من یک مرد مسلمان و من خسته از گرفتن همسر من به جنسیتی تفکیک مساجد


A young Muslim man wearing a suit and kneeling in prayer.

تصویر عکس با تخته سنگ. عکس FS-سهام/EyeEm از طریق گتی ایماژ به علاوه.

در یک قسمت جدید از مرد تا Aymann اسماعیل دست و پنجه نرم با یک سنت در ایمان خود: تفکیک مردان و زنان مسلمان دعای اتاق ها و مساجد. برای سالها او و همسرش میرا وارد این فضا از طریق ورودی های مختلف—و به عنوان یک نتیجه بسیار متفاوت تجربه است. اسماعیل خطاب به خالد Latif, مدیر اجرایی, و حضرت امام مرکز اسلامی در دانشگاه نیویورک در مورد ریشه های این عمل است. در Latif دعای اتاق زنان و مردان در کنار هم نشستن یکی در مقابل دیگری است. این متن از آنها گفتگو شده و تغلیظ شده و ویرایش شده برای وضوح.

خالد Latif: اگر شما می آیند به ما مرکز اسلامی در نیویورک دانشگاه ما قطعا باید فضا که بازتابی از نیازهای مردان و زنان در جامعه, و من فکر می کنم که یک محصول از بسیاری از چیزهای مختلف شامل این واقعیت است که ما زنان که در بسیار برجسته نقش رهبری.

من و همسرم رفته اند به برخی از فضاهای که در آن مردان را از ورود به مسجد است بسیار پر جنب و جوش تزئین شده روشن شده و هنگامی که ما سعی کردم به پیدا کردن که در آن زنان در رفتن از آن را به معنای واقعی کلمه این کوچه و خیابان با هیچ روشنایی وجود دارد کیسه های زباله در اطراف درب. ما شده ایم به مکان زمانی که او باردار بود با یکی از بچه های ما [که] زنان منطقه در پله ها که بالا می رود سه پرواز و او را به من می آیند و می مانند “هیچ کس تا به حال به فکر یک زن باردار را در این مسجد” از آنجا که او یکی از بچه های ما در دست کودک را بالا و پایین پله ها به استفاده از دستشویی اجازه دهید به تنهایی به عنوان یک زن باردار نیاز به رفتن به دستشویی است. و بنابراین فقدان اندیشه است که وجود دارد. و من اصلا به کسانی که در مساجد دیگر است.

در حالی که شما می توانید همچنین در سراسر جهان و پیدا کردن فضاهای هستند که فقط قابل توجه از نظر نحوه اتصال آنها در یک سطح عمیق. من فقط در زمان یک گروه از حدود 65 نفر به اورشلیم. بنابراین حضرت محمد به مردم می گوید برای رفتن به مکه, رفتن به مسجد خود را در مدینه بلکه همچنین رفتن به مسجد الاقصی در بیت المقدس. و هنگامی که شما بروید به مسجد الاقصی مردان و زنان در حال نشستن در کنار یکدیگر در بخش های اصلی از سالن نماز. بعد از نماز انجام شده است از زنان در حال رفتن تمام راه را به جلوی مسجدی که در آن امام از, و آنها در حال گرفتن عکس ها و تصاویر از منبر و وجود یک تعامل است که ریشه در حس گفتمان نیست که چه شما در پیدا کردن در جاهای دیگر. و آنها در حال انجام آن با در نظر من واقعی در آغوش اسلام به عنوان یک دین خواستار.

Aymann اسماعیل: اگر من به صحبت کردن با مادرم در این مورد—و من—او را توجیه می کند و آن را در یک راه است. او را مانند “خوب, شما می خواهید برای محافظت از زنان از نر زل زل نگاه کردن.” او می آید تا با همه این دلایل مختلف که چرا موسسات وجود داشته باشد در این راه. و من تعجب می کنم که چرا من دعا در NYU فضای چند بار و من فکر می کنم من رفتم برای یکی از کسانی که شب halaqas در ماه رمضان و آن را در یکی از آن سرریز فضاهای و واقعا زیبا بود چرا که این اولین بار بود که من همیشه دعا در یک جماعت که در آن وجود دارد مردان در سمت راست و در سمت چپ به جای در مقابل هر یک از دیگر. من تعجب می کنم آنچه در آن طول می کشد برای تولید یک فضایی شبیه به این. آن است که زنان باید در نقش رهبری و یا در برخی از نقطه در سفر خود را به عنوان یک مسلمان را از شما یاد بگیرند و این رقم را به خودتان ؟

Latif: چالش این است که در اتخاذ یک طرز فکر مانند آن, اما قادر به درک [که] ما اغلب آنچه را که تجربه می کنیم و سپس به تعریف آنچه در متن می گوید. اسلام بسیار درون-بیرون دین است که می گوید شما می توانید در پایان روز دعا, راه کسی دعا یا لباس راه کسی لباس, اما شما نمی توانید بر این باورند چیزی فقط به خاطر شخص دیگری آن معتقد است. که از درون شما آمد. من می خواهم بگویم این چالش در این است که مادر خود را به اشتباه برای شما به حق فقط می افزاید: تداوم به این دیدگاه—که آنچه اسلام می گوید که او می تواند به سمت راست و شما می توانید راست و بدون هر یک از شما به اشتباه.

