روزنامه نگاران بر این باورند اخبار و نظر جدا از هم هستند اما خوانندگان نمی تواند بگوید تفاوت

نیویورک تایمز نظر سردبیر جیمز بنت استعفا داد و به تازگی پس از این مقاله بحث برانگیز به نظر مقاله توسط سناتور تام پنبه است که حمایت با استفاده از ارتش برای سرکوب تظاهرات.

مقاله موجب خشم و انزجار در میان مردم و همچنین در میان خبرنگاران جوان در این مقاله است. بسیاری از کسانی که کارکنان شرکت در یک کمپین رسانه های اجتماعی با هدف این مقاله, رهبری, درخواست برای اصلاحات واقعی و یک یادداشت سردبیر توضیح چه چیزی اشتباه است با این مقاله.

تبلیغات:

در نهایت کارکنان قیام مجبور بنت خروج.

پنبه ستون منتشر شد در نظر صفحات — نه صفحات اخبار. اما این تمایز اغلب از دست داده و در مکان های که انتقادات در حادثه اخیر که اغلب به کارگردانی در این مقاله به عنوان یک کل از جمله اخبار آن پوشش. همه را بالا می برد که خیلی سوال: چه تفاوت بین خبر و نظر طرف یک سازمان خبری?

این یک شعار آمریکایی روزنامه نگاری است که خبرنگاران کار برای بخش های خبری روزنامه ها باقی می ماند به طور کامل مستقل از نظر بخش است. اما شکاف میان اخبار و نظر است که به عنوان روشن به بسیاری از خوانندگان به عنوان روزنامه نگاران بر این باورند که در آن است.

تبلیغات:

و از آنجا که آمریکا اخبار مصرف کنندگان تبدیل شده اند عادت کرده اند به این ایده آل از طرفی در اخبار این ایده که نظرات خونریزی به گزارش اخبار به طور بالقوه منجر خوانندگان به گمان است که خبرنگاران باید یک دستور کار سیاسی که خسارت به اعتبار خود و از خود اخبار سازمان.

Op-ed ستون توسط سناتور. تام پنبه. نیویورک تایمز تصویر

تبلیغات:

چگونه خبر و نظر از هم جدا بزرگ

قبل از روزنامه ها تبدیل شد نهاد برای جمع آوری و توزیع اخبار آنها ابزار برای بیان شخصی افراد — صاحبان آنها. وجود دارد کمی فکر کردم با توجه به اینکه آیا یا نه نظر و واقعیت آمیخته بودند.

تبلیغات:

بنجامین فرانکلین زد روزنامه پنسیلوانیا از سال 1729 به 1748 به عنوان یک وسیله نقلیه برای خود سیاسی و ایده های علمی و حتی فقط خود را روز به روز مشاهدات. روزنامه از ایالات متحده برای اولین بار در سال 1789 منتشر شده بود و برجسته ترین Federalist کاغذ از زمان و بودجه در بخش های الکساندر همیلتون که نامه ها و مقالات آن به چاپ ناشناس.

صفحه اول نخستین شماره از روزنامه ایالات متحده از 15 آوریل 1789. کتابخانه کنگره

تبلیغات:

در اوایل قرن 19 روزنامه ها بودند اغلب nakedly حزبی از آنجا که بسیاری از آنها با بودجه دولتی توسط احزاب سیاسی.

در طول قرن 19 هر چند روزنامه ها شروع به دنبال محبوب مخاطبان است. به عنوان آنها رشد در گردش برخی از شروع به تاکید بر استقلال خود را از جناح.

همراه با ظهور روزنامه نگاری مدارس و مطبوعات سازمان این استقلال مندرج “واقعیت” و “حقیقت” را به عنوان آنچه محقق باربی Zelizer تماس “خدا-از لحاظ” خبرنگاری توسط اوایل قرن 20th.

تبلیغات:

روزنامه صاحبان هرگز می خواستم به من بدهید تا نفوذ خود را در افکار عمومی ، عنوان خبر شد محصول اصلی روزنامه ناشران تاسیس سرمقاله صفحات که در آن آنها می تواند همچنان به حمایت های خود را مورد علاقه سیاستمداران و یا فشار برای حیوان خانگی باعث می شود.

این صفحات به طور معمول اجرا شده توسط تحریریه که کارکنان از نویسندگان اغلب با فردی مناطق از تجربه و تخصص (اقتصاد یا سیاست خارجی یا کوچکتر مقالات سیاست خارجه) که پیش نویس سرمقاله مقالات. آنها پس از آن رای گیری توسط هیئت مدیره که معمولا شامل ناشر. آنها پس از آن منتشر شده که معمولا با هیچ نویسنده اسناد به عنوان نظرات رسمی روزنامه. وجود دارد که تغییرات در این فرایند: اغلب هیئت تحریریه تصمیم خواهد گرفت که در موضوعات و مقاله نظر قبل از این نویسندگان را وادار به کار بر روی پیش نویس خود را.

