به “تشویق” Gif های گرفته شده از Netflix بکشد docuseries در مورد پرواز رقابتی ناوارو, کالج, تشویق تیم شروع به ظاهر چند هفته بازگشت. این فیلم در حلقه نشان می دهد که اعضای تیم کوه در می رم و چرخاندن جری “مت صحبت کردن” و — در خصوص خشن مورد — تیم ملی فقط از تخت بیرون انداختن یک cheerleader بود. Sherbs یک سطح بالا بروشور کاهش مییابد از آسمان و با هیچ اسلحه به گرفتن او بازدید زمین و آرنج-برای اولین بار. در زندگی واقعی او او جابجا آرنج اما GIF در حال حاضر اینترنت زبان برای فقط کاملا از دست رفته شات خود را.

پس از آن آمد “شنبه شب زنده” طرح حقه بازی سری. “ما پرتاب مردم بالا, بالا, بالا در هوا” اعلام هایدی گاردنر در شخصیت هیچ و بی معنی ناوارو مربی مونیکا الدما. “و ما گاهی رها, رها, رها کردن آنها را.” در طول دوره چهار دقیقه گاردنر و آدام درایور (که موفق به جلو و یک زنگ کلاه گیس بلوند شگفت آور و) رعایت یک سری از cheerleaders در به طور فزاینده پیچیده بدن کست.

تبلیغات:

اصلی punchline شامل ستاره پاپ Halsey در نهایت unsticking خودش را از سقف و در حال سقوط به حصیر uninjured مانند برخی از نوع فرشته تشویق و زمانی که آن را آشکار بود — این ناوارو تشویق تیم تا به حال به طور موثر تبدیل شدن به یک فرهنگ پاپ مم.

Cheerleading ورزشی است که همواره وزن با دهه فرهنگی کاریکاتور. آن را یک ورزش ميانگين دختران bubbleheads و دست محبوبیت (و شاید قاعدگی); اما ویروسی Netflix docuseries “تشویق” است که به شرح زیر ناوارو تیم آنها به عنوان آمادگی برای 14 عنوان در ملی Cheerleaders اتحادیه (NCA) دانشکده اتباع در دیتونا, چالش های آن تصورات غلط.

“من فقط تا حیرت زده با شدت عمل و همچنین چگونه تهاجمی و موثر مانع شد و در عمل” گفت: مدیر گرگ whitely نگران نباشید،. “آنها سخت ترین ورزشکاران من تا کنون فیلم برداری و من فکر نمی کنم که چیزی بود که من فکر می کردم می شود درست قبل از اینکه من شروع به کاوش در این جهان است.”

تبلیغات:

و در هنگام تماشای این مجموعه وجود دارد سوال در مورد مهارت اعضای تیم بود, بنابراین من در ابتدا کمی شوکه احتمالی meming نشان می دهد. در حالی که “تشویق” است که از لحاظ فنی یک docuseries آن نیز سقوط به سری واقعیت دسته اما نمی خواهم که به طور سنتی fluffier سری که یا بدسم مانند خود “زنان خانه دار واقعی” یا “زیر عرشه مخصوص ماشینها ممنوع” – یا الهام بخش / رقابت های سری مانند “rupaul’s Drag Race” “کارشناسی” و یا “عجیب و غریب چشم.” کسانی که سری ساده تر هستند, سرگرمی, نه به عنوان اطلاعاتی و به همین دلیل آنها در حال حاضر بیشتر فرمولی قابل پیش بینی شخصیت های که تبدیل به یک پایه برای احساسات خاص. را “عجیب و غریب چشم” به عنوان مثال. قهوهای مایل به زرد فرانسه خوب است برای یک پژمرده مخالفت GIF در حالی که جاناتان ون نس خوب است برای یک “yas دختر” توانمندسازی رفتاری.

منظورم این است که مطمئن شوید که “تشویق” است و برخی از شخصیت های رنگارنگ (نمایش خواهد بود کشیدن در غیر این صورت) اما اینها واقعی, هاردکور, ورزشکاران بسیاری از آنها غلبه کرده اند فوق العاده ای شرایط شخصی که در جزئیات گذاشته حتی روی آن حصیر. من انتظار Gif و تقلید برای کسانی که ذکر شده در بالا را نشان می دهد اما “تشویق” است که چیزی را از یک جای خواب ضربه نمی شد که من می توانم پیش بینی می کنید این درمان است.

Cheerleading است بدون شک نمایشی ورزشی تیم اما بینندگان پاسخ داد بلافاصله و viscerally به فرد اجرای off-mat.

تبلیغات:

اما پس از آن متوجه شدم — این virality از “تشویق” به نظر می رسد کمتر به اعتقادات بینندگان را در مورد cheerleaders به عنوان ورزشکاران و یا فرهنگی نمادها و بیشتر به کار با ما چگونه تماشای تلویزیون و همیشه fuzzier خط بین واقعیت و تلویزیون docuseries.

تلویزیون واقعیت است که یک نوع که در آن بینندگان در ابتدا به دنبال شخصیت های. این بود که درست در PBS’ 1973 سری “یک خانواده آمریکایی” آن تثبیت شده بود در سال 2000 زمانی که “بازمانده” عرضه و آن را به انجام معاصر به برنامه هایی مانند “Keeping Up With the Kardashians” و “برادر بزرگ.” جهنم حتی در هنگام تماشای “دور باد” نشان می دهد در مورد رقابتی شیشه ای-باد من به یاد داشته باشید ارسال پیامک دوست پسر من “من در حال حاضر یافت می شود نشان می دهد تبه کار.”

تبلیغات:

ما همه آگاه است که این نشان می دهد بازیگران به شخصیت.

