“این بنیاد ما اسطوره”: PBS’ “جهان در آتش” چالش های جنگ جهانی دوم روایت می دانیم

در PBS شاهکار جدید هفت قسمت سریال “جهان در آتش” نویسنده و خالق Peter Bowker به تصویر می کشد جنگ جهانی دوم از چند جبهه به نمایش موذی و اثرات مخرب نیروهای آلمانی در سراسر اروپا است. ابتدا با اشغال لهستان در سال 1939 داستان پی چندین خانواده به عنوان تجاوز می شود حضور یک واقعیت هولناک است که هل می دهد مردم عادی را به اخلاقی quandaries و ویرانگر فداکاری.

Bowker را از مادر بزرگ خود بود و در زمان جنگ مجری و او با الهام از شخصیت لوئیس بنت (جولیا قهوه ای) یک صریح و مستقل انگلیسی, زن جوان که پدر داگلاس (Sean Bean) تبدیل به یک صلح طلب قبلی خود را پس از جنگ تجربه است. در ضمن لوئیس’ برادر تام (Ewan Mitchell) یک ne’er-do-well که به نحوی می یابد خود را در ضخامت از جنگ پدرش بدترین کابوس.

تبلیغات:

لوئیس’ یار هری تعقیب (یونس Hauer-King) یک مترجم مستقر در ورشو که در آن عواطف خود را به نوبه خود به پیشخدمت Kasia (Zofia Wichlacz) که خانواده خود باید تصمیم بگیرد که آیا به فرار قبل از آلمانی ها را بیش از و یا سرپا ایستادن کردن و امید برای بهترین. اما هری می خواهد به ماهوت پاک کن زدن Kasia دور به ایمنی در بازگشت به خانه در انگلستان که خود را مخالف راست گرا مادر روبینا (نامزد جایزه اسکار شد لسلی منویل) است به مراتب بیشتر نسبت به کسانی که در قدرت از قوم به طور منظم.

و پس از آن وجود دارد رادیو آمریکا خبرنگار نانسی Campbell (اسکار و امی برنده Helen Hunt) که مستقر در برلین اما مبارزات با موقعیت مخاطره آمیز برای پخش حقیقت از آنچه اتفاق می افتد. برادرزاده او وبستر (Brian J. Smith) در پاریس اما او دلایل خود را به بود تمایلی به ترک با وجود هشدارهای.

با هم این داستان بافت با هم در طول دوره از یک سال و تراورس اروپا از ورشو به دانکرک برلین به پاریس و منچستر. “جهان در آتش” در حال حاضر تمدید برای فصل دوم.

تبلیغات:

سالن صحبت کرد به Bowker در مورد الهام بخش برای نوشتن سری تحقیقات به دوره روزنامه نگاری و ادامه داد: تهدید ناسیونالیسم. در زیر مصاحبه ویرایش شده برای طول و وضوح.

در حالی که ما در امریکا بودند درگیر در جنگ جهانی دوم نبود لزوما مبارزه خود ما چمن به جز پرل هاربر و توقیف که حامل خود را ضربه. روایت باید بسیار عمیق تر در اروپا هر چند شخصی است به تقریبا همه تاریخ است. چه شد خانواده خود تجربه های که مربوط به شما ؟

در انگلستان آن را پایه و اساس ما اسطوره زیرا اگر چه بسیاری از جنگ ها مبهم تر از این یکی بود به خصوص بدون ابهام. به عنوان آن نسل می میرد خارج وجود دارد یک نوع آرمان از جنگ است. و گمان می کنم این درام است که تا حدی به تلاش و مقاومت در برابر آن و برای اصلاح این افراد گوشت و خون چون من فکر می کنم که باعث می شود قهرمانی خود را از همه بیشتر اگر شما آنها را نشان می دهد به عنوان ناقص انسان است.

