آن سال 2020 است. که در آن ما خود رانندگی اتومبیل ؟

وقتی که می آید به خود رانندگی اتومبیل های آینده قرار بود در حال حاضر.

در سال 2020 شما یک “دائمی حد مرگ راننده” نگهبان پیش بینی شده در سال 2015. “10 میلیون خودروهای بدون راننده را در جاده ها تا سال 2020” blared یک کسب و کار خودی تیتر از سال 2016. کسانی که اعلان شد به همراه اطلاعیه از جنرال موتورز گوگل Waymo تویوتا و هوندا که از آنها می توان به ساخت خودروهای بدون راننده تا سال 2020. Elon Musk هوا که تسلا را انجام دهد آن را تا سال 2018 — و سپس وقتی که شکست خورده توسط 2020.

اما سال است که در اینجا — و self-driving cars نیست.

با وجود تلاش های فوق العاده از بسیاری از نام های پیشرو در تکنولوژی و در automaking به طور کامل خودمختار ماشین هنوز دور از دسترس به جز در دادگاه ویژه برنامه های. شما می توانید خرید یک ماشین است که به طور خودکار ترمز را برای شما هنگامی که آن را پیش بینی برخورد یا یکی که کمک می کند تا شما در حفظ و در خط خود را و یا حتی یک تسلا مدل S (که افشا — شریک زندگی من و من خود را) که خلبان اتوماتیک عمدتا دستگیره رانندگی در بزرگراه.

اما تقریبا در هر یک از موارد فوق پیش بینی شده است نورد به عنوان تیم مهندسی در این شرکت ها در تلاش برای ساخت خودروهای بدون راننده کار درستی است.

چه اتفاقی افتاده است ؟ در اینجا نه سوال شما ممکن است تا به حال در مورد این طولانی وعده داده شده تکنولوژی و چرا آینده به ما وعده داده شده بود هنوز هم نمی رسید.

مهندسین تلاش شده اند نمونه اولیه خودروهای بدون راننده برای چند دهه. ایده پشت آن است که واقعا ساده است: ساز و برگ یک ماشین با دوربین های دیجیتال است که می توانید تمام اشیاء اطراف آن و خودرو واکنش نشان می دهند اگر آن را در مورد به هدایت را به یکی. تدریس در حس قوانین از جاده ها و تنظیم آنها را سست به حرکت خود به مقصد.

این ساده شرح elides زیادی از پیچیدگی است. رانندگی یکی از پیچیده تر فعالیت های انسان به طور معمول انجام دهد. زیر یک لیست از قوانین از جاده ها به اندازه کافی به درایو به عنوان به خوبی به عنوان یک انسان می کند, از آنجا که ما انجام کارهایی مانند برقراری تماس چشمی با دیگران برای تایید است که از راه حق واکنش نشان دادن به شرایط آب و هوایی و در غیر این صورت قضاوت تماس است که دشوار است به رمز در سخت-و-سریع قوانین.

John Krafcik مدیر عامل شرکت Waymo ارائه یک ماشین خود رانندگی در چهارشنبه اجلاس سران در لیسبون در نوامبر 7, 2017.
Horacio Villalobos/Corbis/گتی ایماژ

و حتی قطعات ساده و رانندگی — مانند ردیابی اشیاء اطراف یک ماشین در جاده ها — در واقع بسیار سختتر از آنها را صدا. نگاهی به گوگل, خواهر, شرکت Waymo صنعت رهبر در خود رانندگی اتومبیل. Waymo را که نسبتا معمولی از دیگر self-driving cars, استفاده از با وضوح بالا دوربین های دیجیتال و lidar (نور تشخیص و اعم) از راه برآورد فاصله به اشیاء توسط تندرست از نور و صدا به همه چیز.

