کوبه برایانت هلیکوپتر فاقد توصیه های ایمنی ویژگی های FAA حاضر به نیاز

یکی از مرکزی محل دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بزرگ سلطنت خطا است که دولت فدرال بیش از مقررات مربوط به بخش خصوصی و در روند زکام و نوآوری و سود و توسعه اقتصادی.

و بنابراین او از مد افتاده خود را به عنوان شکست ناپذیر dragon slayer برای شرکت های خصوصی خود را در کت و شلوار تیره با رنگ قرمز ساتن ابریشم قدرت کراوات. با رفتن پس از سازمان ها مانند سازمان حفاظت محیط زیست از خدمات ملی آب و هوا و وزارت کشاورزی ایالات متحده در جستجو و نابود کردن ماموریت او طول می کشد هدف در آنچه که واقعا در علوم پایه در جهت منافع عمومی به طوری که به unshackle رایگان شرکت از هر گونه گسترده تر اجتماعی الزامی است.

تبلیغات:

در روند این تهمت چند جبهه حمله بسیار گسترده تر از آنچه که او برای استیضاح شده است به طور کامل در آغوش توسط شرکت قدرتمند بازار و سود خود را. این تهمت cheerleaders به طور فزاینده ای inebriated از خود را همیشه رو به بالا در بازار سهام مسیر آنها از دست داده اند و جریان اکسیژن کافی به مغز خود را و بنابراین در حال حاضر این باور خود را در مطبوعات منتشر کرد.

مغلوب ساختن پیشی جستن “راه بازگشت” ماشین زمان گرفته شده ما را به اواخر قرن 19 و اولین قرن 20 آمریکا فقط قبل از آپتون سینکلر “جنگل” گرافیکی هشدار عمومی به نامحدود سوء استفاده بدون نظارت از بازار سرمایه داری در این کشور کشتار خانه.

سینکلر هنرمندانه با استفاده از یک رمان به تصویر می کشد بدبختی وجود کارگران مهاجر بودن به طرز وحشیانه ای استثمار در شیکاگو صنعت بسته بندی گوشت می آمد به امید ساخت یک مورد برای یک سوسیالیسم آگاهانه توسط آمریکا تجربه.

تبلیغات:

متاسفانه سخت-شارژ muckraker که مشغول به کار مخفی در یک کارخانه بسته بندی گوشت می آمد برای چند هفته به جمع آوری معتبر گزارش لازم آمد تا در پیشنهاد خود را برای دامن زدن به دیر انقلاب سوسیالیستی. (که می شود از چپ به نسل ما.)

چه سینکلر گزارش شده بود انجام شد ارائه مهمات برای رئیس جمهور تئودور روزولت شناخته شده برای اعتماد متلاشیکننده و گسترش آمریکا نژادپرستانه هژمونی به مدافع برای ایجاد 1906 گوشت بازرسی عمل به دنبال 1907 خالص غذا و دارو عمل می کنند.

بیش از یک قرن بعد, فریب خورده با غرور از باور ما این است که پیشرفت بشر است سرکش ما را برای اعطا وجود این نظارت آژانس است که ما فرض کنیم در حال حاضر سرمایه داران باید درونی وجدان اجتماعی است که به طور خودکار راست می کند ،

تبلیغات:

و در عین حال بسیاری از نمونه هایی که در آن صنایع است که ما به طور فزاینده ای متکی در قرن 21 همچنان به قرار دادن سود بیش از مردم اغلب با فاجعه بار اثر است. شرکت های بزرگ رسانه های واگذار شده در همه شیوه ای از کسب و کار و اتحاد استراتژیک همه بیش از حد اغلب اجازه دهید آن را اسلاید.

در مورد صنعت حمل و نقل هوایی این بی بند و عدم مداخله نیروهای در واقع یاری خود را از خیانت به اعتماد عمومی توسط آژانس شارژ با تنظیم آنها.

تبلیغات:

از زمان آغاز آن اداره هوانوردی فدرال به حال به ظاهر متناقض دستور — ترویج صنعت آن را وظیفه تنظیم.

FAA در راه های بسیاری است پیشرو از “خود تنظیم” مدل برای تجارت است که به طور فزاینده ای به دست آورد کشش به عنوان انحصار سرمایه ایجاد کرده است سلطه بر دولت ما.

“صنعت حمل و نقل هوایی رهبران معتقد بودند که هواپیما نمی تواند رسیدن به آن پر پتانسیل تجاری بدون فدرال اقدام به بهبود و حفظ استانداردهای ایمنی” FAA توضیح می دهد که در آن آنلاین بیانیه ماموریت. “در خود اصرار هوا, تجارت, قانون تصویب شد و در سال 1926. این نقطه عطفی قانون متهم وزیر بازرگانی با پرورش هوا, تجارت, صدور و اجرای ترافیک هوایی قوانین صدور مجوز خلبانان صدور گواهینامه هواپیما ایجاد خطوط هوایی و عامل و حفظ ایدز به ناوبری هوایی.”

