این لحظه ای است که Facebook غارها?


In this photo illustration a Facebook App logo is displayed on a smartphone on March 25, 2020 in Arlington, Virginia. (Photo by Olivier DOULIERY / AFP) (Photo by OLIVIER DOULIERY/AFP via Getty Images)
تبلیغ جنبش در برابر Facebook در حال آمدن است به تمرکز.
اولیویه DOULIERY/گتی ایماژ

اولین جنبش آمد از شمال صورت. سپس بهمن: روز چهارشنبه REI, Patagonia, Eddie Bauer و بن و جری تمام متعهد به جلو و تبلیغات از Facebook ماه آینده بیش از پلت فرم بی میلی به پلیس بیان نفرت و اطلاعات غلط. این مارک های شناخته شده برای تعهد خود را به شرکت های بزرگ فعالیت. اما اواخر هفته گذشته بیشتر شرکت ها نیز حذف آنها Facebook ads: Verizon, کوکا کولا, Unilever و آژانس تبلیغاتی Goodby سیلوراستاین که تعداد HP, BMW, پی پال و پپسی در میان مشتریان است. روز جمعه Facebook سهام تعطیل بیش از 8 درصد ترک مارک زوکربرگ $7.2 میلیارد فقیر. روز دوشنبه آدیداس و فورد پیوست صفوف. Facebook باید—و—نگران است.

این علامت های تجاری در حال پیوستن به #StopHateforProfit کمپین که شش های حقوق مدنی از جمله NAACP و ضد افترا لیگ راه اندازی شد ژوئن 17. این کمپین هدف این است که زیادی Facebook تبلیغ “نشان می دهد آنها نه حمایت از یک شرکت قرار می دهد که سود بیش از ایمنی” با استناد به گسترش سفید supremacist محتوای incitements از خشونت علیه معترضان و گسترده رای دهندگان سرکوب تلاش های بر روی پلت فرم به عنوان نمونه از این شکست است.

در حالی که تنها کسری از Facebook 8 میلیون تبلیغ را در حال حاضر متعهد حمایت, #StopHateforProfit نشانه اولین بار Facebook قرار داده شده است تحت فشار جدی به تغییر توسط شرکت های که از آن تولید درآمد. تا کنون بحث از سیاست و یا قوانین و مقررات و تلاش در ایالات متحده ساخته نشده Facebook اساسا readdress آن نفرت گفتار سیاست. یک مطالعه در ماه مه به عنوان مثال پیدا کردم که supremacist گروه هنوز هم “رونق” بر روی پلت فرم. و کاربر تحریم و انتقاد باید تنها تحت فشار قرار دادند Facebook به تغییر نسبتا کوچک افزایش: هر چند ماه یا بیشتر این شرکت اعلام کرد سیاست روز رسانی مانند اضافه کردن برچسب های هشدار دهنده به مطالب که ممکن است باعث آسیب آن را نیز تاسیس مستقل نظارت هیئت مدیره به قاضی و آدرس محتوای اعتدال مسائل. اما بسیاری از منتقدان می گویند تعمیرات اساسی کامل از Facebook محتوای سیاست هنوز هم لازم است. خواهد یک پرتاب از تبلیغ تفاوت که در آن درخواست از طرفداران و کارشناسان نیست ؟

تبلیغات ساخته شده تا حدود 98 درصد از Facebook $70 میلیارد دلار درآمد در سال 2019. در مارک های تکیه در Facebook به دریافت پیام خود را در: با وجود دولت و رسانه ها انتقاد از پلت فرم Facebook همچنان به عنوان بخشی از به اصطلاح دیجیتال duopoly همراه با گوگل و دومین, بازیکن, در, دیجیتال, آگهی های بازار است. بنابراین بر خلاف سیاست بحث که هدف ایجاد عوارض جانبی مانند سخنرانی نفرت و اطلاعات غلط اقدام از تبلیغ بازدید خط پایین شرکت به طور مستقیم گفت Dipayan Ghosh این Pozen همکار در Shorenstein Center در رسانه های, سیاست و سیاست عمومی در دانشگاه هاروارد کندی مدرسه که پژوهش های دیجیتال, هوش مصنوعی و حقوق مدنی و خدمت به عنوان یک تکنولوژی اقتصادی و مشاور سیاست اوباما در کاخ سفید.

