آن را دوست دارم یا نه, این فیلم کمدی را به نوبه خود به رقابت با نقش آن در تداوم نژادپرستی نظاممند

آن را تنها یک ماده از زمان قبل از مردم به خاطر وقتی که می آید به نژاد محبوب کمدی غرق در مشکل ساز مورد علاقه های شما.

این آخرین حساب لگد کردن با یک نسبتا نرم و هدف قرار دادن نام Jimmy Fallon. من مشخص فالون به عنوان یک “نرم” target چون “نمایش امشب” میزبان در حال حاضر بسیار از صرف چهار سال گذشته به پایین در خاک برای نقش خود در شوخی عادی دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. فالون را نشان می دهد هنوز هم نشده است به دست آورد آن دیرین نقطه بالا در رتبه بندی اما خود را قرنطینه دوران قسمت فیلم برداری در Sagaponack, n. y., خانه رعیتی را تغییر داده اند او را به برخی از دلپذیر و دوستانه ترکیبی از اواخر شب کت و شلوار و آقای راجرز.

تبلیغات:

سپس یک “شنبه شب زنده” کلیپ های فالون پوشیدن blackface ظهور. فالون استفاده ژوئن 1 پخش از “The Tonight Show Starring Jimmy Fallon” به اعتراف او می خواهم تا پیچ به عذر خواهی و تأیید تعهد خود را به نقد خود و به انجام بهتر.

قطع به هفته گذشته هنگامی که کمدی نویسنده مگان Amram که اخیرا به عنوان تهیه کننده اجرایی در “جای خوب” مواجه شد با یک سری از نژادپرستانه ableist و ضد سامی توییتهایی قدمت آن به سال 2011 چند که به طور خاص هدف آسیایی. Amram صادر عذرخواهی و “جای خوب” سری شرکت ستاره مانی جکینتو و ویلیام جکسون هارپر خود را ساخته اظهارات – Jacinto خواستار بخشش هارپر کمتر آشتی جویانه.

همچنین در هفته گذشته اینترنت کشف وجود ABC میزبان جیمی کیمل کار در کمدی سنترال “مرد نشان می دهد” که تا به حال پخش شده بین سال 1999 تا سال 2003 بود. در سری که او خودش را قهوه ای چند بار تقلید کارل مالون و اپرا وینفری در میان بسیاری دیگر. این معلوم نیست که آیا کسانی که جنایات بیشتر فاحش تر از این که نمونه ای از استفاده از n-کلمه چندین بار به عنوان بخشی از Snoop Dogg تصور در تعطیلات کمدی آلبوم با عنوان “یک خانواده کریسمس در خود” که در سال 1996. و همچنین خرس اشاره به این که این صدا بیتی بود که توسط فاکس نیوز که نه دیرین طرفداران کیمل است و نه اول وقت تماس گیرنده.

تبلیغات:

در این هفته علاوه بر این به همراه داشت یک حمله پیشگیرانه در بخشی از “30 راک” همکاری سازندگان Tina Fey and Robert Carlock که رسیده به NBC Universal و خواسته است که چهار قسمت از “30 راک” گرفته شده از گردش خون از جریان و پیوند. “من درک می کنم در حال حاضر که ‘قصد’ است نه یک پاس رایگان برای مردم را به استفاده از این تصاویر. من عذر خواهی برای درد آنها ناشی از” فی گفت: در یک توجه داشته باشید تا حدی منتشر شده در انواع. “رفتن به جلو بدون کمدی-عشق بچه نیاز به تلو تلو خوردن بر اين گرايشات و گزیدگی توسط زشتی خود را.”

این می آید پس از Netflix حذف چهار سریال کمدی از گردش خود را به دلیل استفاده از blackface از جمله “Little Britain” و پیگیری “Come Fly With Me,” “The Mighty Boosh” و “لیگ آقایان.”

اما به چند نفر اشاره کرده اند که “30 راک” در قسمت سوال از یک بزرگتر الگوی کلیشه در Fey کار با بیشترین بحث برانگیز بودن, تصاویر از سکس در Netflix بکشد “Unbreakable Kimmy Schmidt” نشان می دهد که همچنین شامل یک برانگیزی ارائه subplot که در آن جین رسمی را در جامعه ژاکلین Voorhees نازل شده است به بومیان آمریکا عبور به عنوان سفید.

