پست مالون خرید جوانه نور Seltzer در یک ایستگاه گاز. وینونا رایدر می رود به Winona, مینه سوتا. Lil Nas X and Sam Elliott یک نبرد رقص در مرحله نهایی مسابقات غرب قدیمی.

اینها فقط تعداد انگشت شماری از این سال را به Super Bowl ads و برای اکثر آنها بسیار خوب خلاصه ای از آنچه که بینندگان را دیدم در طول بازی بزرگ: عملا هیچ سیاست از مارک های. افراد مشهور cameos چیزی جدید برای سال بزرگترین تبلیغات ثروت باد اورده اما آنچه قابل توجه در مورد 2020 Super Bowl commercials است که در طول مسلما انگیز ترین انتخابات از دو دهه گذشته مارک تصمیم به رفتن خیالبافانه — به معنای واقعی کلمه در حداقل سه مورد که در آن غالب موضوع “فضای بیرونی است.”

قابل توجه وجود دارد استثنا: مغلوب ساختن پیشی جستن و مهر هر دو کمپین تبلیغات با دومی خود اختصاص اعتبار برای یک مادر که از دست داده بود و پسر او را به خشونت اسلحه. کیا آگهی نامه از Oakland Raiders بازیکن جاش Jacobs به خود جوان تر خود را به عنوان یک کودک بی خانمان (در حالی که همچنین ارائه تا حدودی ناقص نظریه که راه حل برای جلوگیری از جوانان بی خانمانی است که برای تبدیل شدن به بسیار خوبی در فوتبال). بیشترین تاثیر سیاسی آغشته آگهی از NFL خود را که نقطه در اطراف محور کوری جونز, پسر عموی بازنشسته NFL بازیکن بود که به قتل یک افسر پلیس لباس شخصی.

برای بیشتر قسمت ها هر چند در این سال Super Bowl ads به سختی تا به حال چیزی برای گفتن در همه. TurboTax سعی در ایجاد یک Infinite رقص. کشاورزان به قتل آقای بادام زمینی. بقیه برندها عمدتا فقط با اتکا بر puns. چرا ؟

2020 Super Bowl ads در حال گریه به دور از فعالان تن است که بسیاری از شرکت ها سعی کرده اند در پس 2016. کارشناسان بازاریابی باید گفت که پس از اعتراضات و خشم عمومی ثابت هستند در رسانه ها است که آن را گاهی اوقات ارزش در معرض خطر فوری برای برندها به ایجاد یک بیانیه.

شاید معروف ترین مثال نایک با همکاری سابق NFL quarterback khezri موضوع جنجال پس از زانو زدن در طول سرود ملی به اعتراض ضد سیاه و پلیس فرانسه در سال 2016. برای سالگرد 30 از آن “فقط آن را” کمپین ورزشی با نام تجاری بازیگران و او را در یک تجاری با شعار “ایمان چیزی است. حتی اگر آن را به معنی فدا کردن همه چیز است.” هر چند این آگهی قابل پیش بینی بود که یک میله رعد و برق برای محافظه کاران و منجر به تحریم آن شد و در نهایت یک پیروزی برای نام تجاری که سهام بالا رفت و 5 درصد در طول دوره حدود دو هفته بالغ بر 6 میلیارد دلار افزایش در ارزش.

“از آن استفاده می شود شما نمی خواهید به هر کسی ناراحت” جسیکا لی, استادیار بازاریابی در دانشگاه کانزاس گفت: Vox در دسامبر سال 2018 است. “اما مطالعات نشان می دهد که این کشور بسیار تقسیم شده و اگر آن را تقسیم سیاسی برندها ممکن است احساس مانند آنها قادر به گرفتن قوی تر ایستاده و حمایت بیشتر از بازار هدف خود را. این یک راه برای آنها را به مردم صحبت کردن در مورد نام تجاری خود را.”

خریداران در حال حاضر به طور فزاینده سیاسی اظهارات مبتنی بر چگونه آنها را به صرف پول خود را. SoulCycle اعتدال شب و روز, Home Depot, LL لوبيا و خانگی دیگر برندها شده است موضوع تحریم از ترقی خواهان با توجه به روابط خود را برای مغلوب ساختن پیشی جستن.