تبلیغات:

نظر شخصی من داستان پدرم در RAF نظام است که مانند ارتش بیت از RAF (نیروی هوایی سلطنتی). دو سرنخ را به تن قطعه – پدر من بود شات توسط تک تیرانداز در برمه. و او در سمت چپ برای مرده و او بود و توسط صلیب سرخ اما در زمان قرمز عبور کرده بود او را برداشت و او تحت درمان با مادر خواهد در حال حاضر تلگراف گفت: او گم شده در عمل فرض مرحوم. او شنیده ام هیچ چیز برای دو ماه و پس از آن او به نظر می رسد در آستان او زخمی شده اما بهبود یافت. شما رو به یاد داشته باشید این است که منچستر در دهه 1930 و من فکر نمی کنم زنان داده شد به emoting. او گفت: “آه اریک موهای خود نیاز به برش.” به طوری که کتمان حق در آن وجود دارد جالب است به یک نمایشنامه نویس. که فلسفه رواقیون بلکه این خنده دار است و مهربان.

و سپس من در my mum طرف شد انواع هنرمند در دور در شمال انگلستان با زن من تماس با من خاله آنا بود که یک زن آفریقایی به دنیا آمد و در Doncaster در سال 1912. آنها با تشکیل یک تنوع اواز یا موسیقی دو نفری و آنها خود را به نام دو رنگ. من فکر می کنم آن را جناس در ارواح. اما به وضوح یکی سیاه و یکی سفید بود. کسانی بودند بنابراین بدیهی است که در شرایط استفاده از بلوک های ساختمان برای درام. این چنین عجیب و غریب و منحصر به فرد داستان است.

تبلیغات:

انگیزه اصلی بود و به اصلاح آن نسل و من یک مقدار زیادی از خواندن. وجود دارد ریچارد یاتس,’ رمان به نام “ویژه مشیت الهی” و این احساس اطمینان معاصر در تن و در زبان مردم استفاده می شود. بنابراین من می خواستم به یک صحنه و لباس, درام است که احساس نمی مانند یک صحنه درام گمان می کنم.

آیا شما دیگر بیشتر حدیثی تحقیقات ؟ آیا شما صحبت می کنند به هر نفر از آن نسل در کنار پدر و مادر خود را?

تبلیغات:

خوب پدر من از بین رفته اما من اصلی راه بود diaries. موزه جنگ امپریال در لندن بود فقط حیرت انگیز در چه می تواند آنها را کشف. شما می دانید که من به معنای واقعی کلمه می گویند: “آیا من می توانم سه نوع کلمه به کلمه حساب دانکرک از پسران روی زمین؟” بایگانی حیرت انگیز است. منظورم این است که با چیزی شبیه به این. شما باید مطمئن شوید که این مواد نیست و شکل دادن به شما به دلیل آن را فقط از آن گسترش می یابد و گسترش می یابد. و به طوری که به طوری که من سعی کردم به ضبط بومی از بار.

شما به ذکر است که این جنگ جهانی دوم داستان است که کمتر مبهم تا آنجا که ما به توافق برسند که بچه ها بد بودند. اما ناسیونالیسم نیست مرده و به نظر می رسد در حال افزایش است با مبارزه با تروریسم در اروپا در حال افزایش در همه جا انعکاس تم ها از آن دوران. با این جنگ جهانی دوم داستان است که در حال حاضر در حال پخش در انگلستان آن بحث شده است زنده ؟

خوب چیزی که برای من جالب است که بین زمانی که من شروع به نوشتن آن را در سال 2014 بین آن زمان و در حال حاضر این است که تبدیل به یک داستان مربوط به آن را تبدیل به بیشتر های موضعی. شما می دانید وجود دارد یک وضعیت که در آن کشور مشغول شد در همکاری های بین المللی به منظور شکست نازی ها. اتحاد جماهیر شوروی و ایالات متحده نمی مشترک زیادی دارند اما آنها در زمینه های مشترک.