تبلیغات:

در مستقیم یادی از اولین موج از زندگی ماده تظاهرات در این سال وجود دارد به وجود آمد بحرانی تمرکز بر سراسر جهان گسترش جرم و جنایت رویه و دهه نقش مهمی در عادی سازی تصویر برابر عدالت و پلیس به عنوان مقتدر و کارآمد جرم مبارزان. که حادثه ای که موجب این تظاهرات بود تصویری از یک پلیس asphyxiating گزارشی مرد توسط kneeing بر گردن خود یک ویدئو در یک رشته از آنها قدمت سال های لازم در این آزمون است; در عین حال یکی دیگر از دنیای واقعی تناقض “Law & Order” عملیاتی اساطیر.

در حال حاضر که اکثریت مردم است ابراز حمایت از جنبش و یا حتی در نهایت ساخت برخی از تلاش برای درک آن بررسی میزان فرهنگ مشارکت به شرایط ساخته شده است که سال ها از کافر سیستمیک نژادپرستی وجود لازم است وظیفه و کمدی جلو آن را برای رفتن به کبودی.

تبلیغات:

اما این گفتگو محدود بود برای آمدن به کمدی درب ساده ایده چگونه این فرهنگ است که به همراه داشت به “مرد نشان می دهد” ساخته شده و فالون را blackface جعل هویت از Chris Rock قابل قبول به شکل کمدی جهان امروز داریم. سیاسی صحت انقلاب از اوایل تا اواسط دهه 90 منجر به اواخر ’90s واکنش شدید است که منجر به کمدی که بود و قطعا و با افتخار سازمان ملل متحد-P. C. کمیک درگیر در زبان فرصت های برابر جرم و مرزهای نگه داشته در حال حرکت بیشتر از آنچه بود که یک بار در نظر گرفته می شود این مرکز است.

قوانین این عرصه و محل آن goalposts بودند و همیشه تعیین شده توسط مردان سفید پوست ترک بقیه از ما به تصمیم بگیرد که آیا ما می خواستیم به بازی همراه می شود و یا برچسب humorless prigs که فقط آن را دریافت نمی.

آن را به من اعتصاب که به عنوان گفت و گو در اطراف این فصل از زندگی موضوع سفر تکامل می یابد کمدی بال از صنعت سرگرمی است که یکی از بسیاری از intersectional فضاهای که در آن هدف بزرگتر با دو بخش کردن که از #MeToo از نظر هالیوود نقش در جریان اصلی است که باعث.

تبلیغات:

زنان که در کار کمدی و صحبت کردن در مورد گسترده فرهنگ زن ستیزی و آزار و اذیت شده اند ساخت این استدلال از آنجا که یکی از کمدی را غول بود قطع در سال 2017 – از پنجره به بیرون پرتاب اما دور از لغو شود. چرا ؟ چرا که در پایان روز تعداد زیادی از مردم مانند مرد.

این دیوار که در برابر چنین تلاش ناودان در سال های پس از گردش های مختلف هنرمندان محبوب به طور کلی و کمدین به طور خاص. آنها اشغال فضای متفاوت در سر ما از امثال Harvey Weinstein و له Moonves چیزی بیش از نام مردان قدرتمند برای فرد به طور متوسط. مخاطبان نسبتا به راحتی اجازه رفتن چارلی رز و Matt Lauer چون newscasters و مصاحبه های فراوان و قابل تعویض و چون خود را در ارز شد و اعتماد است. هنگامی که نقض شد ما بیشتر و یا توافق مرتبه است که ما نمی خواهد آنها را از دست ندهید.

اما سرگرم کننده حرفه ای شکوفا و یا flounders بر اساس چگونه به خوبی دوست داشت آنها در وفاداری از طرفداران خود را. این است که چرا افرادی که در رسیدن به یک سطح معینی از شهرت می تواند بیشتر یا کمتر رفتار به عنوان اگر آنها ضد گلوله. و در حال رفتن به این مکالمات اطراف تصاویر و قصد ناراحت کننده, که ما ممکن است شروع به شاهد با رشد مکالمات اطراف Amram, فی, کیمل و فالون قبل از او.

تبلیغات:

واقعا با توجه به این عنصر گفتگو به ما نیاز به مقابله با وسیله ای است که خیلی از خود ما درونی نژادپرستی نهفته و تولیدات با کمدی ایجاد شده توسط مردم ما واقعا لذت بردن از.