خودرو کامپیوتر همه از این ترکیب برای ساخت یک تصویر که در آن اتومبیل های دیگر دوچرخه سواران پیاده و موانع هستند و جایی که آنها در حال حرکت است. برای این بخش تعداد زیادی از داده های آموزشی مورد نیاز است که ماشین را به منظور جلب بر روی میلیون ها کیلومتر از رانندگی داده که Waymo جمع آوری شده به شکل انتظارات در مورد اینکه چگونه اشیاء دیگر ممکن است حرکت می کند. آن را سخت به اندازه کافی آموزش داده در جاده ها پس از این خودرو نیز آموزش مبتنی بر شبیه سازی داده — اما مهندسین باید مطمئن شوید که خود هوش مصنوعی سیستم های تعمیم به درستی از شبیه سازی داده ها برای جهان واقعی است.

که به مراتب از یک شرح کامل از سیستم در محل کار هنگامی که یک خودرو در جاده ها است. اما این نشان می دهد یک اصل مهم برای حفظ در ذهن در هنگام تعجب که در آن ما خود رانندگی اتومبیل: حتی “آسان” همه چیز به نوبه خود از پنهان و تعجب آور پیچیدگی است.

Self-driving cars تکیه بر هوش مصنوعی به کار می کنند. و 2010s بودند یک دهه به صورت AI. ما شاهد پیشرفت های بزرگ در ترجمه سخنرانی نسل کامپیوتر دید و به رسمیت شناختن شی و بازی بازی. AI استفاده می شود به سختی شناسایی سگ در تصاویر; در حال حاضر که یک کار بی اهمیت.

این پیشرفت در هوش مصنوعی است که راند پیش بینی های خوش بینانه برای خود رانندگی اتومبیل در اواسط 2010s. محققان پیش بینی شده است که ما می تواند در ساخت شگفت انگیز دستاوردهای آنها دیده بودم (و هنوز هم شاهد) در دیگر عرصه است.

اما زمانی که آن را آمد به self-driving cars, محدودیت از آن سود شد بسیار آشکار است. حتی با مقدار فوق العاده ای در زمان و پول و تلاش و سرمایه گذاری بدون تیم می تواند به شکل از چگونه به AI حل یک دنیای واقعی مشکل: مرور جاده های ما با درجه بالایی از قابلیت اطمینان مورد نیاز است.

بسیار مشکل است که نیاز به مقدار زیادی از داده های آموزشی. راه ایده آل برای آموزش یک ماشین خود رانندگی خواهد بود به آن را نشان می دهد میلیاردها ساعت فیلم از رانندگی واقعی و استفاده از آن برای آموزش کامپیوتر خوب رفتار رانندگی. مدرن یادگیری ماشین سیستم واقعا خوب زمانی که آنها را فراوان داده و بسیار ضعیف زمانی که آنها تنها کمی از آن. اما جمع آوری اطلاعات به صورت خود رانندگی اتومبیل های گران قیمت است. و از آنجا که برخی از رویدادهای نادر هستند — شاهد یک تصادف جلوتر می گویند و یا در مواجهه با باقی مانده در جاده ها — آن را ممکن است برای ماشین باید از عمق آن به دلیل آن است مواجه می شوند یک وضعیت خیلی به ندرت در آن آموزش داده است.

خودروسازان باید سعی کنید در بسیاری از راه. آنها را رانده ام بیشتر مایل است. آنها به روت اتومبیل در شبیه سازی. آنها گاهی اوقات مهندس موقعیت های خاص به طوری که آنها می توانید داده های آموزشی در مورد کسانی که شرایط برای اتومبیل.

و آنها در حال گرفتن نزدیک تر است. Waymo ماشین انجام پرسه زدن در خیابان های آریزونا با هیچ کس در پشت چرخ (یک استخر کوچک ویژه مردم به نمایش می توانید آنها را مانند آنها خواهد Uber). اگر همه به خوبی می رود, آنها ممکن است گسترش به شهرستانها بیشتر بعد از این سال (بیشتر در مورد این زیر). اما آن را سخت و مشکل است و پیشرفت کند بوده است.

شرکت ها همچنان به سرمایه گذاری با وجود این موانع به دلیل self-driving cars, زمانی که آنها رخ می دهد را تغییر دهید بسیاری برای جهان و سازندگان آنها مقدار زیادی از پول.

