چگونه چای را جنگ با اوباما در سمت چپ فدرال پزشکی ذخایر آمادگی برای coronavirus

وخیم کمبود حیاتی و تجهیزات پزشکی در استراتژیک ملی ذخایر که در حال حاضر مانع coronavirus پاسخ بازگشت به بودجه جنگ های اوباما در سال, زمانی که کنگره جمهوری خواهان منتخب در حزب چای موج مجبور کاخ سفید به پذیرش فراگیر به کاهش هزینه های دولت فدرال.

در میان قربانیان کسانی که حزبی دعوا شد تلاش برای نگه داشتن لوازم کافی از ماسک های هواکش و دارو و سایر تجهیزات پزشکی در دست برای پاسخ به یک بحران بهداشت عمومی. قانونگذاران در هر دو حزب مطرح شبح shortchanging آینده در واکنش به این فاجعه حتی به عنوان آنها رای به تصویب کاهش است.

تبلیغات:

“همیشه وجود دارد نیاز بیشتری برای حمایت مالی از ما مالیات دهندگان زحمتکش از ما توانایی پرداخت گفت:” دنی Rehberg بازنشسته جمهوری خواه کنگره از مونتانا که ریاست کمیته فرعی تخصیص بودجه مسئول نظارت بر ذخایر در سال 2011. Rehberg گفت آن شده اند که غیر ممکن است برای پیش بینی بحران بهداشت عمومی نیاز به یک قوی تر ذخایر فقط به عنوان آن می شده اند به پیش بینی گردید. 11, 2001 حملات تروریستی.

“این واقعا آسان برای دوم حدس و پیشنهاد ما انجام نداد تا آنجا,” او گفت:. “چرا ما باید از یک پروتکل برای محافظت از برج های دوقلو? چه کسی فکر می کرد که قرار بود به اتفاق می افتد ؟ چه کسی فکر می کرد طوفان کاترینا بود رفتن به رخ می دهد ؟ شما به من بگویید چه اتفاقی خواهد افتاد در سال 2030 و من ارتباط برقرار خواهد کرد که به اعضای کنگره و سناتورها.”

وجود دارد در واقع هشدار در زمان: 2010 مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از بودجه گزارش توسط انجمن از دولت و ارضی مقامات بهداشت خواست دولت فدرال برای درمان بهداشت عمومی آمادگی “در تاریخ همتراز با فدرال و دولت بودجه برای دیگر امنیت ملی پاسخ گويي” و گفت که آن فروشگاه از N95 ماسک باید “پر برای رویدادهای آینده است.”

تبلیغات:

اما تلاش برای سست کردن ذخایر سقوط از هم جدا در زمان standoffs بین اوباما در کاخ سفید و کنگره جمهوری خواهان با توجه به اجرایی کنگره و مقامات درگیر در مذاکرات است. تا به حال کنگره نگهداری می شود بودجه در سال 2010 به سطح از طریق پایان دولت اوباما این ذخایر می توانست از $321 میلیون بیش از آن به پایان رسید تا با توجه به بودجه و مدارک بررسی شده توسط ProPublica. در طول مغلوب ساختن پیشی جستن, دولت, کنگره آغاز شده و به سمت ذخایر بیشتر از کاخ سفید درخواست شده است.

اواخر فوریه ذخایر برگزار شد فقط 12 میلیون N95 ماسک, ماسک کوچکی از آنچه که مقامات دولتی می گویند که مورد نیاز شدید بیماری همه گیر. در حال حاضر اورژانس ذخیره کردن در حال اجرا است از بحرانی منابع و فرمانداران در حال تلاش برای درک نامشخص روش برای چگونه دولت با توزیع تجهیزات.

این ذخایر دریافت $17 میلیارد هجوم اول و سوم coronavirus محرک اسکناس است که در کنگره به تصویب رسید در ماه مارس است. اما تا به حال نشده یک افزایش بزرگ در ذخایر بودجه از سال 2009 در پاسخ به همه گیر H1N1 معمولا به نام آنفولانزای خوکی.

تبلیغات:

بعد از استفاده از آنفولانزای خوکی بودجه اضطراری دولت اوباما در تلاش برای دوباره پر کردن ذخایر در سال 2011 با درخواست از کنگره برای ارائه $655 میلیون دلار از بودجه سال گذشته کمتر از 600 میلیون دلار. در پاسخ به آنفولانزای خوکی که CDC تخمین زده شدند و بیش از 12 ، 000 نفر در ایالات متحده در طی یک سال به حال مورد نیاز بزرگترین استقرار در ذخیره تاریخ از جمله نزدیک به 20 میلیون قطعه از تجهیزات حفاظت شخصی و بیش از 85 میلیون N95 ماسک با توجه به 2016 گزارش منتشر شده توسط آکادمی ملی علوم و مهندسی و پزشکی است.

“ما به رسمیت شناخته شده نیاز به دوباره پر کردن ذخایر و بودجه در مورد 10 ٪ افزایش می دهد,” دکتر گفت: Nicole Lurie که در خدمت به عنوان دستیار وزیر برای آمادگی و واکنش در وزارت بهداشت و خدمات انسانی در دولت اوباما. “که رد شد, بازگشایی خانه.”