جیمز بنت نیویورک تایمز نظر سردبیر که استعفا داد و اذعان در یک مقاله در این مقاله وب سایت که منتشر شد در ماه ژانویه سال 2020 ماه قبل از پنبه مقاله که با عنوان “نقش هیئت تحریریه می تواند گیج کننده به خصوص برای خوانندگان که نمی دانم این زمان خوبی است.”

از طریق بسیاری از قرن 20th, روزنامه اطمینان خوانندگان خود و خبرنگاران را که وجود دارد یک “دیوار” بین اخبار و نظر طرف از عملیات خود را.

تبلیغات:

ناشران با تکیه بر این ایده به جدایی اصرار دارند که اخبار خود را گزارش عادلانه بود و مستقل و آنها بر این باور بودند که خوانندگان قابل درک است که جدایی.

این است به خصوص آمریکا راه عامل. خوانندگان در کشورهای دیگر معمولا انتظار می رود روزنامه های خود را به یک نقطه نظر به نمایندگی از یک حزب خاص و یا ایدئولوژی.

ایجاد op-ed صفحه

یکی از راه های که روزنامه ها یافت می شود اجازه می دهد تا طیف بیشتری از نظر در آن صفحات بود برای ایجاد یک op-ed صفحه که منتشر نظرات توسط افراد و نه کسانی که از هیئت تحریریه. به عنوان روزنامه نگاری مورخ مایکل Socolow بازگو جان Oakes این صفحه سرمقاله سردبیر نیویورک تایمز در سال 1970 ایجاد اولین op-ed صفحه زیرا او احساس “یک روزنامه به طور موثر عمل اجتماعی آن و مدنی مسئولیت با به چالش کشیدن قدرت بازیگری مستقل و دعوت مخالفان است.”

تبلیغات:

“Op-ed” کوتاه برای “مخالف سرمقاله صفحه” نه “نظر و سرمقاله” یا نظرات که مخالف هستند از کسانی که از این سرمقاله صفحه. به معنای واقعی کلمه نام می آید از این واقعیت است که آن را واقع در سراسر از — مقابل — صفحه تحریریه در روزنامه چاپ.

Op-ed صفحه یک روزنامه چاپ به طور معمول شامل روزنامه نظر columnists. این کارکنان از کاغذ که نوشتن به طور منظم. این مقاله همچنین معمولا منتشر انتخاب از نظر قطعات از خارج از نویسندگان. روزنامه ها در سراسر کشور, شبیه سازی, بار پس از op-ed صفحه وارد بازار گردید.

آنلاین نظرات, تغییر هنجارها و blurred lines

با گسترش از نظر صفحات آنلاین, این بار چاپ شد 120 نظر قطعات یک هفته در زمان جیمز بنت استعفای.

تبلیغات:

در حالی که حرکت های آنلاین اجازه می دهد تا بار op-ed صفحه بسیار افزایش خروجی آن را نیز ایجاد مشکل: از نظر داستان دیگر نگاه به وضوح متفاوت از اخبار.

با بسیاری از خوانندگان از آمدن به سایت های خبری از لینک های رسانه های اجتماعی آنها ممکن است با توجه به سرنخ ظریف که علامت یک داستان منتشر شده توسط نظر کارکنان است.

واشنگتن پست صفحه در 19 ژوئن سال 2020 است. نظرات در بالا و سمت راست; گزارش به چپ. تصویر

اضافه کردن به این واقعیت است که حتی خوانندگان که به یک مقاله صفحه اصلی در حال ملاقات با اخبار و نظر داستان گرافیکی در همان سطح connoting همان سطح اهمیت. و خبرنگاران به اشتراک گذاری تجزیه و تحلیل و نظر در توییتر بیشتر گیج کننده خوانندگان.

اخبار بخش از مقاله نیز به طور فزاینده ای اجرا داستان که شامل یک سطح از اخبار و تحلیل هایی که گاه به گاه خوانندگان ممکن است قادر به تشخیص از چه زمان تعیین به عنوان نظر.

در سال 1970 زمانی که op-ed, صفحه, عرضه, در, نیویورک تایمز, روزنامه گردش معادل 98 درصد از خانواده های ایالات متحده. در سال 2010 این تعداد به حال کمتر از 40 درصد است و در ادامه به شیب پس از آن.

حتی اگر خوانندگان در سال 1970 به وضوح می تواند به افتراق بین اخبار و نظر آنها به احتمال زیاد نه همان سطح بحرانی نامزدی هنگامی که خبر آنلاین وجود دارد و تقریبا قابل کنترل حجم.

اگر اخبار سازمان هایی مانند نیویورک تایمز در ادامه به حفظ که قوی به نظر بخش جداگانه خود را از گزارش های خبری, خدمت بیشتر به مردم گفتگو و سپس آن دسته از موسسات نیاز به انجام یک کار بهتر از توضیح به اخبار مصرف کنندگان که در آن — و یا اگر — “دیوار” بين خبر و نظر وجود دارد.

Kevin M. لرنر دستیار استاد روزنامه نگاری Marist College

این مقاله چاپ از مکالمه تحت Creative Commons.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.net

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>