بسیاری از مصرف کنندگان می خواهند به روز رسانی. تصور کنید که قادر به خواندن و یا چرت زدن در طول روز خود را رانندگی به محل کار و یا در سفرهای ماشین طولانی. همچنین به نظر می رسد احتمال وجود دارد که تاکسی و سواری-نقطه شرکت ارائه خواهد شد self-driving cars, به جای پرداخت رانندگان (در واقع شرکت هایی مانند Uber در حال شرط بندی بر روی آن). Self-driving cars همچنین باید یک تفاوت بزرگ برای آمریکایی ها با معلول, بسیاری از آنها نمی تواند دریافت گواهینامه رانندگی و گرفتن مشکل به کار فروشگاه و قرار ملاقات دکتر.

یک خودرو از جنرال موتورز کروز تقسیم منتظر در یک تقاطع در سان فرانسیسکو در تاریخ 26 ژانویه سال 2020 است.
اسمیت مجموعه/Gado/گتی ایماژ

کارشناسان اختلاف نظر دارند که آیا خود رانندگی اتومبیل خود را با تغییر هر چیزی اساسی در مورد مالکیت خودرو در آمریکا است. برخی استدلال می کنند که مردم نمی خواهد نیاز به ماشین خود را اگر آنها می توانند سفارش بر روی تلفن خود و دریافت به موقع ربات سوار در هر نقطه.

دیگران اشاره کرده اند که مردم به طور کلی هنوز هم خود را یک ماشین حتی در مناطق خوب سوار-به اشتراک گذاری پوشش و که خود رانندگی اتومبیل ممکن است هر یک متفاوت است. نظرسنجی ها نشان می دهد که اکثر آمریکایی ها نمی خواهید به هدایت می شود به کار با ماشین خود رانندگی — اما که ممکن است تغییر سریع هنگامی که این اتومبیل در واقع وجود داشته باشد. گالوپ نظرسنجی در این مورد یافت سهم کوچکی (9 درصد) از آمریکایی ها که می خواهم به مانند یک ماشین به سمت راست دور با یک بزرگتر مشروط (38 درصد) گفت: آنها می خواهم در حالی که صبر کنید و نیمی از برگزاری استوار است که آنها هرگز استفاده از یک.

در طول زمان زیرساخت های ما به احتمال زیاد تغییر به آن را آسان تر برای خودروهای بدون راننده به حرکت و در واقع برخی از محققان استدلال کرده اند که ما نمی خواهد که گسترده خود رانندگی اتومبیل تا زمانی که ما ساخته شده تغییرات عمده ای به خیابان های ما به آن را آسان تر برای برقراری ارتباط اطلاعات به کسانی که برای اتومبیل. که می تواند گران قیمت و نیاز به هماهنگی سراسری پس از آن به نظر می رسد احتمال وجود دارد که این امر به دنبال گسترده معرفی خود رانندگی اتومبیل و نه قبل از آن.

تقریبا هر ماشین بزرگ تولید کننده حداقل آزمایش آب با ماشین خود رانندگی پژوهش است. اما برخی از آنها بسیار جدی تر در مورد آن از دیگران است.

وجود دارد دو هسته آمار مفید برای ارزیابی پیشرفته چگونه یک ماشین خود رانندگی برنامه است. یکی این است که چگونه بسیاری از مایل آن را هدایت می کرده است. که یک پروکسی برای چه مقدار داده های آموزشی شرکت کرده و چقدر سرمایه گذاری آن را ریخت و به گرفتن اتومبیل های خود را در جاده ها است.

دیگر disengagements — لحظاتی که انسان درایور به برد زیرا کامپیوتر نمی تواند رسیدگی به وضعیت هر مایل رانده شده. اکثر شرکت ها نمی به اشتراک گذاری این آمار اما در ایالت کالیفرنیا مستلزم آن است که آنها گزارش می شود و بنابراین کالیفرنیا آمار بهترین زیرچشمی نگاه کردن به چگونه شرکت های مختلف در حال انجام است.