تبلیغات:

بنابراین به نظر من بیشتر مربوط. منظورم گیج کننده ترین چیزی که برای من در مورد جنگ جهانی دوم در انگلستان است که در راست افراطی پایان شما به معنای واقعی کلمه انگلیسی فاشیست انجام هیتلر ادای احترام به بنای یادبود جنگ. این بچه ها بزرگ نیست در طنز اما راه آن استفاده می شود برای حمایت از باریک ملی دیدگاه. به نظر می رسد فقط مسخره به من.

اما آنچه من نیز علاقه مند به این است که چگونه از آنجا که ما می تواند قبول کند که بچه ها خوب بودند و سپس به عنوان یک نمایشنامه نویس که باز می شود به پنجره نگاه اخلاقی ابهام. مانند پیرز مورگان است که ظالمانه در تقریبا روزانه f***ing اساس خشم بود توسط کسی نشان می دهد که وینستون چرچیل سفید supremacist در اعتقادات خود. خوب حداکثر Hastings که یک محافظه کار مورخ می گوید دقیقا همان چیزی است. و او می گوید که چه بخشی از نژادی خود یقین او را انجام جنگ در راه او در انجام آن است.

وجود طنز در قلب آن است. در حال حاضر که جالب و متنوع. آن را ندارد به او هیچ کمتر درخشان به عنوان یک رهبر زمان جنگ. من برای پیدا کردن آن جالب تر این که او این میل و سفید ترین سیاستمداران آن دوران را معتقد به برتری نژادی سفید ، شما می دانید فقط به عنوان چرچیل معتقد اصلاح نژاد هر بیت به عنوان مقدار به عنوان [نازی ها]. آن را به عنوان یک محترم ایدئولوژیک اعتقاد. بنابراین من فکر می کنم که وجود دارد یک کل راه نگاه کردن به آن و گفت: “خب کسانی که باورهای انسانی و نقایص است که آن را جالب تر و جذاب تر و در نهایت بیشتر اعمال قهرمانی نیست.” اما از آن آسان است در سن توییتر و clickbait فقط “چگونه جرات شما؟”

مردم همیشه می توانید ببینید که چگونه افتضاح یک وضعیت است که در هر لحظه. وضعیت کشور ما اتفاق نمی افتد یک شبه اما به تدریج به نقطه ای که برخی از مردم تبدیل شده اند inured به این واقعیت بدون پرسش آن است. این است آنچه که شما سعی در به تصویر کشیدن هنگامی که آن را به شخصیت های مختلف که نمی خواهد فرار – آن است که آیا پاریس و ورشو – با وجود همه شواهد با اشاره به بدتر وجود اگر آنها باقی می ماند?

تبلیغات:

بدیهی است که شما نمی توانید تجارت بیش از حد نمایشی طنز, چرا که تاریخ وجود دارد اما قطعا قصد نشان می دهد که این چیزها خزش بر ما. آن را مانند یک روز شما را از خواب بیدار و شما را به تصمیم گیری. “شما می رویم به همکاری با ما ؟ یا شما می رویم به تبانی کردن?” آن را نمی کند مانند آن اتفاق می افتد. ما می خواهیم و انتظار داریم همه چیز به رابطه جنسی بیش از ما می خواهند و انتظار دارند همه چیز را به بهتر یا نه بدتر.

یکی از کسانی که می بیند بیشتر به وضوح توسط Helen Hunt را خبرنگار شخصیت نانسی که مرتب از آمالگام از جنگ آمریکا خبرنگار ویلیام Shirer و همتای انگلیسی, Claire Hollingworth بود که برای اولین بار برای شکستن داستان از تهاجم آلمان به لهستان. این شگفت انگیز است برای دیدن میزان همکاری نانسی نیاز به انجام به سانسور اشمیت (Max Riemelt). پس چه شما در تحقیقات خود در مورد یادگیری مانند آنچه که خط بود ؟ وجود دارد چند بار که من او را از دور با چیزهایی که او گفت: او را پخش کنید.
 