زمانی که درآمد تبلیغات به خطر انداخته است بنابراین بیش از حد سرمایه گذاران—هر دو متوسط سرمایه گذار و صندوق های متقابل از جمله به عنوان پیشتاز و وفاداری قابل توجه سهام در این شرکت به عنوان Rebecca MacKinnon, مدیر رتبه بندی حقوق دیجیتال و از بنیانگذاران شهروند رسانه ای شبکه جهانی صدای, اشاره کرد. در حالی که برخی از سرمایه گذاران را بيرون آورده سهامداران قطعنامه در سال های اخیر به دلیل نگرانی از تاثیر اجتماعی پلت فرم MacKinnon گفت: جریان اصلی سرمایه گذاران همچنان به عنوان معمول است. اما اگر بیشتر تبلیغ پیوستن به این جنبش و سپس آن جریان اصلی سرمایه گذاران را نگران تاثیر بر روی درآمد. “اگر من یک صندوق با منابع عمده با Facebook, من خواسته بود آنها را در مورد این و گفت: شما می دانید, ‘شما باید یک مشکل جدی در اینجا بخش هایی از بازار که مایل به ارتباط با آنچه شما به نظر می رسد برای نشان دادن در حال حاضر’ ” MacKinnon گفت.

در واقع Facebook مواجه است فشار های مختلف از شرکت های بزرگ نیروهای آن را جدی بگیرد—حتی اگر در حال حاضر تحریم ها نشان دهنده یک درصد از درآمد. “[I]f کنگره نمی تواند حق آن را دریافت و واقعا نمی تواند تنظیم مدل کسب و کار پس از آن من باید امید است که جامعه مدنی خواستار شرکت های بزرگ امریکا می تواند شروع به حرکت سوزن و نیروی Facebook دست در یک راه مستقیم” گفت: Ghosh (که مشغول به کار به عنوان یک مشاور حفظ حریم خصوصی در Facebook). “از آنجا که من فکر می کنم به عنوان به زودی به عنوان [زوکربرگ] شروع به دیدن درآمد لغزش به پایین با درصد قابل توجهی او را به عمل می کنند.”

و روشن است که زوکربرگ در حال حاضر شروع به انجام این کار. این شرکت فرستاده برخی از مهم ترین آن است تبلیغات مشتریان زمانی که تحریم ها شروع به می گویند که آن را تا به حال گرفته شده و مراحل رسیدگی به محتوای مضر نیویورک تایمز گزارش داد. روز جمعه زوکربرگ اعلام کرد که پلت فرم به روز رسانی خواهد سیاست های خود را به بان کی مون بیشتر بیان نفرت از تبلیغات و گام به منع پست با رأی دادن اطلاعات غلط. Facebook نیز با قرار دادن برچسب های هشدار دهنده بر روی پست که نقض پلت فرم سیاستهای اما این تلقی ارزش خبری دارند. اما برای بسیاری از این حرکت به اندازه کافی نمی رویم و زوکربرگ آدرس بوده است به نام “11 دقیقه از اتلاف فرصت برای ارتکاب به تغییر است.”

از آنجا که سازمان تحریم در مبارزات انتخاباتی از این مقیاس به نظر می رسد به طور بی سابقه ای در فن آوری و صنعت MacKinnon تشبیه تاثیر بالقوه این حرکت به برندهای موفق تحریم دولت ها است. سیاست های دولت در حال معمول هدف از تبلیغات منابع و یا تجارت تحریم و MacKinnon می بیند Facebook تحریم به عنوان یک نوع از تکنولوژی معادل مثلا مداوم پنبه کمپین است که محور عمده مارک های لباس در سراسر جهان به تحریم پنبه از ازبکستان و ترکمنستان برای کمک به پایان دادن به کار اجباری نسبت به هر چیزی در جهان فن آوری. مانند #StopHateforProfit پنبه کمپین حمایت از فعالان و تحقیقات جامعه MacKinnon گفت: “این برندها که باید قدرت—که پول.”

این مذاکرات به دلیل نام تجاری تحریم به طور کلی نشان می دهد افزایش همپوشانی اخلاقی و بازار فشار. در Facebook است که تا حدودی به دلیل آگاهی عمومی از این پلت فرم را outsized نقش در گفتمان عمومی. به عنوان MacKinnon قرار داده و آن را مردم در نهایت بیدار شدن از خواب به واقعیت های اجتماعی-رسانه های جهان-پوشا مقیاس “به وضوح ندارد خود را تحت کنترل نیست و به طور کامل متعلق به مسئولیت های خود.” از Facebook تحریم نیز یک نتیجه مستقیم از رشد مسئولیت اجتماعی شرکت ها در سراسر بسیاری از صنایع. این (اخلاقی) فشار از مصرف کنندگان درایوهای (بازار) فشار از شرکت های که با هم تقریبا به عنوان یک “شبه نظارتی آژانس” به عنوان Ghosh اشاره به آن است. و پس از ایالات متحده آمریکا نشده در طول تاریخ بوده است قادر به استفاده از قوانین به آدرس نفرت سخنرانی در سیستم عامل رسانه های اجتماعی بر خلاف کشورهایی مانند آلمان و فرانسه آن را حس می کند که این کشور را تا حد زیادی در تکیه بازار برای تنظیم خود را.

