در “نقاش و دزد” یک هنرمند رنگ یک پرتره از انسان که او را به سرقت برده شاهکار

بنیامین Ree قابل توجه مستند “نقاش و دزد” برنده سینمای جهان, مستند ویژه هیات داوران جایزه, خلاق, قصه گویی در جشنواره فیلم ساندنس در اوایل این سال است. تولید شده توسط مورگان نویل, این فیلم, که در دسترس است در Hulu و VOD مارس 22 تواریخ جذاب دوستی که توسعه بین Vilma Kysilkova چک-نقاش متولد و کارل-Bertil, Nordland, یکی از دو مرد که به سرقت برده و کار خود را از یک گالری هنری در اسلو که در آن هر دو آنها زندگی می کنند.

Ree باز می شود فیلم خود را با Kysilkova ایجاد “آهنگ قو” که یکی از دو نقاشی (به ارزش 20 ، 000 یورو) که Nordland و coconspirator به سرقت برده است. بینندگان نیز دیدن گالری دزدی از طریق دوربین فیلم است که به کمک پلیس گرفتن هنر دزد. و هنگامی که Kysilkova حضور محاکمه او چشم, Nordland با شیفتگی. در حالی که تصدیق کرد که شاید ممکن است نامناسب برای صحبت با او به او نزدیک است چرا که او می خواهد به رنگ او. و به زودی شروع یک مجتمع pas de deux. نرلند یک معتادی که پس از به هدر رفته او نمی تواند به یاد بیاورید آنچه رخ داده به Kysilkova کار است. در ضمن Kysilkova می یابد الهام در دزد که او به سرقت برده و نقاشی.

تبلیغات:

این تنها آغاز از “نقاش و دزد” که نشان می دهد خیلی بیشتر به این دو بعید است دوستان بیشتر از نزدیک درگیر در زندگی یکدیگر. هر دو دیده می شوند دست و پنجه نرم کردن با انواع مختلف از تروما. Ree فیلم برداری Kysilkova و Nordland بیش از سه سال است که اجازه داده او را به پر کردن در backstories به عنوان زندگی خود را در زمان برخی از پیچش های جالب از سرنوشت.

این فیلمساز صحبت از طریق WhatsApp با سالن مورد “نقاش و دزد است.”

چگونه شما پیدا کردن افراد خود و تعیین وجود یک داستان بود اینجا ؟

تبلیغات:

آن را همه آغاز شد با من تحقیق هنر سرقت. من فقط به پایان رسید “مگنوس” یک doc در شطرنج نابغه مگنوس کارلسن و من خسته از کار بر روی یک درونگرا و شخصیت. من می خواستم فیلم به افرادی که احساسات بودند ، این داستان در روزنامه ها در نروژ است. من به دنبال مورد من تماس Vilma. من شنیده ام که او تماس دزد و بزرگ بود راه اندازی. من دسترسی به فیلم آنها را هم چهارمین بار آنها را ملاقات کرد. در ابتدا آن را راه اندازی به یک کوتاه 10 دقیقه ای مستند اما من به سرعت متوجه شدم که این دو نفر بودند در مقابل دوربین. آنها نه خود آگاه شوند و طبیعی و معتبر و احساسات خود را در خارج هستند. فیلمبرداری سال پس از سال ها متوجه شدم که داستان خود را بزرگتر از یک فیلم مستند کوتاه. وجود دارد بسیاری از شگفتی ها و نقاط عطف. ما شات بیش از سه سال تا یک دایره بسته شد.