که بود و چه شد و جالب از ویلیام Shirer diaries . . . در مورد پخش. او همیشه تعجب است که آنها به معنای واقعی کلمه نیست ذهن خود را باز گزارش ارعاب و اخراج از مردم یهودی. اما آنها ذهن زمانی که او – و در درام او بیش از حد – اشاره به کمبود کپور در کریسمس چرا که بخشی از شام کریسمس. بنابراین او می تواند هرگز دوم-حدس می زنم که در آن آنها به شی. اما همچنین جالب, او گفت که او می تواند اغلب با استفاده از لحن صدا و سیگنال مخالفت خود را پخش.

همچنین من فکر می کنم این چیزی است که اجازه بریتانیا به قلم مو دور کلر Hollingworth پیشنهاد که آلمانی ها نیست و بازی با قوانین. شما می دانید وجود دارد یک نوع از برتری چیزی برای انجام با “خوب است که کارهایی که انجام میدهیم.” شما می دانید, آن را نه یک توافق آقا از این است که چگونه ما انجام جنگ که حمله رعد اسا و همه چیز به نظر می رسید پرداخت قرار داده است. در ساخت و به جنگ قطعا وجود دارد یک حس است که این امر انجام می شود بسیار در طول این اساس از جنگ جهانی اول به دلیل رده بالاتر از قدرت در سراسر اروپا تا به حال بیشتر در مشترک با هر یک از دیگر آنها اغلب هم با مردم است که آنها خدمت شد.

تبلیغات:

چیزی است که هم به من زده شد و بدیهی است که کندتر از گزارش تهیه یک داستان بیش از روز قبل از ارسال یک اعزام, در مقایسه با, بیایید می گویند اینترنت را فوری عرضه و تقاضا برای محتوا. این جنگ اما در جایی که ضرورت?

کاملا آره مورد توجه قرار داده و به نکات دقیق وظریف از آن فقط در حال حاضر در دسترس نیست واقعا. آن را در دسترس در روزنامه ها اما هیچ کس به خرید روزنامه و پشت آن وجود دارد عدم هیستری در روزنامه نگاری. آن را به “برش و چسباندن” ذهنیت یک نقل قول خارج از متن جیر که این کار انجام می شود. وجود دارد یکی از دوستانم که او با ترک شغل خود را در نگهبان او متوجه شد که بخشی از این کار این بود که کسی تا به حال به انجام یک تغییر همه چیز را هر شب فقط نظارت توییتر.

جذاب آن است, آن نمی باشد به دلیل سرعت که با آن هر پیام می رود. اما در طول جنگ جهانی دوم از آن خواهد شد روز قبل از آن به بیرون رفت. از این رو هنگامی که کلر Hollingworth این روزنامه نگار انگلیسی دیدم نازی ها در مرز, او گفت:, به انگلیسی, “من می توانم نگه داشتن این [داستان] به مدت سه روز.” و آنها احتمالا فکر “هیستریک شما باید را دیده اند چیز دیگری است. آلمانی ها احتمالا نمی توان انجام هر چیزی شبیه به آن.” و سپس آنها را زد و آن را هنوز هم واقعا نمی تأثیر عمده ای داشته باشد. بنابراین بدیهی است که این یک بیت از یک هدیه به یک نمایشنامه از آنجا که مظاهر آن دوران خبرنگاری آنقدر اغوا کننده و زیبا است.

تبلیغات:

در ایجاد هری تعقیب شخصیت او را در یک موضوع مهم مثلث عشق. من مشاهده کردم و فکر کردم”این رفتن به ‘خانم ویلسون’ خاک ؟ که miniseries که در آن Ruth Wilson تا به حال یک مرد دو زنه جاسوسی بوده است.” من فکر می کنم واقعا وجود دارد چیزی است که در زمان جنگ دوران از مردان از رفتن به خارج از کشور و رهبری یک زندگی عاطفی درگیر دور از خانه. آنچه که رویکرد خود را به که داستان?

