چگونه 99% می توانید نیروی 1% به شکست COVID-19

دولت در پاسخ به همه گیر است و بیشتر حاوی ثروتمند در حالی که مردم هر روز به خصوص سیاه و سفید و قهوه ای کارگران در صورت بیماری و مرگ و فقر. جزوه های دولت به غنی هستند تعجب آور از آنها تکرار قرن الگوی “بسته نجات” اما یکی دیگر از الگوی گیج کننده تر: چرا باید رهبران کسب و کار پا نیست تا به تقاضای قوی بهداشت عمومی پاسخ, که در نهایت می تواند در خود علاقه ؟ تیتان صنعت عمدتا ایستاده بود در صورت مغلوب ساختن پیشی جستن را جرم انگاری کرده است که ویران کرد بسیاری از 99% اما همچنین ممکن است ثروتمند.

قضاوت با تاریخ گذشته وجود دارد کمی دلیلی به این باور است که حتی پیشرفته ترین شرکت ها را “انجام کار درست است.” اما اقدام جمعی توسط مردم عادی می تواند آنها را وادار میسازد. جرم اختلال در کسب و کار توسط کارگران و مصرف کنندگان و مستاجرها می توانید تغییر هزینه های بحران را بر روی صاحبان کسب و کار. اگر ما آنها را مجبور به تحمل هزینه های آنها تقاضا نیاز به تغییرات در سیاست های دولت با استفاده از نوسان که فرد به طور متوسط به سادگی فاقد است.

تبلیغات:

بازمانده کشتار طبقه

نگاهی به عنوان مثال صنعت گوشت که نمونه هر دو بدترین “coronavirus سرمایه داری” و پذیری زیادی از شرکت های بزرگ در حال حاضر.

این صنعت در حال حاضر برای بدنام آن شرایط خطرناک و نژادپرستانه بهره برداری از nonwhite و کارگران ثبت نشده. در حال حاضر عمده meatpackers باید ramped تا تولید و محروم کمک به خود آلوده کارگران و جوامع محلی تبدیل شده اند که ویروس نقاط. اواخر ماه ژوئن 30,000 گوشت کارگران شناخته شده اند که قرارداد این ویروس در 260 گیاهان منجر به 102 مرگ و میر. و از آنجا که دولت تحریم پنهان کاری توسط بسته بندی گوشت می آمد مدیران این ارقام قطعا گسترده ای دست کم نگیرید.

تبلیغات:

مغلوب ساختن پیشی جستن مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی دولت حاضر به دخالت در این صنعت است. ژوئن 22 موضوع از بلومبرگ تجارت اشاره کرد که “OSHA نشده صادر شده یک کار تک سایت نیاز برای چگونه meatpackers باید به حمایت از کارگران است.” دستورالعمل از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری, در ضمن, “صرفا داوطلبانه است.” نتیجه این است که “ایالات متحده گیاهان گوشت کشنده هستند که تا کنون با هیچ انگیزه ای برای تغییر.”

نمونه هایی از اروپا بسته بندی گیاهان و برخی از گیاهان در ایالات متحده است که تا به حال بسیار پایین تر عفونت نرخ نشان می دهد که روند فعلی قابل اجتناب است. گوشت شرکت می تواند به شدت کاهش عفونت اگر آنها سرمایه گذاری سرمایه برای آهسته کردن سرعت پردازش گسترش کارگران عایق کاری ایستگاه های تست کارگران, روزانه, انجام, تماس, ردیابی و تضمین پرداخت مرخصی استعلاجی.

عمده شرکت شده اند و تمایلی به این مراحل. در عوض آنها برداشت رکورد سود در حال اجرا توسط گیاهان در ظرفیت کامل جایگزین بیمار کارگران از منبع فراوان از بیکار جایگزین و تحمیل فقر و بیماری و مرگ در جوامع اطراف است.

