چگونه ادارات پلیس با استفاده از رسانه های اجتماعی برای بازسازی تصویر خود را

رسانه های اجتماعی شده است ذاتی برای ایجاد آگاهی از خشونت پلیس — پخش تصاویر وحشتناک از هدفمند سوء رفتار به میلیون ها و ساخت Black Lives Matter جنبش جریان اصلی.

در عین حال پس از ظهور در سراسر کشور ضد پلیس تظاهرات باعث جورج فلوید, قتل به دست, مینیاپولیس, اداره پلیس, پلیس, گروه ها و انجمن ها را آغاز کرده اند و دارای حق اعمال سیستم عامل رسانه های اجتماعی به پایان می رسد خود را تلاش برای همکاری انتخاب کردن مکالمه و گسترش تبلیغات مثبت در مورد پلیس. در بسیاری از موارد نیروهای پلیس پرداخت کرده اند برای ترویج مبارزات در سایت هایی مانند توییتر و Instagram در یک تلاش بیهوده برای مقابله با تازگی غالب روایت در مورد پلیس.

تبلیغات:

در سان فرانسیسکو سالن شاهد حمایت Instagram آگهی های سان فرانسیسکو معاون کلانتر انجمن; پست ویژه معاون زانو با جیمی فوکس که با حضور در تظاهرات هفته گذشته است. انجمن — که نشان دهنده اعضای سان فرانسیسکو کلانتر دستگیره مذاکرات قرارداد خدمات حقوقی و — نوشته شده همان تصویر را در Facebook با عنوان: “‘صلح و عشق پاسخ است!’ SFDSA عضو ارشد معاون Mercado و جیمی فاکس” [sic].

در Instagram, چند, نیروهای پلیس شده اند ویدئوها نشان می دهد که آنها یا قربانیان یا تلاش برای به تصویر کشیدن خود را به عنوان مسالمت آمیز در حمایت از معترضان حق مجلس است. New York Police Department (NYPD) رئیس ترنس موناهان خطاب به معترضان در یک Instagram تماس تصویری برای پایان دادن به اعتراضات است. “تنها راه رو به جلو است که با هم” عنوان خوانده شده.

در شیکاگو جایی که رئیس پلیس شهر بررسی هیئت مدیره Ghian مباشر, بود ضربه با باتوم توسط یک افسر پلیس در یک تظاهرات شیکاگو اداره پلیس (CPD) Instagram و توییتر بگویید یک داستان متفاوت است که در آن پیروان هستند به این باور است که پلیس راه رفتن مسالمت آمیز side-by-side با معترضان. یکی معمولی CPD Instagram post ویژگی های یک عنوان مطلب “افسران ما باقی می ماند حرفه ای در خط مقدم اعتراض” در تناقض با گزارش از خشونت پلیس در شیکاگو است.

تبلیغات:

در نشویل, تنسی, افسران پلیس مطرح شده در Instagram با یک کودک برگزاری یک زندگی توجه به ثبت نام. Austin, Texas,’ اداره پلیس ارسال شده در Instagram و توییتر, عکس از “یک دسته بزرگ از حروف و کارت با نوع کلمات” که آنها ادعا را دریافت کرده اند. توییتر مفسران شد و سریع به اشاره است که این خط در تمام پاکت همان بود; یک Gizmodo گزارش رسیده به پلیس آستین در مورد این کنجکاوی که توضیح داد که “این کارت چند از اعضای جامعه شامل kindergartners و آستین خانواده که می خواست برای نشان دادن حمایت برای APD افسران. دو نفر که سازمان ارائه کارت در فرد خطاب پاکت نامه با یک ” متشکرم.””

خبرنگار به دنبال درخواست چگونه است که ممکن بود اگر مدارس تعطیل شد. “ما نمی دانیم چه چیزی یا چه kindergarteners,” افسر پلیس سخنگو گفت.

به اورژانس رسانه های اجتماعی کمپین روابط عمومی به نمایندگی از ملت پلیس به نظر می رسد به یک تلاش هماهنگ برای اصلاح و هدایت دیجیتال روایت در مورد پلیس و شخصیت افسران پلیس. به عنوان همکار من سوفیا Tesfaye نوشت, این, احساس خوب, تصاویر به خصوص تصاویر از افسران پلیس در نظر گرفتن زانو با معترضان — یک نوع از “نمایشی همبستگی” است که اغلب بیش از حد به سرعت مشخص شده توسط شرکت های بزرگ رسانه های, در نتیجه اجازه می دهد پلیس برای کنترل رسانه ها روایت بدون متن و یا تفکر انتقادی است. قطعا بسیاری از رسانه های پیشرفته این تبلیغات روایت اما این شروع می شود با سیستم عامل رسانه های اجتماعی — که در حال حاضر قابل مقایسه با عمده پخش شبکه های تلویزیونی از اواسط قرن بیستم در شرایط تثبیت قدرت برای شکل دادن به افکار عمومی.