شما متناوب بین دو شخصیت است. این بود که طرح اصلی خود? چگونه تغییرات اساسی در زندگی خود شما را تحت تاثیر داستان سرایی ؟

ما در بر داشت رویکرد در حال ویرایش. در حالی که فیلمبرداری آن است که وجود دارد در لحظات تعیین کننده در زندگی خود را. که چیزی است که مستند فیلمسازی است در مورد وضعیت مهم تر از من وجود دارد با دوربین. آن را به [عکسبرداری] هنگامی که نمایشی چیزهایی اتفاق می افتد اما آن را در اتاق در حال ویرایش که در آن ما نشان می دهد پیچیدگی از این افراد است. من می خواستم به نشان می دهد چگونه هوشمند کارل-Bertil است و برای دیدن چیزهایی از دیدگاه. کلیشه این است که به دنبال هنرمند اما این امر تعجب مخاطبان را به دیدن دزد نقطه نظر. من با الهام از گشتالت درمانی و صندلی خالی روش که در آن شما به خودتان نگاه کنید از یکی دیگر از نقطه نظر. من این و این یک شوک برای دیدن خودم از یکی دیگر از نقطه نظر, بنابراین من می خواستم به درخواست آن اثر برای مخاطب.

تبلیغات:

آیا شما فکر می کنم آن را نامناسب برای Vilma به رویکرد کارل-Bertil در دادگاه?

من فکر می کنم که او واقعا شانس وجود دارد اما برای Vilma او هنر همه چیز است. او از دست او دو با ارزش ترین نقاشی. او را دیدم یک فرصت است. او می خواست برای ایجاد یک تصویر از دزد سرقت نقاشی, اما زمانی که او را ملاقات کرد و او را نمی بینم یک دزد او را دیدم یک انسان دیگر. این حرکت شجاعانه بلکه یک استراتژیک ، او را دیدم یک فرصت برای ایجاد چیزی از این وضعیت.

تبلیغات:

آیا شما فکر می کنید رابطه خود استثماری? Vilma و کارل-Bertil هر دو در زمان عاطفی خطرات. هر دو آنها تا به حال یک جاذبه به نابودی است. اما آنها برای پیدا کردن اعتماد به نفس با هر یک از دیگر. چه انگیزه آنها چیست ؟

این یکی از سوالاتی است که من تا به حال وقتی که من شروع فیلم: چرا آنها باید این ارتباط و آنچه آنها نیاز دارند و از هر یک از دیگر ؟ Vilma می گوید: “که واقعی دزد در اینجا؟” او نیز چیزی از او. این چیزی است که این فیلم کاوش. من نمی خواهم برای پاسخ به این, و من نمی خواهم به آن را کاهش دهد به یک پاسخ ساده. شاید من نمی دانم. این چیزی بود که به من رمه را به فیلم — برای کشف آن را به بهترین توانایی من است.

آنچه در مورد پارادوکس مطرح شده توسط دوست پسر خود Moose Stene که chides Vilma برای نقاشی کارل-Bertil را زخم دارد ؟ او در می یابد آن تهاجمی است. او می بیند زیبایی.

تبلیغات:

این جایی است که من خودم دیدم در Vilma و به همین دلیل من تصمیم به آن را در این فیلم است. به هنر شما همیشه نیاز به الهام و در این مورد Vilma می بیند کارل-Bertil را [زخمی] ، او تقریبا فوت کرد زمانی که او که زخم. این چیزی است که او می بیند و او بلافاصله فکر می کند در مورد پروژه هنری ، من هم فکر می کنم جالب است برای دیدن یک زن هنرمند که نادر است. هنر او این است که زندگی خود را کار می کنند. فیلمبرداری یک معضل بزرگ چون بهترین صحنه از ویژگی های بزرگترین درام و درام است که مردم رنج می برند. کارل-Bertil و Vilma تبدیل شده اند دوستان من بودن و وجود آنها را به تماشای درد و رنج من فکر می کنم “من باید به نوبه خود دوربین و در آغوش گرفتن آنها و یا ادامه فیلمبرداری?” من آینه Vilma در این راه است.

آیا شما همیشه می خواهید — نه که آن اخلاقی — توقف Vilma یا کارل-Bertil از بودن خود مخرب و به آنها کمک کند ؟ وجود دارد یک صحنه جالب از او فروش مواد مخدر در این راه به ناتوانی.