تبلیغات:

در عین حال صنعت گوشت نیز بسیار آسیب پذیر به اختلال توسط کارگران و مصرف کنندگان و جوامع محلی. به دلیل ماهیت فرایند تولید که متکی بر فوری تبرید از جدا حیوانات قطعات برای جلوگیری از فساد یک کار توقف و یا غیبت فقط در یک بخشی از یک گیاه می تواند پرتاب یک آچار در چرخ دنده ها. این است چگونه گوشت کارگران در طول و پس از رکود بزرگ ساخته شده بسته بندی گوشت می آمد به شدت پرداخت شده اتحادیه کار نسبتا شرایط کاری ایمن و خوب بهداشت و درمان برنامه های.

سازمان توقف کار و اعتصاب می تواند هر دو محافظت از کارگران و احیای اتحادیه های کارگری در صنعت با قرار دادن آنها در موقعیت به آدرس گردابی شرایط – پایین بودن حقوق و دستمزد و ساعت های طولانی از نرخ بالای آسیب و بیماری و سیستماتیک نژاد پرستی – که تا قبل Covid-19. بسته بندی گوشت می آمد کارگران باید یک تاریخ فراموش شده از نظامی بین اتحادیهی منجر به خصوص توسط کارگران است. تلاش های خود را تا حد زیادی کاهش می یابد, نرخ آسیب در میان دیگر دستاوردهای.

تبلیغات:

یک نسخه به روز شده از این روش را توانمند ترین استثمار کارگران در این صنعت هستند که 80 درصد nonwhite 52 درصد خارجی متولد شده و 42 درصد زنان است. در حالی که وجود دارد این است که اغلب شدید نژادی و دشمنی در میان نیروی کار دامن زده شده توسط این شرکت را می توان غلبه بر.

مردم در خارج از گیاهان می تواند نقش حیاتی در حمایت از نقش است. آنها می توانند در حمایت از کارگران خواسته برای دنده محافظ و شرایط بهتر. آنها می توانند فشار دولت های محلی برای سلامتی مقررات قرار داده است که فشار بر این صنعت است. و آنها می توانند کوه سازمان تحریم را تهدید می کند که سود پس از تقریبا تمام بسته بندی گوشت در حال حاضر به فروش می رسد به عنوان “نام تجاری” مانند تایسون و هورمل. حتی Bloomberg Businessweek تصدیق میکند که مصرف کنندگان “می تواند نیروی تغییر با توده تحریم.”

موفق فشار در یک واحد عمده تولید کننده می تواند تغییر کل صنعت است. پیروزی در یک گیاه می تواند الهام بخش اقدامات مشابه در جای دیگر, در حالی که همچنین آموزش کارفرمایان که سریع امتیازات می تواند به جلوگیری از ویرانگر و زیان است که یک کار توقف می تواند هزینه در گوشت فساد و مشتریان از دست رفته. به عنوان به زودی به عنوان یکی از عمده تولید کننده مجبور است برای پیاده سازی تغییرات آن اصرار دارند که رقبای خود را مجبور به اتخاذ همان تغییرات. این نگرانی برای رقابت است و دقیقا به همین دلیل اولین فدرال مقررات گوشت صنعت 1891 گوشت بازرسی قانون تصویب شد.

تبلیغات:

ما می بینیم نکات از همان پویا به عنوان Covid موارد افزایش طول کشور “بازگشایی.” سیاسی گزارش می دهد که در فلوریدا صنعت گردشگری خود را خواسته مقامات دولتی “به سرکوب ده ها تن از eateries و بارها شکست خورده اند که به آغوش ظرفیت محدودیت های اجتماعی و فاصله دستورالعمل – قابل توجه دعوت به دنبال آن اعضای خود.” گردشگری را ویران شده است با این بیماری همه گیر به طوری که صنعت به خصوص در معرض فشار توسط کارگران و مصرف کنندگان است. هدف تحریم های بی پروا کسب و کار می تواند کمک به تقویت فشار در حال حاضر در سراسر هیئت مدیره.

با وادار کردن این شرکت ها به تصویب اقدامات ایمنی کارگر و مصرف کننده اختلال می تواند کمک به سرکوب منحنی برای کشور به عنوان یک کل. به عنوان بخشی از این فرایند OSHA حتی ممکن است تبدیل به موثر تنظیم کننده.