او نوع مظهر آنچه که من می خواستم به انجام این کار واقعا که من می خواستم همه شخصیت ها به طور ناقص و در عین حال هنوز هم قادر به فردی قهرمانی و همچنین برای او را تغییر دهید.

من می خواستم برای دریافت یک شخصیت است که ما نیست لزوما رفتن به دوست و یا حداقل تایید برای شروع با. او نه نازپرورده پسر که همواره راه خود را و او را جذاب و سپس او را حتی وفادار [به دختر]. بلکه من فکر می کنم برای هری در یک راه عجیب و غریب در لهستان آنچه که او می یابد یک گرمی خانواده است که به طور کامل وجود ندارد در زندگی خود [در انگلستان].

و گمان می کنم که چرا ما ترک ترک-با در نظر گرفتن لوئیس کمی بیشتر مبهم است که او به نوعی تحت فشار قرار دادند و او را دور. و در حال حاضر من می دانم که احساس می کند کمی شبیه راس گفت: “ما در شکستن” اما او جوان او را دور از خانه. و من فکر نمی کنم او می داند خود را در تمام. من فکر می کنم او فکر می کند او می تواند رفع چیزهایی که او نمی تواند. و شاید زندگی عشق خود را بخشی از آن است.

هری مادر روبینا است که توسط لسلی منویل که می تواند در ارائه هر گونه خط و او می شود برخی از بهترین/بدترین آنهایی که. این خانواده است که می گوید برخی از افتضاح چیز به یکدیگر و حمایت از cringeworthy و اغلب نژادپرستانه ایده های. چه شد که به نوشتن ؟

من نگران چگونه از آن آسان است برای من برای نوشتن وحشتناک جناح راست کاراکتر است. آن بود که شادی به نوشتن. ما تا به حال Lesley در ذهن همه همراه و روبینا شخصیت خواهد بود بسیار نگران رفتار. و من همیشه وقتی کسی علاقه مند شده به نوعی در رفتار می گویند ترین نفرت انگیز و ظالمانه همه چیز. آنها همیشه هستند.

نویسنده جیمی مک گاورن خود گفته بود نوشتن دانش آموزان “من می خواهم به شما از بین برود و نوشتن مونولوگ از نقطه نظر شخص شما مخالف با بیشترین توجیه باورهای خود را. ایجاد یک استدلال برای اعتقادات است که شما را.” و این نوع از چیزی درام باید انجام دهند. من دوست دارم که روبینا است من این چیزی که در آن است که نسل های قدیمی تر فکر نمی کنم آنها قادر به تغییر و در عین حال آنها را تغییر دهید. و مردم فکر می کنم آنها می توانند همه چیز را تغییر دهید. بنابراین بین آنها وجود دارد که برخی از تغییر. اما من فکر می کنم آن را جالب برای کشف که در آن است که طرز فکر از برای او . . . چه درد است این هدایت واقعا چه حس ناامیدی است که آن را هدایت?

منویل است یک رویا در این نقش است. آیا شما می توانید می گویند در انتخاب ،

آره منظورم نوع از رسیدن به این دلیل که من به خوبی تاسیس شده و در حال حاضر من می تواند به نوعی بر روی آن اصرار دارند. من درگیر شد و در بسیاری از مصاحبه تصمیم گیری. و در واقع من تا به حال به تماس تلفنی به شان [باقلا] چرا که او کمی مطمئن نیستید. و نگرانی اصلی او – Sean Bean به من گفت: “آیا می میرند؟” و من گفتم: “نه, شما زندگی می کنند” و ادامه داد: “من آن را انجام دهد.”

هفت-بخش “جهان در آتش” برای اولین بار در تاریخ یکشنبه, آوریل 5 در 9 p. m. ET در PBS.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>