بسیاری از زمان من نگه داشته در فیلمبرداری. البته من می خواستم به گام اما کار من این است که رعایت آنها با همدلی. چگونه من رعایت آنها را با هم به من می دهد در این فیلم است. من می خواستم برای نشان دادن زیبایی و پیچیدگی است. دسترسی داشتن به صحنه مانند کارل-Bertil فروش مواد مخدر — او از من خواست به فیلم است که به نشان می دهد که این حزب بیش از این چیزی است که در سمت چپ است. او از من خواست برای نشان دادن حقیقت زشت. او گفت: “شما باید به فیلم من خرید مواد مخدر در راه به ناتوانی.” روز بعد او گفت که من نمی توانم از آن استفاده کنید آن را بیش از حد شخصی. روز بعد, او گفت:,”شما باید برای استفاده از این فیلم بسیار مهم است!” این که چگونه ما در مورد صحبت کردیم ، آنها شخصی اما یک مبارزه است. ما تا به حال یک درک مشترک ساخته شده بر روی اعتماد. من فیلم برداری زیادی و سعی در دخالت بیش از حد. این دردناک است برای کارل-Bertil به تماشای بخش هایی از فیلم, اما او فکر می کند می تواند کمک به دیگران با نشان دادن حقیقت زشت.

تبلیغات:

“نقاش و دزد” را نشان می دهد دو نفر که هر یک دچار تروما و آسیب پذیری اما موفق به پیدا کردن قدرت در یک دیگر. چه مشاهدات و بینش شما در مورد ماهیت رابطه خود را?

من شیفته خود در تضاد زمانی که من شروع به ساخت این فیلم است. سارق مسلح دیده می شوند که کم فرهنگ و هنر فرهنگ بالا. اما پس از سه سال متوجه شدم این دو نفر واقعا به طور یکسان. چه چیزی آنها را در هر یک از دیگر و چگونگی انجام آنها آینه هر یک از دیگر ؟ آنها هر کدام pasts که امد و شد زیاد آنها مقابله با آنها را در راه های مختلف. چه آنها از یکدیگر است که آنها را به همان نوع از حس شوخ طبعی است. کارل-Bertil تیره طنز فوق العاده است. او به نقل از شکیرا پس از یک تصادف جدی! آنها تاریک تنها روح است که شرکت در هر یک از دیگر. Vilma همواره شیفته اش غم و اندوه است. آن را زیبا به او نه منفی. خود تخریب چیز دیگری او جذاب است.

آیا شما فکر می کنم شما بهره برداری خود را در ارتباط است ؟ آنها هر دو در طلب توجه است. همه چیز می توانست بازی متفاوت و حتی خطرناکی.

من فکر می کنم ساختار dramaturgy و چگونه شما با استفاده از دوربین یک انتخاب اخلاقی. امیدوارم بیننده را بسیار شخصی فیلم و با احترام و همدلی برای Vilma و کارل-Bertil. این است که چرا ما را انتخاب ساختار این فیلم نشان دادن دو امتیاز از مشاهده و پیچیدگی خود را دارد. آن را نه تنها هنری انتخاب, اما انتخاب های اخلاقی. ما می خواهیم شما را به مانند هر دو از آنها را حتی اگر آنها را بد انتخاب کند. این فیلم می تواند رفته اند در یک جهت کاملا متفاوت و آن شده اند که دیگر فیلم است. اما به احتمال زیاد آن را نمی خواهد یک فیلم است. اگر کارل-Bertil درگذشت, من نمی خواهد که از روی فیلمش ساخته شده. او تقریبا درگذشت چند بار در طول ساخت این فیلم است. او خوش شانس برای زنده ماندن است.

تبلیغات:

“نقاش و دزد” در دسترس است در Hulu VOD در سینما مجازی را انتخاب کنید و درایو-در سالن های تئاتر در روز جمعه, مارس 22.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>