“این یک آرام شورش”: فیلمساز چگونه “آخرین درخت” حرکت بین سیاه و سفید فضاهای

“آخرین درخت” توسط نویسنده/مدیر Shola عمو خیره کننده و مهربان و نیمه اتوبیوگرافیک coming-of-age درام شروع می شود که جریان تاریخ 25 ژوئن از طریق بم و مجازی دیگر تئاتر. Femi (تای Golding) is an 11-year-old boy که رشد می کند تا در بریتانیا Lincolnshire روستا با مری (دنیس سیاه و سفید) خود را پرورش است. هنگام تولد او از مادر Yinka (Gbemisola Ikumelo) می رسد او یک روز طول می کشد و او را با خود به لندن جایی که آنها زندگی می کنند در املاک و مسکن. Femi مقاوم در برابر تغییر. علاوه بر این در روز اول خود را از مدرسه او را به مبارزه. خشم خود را تشکیل شده است — در برابر تولد و مادر را در برابر مریم (او احساس می کند او را شکست و او قول می دهم که او را به ماندن با او) — به عنوان به خوبی به عنوان در برابر همکار خود دانش آموزان و معلمان و همه.

زمانی که این فیلم بعد از کاهش به Femi در 16 (سام Adewunmi طول می کشد بیش از نقش) او است که هنوز هم پر از inchoate خشم. ارتباط با گانگستر مک (Demmy Ladipo) ارائه می دهد Femi یک مسیر در زندگی در حالی که با مهربانی معلم آقای ویلیامز (نیکلاس Pinnock “برای زندگی”) تلاش می کند به هدایت او در بیشتر مسئول جهت. Femi نیز جذب Tope (Ruthxjiah Bellenea) یک همکلاسی با نوارهای آبی که مانند او لذت می برد گوش دادن به درمان است.

تبلیغات:

فیلم گذشته عمل می گیرد در لاگوس که در آن Femi و مادرش سفر خود را برای دیدار با پدر و جذاب الهامی دنباله.

عمو فیلم شیک و بسیار خوب عمل کرده (Adewunmi چشم صحبت جلد). در حالی که “آخرین درخت” را جلب مقایسه به “مهتاب” — آن است گفت: در سه بخش و ویژگی های شخصیت در سنین مختلف — عمو را درام است نه تقلیدی تلاش است. اگر چه آن را نمی کند در نظر گرفتن مسائل مربوط به تمایلات جنسی را عمیقا اندیشد پیچیدگی مردانگی متعلق احترام و هویت.

عمو گفتگو از طریق زوم در مورد “آخرین درخت” و مسائل مربوط به مردانگی آمدن سن و فرهنگ شوک حرکت از سفید به سیاه و سفید فضاهای.

تبلیغات:

این فیلم نیمه اتوبیوگرافیک. آنچه شما در مورد خودتان کشف در گفتن/بازآفرینی یک نسخه از داستان زندگی خود را?

جالب است چرا که من رفت و از طریق یک فرایند با استفاده از عناصر من به طور مستقیم با تجربه — [از] فاستر مراقبت در یک تک رنگ فضای چند فرهنگی در جنوب لندن — و من مصاحبه نیجریه شده بود که او نیز پرورش. بنابراین این فیلم نشان دهنده تجارب جمعی از نیجریه coalesced را به یک تجربه است. آن شخصی اما بودن خیلی خاص, آن را نیز جهانی است.

سبک فیلم همهجانبه صمیمی و مشاهدهای. شما می توانید بحث در مورد رویکرد خود را به درام? Femi یک پروکسی برای مخاطبان و همچنین به عنوان همزاد خود را. بینندگان او را درک طرز فکر و احساس درد خود را.

تبلیغات:

غوطه ور شدن بود نام این بازی است. ما تعجب که چگونه شما را از طریق این محیط با این شخصیت به طور مستقیم پاسخ به او داشتن تجربی نه یک هدف تجربه و نگه داشتن شما وجود دارد در این عجیب و غریب, مدرن, اودیسه با صداهای مختلف و مناظر. محل به اطلاع شخصیت ما نفوذ سنگین است. طراحی صدا شما قرار می دهد عمیق تر در فضای sonically و بصری. ما می خواستیم که تجربی اثر است.