در هر دو جبهه گوگل, خواهر, شرکت Waymo رهبر روشن است. Waymo فقط اعلام کرد 20 میلیون مایل رانده و به طور کلی بسیاری از کسانی که نه در کالیفرنیا است. در 2018, Waymo سوار 1.2 میلیون مایل در کالیفرنیا با 0.09 disengagements هر 1000 مایل. در آینده دوم جنرال موتورز کروز با حدود نیم میلیون مایل و 0.19 disengagements در هر 1000 مایل است. (کروز استدلال می کند که پس از آن تست اتومبیل های خود را در سان فرانسیسکو دشوار خیابان های این شماره هستند و حتی بیشتر قابل توجه نسبت به آنها نگاه کنید.)

این دو شرکت هستند و جلوتر از هر کس دیگری در هر دو مایل رانده و disengagements در ایالت کالیفرنیا است. در حالی که تنها محدود لحظهای از تلاش های خود را بسیاری از کارشناسان آنها را در نظر بگیرید که برنامه های پیشرو در کل.

مارس 18, 2018 شد اولین بار خود رانندگی ماشین فرار کردن یک عابر پیاده. Uber ماشین با ایمنی راننده پشت فرمان آمار و کشته ایلین هرزبرگ 49 سال پیاده روی دوچرخه در سراسر خیابان در تمپه, آریزونا.

این حادثه یک یادآوری است که ماشین خود رانندگی فناوری هنوز راه طولانی برای رفتن. برخی از مردم شد و سریع به اشاره است که انسان غالبا کشتن انسان های دیگر در حالی که رانندگی و حتی اگر خود رانندگی اتومبیل های بسیار امن تر از انسان وجود خواهد داشت برخی از حوادث کشنده با خود رانندگی اتومبیل. درست است که تا آنجا که از آن می رود. اما نتواند یک نکته کلیدی. انسان رانندگی تولید یک تصادف منجر به مرگ در هر 100 میلیون مایل رانده شده. Waymo رهبر در مایل رانده شده فقط به 20 میلیون مایل رانده شده. آن نیست تا به حال یک تصادف منجر به مرگ نشده است, اما با توجه به تعداد مایل اتومبیل های خود را رانده اند, آن را به سادگی بیش از حد به زودی برای اثبات که آنها به عنوان امن یا امن تر از یک انسان ،

Uber ماشین خود رانندگی درایو را از طریق ترافیک در خیابان پنجم در سان فرانسیسکو در مه 28, 2017.
جاستین سالیوان/گتی ایماژ

بارگذاری نشده رانده تقریبا به عنوان بسیاری از مایل و تا به حال منجر به مرگ یک حادثه است. شرکت نمی کند, انتشار, چهره های خاص, اما آن براده آن IPO در سال گذشته گفت که از آن رانده بود “میلیون ها نفر” از مایل. آن را سخت به بگویید بدون شماره های خاص, اما آن را عادلانه به تعجب می کنم اگر بارگذاری سابقه رانندگی بسیار بدتر از یک انسان است.

بعلاوه بررسی هرزبرگ مرگ نشان می دهد که بسیاری از پیشگیری از اشتباهات ساخته شده بودند. این حادثه گزارش ملی ایمنی حمل و نقل در ماه دسامبر منتشر شد 2019 یافت که نزدیک به محدوده دوربین و سنسور التراسونیک “بودند استفاده نمی کنید در زمان تصادف.”

علاوه بر این سیستم با داشتن یک مشکل با آلارم کاذب — تشخیص موقعیت های خطرناک که هیچ کدام وجود داشته — که آن را به حال شده است برنامه ریزی شده با “یک دوم دوره که در طی آن تبلیغات [خودکار رانندگی سیستم] سرکوب برنامه ریزی شده ترمز در حالی که (1) سیستم تایید ماهیت شناسایی خطر و محاسبه مسیر جایگزین و یا (2) خودرو اپراتور طول می کشد و کنترل خودرو” با توجه به گزارش NTSB. بنابراین حتی زمانی که خودرو شناسایی خطر را نمی ترمز — که می تواند ساخته شده اند برخورد قابل اجتناب و یا بسیار کمتر مرگبار — اما به جای ادامه داد: با دقیقا آنچه در آن انجام شده بود به صورت کامل دوم.