تبلیغات:

اضافه کردن در چند دهه پس از درب گردان که تنظیم کننده دریافت پاداش با شغل با شرکت های آنها هنگامی که تحت نظارت و بسیاری از میلیون ها دلار در پرداخت مستقیم به سیاستمداران از احزاب سیاسی و شما باید یک کامپیوتر به خطر بیافتد نظارتی رژیم است.

مورد در نقطه خواهد بود Sikorsky S-76B هلیکوپتر که سقوط کرد ناهموار در دامنه کوه نه چندان دور از مالیبو کشتن بازنشسته بسکتبال ستاره کوبه برایانت و 13-year-old daughter Gianna; Ara Zobayan, 49 خلبان; Christina Mauser, 38, دستیار مربی بسکتبال در برایانت آکادمی; جان Altobelli, 56, سر مربی بیس بال در Orange Coast College در کوستا مسا, همراه با همسرش, Keri Altobelli, 46 و دختر خود را الهام Altobelli, 13; Payton چستر 13, که در برایانت بسکتبال تیم و مادرش سارا چستر 45.

در پس سقوط کنفرانس مطبوعاتی جنیفر Homendy با ملی ایمنی حمل و نقل فاش هلیکوپتر نبود مجهز به یک زمین هشدار سیستم هشدار دهنده (TAWS) که هشدار خلبانان هنگامی که هواپیما خود را بدست بیش از حد نزدیک به زمین است.

تبلیغات:

فوق العاده به عنوان دور برگشت به عنوان ماه مارس 2006 ملی ایمنی حمل و نقل به نام به حال در FAA نیاز به در ایالات متحده آمریکا پرچم توربین طراحی هلیکوپتر که پرواز حداقل یک و نیم دوجین از افراد مجهز به سیستم TAWS.

که درخواست اولیه از NTSB شد در پاسخ به تحقیقات خود را از سال 2006 خلیج مکزیک سقوط که در سمت چپ ده نفر کشته شدند.

به عنوان NBC گزارش FAA “برقرار نیاز برای تهویه آمبولانس ها و دیگر پزشکی هلیکوپتر — اما نه برای همه از جمله هلیکوپتر. پس از سالها بحث NTSB اعتراض در جولای 2012 به آنچه آن را به نام FAA را ‘غیر قابل قبول پاسخ.'”

آن را به عنوان معلوم هلیکوپتر در سوال این است که بخشی از یک کل کلاس معاف هواپیما که لازم نیست به مجهز به اصطلاح جعبه سیاه ضبط یا, که تا حد زیادی افزایش کیفیت پس از سقوط تحقیقات.

تبلیغات:

در مطبوعات آن زمان هنوز خیلی زود به بگویید که آیا یا نه فقدان TAWS تکنولوژی کمک به علت تصادف در هوای مه آلود است اما کارشناسان که نیاز خود را نصب و راه اندازی سال پیش را نجات بسیاری از زندگی.

پیتر Goelz سابق NTSB مدیر عامل گفت: ایالات متحده آمریکا امروز است که آن را “غیر قابل توجیه” است که TAWS و جعبه سیاه نمی شد مورد نیاز است. “این چیزها پایین آمده به هزینه تجزیه و تحلیل سود” Goelz گفت: ایالات متحده آمریکا امروز. “به دلیل نادر بودن حوادث است که کار نمی کند. اما هزینه-سود باید تقاضای خود را به ایمنی. ایمنی باید همیشه مغلوب ساختن پیشی جستن.”

غم به می گویند “جنگل” روز زمانی که یک کمبود جدی نظارت نظارتی می تواند حوادث فاجعه بار هنوز با ما هستند.

بوئینگ معیوب 737 Max طراحی جت قادر به دریافت توسط رگولاتور چون FAA بیش از حد متکی به جت سازان کارکنان به تایید برای ایمنی خود را با توجه به چند ملیتی نیروی کار از کارشناسان حمل و نقل هوایی.

تبلیغات:

آخرین Oct. 29, اندونزی 737 Max جت سقوط, کشته شدن 186 نفر و پس از آن در تاریخ 10 مارس سال جاری یکی دیگر از 737 Max سقوط در اتیوپی کشته شدن 157.

جان Samuelsen رئیس اتحادیه کارگران حمل و نقل که نشان دهنده هزاران مکانیک با خطوط هوایی آمریکا گفت: در یک متن که بین المللی حقیقت یاب نیز گزارش داد که عواقب ناشی از FAA تبدیل شدن به یک اسیر از این صنعت آن را تنظیم می کند.

“FAA هرگز نمی تواند تکیه بر صنعت حمل و نقل هوایی به اطمینان حاصل شود که سیستم امن است که ممکن است هر دو در تولید و خدمات,” او نوشت. “صنعت به طور غریزی قرار می دهد سود جلوتر از ایمنی و حقیقت سخت سرد. FAA باید یک بار دیگر تبدیل به نهاد مستقل است که با این نسخهها کار برای مردم آمریکا است. این زانی با محارم روابط با هوایی و تولید کنندگان باید پایان یابد.”

اما در اینجا واقعی غذای آماده: اجازه دادن به کسب و کار اجرا را نشان می دهد چرا که آنها خرید کردن همه است که در نهایت بد برای کسب و کار.

تبلیغات:

فقط بخواهید بوئینگ سهامداران.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>