در ضمن هنوز هم وجود دارد گاهی اوقات یک تصور غلط است که مستند, برابر كلیك كنید حقیقت و این که افرادی که در آنها هدف سر صحبت عاری از هر گونه انگیزه خارج خاطراتی از حوادث واقعی زندگی; فقط به عنوان فیلمساز است که به سادگی وجود دارد به تصرف کلمات و اعمال خود را.

شاید این دنیا از cinéma vérité جنبش که در ’60s — یک سبک تعریف شده توسط یک پرواز خاص-بر-روی-دیوار rawness. این همان سبک است که فیلمساز Errol Morris که به کارگردانی منی مستند “The Thin Blue Line,” خودداری کردند ، Sietse Meijer بین المللی فیلم مستند جشنواره نوشته است که Morris ‘عمدا ‘anti-verité.'”

تبلیغات:

او را دوباره لوایح چشمگیر, رنگ آمیزی و موسیقی و انیمیشن به طور کامل سینمایی عناصر. اما به عنوان Meijer می نویسد: موریس را حفظ کرده است که چیزهایی که مردم می گویند اغلب تنها واقعی مستند عناصر در فیلم های خود را — این ایده که زمانی که مردم مجاز به صحبت با آنها نشان می دهد که آنها واقعا هستند. (و کسانی که ما در پایان روز اما شخصیت خود ما نيست؟)

بدون در نظر گرفتن تمام طول فيلم مستند و واقعیت های تلویزیونی اغلب ارائه شده مانند دو قطب مخالف یک طیف; یک نظریه است که docuseries هر دو روشن و upends. در حالی که “docuseries” بود در هر Merriam-Webster برای اولین بار در سال 1988 به مدت واقعا به نظر می رسید با ظهور نشان می دهد مانند “ساخت یک قاتل” و “نگهبانان.”

مانند فیلم های مستند این سری ادعا هدف این است که برای رسیدن به پایین از مربوطه خود را از تحقیقات جنایی اما آنها ارائه شد در اپیزودیک فرمت است که اغلب در ارتباط با هفته تلویزیون.

تبلیغات:

و مانند واقعیت تلویزیون بینندگان شروع به شناسایی و فرم تعلقات به برخی از افراد پس از این جنایت واقعی را نشان می دهد برخی از قهرمانان و خائنانی هستند بدیهی (هر چند نه همیشه) اما برخی تعجب آور همچنین شخصیت های گرفتار مردم است. من فکر می کنم استیون اوری دفاع وکیل مدافع که پدید آمده از نشان می دهد و در فصل اول به عنوان بعید است که جنسیت نمادها — catupulted به که موقعیت های بی شماری قلب-سنگین Tumblr صفحات و تشنه توییتهایی.

ما به تماشای این نشان می دهد به مطلع شوید; اما ما نیز به تماشای آنها سرگرم شود و گرد و بازیگران از شخصیت های ذاتی هستند که لذت بردن. حتی در هنگام تماشای برنامه نویسی مورد تعجب آور موضوعات ما به نظر می رسد طلب قابل پیش بینی بازیگران از کاراکتر ها است. مستند HBO کوتاه “مرتب” یک مثال کامل از این. بله, آن را در مورد عجیب و غریب, جهان, خلاق, نظافت سگ, اما آن را بیشتر در مورد انسان ها که ساکن است که جهان و نقش های مربوطه: صنعت کهنه گرسنه تازه وارد ناراضی رقیب که می توانید آن را به تریبون.

با توجه به این “تشویق” است چیزی است که مدیر گرگ whitely نگران نباشید ، اشاره به در ما مصاحبه زیر را نشان می دهد و در انتشار.

“برای نشان دادن مثل این که تا کنون شش قسمت شما واقعا گفتن شش ساعت با شش فصل” whitely نگران نباشید ، گفت:. “در حال انجام است که ما یاد گرفته ایم که شما رو به تمرکز بر روی سه یا چهار یا شاید پنج شخصیت اصلی است. هر چیزی فراتر از آن است و شما در حال شروع به حرف و توسعه خود را به کوتاهی.”

تبلیغات:

او ادامه داد: “بنابراین ما شروع به شناسایی که ما فکر آن سه به پنج نفر خواهد بود به نظر شما شروع به فکر می کنم ‘بیایید به آنها را می دانیم چه هستند خود را backstories? آنچه در آن است که باعث می شود آنها را کنه ؟ چه می خواهند و چه در راه گرفتن از آنچه در آن است آنها می خواهند؟'”

از آن پدیدار ما بازیگران از کاراکتر ها: گابی ساقی به “تشویق-lebrity”; جری هریس یار از غم انگیز پس زمینه است که فقط می خواهد به انجام; Lexi Brumback دختر با گذشته مشکل که شما تنها امید باقی می ماند و از مشکلات; Morgan Simianer که پدر و مادر او را ترک برای بالا بردن خودش تا زمانی که پدر بزرگ او در پا; مونیکا الدما شدید مربی که دقیق ساختار الهام بخش یک وفاداری تزلزل ناپذیر از تیم خود را.

و من حدس می زنم آن نهفته است هر دو محدودیت ها و زیبایی از این فرمت های رسانه ای. هیچ آسیب وجود دارد. اشک وجود دارد. وجود دارد مانع از هجوم مرگ و خرده کالج درام. این تیم در حال مسابقه در برابر ساعت و پس از یک در حالی که شما می دانید چه حرکت بعدی از شخصیت ما است رفتن به. آنها ناقص و اغلب قابل پیش بینی و در عین حال با پایان آن همه ما در حال آنهایی که تشویق آنها را در.

“تشویق” است که در حال حاضر جریان در Netflix بکشد.

تبلیغات:

ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

خرید کتاب زبان اصلی