سیستم طراحی شده است به فرض که عبور و مرور هرگز صلیب به جز در عبور تا زمانی که یکی را عبور بدون استفاده از یکی از آن موفق به شناسایی او. حتی بدتر زمانی که سیستم مشخص نیست که آیا یک جسم دوچرخه (به عنوان آن را با هرزبرگ) آن را قادر به حفظ هر گونه اطلاعات در مورد چگونه جسم در حال حرکت بود. سیستم حس حضور او شش ثانیه کامل قبل از تاثیر — و در عین حال هیچ چیز (به جز احتمالا ترمز در گذشته دو دهم ثانیه) قبل از برخورد با او در مرگبار با سرعت.

کسانی هستند قابل اجتناب شکست.

Uber کشیده آن اتومبیل خاموش جاده در پاسخ بازگشت به ماشین خود رانندگی محاکمه یک سال بعد با شدت تغییر برنامه. “ما اجرا کلیدی بهبود ایمنی از هر دو ایمنی نظرات مشترک ما آموخته با بزرگتر از خود-رانندگی صنعت و پذیرفته NTSB توصیه به پیاده سازی یک سیستم مدیریت ایمنی است که در جریان امروز” Nat Beuse حال بارگذاری خود را در رانندگی اتومبیل رئیس ایمنی و گفت: Vox در بیانیه ای در پاسخ به یک درخواست برای نظر. “همانطور که ما نگاه به جلو به آینده ادامه خواهیم داد برای حفظ ایمنی در مرکز هر تصمیم ما را.”

با اینحال مرگبار حوادث با خود رانندگی اتومبیل را نگه می افتد — و آن را فقط در حال بارگذاری. یک گزارش از ملی ایمنی حمل و نقل دخیل تسلا سیستم خلبان اتوماتیک در یکی دیگر از کشنده 2018 حادثه; در حالی که راننده او را دست چرخ ماشین سازی به بتن تقسیم و سقوط او را به قتل. یک تحقیق کامل نشده است انجام شده است در سه اخیر مرگبار تسلا سقوط. این مشکل با توجه به NTSB رئیس رابرت Sumwalt است که رانندگان فرض خلبان اتوماتیک اجازه می دهد تا آنها را به توجه خود را از جاده خارج و زمانی که آنها باید نیست. که نمی تواند یک مشکل به طور کامل با خودروهای اما آن را یک برنامه به طور بالقوه عمده یکی در حال حاضر.

به عنوان من قبل از نوشته های خوب خود رانندگی اتومبیل در جاده ها می توانید صرفه جویی صدها هزار نفر از زندگی است. اما در آن طول می کشد بسیاری از کار مهندسی برای دریافت این اتومبیل به اندازه کافی خوب به نجات بخش.

برخی از طرفداران استدلال کرده اند که خودروهای بدون راننده خواهد بود خوب برای محیط زیست است. آنها ادعا می کنند آنها ممکن است کاهش سفرهای ماشین با ساخت ماشین مالکیت غیر ضروری و انتقال جامعه به یک مدل که در آن بسیاری از مردم خود را ندارد و فقط برای یکی زمانی که آنها نیاز به یک.

علاوه بر دیگران استدلال کرده اند که انسان رانندگان در یک درایو بی فایده راه — ترمز سخت شتاب سخت معطل ماندن موتور همه از آن استفاده کنید تا سوخت — که یک کامپیوتر می تواند جلوگیری از.

اما به عنوان self-driving cars باید رشد شاخص و نزدیک به واقعیت بیشتر از این ادعا مزایای شروع به نگاه کمتر احتمال دارد.

بسیار وجود دارد شواهدی وجود دارد که کامپیوتر به طور چشمگیری بیشتر سوخت کارآمد رانندگان نسبت به انسان است. یک مطالعه کوچک نشان می دهد تطبیقی کروز کنترل بهبود بهره وری کمی (5 تا 7 درصد) اما کمی وجود دارد و دیگری فراتر از آن. علاوه بر این محققان به بررسی اثرات بیشتر بهره وری سوخت خودرو در کیلومتر سفر کرد و متوجه شد که تحت بسیاری از شرایط مردم بیشتر در رانندگی وقتی ماشین بیشتر سوخت کارآمد — پس self-driving cars داشتن بالاتر بهره وری سوخت ممکن است این معنا نیست که تولید آنها کاهش انتشار گازهای گلخانه ای.