همه ما منوط به این جهنمی مقرون به صرفه از لحظه ای که ما را در چند “تام و جری” کارتون و جذب حضور لله دو کفش یا صحنه دوده بر روی صورت تام گرفتن در یک نژادپرست شکل. کسانی که کاریکاتور زد برای بسیاری از سال و بدون نظر و یا سوال. در سال 2014 آنها جریان بر روی آیتونز و آمازون با هشدار کارتون های مطالب “ممکن است تصویر کشیدن تعصبات قومی و نژادی است که یک بار به امری عادی در جامعه آمریکا است. این توصیفاتی در اشتباه بودند و سپس در اشتباه هستند امروز.”

با یا بدون چنین تکذیبنامهها این تصاویر جاسازی خود را در روح و روان ما در سن بسیار جوان و نرم کردن زمین برای جذب آینده indignities. به طور معمول, مردم در حال تدریس در سنین پایین است که نژاد پرستی یک یادگاری از گذشته است. بنابراین زمانی که گرايشات نژادپرستانه پاپ تا در اینجا و در حال حاضر آنها در حال ارائه به عنوان بی ضرر سرگرم کننده است که هیچ کس در واقع معتقد است.

زمانی که نویسنده ایرا مدیسون سوم مورد بحث “Kimmy Schmidt” برای Buzzfeed در سال 2015 او خلاصه تا این perfidious رویکرد اختصار. “در زندگی من من تجربه کرده ام شاید 30% آشکار I-hate-سیاه-مردم, نژاد پرستی,” او گفت:. “اما آنچه که من شده اند با مردم است ساخت جوک در مورد سیاه و سفید, فرهنگ برده داری و یا تصادفی آهنگ های هیپ هاپ آنها شنیده ام در ام تی وی و couching آنها را به عنوان: دیدن ؟ من اظهار نظر در مسابقه و این خنده دار است, بنابراین من نژاد پرست نیستم.”

تبلیغات:

بنابراین اگر ما قصد داریم به طور کامل بررسی تمام معنی که تعصب و تعصب نفوذ به سیستم های اجتماعی ما باید به یک نگاه سخت در راه است که کمدی را تسهیل که نشت آب در علاوه بر این به چه افرادی که آن را انجام می دهند در مورد آن. به عنوان بخشی از آن ما که دفاع کرده اند که کار را باید بررسی کند که در آن کسانی که دفاع هستند واقعا در حال آمدن از.

برای مثال چند سال پیش در این سایت من شامل “30 راک” قسمت “حمله کریسمس منطقه!” در یک لیست طولانی از تعطیلات بزرگ قسمت, و آن را واقعا تعجب باطل طنز نمایش اواخر سال Elaine Stritch. آن را تقریبا کامل است . . . سمت راست به اتاق-خاموش کردن تصویر است که به همین دلیل قسمت آن بوده است yanked. بسته شدن مونتاژ شامل رسمی را Jenna Maroney لباس پوشیدن و به عنوان سابق NFL quarterback لین سوان و شخصیت دوست داشتنی بازی های برگزار شده توسط Will Forte پانسمان تا به عنوان ناتالی پورتمن شخصیت از “Black Swan” برای ایجاد یک بصری portmanteau “دو قوها سیاه” برای یک حزب صحنه و لباس.

بهترین راه من می تواند توصیف که چلپ چلوپ بود اسمش فک انداختن که البته محزون می خوانی کافی نیست. “30 راک” استفاده blackface حداقل چهار بار در طول اجرای آن. دیگران را به نام خود transphobic جوک و دیگر تن-ناشنوا نقص تا حد زیادی نادیده گرفته شده توسط منتقدان – از جمله خود من – از آنجا که ما مانند Fey و به او اشاره شده است که توجه داشته باشید به ما اعتماد او قصد.

پس چه چاره اینجا ؟ این است که بحث نیاز به بود و قطعا رشد ناراحت و عصبانی و به احتمال زیاد در زمان بی فایده. سانسور که پیر شیب لغزنده است anathema به کمدی طرفداران. گریه آن را نیز اتفاق می افتد به کلاسیک زانو حرکت تند و سریع پاسخ به هر کسی که طول می کشد یک نامحبوب اما معتبر موضع به یک کمدین را ناقص کار می کنند.