شما می توانید بحث در مورد چرا شما ساختار “آخرین درخت” در سه بخش در حال حرکت از یک روستایی, روستایی تمام سفید فضا را شلوغ آفریقایی سرمایه از لاگوس از طریق جنوب لندن ؟

تبلیغات:

جایی که من به مدرسه می رفت این بود که 90% سیاه, اسیایی, و Latinx. من می تواند تعداد سفید کودکان و نوجوانان در دست من است. که محیط زیست و کنتراست بیشتر استارک اگر نه به عنوان استارک به عنوان انتقال خود را از لندن به لاگوس. Lincolnshire تا به حال کلاس های کوچکتر بیشتر فضا و این محکم هستی و تکمیل شوک فرهنگی اثرات Femi. من علاقه مند در چگونه استارک هر جهش بود. هر جهش نمایندگی یک جهش زیبایی و فرهنگی.

آنچه می تواند به شما می گویند در مورد ایجاد کلید دراماتیک/تصمیم امتیاز در فیلم ؟

من فکر می کنم ما هدایت روشن احساسی. ما در بر داشت آنچه آلی بود برای لحظه ای. ارتباط Femi با مادر خود — چگونه شما ساخت خود را در یک محیط جدید است که ناآشنا ؟ که احساس آلی انتقال از Lincolnshire به جنوب لندن است. به عنوان ما رسیدن به اوج در پایان اولین عمل شما چاشنی در این فضا است. که شما در این محیط است که شما باید فاقد تطابق بعد از چند سال و چه مبارزات آیا شما در آن نقطه ؟ او در بر داشت یک coalescence و در یک داستان در مورد هویت فرهنگی شما باید به درک که شما را به حرکت رو به جلو به طوری که در خارج از کشور شما را به درک که در آن شما هستند و آن را فراهم می کند زمینه را برای اصل و نسب و پدر که او نمی تواند درک به عنوان یک کودک و هم اکنون می توانید باز کردن با ابزار او است.

تبلیغات:

من دوست دارم این ایده که Femi است که به عنوان یکی از شخصیت ها می گوید “عدم خود است.” اما من می گویند او “پیدا کردن خود را.” او در تعاملات مختلف با بزرگسالان و همسالان. من کنجکاو در مورد چگونه شما تصور از خود را تحت تاثیر قرار است که طیف وسیعی از عشق به سوء استفاده و درجات مختلف در میان است. Femi تصویب و recalibrates به هر فرد و وضعیت خود را در تلاش برای acclimatize.

ما تا به حال این مفهوم از یک ماسک بود که بنا به مهاجرت اجباري تروما. آن را مهر و موم شده و در مذاکرات ماسک خود است. او است که او نیاز به در حالات خاص. او پروژه های ایمنی او را احساس نمی کند; در داخل او شکننده است. ما به آرامی دور تراشه در ماسک خود را با تمام شخصیت ها تا زمانی که خود را شکست/دستیابی به موفقیت است که قادر می سازد او را به خود احساس می کنید. او در لحظات کلیدی از آژانس.

من به خصوص علاقه مند به بحث در مورد ایده های مردانگی در این فیلم است. چگونه Femi copes با عدم نقش یک مدل مرد/پدر و چگونه رفتار او ناشی از ایده های در مورد آنچه در آن به معنی یک مرد زمانی که گرز و آقای ویلیامز رقابت برای روح خود را.

تبلیغات:

از مردانگی چیزی است که مربوط به ماسک مفهوم است. آنها هر دو پروژه یک حس قدرت و سبعیت و کنترل — به خصوص برای شکننده شخصیت با تروما. این تصویر که منجر به او را به پایین یک مسیر است که کمی مشکوک. مک شخصیت جالب و پروژه های بزرگتر از زندگی تصویر. Femi احساس می کند مانند او را به ملاقات با بزرگترین گانگستر در جهان است که این مورد نیست. ما به جلو و عقب و نمایش مک حساسیت و زندگی خانوادگی. برچیدن این تصویر مهم بود که نشان می دهد بنابراین ما لازم نیست که یک بعدی تصویر از جوان مردان سیاه و سفید به عنوان اراذل و اوباش. داشتن Femi از طریق دیدن است که سراب اجازه می دهد Femi ماسک برای باز کردن.

این فیلم کاملا آدرس سیاه زندگی مهم جنبش اما آنچه افکار شما در مورد که در این روز و سن به عنوان آن مربوط به زندگی در انگلستان که در آن تعصب شایع است?