یک مطالعه اقدام به برآورد اثرات خود رانندگی اتومبیل در اتومبیل با استفاده از شبیه سازی رفتار یک خانواده با داشتن یک خودرو با پرداخت آنها را به یک راننده برای یک هفته و گفتن آنها به درمان راننده سرویس راه آنها می خواهم درمان داشتن یک ماشین است که می تواند درایو خود را.

نتیجه ؟ آنها در رفت و خیلی بیشتر سفرهای ماشین.

آن را هنوز هم ممکن است که برخی از بزرگ انتقال به پایین رانندگی جهان اتفاق خواهد افتاد. یک مطالعه از یک هفته از عادات رانندگی نیست به اندازه کافی برای حل و فصل این سوال برای اطمینان حاصل کنید. این محققان که در انجام این مطالعه در حال آماده سازی مطالعات آینده و ممکن است آن مقایسه خواهد شد تا بیشتر نتایج دلگرم کننده است.

فوق چند بخش ممکن است الهام بخش برخی از بدبینی اما وجود دارد مقدار زیادی از دلایل به هیجان زده در مورد self-driving cars. آنها خواهد شد به احتمال زیاد زندگی را ساده تر برای افراد مسن و افراد معلول که نمی تواند با خیال راحت رانندگی کنید. آنها ممکن است ارائه بهتر و امن تر و گزینه های ارزان تر برای مردم در حال حاضر مجبور به ماشین خود را به در هر نقطه. اضافی تحقیق و توسعه آنها را امن تر — و یک بار ممکن در حال کار می کرد یک احتمال وجود دارد که خود رانندگی اتومبیل خواهد شد امن تر از انسان-محور هستند.

در یک معنا ما در یک بی دست و پا انتقال لحظه ای که در آن ما می خواهیم self-driving cars آنها نیست و در عین حال بدون عارضه مثبت است.

تحقیق و توسعه اقدام به هر حال عمدتا به دلیل self-driving cars احتمالا یک معدن طلا برای اولین بار شرکت به آنها را در جاده ها است. آنها به احتمال زیاد قادر به ایجاد خود را در سوار-نقطه تاکسی و حمل و نقل بازار در حالی که رقبای هنوز در تلاش برای گرفتن و سپس آنها را از سود اضافی مایل سفر به بهبود بیشتر اتومبیل های خود را.

آن را غیر معمول نیست برای یک تکنولوژی می تواند خطرناک باشد و به سختی به ارزش آن زمانی که آن را برای اولین بار اختراع تنها به نهایت توان تصفیه شده به قسمت با ارزش از زندگی مدرن است. اولین هواپیما بودند و خطرناک و تجاری بی فایده اما ما بهبود چیزهایی که به طور چشمگیری از وجود دارد.

وجود دارد هیچ قانون فدرال در مورد self-driving cars. خیلی از عمل در سیاست تا حد زیادی صورت گرفته در سطح دولت است. و قوانین اطراف خود رانندگی اتومبیل های متفاوت فوق العاده توسط دولت با 29 متحده پس از تصویب قانون.

ماشین خود رانندگی توسعه اتفاق می افتد بیشتر در ایالات متحده شده اند که ارد به آن — به خصوص در کالیفرنیا و آریزونا — و آن را آسان به تصور برخی از ایالات آمریکا ممنوع self-driving cars طولانی پس از تبدیل شدن آنها به امری عادی در کشورهای دیگر به خصوص اگر مورد ایمنی برای آنها ندارد, با شدت بهم زدن غوطه دادن.