تبلیغات:

هیچ کس می خواهد دندان کمدی. اما کمیک را که ماهرانه جوک در مورد نژاد و نژاد پرستی که انجام این کار بدون پانچ کردن و برجسته وجود دارد کمدین که اجتناب از ورود به میدان مین به طور کامل.

نیز وجود دارد به مراتب بیشتر ماده حیاتی از در نظر گرفتن یک نگاه سخت در این افراد در شرکت های بزرگ که مسلم این تصاویر خود مهر تایید قبل از اجازه می دهد آنها را به هوا. آنها هنوز در آن موقعیت? و آنها را استخدام نویسندگان showrunners و تولید کمتر از جوامع در هالیوود که به طور معمول به حاشیه رانده شده روی?

آنها متعهد به آوردن فرهنگی اطلاع دیدگاه خود را به کار و بله, ایجاد, خنده دار مواد با لبه و گاز است که باعث می شود فک رها بدون اینکه نژادپرستانه جنسیتی ضد همجنس و یا transphobic?

در راه Amram قدیمی توییتهایی متداول شدن “شنبه شب زنده” ستاره بون یانگ نامیده می شد بر اساس بیانیه ای که کاملا به درستی تحریک مرد پس از درخواست برای واکنش مبتنی بر این واقعیت است که او یکی از معدود آسیایی آمریکایی کمدی سری به طور منظم در تلویزیون در حال حاضر.

تبلیغات:

“از آنجا که این اولین بار است که من بوده ام زم در برابر شخص دیگری جوک های نژادپرستانه من تا به حال زمان برای توسعه افکار خود را در اطراف این” یانگ گفت: در یک سری از توییت که پس از حذف شده است. “آن را عینی بد دردناک و حادثه, وقتی کسی را نژادپرستانه رفتار عموم است بر روی صفحه نمایش و در انجام این مهم زاد نژادپرستی کار از برگزاری آنها را به حساب من امیدوارم که ما می توانیم با احتیاط از اجازه دادن به این نئولیبرالی ایده از طریق لغزش است که فردی است که واحد اساسی جامعه که مسئولیت آن را به مبارزه با ستمگران سیستم توسط خود ابتکار عمل. به نظر من این شبیه به f***ed up ذهنیت در اطراف بوت استرپ نظریه که به دنبال تضعیف همبستگی در یک زمان ما به آن نیاز دارید.

“من امیدوارم که مگان مرتکب شده خودش را به مبارزه نژادپرستانه قدرت” یانگ می افزاید. “همه ما می دانیم افرادی که دو برابر کردن به جای خود بررسی کنید. در هر صورت در حالی که شخص دیگری پاسخگويی فردی مهم است که آن را به اندازه کافی برای من به ساکن در بسیار طولانی مگر اینکه آنها را در موضع قدرت است.”

تماس به “لغو” کیمل که از جناح راست از محکوم خانه است که ما زمان دموکراسی هستند ریاکارانه آنها همیشه گانینگ برای کیمل و آنها همیشه خواهد شد. این مرد بعید است به از دست دادن شغل خود را بیش از متداول شدن از این “مرد نشان می دهد” کلیپ که دوباره مجبور شده است به آسانی در دسترس برای مصرف عمومی برای دو دهه گذشته است. (به همین دلیل هیچ کس را لغو گذشته blackface مجرم Howard Stern دلیل انجام این کار نیاز ما به لغو Ted Danson, و چه کسانی را دوست ندارد سام مالون?)

فی و کار او باقی خواهد ماند با ما Fallon هیچ جا نمی رود و من شک دارم Amram بهبود می یابند از این. ارائه کردند و دیگر بازیکنان قدرتمند و در عین حال به مواجه با گذشته نژادپرستانه تاسف واقعی در مورد خود اظهار داشت: ماموریت را به سختی در خود نگاه کنید و به انجام بهتر در اندازه گیری راه های پس از آن است که باید دیده می شود به عنوان یک نتیجه مثبت. و شاید در آینده کمدی نویسندگان و اواخر شب میزبان به عقب نگاه را در این عصر و اذعان بدون سوال که کمدی اتهام فرصت های برابر مجرم بودند هل دادن ما به یک بازی که در آن شرایط بازی بودند هرگز واقعا برابر است.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>