“بسیاری از سفر خود را با دین بود در مورد پیدا کردن یک حس مالکیت به آن است.” — خالد Latif, مدیر اجرایی مرکز اسلامی در دانشگاه نیویورک

اسماعیل: این برای تلفن های موبایل مانند در چارچوب اسلام وجود مطلق حقایق مانند اسلام اعتقاد به یگانگی خدا, اما وجود دارد یک طیف از محدوده اعتقاد در این شیوه است که اجازه می دهد برای دو مسلمانان به مخالفت با یکدیگر بلکه هنوز هم درست است.

Latif: تنوع لازم است چرا که اسلام برای مردم در تمام زمینه های مناسب.

اسماعیل: من بحران ایمان آمد زمانی که من در مورد به درگیر شود و همه چیز را که من می خواهم در مورد آنچه که یک مسلمان ازدواج به منزله تا آن نقطه خیلی منفی درست است ؟ انگار قرار بود این قوی پدرسالارانه شکل که overprotective که بسیار دقیق در مورد چگونه همسر خود را به نظر می رسد و رفتار. بنابراین اولین چیزی که من بود من صرفنظر پیش رو به سورت نساء است که مانند فصل از زنان که می رود از طریق تمام مسائل حقوقی ارث و کمی چگونه مردان باید رفتار اطراف خود و همسران و آنچه را همسران مسئولیت به آنها. و برای من مانند این است که سرد است. این منصفانه است. تاپیک های زیادی در آن وجود دارد مورد احترام و عشق و اعتماد و چیزهایی که به انجام اگر وجود دارد برخی از نوع اختلاف در اینجا برخی از گزینه های.

اما این یکی خاص آیه که به من افتاد و این جایی است که بحران ایمان اتفاق افتاده است. آن را خوب اگر شما حس نافرمانی از همسر خود را اولین چیزی که شما باید انجام دهید این است که شما باید سعی کنید و صحیح آن را با کلمات خود را و پس از آن اگر که کار نمی کند او را به تنهایی ترک. پرهیز از صمیمیت جنسی. و نکته سوم و کلمه آنها استفاده شد darabaکه من حدس می زنم معمولا ترجمه شده است به “آمار” و پس از آن که به من افتاد ، من گفتم: “من هرگز در یک میلیون سال تا کنون در این است که انسان همیشه. من دیده ام هرگز پدرم آن را انجام دهد. من هرگز دیده می شود هر یک از مردان در جامعه آن را انجام دهد. آن را فقط نمی حس را به من به همین دلیل این است که صدای خدا.”

و سپس متوجه شدم که در اینترنت وجود دارد شیوخ از سراسر جهان است که می گویند “خوب ، Daraba در این مورد به معنی ” ترک ” یا “ترک به طور کامل” یا ” طلاق است.’ “و دیگر وجود دارد بخش هایی از قرآن که در آن daraba ترجمه شده است به عنوان مثل حجاب مانند در سورات ق غار—daraba است مورد استفاده برای توصیف یک عبا که تحت پوشش این غار است. و من احساس گناه مانند شاید من تغییر دین به جای خود من اعتقادات شخصی. من تعجب می کنم آنچه شما را از آن. آن را خوب است برای مسلمانان که می خواهند به فمینیست به در آمده و می گویند: “خوب است که آیه به این معنا نیست که آن را در واقع ممکن است به معنی این” ؟

Latif: وجود یک آیه است که می گوید که همه از فرزندان آدم داده می شود عزت و آنها بالا است. من 18 اولین بار ملاقات کردم کسی بود که یک بازمانده از خشونت خانگی. و به فکر می کنم در حال حاضر آنچه ما گفت: هنگامی که ما می گویند که شما در باور خدا که مدافع و اجازه می دهد تا برای چیزی شبیه به آن—به من در سفر اولیه در تلاش برای درک این من گفت: “حتی اگر من نمی دانم چه این به این معنی من می دانم که هیچ راهی وجود دارد که به این معنی است که این چیزی است که می شود مجاز است. آن را فقط ممکن نیست.” بسیاری از سفر خود را با دین بود در مورد پیدا کردن یک حس مالکیت به آن است. و من آن را در زمان زمان طولانی برای رسیدن به جایی که من متوجه شدم که خیلی از من درخواست تجدید نظر شخصا برای دین بود و در اطراف هویت و نه لزوما اعتقاد و ارزش ها.

اما چالش در می آید تاکید بر این موضوع اما پس از آن نیز دیدن جایی که شما ممکن است بخشی از درمان در حصول اطمینان از که آن را جای دیگر. بنابراین اگر برخی از ادم سفیه و احمق است که هیچ ایده آنچه در آن به معنی یک مرد فکر می کند آن را خوب برای او به اعتصاب یک زن یا یک کودک یا کسی که هنوز نمی دهد من توجیهی برای انجام آنچه که من می توانید انجام دهید برای ساخت یک پناهگاه برای اطمینان حاصل شود که وجود دارد یک صندوق برای کمک به زنان گریز از این خانه ها هستند که هر چیزی غیر از خانه. و تعمیق درک از آنچه که دین واقعا با شما تماس به مهم می شود. اما من می خواهم به قادر به دیدن همه چیز و تجربه همه چیز با یک حس شجاعت است که می گوید: “من لازم نیست که صبر کنید برای شخص دیگری است.” من می توانید استفاده من از سیستم عامل مهارت های من, اعتبار, صحبت کردن با افرادی که همفکر و ساخت چیزهایی که من یک شور و شوق خاصی برای. و شما یک مقدار زیادی بیشتر مردم انجام می دهند که این روز است.

برای شنیدن کل قسمت هایمشترک به انسان در اپل پادکست, Stitcher, Spotifyو یا هر کجا که شما دریافت پادکست های خود را. برای قسمت “چرا من و همسرم دعا کنید با هم؟”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>