هنگامی که خود رانندگی اتومبیل برای اولین بار پیشنهاد من شنیده ام بسیاری از نگرانی های است که تنظیم کننده را بی ارزش تاخیر در اجرای آنها. تا سال 2016 آن را آشکار بود که تا به حال به تصویب می آیند. در واقع در برخی موارد تنظیم شده اند ممکن است بیش از حد مجاز — برای مثال در حال بارگذاری کشیدن اتومبیل های خود را و سازماندهی جدید روش های ایمنی به نظر می رسد این خودرو که به کشته شدن ایلین هرزبرگ احتمالا نباید در جاده شده است.همه در همه ،

سیاست نیز ممکن است شکل که آیا خودروهای بدون راننده در حال, خوب یا بد برای محیط زیست است. با بالا مالیات بر بنزین به عنوان مثال هزینه های اجتماعی از انتشار کربن می تواند منعکس شده در قیمت با استفاده از self-driving cars — و این پول می تواند صرف انطباق آب و هوا و انرژی پاک. اما در حال حاضر ما حمل و نقل در سیاست ندارد و بیشتر از هر چیز در مورد هزینه های اجتماعی از رانندگی و این یک مشکل است که تنها بدتر خواهد شد اگر self-driving cars قرار دادن بیشتر مردم در جاده ها است.

در برخی از حواس ما شده ایم “نزدیک” خود رانندگی اتومبیل برای سال در حال حاضر. Waymo انجام شده است آزمون اجرا می شود با هیچ کس در پشت چرخ در آریزونا که آن را انجام شده است پس از 2017. کروز تاخیر 2019 اندازی آن مستقل تاکسی سرویس, اما فکر می کند این اتفاق می افتد ممکن است در سال 2020 است. در اوایل سال جاری این شرکت پرده برداری از یک ماشین بدون فرمان … و هیچ جدول زمانی برای زمانی که آن را در دسترس خواهد بود برای فروش. تسلا دوره ای به روز رسانی نرم افزار خود را روی خلبان اتوماتیک بزرگراه خود رانندگی بهتر کار می کنند اما آن باقی مانده است به خوبی از کامل خود رانندگی.

وجود دارد قطعا منتقدان. به تازگی مدیر عامل شرکت فولکس واگن گفت که به طور کامل self-driving cars ممکن است “هرگز اتفاق می افتد.”

یک تسلا مدل 3 که مجهز به یک بخشی از خود سیستم رانندگی بر روی صفحه نمایش در نمایشگاه بروکسل در بروکسل بلژیک در ژانویه 9 سال 2020 است.
Sjoerd ون در وال/گتی ایماژ

که ممکن است بیش از حد سخت پیش بینی با توجه به پیشرفت های که ساخته شده است. اما از آن است که exasperatingly دشوار است برای به دست آوردن یک تخمین خوب از چه مدت تا زمانی که خود رانندگی اتومبیل اتفاق می افتد به صورت واقعی برای نمونه در آمریکا هر دو به دلیل هیچ کس نمی داند برای مطمئن شوید و به این دلیل شرکت های مشوق به اطلاع عموم خوش بینانه تخمین می زند. این شرکت به رخ کشیدن در مورد پیشرفت خود را اما نمی خود را منتشر اتفاقات ناگوار است. جدول زمانی لغزش و تغییر در برنامه های است که اغلب علنا اذعان کرد تنها پس از آن را تبدیل به آشکار است که مهلت نمی توان ملاقات کرد.

در همان زمان شرکت دریغ برای قرار دادن ماشین خود را در جاده ها وقتی هر فرصتی آنها آماده نیست. آنها به خوبی آگاه هستند که کشتن کسی که بارگذاری انجام داد نه تنها وحشتناک بلکه احتمالا عذاب جادوها برای کسب و کار خود را. بنابراین کافی انگیزه ای برای گفتن خوش بینانه همه چیز و در واقع راه اندازی.

آن را سخت به تصور کنید که ورود خود را بعد از این سال حداقل به اندازه کافی محدود نبود; آن را نیز سخت به تصور کنید که مهلت بیرون رانده شود یکی دیگر از سه یا چهار سال.

خودروهای بدون راننده در راه خود را. آنها نزدیک تر از آنها یک سال پیش. زمانی که آنها در واقع در اینجا حدس و گمان است.


ثبت نام برای آینده کامل در خبرنامه و ما برای شما ارسال خلاصه ای از ایده ها و راه حل برای مقابله با بزرگترین چالش ها — و چگونه به گرفتن بهتر در انجام خوب است.

آینده کامل بودجه در بخش های فردی کمک های, کمک های مالی و حمایت مالی است. اطلاعات بیشتر در اینجا.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>