تیلور سویفت نشسته چهار زانو بر روی یک صندلی کنار پنجره به آرامی نقاشی او fuschia ناخن در سراسر جلد از خاطرات او شروع به نگه داشتن زمانی که او 13. “می گوید:” من زندگی حرفه ای من . . . من رویای من, واقعیت,'” او می گوید: خواندن از روی جلد. پس از کوه در می رم از طریق چند صفحه چیزی جلب چشم خود را در میان فرفری قلم او مکث قبل از متفکرانه گفت: “من کل کد اخلاقی هر دو به عنوان یک بچه و در حال حاضر نیاز به فکر به عنوان خوب است.”

این است که چگونه “دست آمریکا” یک فیلم مستند جدید در مورد, سریع آغاز می شود — بلافاصله thrusting بینندگان به یک نوع و جنگ بین او با دقت ساخته شده و به عنوان هویت امریکا یار و پلاریزه تصویر عمومی. این فیلم که عرضه در ساندنس در اوایل این هفته و در حال حاضر در جریان Netflix ساختار به عنوان یک سری از بالا و پایین.

تبلیغات:

ما یک مونتاژ از صعود او را به شهرت از ریشه های خود را به 15 سال ستاره کشور به sequined تاخت و تاز پاپ ستاره شدن رو در بخش بزرگی از خود اخلاق کار و سرسختی است. سویفت فروش بود بیرون استادیوم او ساخت عناوین او در صنعت موسیقی عزیزم. او آموزش دیده بود سریع می گوید خوشحال می شود وقتی که او مقدار زیادی از ستایش; و در اوج این روایت arc ما او را ایستاده بر روی صحنه در مقابل فروخته شده نشان می دهد کاملا بشاش.

“من دختر هر کس می خواست به من بود,” او گفت:.

اما پس از آن در سال 2009 تشویق جایگزین شد booing. در این مورد jeering نبود در واقع به معنای سریع است. آن را در VMA جوایز; او وجود دارد به پذیرش جایزه بهترین هنرمند زن تصویری برای “You Belong With Me” که برانگیخت در حال حاضر بدنام Kanye West حادثه است. و booing آغاز شد و درست بعد از عبارت “من’mma شما اجازه پایان” چپ دهان خود را افزایش به نور و سر و صدا به عنوان سریع بود در مرحله 19 سال و مشخصه خجالت.

تبلیغات:

Swifts بازگو شب به دوربین توضیح داد که در یک اتاق که بزرگ و کاورنو — او واقعا نمی توانست بگویید که مخاطبان واقع شد booing. این بود که او برای اولین بار طعم و مزه واقعی از مخالفت عمومی و انجماد از این مستند را احساس غالب: تنهایی.

ذاتی بودن یک ستاره پاپ مانند سویفت است که در ایجاد و پس از آن ریختن personas; آن را به یک لوکس (که خواب ندارد به طور کامل بازسازی خود را؟), اما همچنین یک چالش است. این یکی دیگر از یدک کش-از-جنگ سویفت توضیح می دهد که به جای بالینی. شما می خواهید به عنوان دیوانه به اندازه کافی به جالب اما نه چندان دیوانه آن را بیگانه می سازد مردم است. شما می خواهید به پرماجرا است که مردم بدانند که شما به رشد به عنوان یک هنرمند اما نه چندان نامتعارف که شما از دست دادن پایه فن خود را. شرجی به اندازه کافی است که شما به فروش, اما نه چندان شهوت پرست که آن imperils خود خوب-دختر از شهرت.

اما در زندگی واقعی وقتی که همه افراد در حال کاهش یافته است تمام لایه های محروم هستند به عقب و سریع در سمت چپ رو به خودش در آینه او گاهی اوقات دوست نداشتن خود.

تبلیغات:

در حالی که این مستند کمی احساس در صحنه بار (ما در حال برخورد با تیلور سویفت, بعد از همه) “Miss Americana” مدیر لانا Wilson جای تعجب است که راسخ در چگونه او را متمایل به این است. گاهی اوقات آن را سخت به تماشای — مانند زمانی که سریع بر rewatching یک کلیپ از خودش مورموری که او یک “slappable” چهره — اما بیشتر از آن است که یابم به بیننده درک بهتری از چقدر تنهایی واقعا در بالا.