مشکل با شبه قوانین و مقررات است که در آن اهداف و نتایج مبهم و اغلب محدود است. برخی از شرکت ها متعهد شده اند برای حذف ads from Facebook, اما روشن نیست که آیا آنها نیز تحریم Facebook متعلق به Instagram. و منتقدان در حال حاضر ابراز نگرانی بیش از مارک های’ تعهد به تنها ماه جولای (هر چند چند شرکت مانند Unilever متعهد شده اند به جلو و تبلیغات برای بقیه سال). فقط در نظر بگیرید که زبان برخی از مارک های در حال استفاده به اعلام اندازه گیری:

“هدف قرار دادن مکث” نشان می دهد یک اقدام موقت خواهد شد که فراموش دقیقه Aug. 1 رول در اطراف. به طور کلی تبلیغ نمی اغلب دور ماندن از نفوذ سیستم عامل با تبلیغات هدفمند ، “تبلیغ در نهایت بازگشت به این شرکت ها به دلیل مقیاس خود آنها را قادر به هدف قرار دادن مشتریان بالقوه بسیار کارآمد” Axios نوشت: در مورد تبلیغ تحریم از یوتیوب در اوایل سال 2019. “این تحریم است به احتمال زیاد به پایان هیچ متفاوت است.”

و در حالی که برخی از برندهای متعهد شده اند یک برنامه به طور بالقوه دیگر تحریم, آن را هنوز هم متزلزل تکیه بر شرکت های که در حال رانده اولین و مهمترین بازار مستقیم به آنچه که به طور موثر یک تغییر سیاست. “است [تحریم] واقعا به دلیل تعهد خود را به حاشیه رانده جمعیت در ایالات متحده, و یا به این دلیل است که آنها آن را به عنوان شرکت های بزرگ خود را علاقه به پیوستن به ارابه موسیقی ؟” گفت: Ghosh. “من احتمالا فرض دومی است.” در آن صورت Ghosh نگران است که یک “بی معنی نیم گام”—مانند Facebook اخیر تصمیم به کاربران اجازه می دهد برای انتخاب کردن از تبلیغات سیاسی—را متقاعد کند بازاریابان برای جلوگیری از تحریم. “این چیزی است که من ترس و امیدواریم که ما می توانید آدرس خواستار توجه به آن گفت:” Ghosh.

احتمال دیگری هم وجود داره که این اولین نشانه از Facebook با نام تجاری واقعا تبدیل نچسب به تبلیغ کنندگان دیگر ممکن است می خواهم به ارتباط با پلت فرم تا زمانی که آن را توصیه شهرت خود را. برندها می تواند کامپیوتر آگهی خود را بودجه به گوگل و دیگر رسانه ها و ایده Facebook به عنوان یک “سمی با نام تجاری” ساختمان شده است پس از کمبریج Analytica رسوایی ضد تراست تحقیقات کنگره و جلسات. در عین حال در حالی که ممکن است این مورد برای شرکت های بزرگ مارک های کوچکتر ممکن است پیدا کردن Facebook را هدفمند تبلیغات بیش از حد تاثیر گذار و موثر برای مقاومت در برابر آنها به عنوان تلاش برای احیای کسب و کار خود را در میان بیماری همه گیر کوروناویروس, Jason Dille که با این نسخهها کار برای تبلیغ آژانس شیمی گفته نیویورک تایمز. بسیاری از Dille مشتریان در نظر گرفته تحریم اما در نهایت مجبور به اولویت بندی شناور ماندن.

چه امیدوار است که علامت های تجاری است که در حال حاضر متعهد آغاز نشده به غار فقط رتبهدهی نشده است. با وجود Facebook تلاش برای ارام کردن آن boycotters تبلیغ نیست بیرون کشیدن و سازمان ها پشت #StopHateforProfit انتقاد زوکربرگ آدرس قول داد برای ادامه مبارزات انتخاباتی گذاشته و 10 مراحل خاص Facebook می توانید به آدرس محتوای آن را در حد اعتدال مشکلی که عبارتند از ارسال به طور منظم ممیزی مستقل ایجاد دائم حقوق مدنی زیرساخت در شرکت استرداد تبلیغ که در تبلیغات به نظر می رسد در کنار محتوای شد که بعد از حذف و پیدا کردن و از بین بردن عمومی و خصوصی گروه محور در بیان نفرت و اطلاعات غلط. “هیچ یک از [Facebook برنامه های ایشان را تایید و یا تایید و یا دندانه در مشکل در بزرگترین پلت فرم رسانه های اجتماعی بر روی این سیاره گفت:” بیانیه است. “ما شده اند به پایین این جاده قبل با Facebook. آنها را ساخته اند عذر خواهی در گذشته است. آنها گرفته شده ناچیز مراحل پس از هر فاجعه ای که در آن پلت فرم خود را ، اما این اتحاد برای پایان دادن به در حال حاضر.”

Future Tense یک مشارکت
تخته سنگ جدید امریکا و دانشگاه ایالتی آریزونا که به بررسی فن آوری های نوظهور, عمومی, سیاست و جامعه است.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>