تبلیغات:

جمهوریخواهان بیش از زمان مجلس نمایندگان در سال 2010 midterms در حزب چای موج مخالفت نقطه عطفی 2010 بهداشت و درمان اصلاحات قانون, قانون مراقبت مقرون به صرفه, همچنین شناخته شده به عنوان Obamacare. خانه جدید اکثریت بود قصد مهار هزینه های دولت به خصوص در HHS که اداره Obamacare.

کنگره جمهوری خواهان به رهبری اوباما در سنا و مجلس جان بونر اهرمی سقف بدهی — محدودیتی در دولت استقراض توانایی که تا به حال مطرح شود — به اصرار دارند که دولت اوباما با قبول هزینه های فدرال محدودیت. این سازش مدون در سال 2011 کنترل بودجه, قانون مورد نیاز یک دو حزبی “کمیته فوق العاده” برای پیدا کردن راه های دیگری برای کاهش کسری بودجه و یا دیگری آن را خواهد ماشه خودکار در سراسر-هیئت مدیره کاهش شناخته شده به عنوان “جداسازی.”

حتی پس از آنفولانزای این ذخایر نبود یک اولویت ، بدون پر کمیته نشانه گذاری Rehberg معرفی لایحه ای که ارائه شده $522.5 میلیون دلار به ذخایر حدود 12 درصد کمتر از سال گذشته و $132 میلیون کمتر از دولت می خواستند. “هیچ کس همه چیز آنها می خواستند” Rehberg گفت.

تبلیغات:

نسخه مجلس سنا از لایحه بودجه ارائه شده $561 میلیون دلار برای ذخیره بودجه. سناتور گفت: آنها ابراز تاسف از کاهش و حتی به آنها رای دادند و این لایحه ،

“در این لایحه ما در حال حاضر به وارد شدن به مغز استخوان” تام Harkin یک دموکرات از ایالت آیووا که در آن زمان ریاست مجلس سنا کمیته تخصیص بودجه گفت: در نشانه گذاری شده است. “برخی از این کاهش خواهد بود دردناک و منفور.”

در این لایحه است نسخه نهایی کنگره اختصاص داده شده به یک مصالحه $534 میلیون دلار برای سال 2012 سال مالی 10 درصد کاهش بودجه از سال قبل و $121 میلیون کمتر از دولت اوباما درخواست کرده بود.

تبلیغات:

سال آینده “فوق العاده کمیته” موفق به امن پس انداز اضافی خواستار قانون کنترل بودجه تحریک اتوماتیک در سراسر-هیئت مدیره کاهش است. این “جداسازی” بود و یک نتیجه است که رهبران هر دو طرف را دوست نداشتند — و سرزنش یکدیگر ،

“آیا هر دو حزب تا کنون نشان می دهد جداسازی شد خوش آمدید مثبت یا مطلوب?” دیو Schnittger نشستی با معاون رئیس ستاد در آن زمان گفته ProPublica. “جداسازی تصور می شد — نه جمهوریخواهان اما توسط یک دموکرات کاخ سفید — به عنوان یک خام مکانیزم برای وادار فوق العاده کمیته به انجام کار خود را. جمهوری خواهان همواره حمایت برای کاهش هزینه های اجباری برنامه هایی که می توانست مانع از جداسازی از همیشه اتفاق می افتد.” (هزینه های اجباری اشاره به برنامههای استحقاقی مانند امنیت اجتماعی و مدیکر.)

مک کانل را پاسخ نمی دهند به درخواست برای اظهار نظر.

کتی هیل سخنگوی اوباما با اشاره به numerousstatements او ساخته شده در سال 2013 اصرار جمهوری خواهان به سازش هشدار داد که این کابوس را تضعیف اقتصادی نظامی آمادگی و اساسی خدمات عمومی است.

تبلیغات:

ژن Sperling, سپس بالای, اوباما مشاور اقتصادی گفت: جمهوری خواهان حملات متمرکز و در HHS بودجه همراه با وزارتخانه های کار و آموزش و پرورش, گروه بندی می شوند و تحت همان کمیته فرعی تخصیص بودجه.

“کار/HHS بودجه است که در آن تعداد قابل توجهی از مترقی اولویت هستند از سر شروع و به (موسسه ملی بهداشت) به بخش آموزش” Sperling گفت. “فقط چیزهای زیادی وجود دارد در آن وجود دارد و پس از آن اغلب نقطه داغ برای که در آن محافظه کارانه بودجه hawks که باور نمی کنم در سرمایه گذاری های عمومی و رفتن سخت ترین.”

تحت جداسازی CDC که مدیریت این ذخایر در زمان مواجه با 5 درصد بودجه را کاهش دهد. در سال 2013 بودجه ارسال HHS کاهش ذخایر خود درخواست کمک مالی از سال گذشته درخواست برای $486 میلیون, یک برش حدود 48 میلیون نفر است. “SNS است که یک منبع کلیدی در حفظ بهداشت عمومی آمادگی و پاسخ” دولت گفت. “در حال حاضر آب و هوا مالی مستلزم پوسته پوسته شدن است.”