در این فیلم مستند این است که نشان داده شده از طریق یک صدای چلپ چلوپ صفحه نمایش snarky تیتر یک دانش سطحی از #TaylorSwiftIsCancelledParty توییتهایی و بررسی مختصری از خواننده های عمومی بسیار مشهور دشمنی; اما لحظاتی که فیلم صدای بسیار موثر است که در آن آرامترین لحظات مانند زمانی که سویفت به تنهایی پس از یک نمایش موفق و اظهارات به هیچ یک در خاص: “نباید من کسی است که من می توانم تماس بگیرید در حال حاضر؟”

تبلیغات:

با توجه به سویفت گفتن او را تحقیر برای خودش فلج در زمان. این وحی نیز منجر به یکی از فیلم قانع کننده ترین لحظات.

سویفت نشسته است و در زبان معمولی به دوربین مورد چگونه او نمی خواهد نگاه paparazzi عکس از خودش کنه. هنگامی که او استفاده می شود به آنها را مشاهده بیشتر آنها می خواهم او را به یک مارپیچ رو به پایین در مورد بدن خود — به ویژه هنگامی که نظر خواهد کرد که او می خواهم به دست اورد وزن و یا بدست باردار است. به آرامی او شروع به توقف غذا خوردن.

“من فکر کردم آن بود طبیعی به احساس می کنید مانند شما می خواهم به تصویب در وسط یک کنسرت و یا در پایان یک کنسرت” Swift گفت.

تبلیغات:

از آنجا سویفت با صراحت صحبت می کند در مورد مبارزه با اختلال در غذا خوردن. این یک موضوع است که اغلب skated در فیلم های مستند در مورد پاپ ستاره شدن. فرهنگ ما views مشاهیر به عنوان محصولات برای مصرف و به موجب این وجود آشکار فشار مطابق استاندارد است که در حال حاضر سودآور تلقی شده است.

ما شاهد این بازی در “Beyoncé: بازگشت به خانه.” پس از آمدن او دوران بارداری, خواننده های مورد نیاز را به او costuming و سوار بر یک رژیم غذایی دقیق قبل از Coachella که شامل “هیچ نان بدون کربوهیدرات بدون شکر و بدون لبنیات, گوشت, بدون, ماهی بدون الکل است.” هنگامی که او توضیح داد که چگونه او در مورد آن احساس او به زبان آمده یک کلمه: “گرسنه است.”

این ارائه شد نسبتا غیرانتقادی ، به این معنا که بازگشت به وزن قبل از بارداری فقط بخشی از بودن یک سوپراستار — و در جامعه کنونی ما آن را کاملا است. اما زمانی که Beyoncé توصیف او پس از بارداری و وزن به عنوان “کابوس هر زن” آن را مانند او هر دو طرفدار و قربانی یک آسیب رساندن به رژیم غذایی فرهنگ است.

تبلیغات:

در “دست Americana” این متاسفانه طراوت برای دیدن یک مجری مشهور می گویند که آن را شما می دانید خوب است به خوردن. این اولین بار است که شواهدی از سویفت balking در برابر موسیقی پاپ است که در هر دو ساخته شده و محدود ، وجود دارد یک نقطه خاص در این مستند زمانی که ویلسون روابط سویفت به تنهایی به تحقق است که مهم نیست که چگونه شما بازی شما می توانید برنده نیست در همه ، بنابراین او تصمیم به اختراع خود قوانین.

این است که در “دست Americana” سریع شروع به صعود و در عین حال یکی دیگر از اوج. ما سازمان دیده بان به عنوان او شروع به ضبط “عاشق” او به عنوان یک فیلم خیره کننده موزیک ویدیو با ایمپلنت Urie به عنوان او در واقع صحبت کردن در مورد اعتقادات سیاسی, چیزی که ستاره شده بود و ساکت به انجام یک تصمیم گیری است که موجب بسیاری از انتقاد در طول سال 2016 انتخابات.

این ممکن است او را نهایی اختراع مجدد سریع muses به دوربین. عمومی ممکن است نزدیک شدن به حد خود برای “تحمل [او] موفق بودن.” اما هنرمند به نظر می رسد عجیب در صلح با اجازه همه که — ستایش از طرفداران جوایز سوابق — برو حداقل برای یک بیت. چرا که کاملا به سادگی به او آموخته است که به مانند خودش.

“دست آمریکا” است که در حال حاضر جریان در Netflix بکشد.

تبلیغات:

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

خرید کتاب زبان اصلی