به عنوان Nadra Nittle می نویسد: “پس از سپیده دم از عصر صنعتی شرکت های بزرگ, مبارزه ایده که آنها بد است. در حالی که درک نشده از بین رفته و شرکت ها به طور فزاینده دست و پنجه نرم کردن با این تصور که برای انجام آنها باید عمل کنند. امروز حرص و طمع و بهره برداری ادامه به علامت گذاری به عنوان کسب و کار از نظر اخلاقی ورشکسته اما پس از شکست به صحبت کردن در عصری که بسیاری حاضر به تحمل سکوت ادب و افکار و دعاهای دیگر هیچ.”

در زمانی که مصرف کنندگان جوان مراقبت عمیقا در مورد مارک های که قهرمان علل اجتماعی, چرا نوک پا راه رفتن در اطراف ترین تفرقه در انتخابات ریاست جمهوری اخیر در حافظه ؟

چند سال پیش سیاست شد و در همه جا در سوپر باول. در سال 2017 به جای نا مشخص معمول آن میانه اخلاق Budweiser برجسته آن مهاجر ریشه که بسیاری از زمان به عنوان یک توبیخ از مغلوب ساختن پیشی جستن سیاست های مهاجرتی. در سال 2018 تویوتا تبدیل به یک شوخی راه اندازی — یک یهودی و یک مسیحی و یک مسلمان به یک کامیون به ایجاد یک بیانیه در تنوع است.

خیلی از این سال تبلیغ Super Bowl محتوا می گیرد در جهان به دور از این مسائل اما: وقتی Snickers’ وعده داده شده به “تعمیر جهان” آنچه در آن واقعا پرداختن شد بچه ها به نام Kale و مردان سوار اسکوتر. مارک های مختلف استفاده می شود سورئالیسم و absurdism برای خنده. Sodastream خارج شده و لولای در زمان تبلیغات خود را به فضا به عنوان اینکه زمین است فراتر از صرفه جویی در.

بخشی از این امر به احتمال زیاد به دلیل بینندگان لزوما آن را دوست دارم زمانی که تبلیغات خود را دریافت سیاسی است. بر اساس یک نظرسنجی از صبح مشورت بسیاری از بینندگان فکر می کنم کاسه فوق العاده است “نامناسب” جایی برای علامت های تجاری برای انتشار بیانیه های سیاسی با جمهوری خواهان 80 درصد بیشتر احتمال دارد به این باور ، آن را نیز در معرض خطر: بسیاری از مارک های از دست رفته را با هزینه های بزرگ بودجه در دست و پا چلفتی و یا توهین آمیز, تبلیغات مانند استفاده از مارتین لوتر کینگ جونیور صدای به فروش Chryslers یا Kendall Jenner حل آمریکا عدالت اجتماعی مسائل توسط توزیع پلیس یک پپسی.

البته نیز وجود دارد به این معنا که به عنوان سیاست همچنان برای رسیدن به هر گوشه ای از زندگی ما برندها ترجیح دیدن محصولات خود را به عنوان یک استراحت از همه که. Facebook که احتمالا عشق همه ما را فراموش کرده ام در مورد سیاست محور خود سوپر باول تجاری در سراسر جوامع Facebook شدند. به عنوان دیگو Scotti, ورایزون افسر ارشد بازاریابی گفت: تنوع قبل از سال گذشته سوپر باول “ایجاد جنجال به خاطر ایجاد جنجال است مفید برای هر کسی. ما در یک لحظه زمانی که مثبت چیزی است که همه ما نیاز دارند.”

مارک به نظر می رسد که پیام را به قلب این سال است. در جهانی که حتی کشتن یک طلسم می تواند به عنوان دیده می شود از لحاظ سیاسی ستیز — کشاورزان مجبور به توقف آن مبارزات انتخاباتی که در آن آقای بادام زمینی سقوط به مرگ پس از یک تصادف ماشین در پی NBA افسانه کوبه برایانت مرگ در سقوط یک هلیکوپتر — بسیاری از شرکت ها آشکارا احساس می کنید که امن ترین راه است که در آن هیچ یک از این زمین مشکلات حل شد فقط فرار کرد.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

خرید کتاب زبان اصلی