حذف این گزینه در طول بحران از آنجا که برخی از مشتریان در حال کاهش راهنمایی پس از تحویل حتی در زمان بیماری همه گیر.

Instacart خریداران و تحویل مردم اغلب در ارزیابی اینکه آیا آنها می خواهند به قبول سفارش بر اساس برآورد نکته و شرکت پرداخت که Instacart برنامه نمایش پس از سفارش قرار داده شده است اما قبل از خریداران آن را می پذیرد. خریداران بر این باورند که برخی از مشتریان عمدا مجموعه ای از یک نکته زمانی که آنها سفارش به طوری که یک خریدار به سرعت قبول اما بعد پایین تر آن را پس از تحویل به اتمام است.

“نکته طعمه واقعی است… به خصوص در حال حاضر!” یک کارگر نوشت: در یک پیام به Recode. “این افتضاح است.”

یک Instacart سخنگو گفت: متوسط نکته افزایش یافته است 30 درصد در ماه گذشته است که مشتریان را به سمت چپ نکات بدون تغییر و یا افزایش آنها پس از تحویل در 99.5 درصد از سفارشات.

در هر صورت نمی توان در آن 0.5 درصد.

در تماس خود را برای خریدار یا تحویل فرد در مورد همه چیز تغییر

اگر شما در حال سفارش مواد غذایی از یک سرویس مانند Instacart یا Shipt مشتریان باید به یاد داشته باشید که خریداران خود را تکمیل سفارشات خرید از نرمال قفسه های فروشگاه — که در حال مبارزه برای نگه داشتن در-مورد تقاضا در بورس — و نه از انبارها.

“Instacart نیاز به آن را حذف به تمام مشتریان که آنها باید حداقل تا حدودی درگیر که ما فروشگاه و یا اجازه دهید ما نیروی بازپرداخت خارج از بورس مورد گفت:” لیزا خسته کننده یک Instacart خریدار. “حتی دیرین مشتریان نیاز به یادآوری شود که ما گیر هستند در فروشگاه و نمی توانید چک کنید تا آنها تصویب بازپرداخت و یا تعویض.”

خسته کننده گفت که او منتظر 40 دقیقه در روز سه شنبه برای یک مشتری به تصویب بازپرداخت و یا جایگزینی.

“زمانی که من وارد و در نهایت در خانه اش (پس از تماس با او) او عذرخواهی کرد و گفت که او تا به حال شده است یک مشتری برای مدتی اما هرگز خواسته شده است به انجام این کار قبل از” خسته کننده گفت.

نمی دهد یک پیش فرض امتیاز اگر یک مورد خارج از بورس

برخی از خدمات مانند Shipt و Instacart می گویند که بی توجهی تمام رتبه های زیر پنج ستاره خود را برای خریداران و تحویل مردم در طول این زمان به هر دلیل — به دلیل شکایت مربوط به خارج از بورس مسائل. اما نه همه آنها. بنابراین انجام کار درست با اعتبار. آنها می توانید تعیین کنید که سفارشات تحویل شخص می شود دسترسی به, و زمانی که آنها دسترسی داشته باشید.

اما جدید رتبه بندی سیاست است که یک امتیاز مثبت برای برخی از کارگران خود را به یک حرکت نزولی برای برخی از خریداران می گویند. Instacart قبلا به بالا-دارای خریداران پیشبرد دسترسی به سفارشات جدید به طوری که آنها تا به حال این گزینه از چیدن آنهایی که خوب ، اما این شرکت به طور موقت حذف شده است که گرفتن آن بهترین خریداران زمانی که این تصمیم به بخشش رتبه زیر پنج ستاره است.

“من قادر به نشستن در خانه انتخاب کنید و را انتخاب کنید و صبر کنید تا ببینید چیزی ارزش زمان” یکی بسیار دارای امتیاز خریداران در پنسیلوانیا که خواست ناشناس بماند گفت: Recode. “هنگامی که Instacart معلق [پیشبرد دسترسی برای خریداران] این هفته آن را رایگان برای همه. من را دیده اند یک دسته این هفته که معادل احتمالا سوم یا چهارم بدترین دسته ای هفته گذشته است.”

آن را خورد و اگر منظور این است که دیر یا یک مورد اشتباه است

بیشتر از همیشه خریداران و تحویل مردم در حال اجرا هستند به مشکلات با سفارشات: ساعت-انتظار طولانی در تلفن به صحبت کردن با خود شرکت خریدار حمایت نمایندگان از سهام مسائل در فروشگاه های مشتریان پاسخ نمی دهد در یک مد به موقع به سوالات خود را ارسال از طریق متن و یا پیام های در برنامه و حتی خطوط به فروشگاه.

وجود دارد بسیاری از شغل استرس زا در سراسر جهان در حال حاضر. این یکی از آنها است. همین حالا آن را بدتر می کند.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>