این فیلم نمی کند و مقابله با نژادپرستی در بیشتر آشکار راه, اما من می خواهم به فکر می کنم که آن را بی سر و صدا یک شورش. یک جوان سیاه actualizes و به شکل یک هویت تحت فضای سفید برتری و ضد سیاهی. آن را دشوار است و یک شکست در همه بخش ما است. چه انقلابی در مورد Femi است که با داشتن این توسعه و رشد و رفتن به آفریقا و درک میراث خود را. مادر خود را به او را پرورش ابتدا تا فضا برای کار و استطاعت کودک است. که در حال آمدن است از فشار سیستمیک. این ظریف و ضمنی اما نشان دادن یک جوان سیاه نر خود تحقق است که هنوز هم انقلابی.

Femi را دریافت نمی کند خیلی احترام. آنچه مشاهدات آیا شما در مورد خشم خود را?

تبلیغات:

وجود دارد یک سرخوردگی در حال اشتباه است که بسیار relatable. احترام — اگر شما شروع با احترام خود را و شما باید از این ابزار برای انجام این کار است و توانایی اعمال آن را به دیگر روابط و زمینه های. Femi است که همیشه فقط تاسیسات آب و حتی اگر او پروژه ها بیش از آن. او شکننده است و به راحتی شکسته که منجر به سرخوردگی و این رسانه ها هستند که مولد. او تا به برخی از ابزار اما او هنوز هم گرفتن ابزار به لحاظ عاطفی خود را بیان و واقعی سهام در روابط خود را.

به همین ترتیب ارتباط خود را با زنان Yinka, Tope و مری اغلب مملو. شما می توانید بحث در مورد خود را در تعامل با زنان ؟

من فکر می کنم او ناراحت کننده به عنوان یک شخصیت و نمی دانم که چگونه به مربوط به مردم است که او را به طور معمول مربوط به احساسی. مریم وعده او نمی تواند نگه دارید و به او اعتماد مسائل وجود دارد. چه جالب این است که از طریق Tope او تنظیم یک زبان البته مملو زبان است که به تدریج می سازد تا به درک و حمایت وضعیت. آن را منعکس در رابطه اش با مادر خود — او می آید به درک همه چیز و دستاوردهای بینش.

نسل دوم می تواند در درک آنها مشکل مهاجرت ، اگر شما در خانه شما که درک فرهنگی اما اینکه مطرح شده در یک پرورشگاه خود را درک فرهنگی گره خورده است به مادر خود و او می داند مادر خود را زمانی که او را در نیجریه, سرزمین مادری خود را. Femi پازل قطعات پراکنده و بیت به بیت او است که با قرار دادن قطعات به عقب. درست است که از گرفتار شدن بین انگلستان و فضاهای دیگر.

تبلیغات:

Femi مادر می گوید: او او نقل مکان کرد و به او فرصت یک زندگی بهتر, حتی اگر او هیچ چیز نیست. وجود دارد یک بحث جایی که او تحت فشار است به کار برای خود و در مقابل کار برای یک شرکت ؟ چه چیزی می تواند به شما می گویند در مورد فرصت ها برای Femi?

فرصت ها اغلب می تواند نگاه تلخ و من احساس کردم که در حال رشد به عنوان یک سیاه نر با مقایسه با سفید پوستان, آن سخت است برای دیدن چگونه شما می توانید خود عملی به پتانسیل کامل خود را در این فضا است. ما تدریس نمی شود تاریخ را پر کنید که اعتماد به نفس. من به یاد داشته باشید دو هفته در مدرسه در تاریخ برده داری — نه استعمار و درک “ما اینجا هستیم چون شما وجود دارد” و زمینه و پایه در تاریخ جهان اجازه دهید به تنهایی سیاه استرالیایی — که شما می خواهم فکر می کنم شدند ناشناس از اعتراض و یا درگیر شدن با دولت برای حقوق. آن را آموخت. من یاد گرفتم که در خارج از مدرسه. شما نیاز به این ابزار بدانید که چگونه برای طراحی یک مسیر برای تحقق بالقوه خود را و خود عملی. و در حال حاضر وجود دارد به نظر می رسد واقعی تمایل به دوباره سیستم آموزشی به درک بریتانیا و بافت تاریخچه آن, زگیل و تمام. آن را طولانی سر رسیده و به آن نیاز دارد اتفاق می افتد.

“آخرین درخت” در دسترس است در آغاز ژوئن 25 از طریق بم و مجازی سینما.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>