تبلیغات:

از این رو به عنوان مارک های تبدیل شده به رسانه های اجتماعی خود را به مدیریت عمومی تصویر پس باید ادارات پلیس. با توجه به 2013 رسانه های اجتماعی بررسی توسط International Association of Chiefs of Police, 96 درصد از ادارات پلیس استفاده از رسانه های اجتماعی. به طور خاص, 73 درصد از سازمان های مورد بررسی گفت: با استفاده از آن کمک به بهبود پلیس-روابط اجتماعی. یک مقاله در نشریه تجارت رئیس پلیس Magazine همچنین نشان می دهد که رسانه های اجتماعی می تواند “یک ابزار برای بیشتر مثبت تعامل با مطبوعات است.”

منطقه ای نمونه های قبلی از پلیس سوء رفتار شده است و به دنبال آن رسانه های اجتماعی برای تبلیغات گفت: سازمان. به گزارش ملت, اداره پلیس بالتیمور با استفاده از رسانه های اجتماعی برای شکل دادن افکار عمومی در طول سال 2015 بالتیمور قیام پس از آمریکا ویک غیر مسلح 25 ساله ایرانی درگذشت به علت خشونت پلیس. همان سال ویدئوها از افسران پلیس لب همگام سازی به تیلور سویفت ویروسی رفت.

تبلیغات:

فردی افسران پلیس گرفته اند به Infinite یک نوپای رسانه های اجتماعی تصویری سیستم عامل شبیه به در حال حاضر از بین رفته تاک به نمایش گذاشتن یک fuzzier دوستانه تصویر. (این ویدئو یوتیوب ویژگی های مجموعه ای از “پلیس Infinite” ویدئوها). هر دو ضد نژادپرستی پلیس فعالان و پلیس یا pro-پلیس مردمی که یک آستین ، حضور بر روی پلت فرم. با توجه به Digiday 60 درصد از Infinite ایالات متحده کاربران بین سنین 16 و 24; Gen Z “قابل توجه کمتر اعتماد” از پلیس.

این نام تجاری به اصطلاح copaganda خطرناک است نه تنها به دلیل آن را نادیده و رد یک بخش بسیار مهمی از داستان پلیس در کشور است, اما به دلیل آن انعکاس بی چون و چرا روایت در مورد آنچه که پلیس است و آنچه در پلیس انجام دهد. نهاد پلیس ریشه در برده گشت; مدرن پلیس شد تولیدات توسط جنبش کارگری که پلیس در خدمت به عنوان بی چون و چرا پا-سربازان برای کارخانه غنی صاحبان به دنبال strikebreak و از بین بردن اتحادیه های کارگری.

کاخ سفید تبدیل شده است قابل اعتماد مجلسی برای اکثر رفتارهاي نام تجاری copaganda اغلب spouted از طریق توییتر و یا Facebook. امروز در کاخ سفید وزیر مطبوعات Kayleigh McEnany ذکر شده خاموش “چیزهای بزرگ” پلیس انجام داده اند در سال گذشته که به او پیشنهاد شده بیشتر از “بی عدالتی” — مانند جورج فلوید مرگ است. بسیاری از کسانی که “چیزهای بزرگ” شامل اعمال روزمره از مهربانی و دوستی مانند “در ویرجینیا افسران می تواند دیده می شود, بازی با دختران کوچک است.” “این است که ما بزرگ مأموران اجرای قانون هستند و ما باید به یاد داشته باشید که” McEnany گفت.

تبلیغات:

این نشان می دهد دو طرف از رسانه های اجتماعی: تا آنجا که از آن شده است بسیار مهم به ساختمان خشم عمومی بیش از نژادپرستی پلیس, بنابراین بیش از حد است که این شرکت تصمیم گرفتند که توسط مالیات دهندگان بودجه ادارات پلیس به دنبال بازسازی تصویر خود را.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.nettny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>