یک سرنخ از گذشته برای تبدیل OSHA

تبلیغات:

قبل از همه گیر OSHA شده بود خنثی توسط کنگره underfunding (بودجه آن است که 0.5 درصد از این مقدار صرف شده در پلیس) شرکت و دعاوی و معرفی نرم افزار-کسب و کار انتصاب. حتی قبل از مغلوب ساختن پیشی جستن رئیس جمهور شد, آژانس شد تا منابع گرسنگی که آن را گرفته ایم 139 سال به بازرسی ایالات متحده تمام محل های کار است. پس از سال 2017 تهمت کاهش می یابد بازرسی هنوز هم بیشتر است. OSHA در حال حاضر آن کمترین بازرسان از سال 1975 در حالی که نیروی کار آنها وظیفه حفاظت از دو برابر شده.

بشود OSHA یا انتخاب جو بایدن نمی خواهد مشکل را حل کند. از لحاظ تاریخی, مستقیم اختلال توسط کارگران و مصرف کنندگان شده است که اغلب ضروری برای آوردن در مورد مقررات دولتی از کسب و کار. به عنوان ما استدلال می کنند در کتاب جدید ما اهرم قدرت: چگونه 1% قوانین و چه 99% می توانید در مورد آن انجام دهد این اختلال می تواند حتی فشار کارفرمایان به استقبال مقررات به عنوان یک شر لازم است.

مانند امروز OSHA ملی روابط کار هیئت مدیره در ابتدا feckless. در مقاله سال 1935 Wagner Act تضمین بخش خصوصی کارگران حق داشتن اتحادیه و ایجاد NLRB برای نظارت بر انتخابات اتحادیه. اما بسیاری از کارفرمایان به سادگی نادیده گرفته و قانون و آژانس است.

توسط اوایل 1940s آنها تغییر کرده و البته پذیرفته NLRB اقتدار. چه ذهن خود را تغییر بود قیام در اعتصاب و توقف کار – تقریبا 9,000 در سال 1935-37 به تنهایی. صنعت خودرو بود حیاتی سایت از جنگ است. معروف سنگ چخماق نشسته اعتصاب 1936-37 مجبور جنرال موتورز به رسمیت شناختن ایران خودرو اتحادیه کارگران.

تبلیغات:

بیش از چند سال آینده کارگران و ناامنی همچنان به تحمیل مستقیم و پایدار هزینه های کارفرمایان. پذیرش NLRB نتیجه شد راهی برای بازگرداندن ثبات است. بعد از آن که سال, وال استریت ژورنال گزارش داد که مدیران خودرو “به اتفاق آرا ابراز رضايت ملی روابط کار هیئت مدیره تصمیم به برگزاری انتخابات” در محل کار.

نتیجه جدید نظارتی آژانس ایجاد شد و قدرت غلبه بر جان سخت کسب و کار مخالفت unionization. کسب و کار هرگز به طور کامل پذیرفته NLRB و در 1940s آغاز خواهد شد در دراز مدت حمله به آژانس قدرت. اما این قسمت نشان می دهد که چگونه جرم اختلال در هدف قرار دادن کارفرمایان می تواند در هموار کردن مسیر قوانین و مقررات.

کارگر اقدامات 1930 ارائه یک مدل زمان-روز حرکات از جمله برای مبارزه با این بیماری همه گیر. اگر جمعی اختلال می تواند نیروی کسب و کار به تحمل بیشتر ویروس, هزینه های کارفرمایان را مجبور سیاستمداران به نهایت اقدامات مورد نیاز آن را شکست.

کوین جوان می آموزد تاریخ در دانشگاه ماساچوست امهرست. مایکل شوارتز استاد ممتاز جامعهشناسی در دانشگاه استونی بروک. آنها نویسندگان با Tarun بانرجی از اهرم قدرت: چگونه 1% قوانین و چه 99% می توانید در مورد آن انجام دهید (Verso, 2020).
 

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>