جوئل شوماخر می میرد: “St. elmo’s Fire,” “پسران گمشده,” “بتمن برای همیشه” مدیر شد 80

جوئل شوماخر های صریح و بی شرمانه فیلمساز آمریکایی که اغلب زرق و برق دار تولیدات را تبدیل به فرقه کلاسیک درگذشت صبح روز دوشنبه در سن 80. او در گذشت مسالمت آمیز پس از یک سال نبرد با سرطان شوماخر نمایندگان تایید Hbo. آخرین تلاش های پشت دوربین بودند که کارگردانی دو قسمت از Netflix سریال “خانه از کارت” در سال 2013 هر چند او می خواهم پس در ادامه به مهمانی خود را با فیلتر نشده داستان های هالیوود lore اخیرا در یک 2019 مشخصات فیلمساز در مجله نیویورک.

بیشتر بخوانید از Hbo: بتمن و رابین بودند هرگز گی به گفته مدیر جوئل شوماخر

تبلیغات:

متولد در شهر نیویورک شوماخر مورد مطالعه در پارسونز مدرسه جدید برای طراحی و مد موسسه فن آوری — آموزش و پرورش که آگاهانه خود را خیره کننده سبک بصری به عنوان یک فیلمساز — قبل از رفتن به لس آنجلس به تحصیل در دانشگاه UCLA. او اولین اعتبار در هالیوود شامل به عنوان طراح صحنه و لباس در “بازی آن را به عنوان آن را میسازد” و ” وودی آلن “پاپوش” و “داخلی” و به عنوان فیلمنامهنویس فرقه مورد علاقه “درخشش” “خودرو” و “ویز” قبل از او ساخته شده خود را کارگردانی اولین با در سال 1981 B-movie-الهام sci-fi “کاهش باور نکردنی زن” بازیگران Lily Tomlin.

بیشتر بخوانید از Hbo: تامی لی جونز گفت: جیم کری “من نمی تواند تحمل کند و خود را buffoonery” در حالی که آنها با ساخت “بتمن برای همیشه” – دیده بان

اولین موفقیت بزرگ به عنوان یک مدیر بود بچه بداخلاق و لوس بسته-با الهام از “St. elmo’s Fire” با بازی Rob Lowe, Demi Moore, امیلیو استوز و Ally Sheedy. او در کنار کارگردانی یکی از نمادین ترین فیلم از 1980s “پسران گمشده” این خون آشام ترسناک کمدی بازیگران Jason Patric, Corey Haim, Kiefer Sutherland و کوری فلدمن قرار دادن شوماخر بر روی نقشه به عنوان یک نوع فیلمساز.

تبلیغات:

پس از رمانتیک کمدی “عموزاده” در سال 1989 او ادامه داد: کارگردانی پلیسی به ’90s از جمله “Flatliners,” “مرگ جوان” “مشتری” و “زمانی برای کشتن.” اما شوماخر بد نامی برای خود دو تمسخر هجوم به DC universe “بتمن برای همیشه” در سال 1995 و “Batman & Robin” در سال 1997. این بیش از حد بالا شعله ور می بتمن حق رای به خود جلب کرد به شدت از باب کین کتاب های کمیک به عنوان شوماخر می خواستم به ریشه چشم انداز خود را در یک کارتون زیبایی. هر چند این فیلم بودند سطل آشغال توسط منتقدان شده اند و بی وقفه تمسخر آنها به وضعیت فرقه در سال های بعد به عنوان سرگرم کننده خود آگاه و اهل تفریح و بازی انشعابات از بتمن اساطیر است که در حال حاضر تحت سلطه جدی گریم طول می کشد که حامل یک پیام اجتماعی.

بیشتر بخوانید از Hbo: Winona Ryder می گوید: کیانو ریوز حاضر کاپولا را جهت توهین به او را در “دراکولا” ست

شوماخر بعد از اعتبارات شامل دو عالی پلیسی با کالین فارل که او کشف کرد — “Tigerland” و “باجه تلفن” — و همچنین به عنوان کیت بلانشت خودرو “Veronica Guerin و” ناسزا صفحه نمایش بزرگ نسخه ای از “شبح اپرا” و در نهایت “تجاوز,” با بازی نیکول کیدمن و نیکلاس کیج. شوماخر هویت به عنوان یک مرد همجنسگرا قبل از اکثر هالیوود بازیکنان را به جرات می توان طوری است که اغلب منعکس شده از طریق فیلم های خود را.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>