جان لنون سفر به برمودا از طریق یک طوفان “جیغ دریا shanties و فریاد خدایان”

شاید هیچ بزرگتر لحظه ای الهام بخش در داستان John Lennon نهایی خود را در تابستان سال از اقامت موقت به برمودا. پس پناه میبرند در این جزیره لنون را تصحیح بسیاری از آهنگ های که شامل خود “دو فانتزی” آلبوم با یوکو اونو. اما به عنوان با بسیاری از موارد در زندگی قابل توجه این سفر که مورد بحثه. و لنون سفر به این جزیره سفر از طول عمر است.

لنون مسیر ابداع شده است توسط خود قایقرانی مربی لانگ آیلند بومی تایلر Coneys که نقشه برداری از پنج روز 635-مایل به سفر در سراسر اقیانوس اطلس از Newport, Rhode Island, به برمودا. برای سفر Coneys اجاره به جای مگان 43-پای عقبی-کابین خلبان, Hinckley centerboard sloop. Coneys استخدام هنک Halsted های زبر و خشن پشمالو-ریشو قدیمی نمک به عنوان کاپیتان.

تبلیغات:

شناخته شده به عنوان cap’n هنک میان yachting جامعه Halsted مجموعه لنون و خدمه را برای خروج چهار شنبه, ژوئن 4, 1980. به سهم خود cap’n هنک و Coneys می دانستند که لنون اقیانوس بازحمت حرکت کردن می تواند هیچ آسان سفر با گاری روپوش دار ساخت راه خود را در سراسر اقیانوس اطلس عبور از طوفان زده Cape Hatteras و به بدنام مثلث برمودا با آن گرم, گرمسیری, آب, اقدام به عنوان تنظیم برای برخی از جهان شلوغ ترین خطوط حمل و نقل.

در 8 p. m. کمی قبل از غروب آفتاب cap’n هنک سازی این گاری روپوش دار دور از مورفی حوض و رود آیلند, ساحل, تنظیم یک southeasterly البته برای برمودا. به عنوان آنها به دور کشیده لنون نگاه کردن در آسمان باز remarking “این سرد است. من در حال حرکت از ابرها در حال حرکت رو به جلو را به یک افق روشن.” به عنوان وقایع نشان می دهد که آرام آب و هوا نمی خواهد آخرین طولانی است.

Cap’n هنک بود به خصوص در مورد مگان جای عبور از طریق خلیج فارس در جریان 62 مایل گسترده ای گرم آب اقیانوس زمان در ناحیه غربی اقیانوس اطلس شمالی. ناگهانی دما در تضاد مرتبط با خلیج فارس در جریان امر اغلب منجر به تغییرات سریع در شرایط آب و هوایی. “این یک آب و هوا-ساز” گفت: cap’n هنک. “جریان خلیج فارس فقط همیشه قرار می دهد یک چرخش در همه چیز” و اضافه کرد که “در حقیقت همه چیز را که من می ترسم ممکن است اتفاق می افتد, اتفاق می افتد بیش از دو بار.”

تبلیغات:

پس از 30 ساعت از قایقرانی صاف به جای مگان شروع به برخورد آسمان ابری در روز جمعه, ژوئن 6th. به عنوان طوفان ابرها رشد تیره تر و اقیانوس تلاطم افزایش, تمام خدمه و نجات برای لنون و cap’n هنک—قربانی دریازدگی.

توسط صبح روز شنبه, ژوئن 7, طوفان شروع شده بود به حضور خود شناخته شده است. به عنوان Coneys به یاد می آورد: “این شروع به خاکستری و همه چیز گران سست از وجود دارد. طوفان زدم همه ما از هم جدا. آن را وحشیانه بود. امواج بزرگ شد. اگر شما می تواند به نام یک تاکسی شما را داشته باشد. دریا بزرگ است و قایق های کوچک است. ما در 20 درجه از دلسرد شدن. امواج عظیم آینده شد تا پشت ساختمان. ما می خواهم گشت و گذار کردن این مایع کوه. من گفتم: “آه خدای من. من امیدوارم که ما زندگی می کنند.'”