کاهش گرفتار Rehberg توجه در بودجه جلسه به نقد و بررسی این درخواست است.

تبلیغات:

“آمادگی در برابر چیزی است که بسیار مهم است برای من” او در این جلسه گفت:. “من فقط می خواهم به شما توضیح دهید که چگونه این کاهش احتمالا می تواند تاثیر ملی آمادگی استقرار.”

سپس-HHS وزیر کاتلین وزیر پاسخ داد که CDC را اولویت بندی جایگزین انقضای مواد مخدر مانند واکسن آبله و سیاه زخم درمان است.

سال آینده دولت دوباره پیشنهاد برش ذخایر بودجه از سال 2012 بودجه سطح اما هشدار داد که کاهش بودجه می تواند در نتیجه “مردم کمتر دریافت درمان در بیماری همه گیر آنفلوآنزا.”

کنگره آیا اعطای بودجه اضافی در پاسخ به شرایط اضطراری اما حتی پس از آن ذخایر کوچک بود-مورد بلیط. در سال 2014 دولت اوباما خواسته و دریافت میلیاردها دلار برای پاسخ دادن به شیوع ابولا اما تنها $165 میلیون رفت و به CDC بهداشت عمومی آمادگی اضطراری برنامه ها از جمله ذخایر. و در سال 2016 به کنگره اعطا بودجه اضطراری برای پاسخ به Zika ویروس اما آن را به CDC کمتر از نیمی از آنچه دولت اوباما درخواست شده است.

تبلیغات:

“واضح است که دولت اولویت SNS در این (Zika) درخواست و ابولا مکمل” گفت: Ned قیمت بود که سخنگوی شورای امنیت ملی در کاخ سفید اوباما. “در مورد Zika کنگره جمهوری خواهان شنبه در درخواست برای بخشی بهتر از یک سال است.”

این ذخایر ماموریت به طور پیوسته گسترش آن را به عنوان تقابل جدید بهداشت عمومی در شرایط اضطراری. با منابع محدود و مقامات مسئول انبار تمایل به تمرکز بر روی خرید داروهای نجات بخش از بیوتکنولوژی شرکت هایی که در نبود یک دولت خریدار هیچ دیگر بازار برای محصولات خود ، ماسک و دیگر تجهیزات حفاظتی در زمان عادی به طور گسترده ای در دسترس است و در نتیجه ممکن است اولویت بندی برای خرید آنها گفت.

“این فقط هرگز در سطح بودجه بود که نیاز به خرید محصولات جدید به جای انقضای محصولات و سرمایه گذاری در آنچه ما در حال حاضر می دانیم که واقعا لازم است محصولات جانبی” گفت: دارا لیبرمن مدیر روابط دولت در اعتماد به امریکا, سلامت, یک حزبی بهداشت عمومی حمایت و پژوهش ،

این جداسازی و بودجه سخت کلاه به پایان رسید با بودجه معاملات در سال 2018 و 2019 — مرکب ملامت به قبل از محدودیت. “آن را یک بار خاموش شانه های ما,” سنا تخصیص رئیس ریچارد شلبی, R-Ala., به خبرنگاران گفت: در آن زمان. “در یک جهان آشفته من فکر می کنم که پیام اشتباه است.”

و در عین حال غیر از هزینه های دفاعی هنوز نه به طور کامل بهبود یافتند.

“یکی از چیزهایی که اتفاق افتاده است به بهداشت عمومی آمادگی بود فقط نتیجه کلی بودجه نمرهدهی ما تا به حال گفت:” دیوید رایش یک مشاور کار در فدرال تخصیص مسائل برای این مرکز در بودجه و اولویت های سیاست. “ما هنوز هم از دیدن نتایج آن است.”

در طول مغلوب ساختن پیشی جستن دولت, کاخ سفید همواره پیشنهاد برش CDC و HHS دفتر دستیار وزیر برای آمادگی و پاسخ که در زمان بیش از ذخایر مدیریت از CDC. کنگره تایید بیشتر ذخایر بودجه از مغلوب ساختن پیشی جستن بودجه درخواست شده در هر سال از دولت او برای یک ترکیب $1.93 میلیارد به جای $1.77 میلیارد دلار با توجه به بودجه اسناد و مدارک.

کاخ سفید درخواست بودجه برای سال 2021 تحویل در ماه فوریه به عنوان مقامات در حال حاضر با هشدار درباره خطرناک جدید coronavirus پیشنهاد برگزاری ذخایر بودجه در $705 میلیون و برش منابع برای دفتر که نظارت بر آن است.

لیدیا DePillis کمک گزارش.

ProPublica غیر انتفاعی اتاق خبر که به بررسی سوء استفاده از قدرت است. ثبت نام برای دریافت ما بزرگترین داستان به عنوان به زودی به عنوان آنها منتشر شده است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>