به عنوان روز پیشرفت شرایط رو به وخامت گذاشته وادار cap’n هنک به خلبان قایق با طوفان بازویی که محدود مگان جای پیشرفت فقط پنج مایل در ساعت است. به مسائل بدتر طوفان تا به حال jarred محافظ طفره زن بالای دریچه اجازه می دهد آب به آبشار از طریق companionway و به داخل کابین زیر است که در آن خدمه بود hunkering پایین از دست رفته خود را در دریازدگی. اما چالش های حتی بیشتر در اینده نزدیک. پس از گذراندن بیش از 30 ساعت در چرخ cap’n هنک متوجه شد که او teetering در خستگی. “من به نقطه که در آن من می دانستم که من که قرار بود به خطرناک—و این زمانی است که من در جان و من گفت:” هی! بیا تا اینجا پسر بزرگ است. شما رو به درایو این توله سگ کوچک چون من عاشق رفتن به خواب.”

تبلیغات:

در ابتدا لنون عقب کشیدم در این ایده از فرمان کشتی—و به خصوص در طول این یک خطر ناک طوفان. “خدای هنک گفت: “همه من این کمی لاغر گیتار بازی کردن عضلات است.” برای هنک نگران نیست. افسار به جای مگان ایمنی مهار لنون در زمان بیش از راس در 3 p. m. که بعد از ظهر شنبه. “تمرکز در افق نه قطب نما” cap’n هنک دستور او.

و با آن لنون به طور ناگهانی در بر داشت خود را درمان به تجربه یک عمر که او در آن مورد آزمایش قرار گرفت در راه است که او هرگز نمی تواند احتمالا تصور کرده اند. به عنوان طوفان خروشان و cap’n کلاف ساخته شده راه خود را به سفری در زیر عرشه لنون در زمان چرخ مگان جای, فرمان, قایق برای امن تر دریاها در طول یک شیفت است که در آن او مجبور شد به شجاع عناصر به تنهایی.

تبلیغات:

برای لنون آن را وحی شد. به عنوان او بعدها به یاد می آورد: “من در یک طوفان بزرگ به مدت شش ساعت رانندگی که قایق شما می دانید, و نگه داشتن آن در این دوره است. و من زیر آب مدفون شد. من شکست را در چهره توسط امواج به مدت شش ساعت در حالت جامد. این یک تجربه باور نکردنی ‘علت آن را نمی خواهد برود, شما می دانید. شما نمی توانید ذهن خود را تغییر دهید. مثل این است که در مرحله; هنگامی که شما در هیچ گرفتن وجود دارد ، و یک زن و شوهر از امواج به حال من بر روی زانو های من. من فقط حلق آویز در با من دست در چرخ اما من طناب در اطراف من به کنار اما آن را بسیار قدرتمند آب و هوا. و من با داشتن زمان زندگی من است. من جیغ دریا shanties و فریاد خدایان است. من احساس مانند یک وایکینگ, شما می دانید. جیسون و پشم زرین.”

زمانی که cap’n هنک roused خودش را از تختخواب سفری خود را به از بین بردن لنون او مبهوت بود تغییر در همقطار خود. “من با پسر های مختلف. او کاملا شسته, فراوان, نشئه است.” به کاپیتان ذهن و جان تا به حال “رفت و از طریق یک کامل در تطهیر” و “خوشحال بود وجود دارد.” تا آنجا که Coneys نگران بود سابق Beatle ذخیره کرده بود به جای مگان از آسیب های بی حد و حصر در رحمت از دریا. “او وجود دارد در راس مانند یک مرد دیوانه در یک ماجراجویی” گفت: Coneys. “چه بود ، اگر هیچ یک فرمان شد و سپس قایق شده اند که در شکل بدتر از آن بود.”

تمام گفته طوفان تا به حال خروشان بیش از 40 ساعت از ضرب و جرح به جای مگان با باد نیروی باد و 20 فوت امواج.

تبلیغات:

چهار شنبه, ژوئن 11, مگان جای با خیال راحت وارد در سنت جورج بندر در همیلتون برمودا. به عنوان گاری روپوش دار ساخته شده آن از طرف شرق رویکرد به جزیره لنون اضطراب بدون شک برای شروع اقامت خود را در آفتاب و به اصلاح بسیاری از شخصی ترین و صمیمی ترکیب. اما او هرگز فراموش دریا ماجراجویی است که او را به ارمغان آورد وجود دارد.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>