مگان ابوت نکته بالا برای یادگیری برای نوشتن روی صفحه نمایش: Michael Clayton


White woman in front of a microphone on a stage.

مگان ابوت در Vanity Fair جدید ایجاد نشست در Oct. 10, 2018.

مت Winkelmeyer/گتی ایماژ

در این قسمت از کار اسحاق باتلر صحبت با مگان ابوت نویسنده نه رمان از جمله جرات منکه او بعد از آن اقتباس شده برای تلویزیون است. آنها از صحبت در مورد ابوت نوشتن فرایند چگونه فیلمنامه تقاضا مهارت های مختلف از رمان فرایند “شکستن ضربان” در تلویزیون اسکریپت و چگونه او آموخته است که به یک تلویزیون showrunner. این جزئی متن مکالمه خود را ویرایش شده و تغلیظ شده برای وضوح.

اسحاق باتلر: آیا شما هر گونه نوشتن آیین?

مگان ابوت: من چه من تماس بگیرید من خانواده پرستاران یک قفسه از توتم های مختلف و موفق باشید چیزهایی بالاتر از کامپیوتر من. آنها مرکز کمک من. همچنین موسیقی که تغییرات با هر پروژه گاهی اوقات با خواننده گاهی اوقات نه. آن را تقریبا مانند وارد شدن به یک trancelike دولت مانند خودکار نویسندگان از 19th century. بدون مرفین یا تریاک.

شما نوشته اید نه رمان در این نقطه است. فراتر از گرفتن حق موسیقی و خانواده پرستاران و شاید ادای سوگند خاموش مورفین آیا شما یک فرایند چگونه شما نوشتن یک کتاب است ؟

آن تغییرات کمی با هر کتاب اما من باید با یک کار بسیار سست و سه قانون برنامه است. من نمی outline اما من باید سه عمل می کند. سپس برای اولین بار پیش نویس من قرار داده و همه چیز روی میز است. I don’t stop خودم نمی بیش از نگرانی. و سپس من تجدید نظر چندین بار در روز. 50 صفحه از هر کتاب احتمالا تجدید نظر شده است صد بار. من سریع نیست. مردم فکر می کنم من هستم زیرا من یک مقدار زیادی از کتاب اما من فقط به چیز دیگری نیست.

چه رئوس مطالب خود را مانند نگاه ؟ است که در آن سه صفحه دال نثر? آن گلوله ،

آن را تبدیل به نقاط گلوله و سپس آن را می شود واقعا استادانه نقاط گلوله. اما در اوایل آن است که معمولا بسیار ساده است. همه کتاب های من تمایل به همان ساختار در آن وجود دارد و به وسوسه و یا به نوعی از کشیده به چیزی; و سپس حساب; و سپس پرداخت پول برای آن و یا حتی اگر شما می خواهم به فکر می کنم از آن را مثبت تر. بنابراین من تصور کنید چه نسخه من از این سه مرحله هستند. در جرات مناین خواهد بود: Addy پیروز شدن بر مربی جدید که به شهر می آید و او می شود بیش از حد درگیر در زندگی او است. وجود دارد یک مرگ و او را به انجام برخی از پوشش. در ضمن بهترین دوست او در تلاش است به افشای او.

پس چگونه شما از اول ایده اولیه به “این است که رفتن به اول شخص زمان حال.” چگونه شما کار می کنند کسانی که از انتخاب کردن ؟

در مراحل. آن را هرگز می آید همه در یک بار برای من اما من همیشه علاقه مند در “گتسبی ساختار” است که هنگامی که شما را به داستان از نقطه نظر از جالب ترین شخصیت هر چند آنها می تواند تبدیل به جالب ترین شخصیت ، شما اجازه Nick Carraway آن را بگویید.

تلویزیون اسکریپت کاملا متفاوت از نثر نوشتن. آن را به یک خاص قالب بندی خود را مجموعه ای از ابزار است که محدود به گفت و گو و توصیف از آنچه که بیننده می بیند. چگونه شما یاد بگیرند که چگونه به نوشتن که متوسط?

من هنوز هم یادگیری. اعتراف میکنم من نبود این نوع از کسی که خواندن صدها اسکریپت زمانی که من در حال نوشتن یک خلبان. من خواندن چند اما نه این که بسیاری از. یک چیزی که من توصیه می کنم به کسی حتی اگر آن را کاملا خاص توصیه این است که فیلمنامه برای مایکل کلیتوناست که آن را با یکی از بزرگترین فیلمنامه این قرن جدید است. نویسنده تونی گیلروی است بزرگ در مورد چگونه هر کلمه ای که شما قرار داده در اسکریپت باید تعداد در یک راه بسیار متفاوت از یک رمان است. شما در حال هدایت تجربه خواندن در یک مقدار خاص تر در راه است. شما نیاز به پیدا کردن یک راه برای انجام چیزهایی که شما می توانید در یک رمان است.

در کتاب شما باید پنج صفحه به التماس کردن جو در یک کلوپ شبانه. اگر شما فقط با قرار دادن “تنظیم: داخلی, کلوپ شبانه” آن را به التماس کردن که برای هر کسی. چگونه در یک جمله شما بحث در مورد چراغ های کم و قرمز وینیل غرفه و چند جزئیات شما می توانید قرار داده و به التماس کردن که ؟ او همه نوع از کلاهبرداری. خلبانان در مورد فروش جهان نشان می دهد. هنگامی که شما نشان می دهد که در هوا, اسکریپت ها نگاه نمی خواهم که دیگر از آنجا که شما در حال نوشتن آنها را به سرعت اما خلبان کامل باشد. بدون تلف کلمات که منظورم این گفت و گو است. Dialogue هرگز نباید تلف شود و در هر اسکریپت. منظور من چیز دیگری است.

هنگامی که شما خواندن جرات منشما به دام افتاده در Addy ، ما همه شخصیت های فیلتر شده از طریق چگونه او آنها را می بیند به عنوان او تلاش می کند برای کشف کردن آنچه که او فکر می کند آنها را. البته به عنوان به زودی به عنوان شما در حال فیلمبرداری آن شما در خارج از او سر شما یک دوربین به دنبال او. پس از آن نه فقط در مورد برش کلمات آن را نیز در مورد مصرف این درونی و بیرونی آن. چگونه شما کشف کردن که چگونه به انجام این کار ؟

که همچنین شامل چندین مرحله است. آنها همیشه به شما نمی استفاده از صدای اور صدای-اور ارزان هستند. این یکی از آن کلیشه کل صنعت است که چگونه به نوشتن یک فیلمنامه. برای من, آن, فریم, همه چیز با یک صدای بیش و سپس به آرامی سلب آن را تا زمانی که آن را به سختی وجود دارد. اما آن را نیز در مورد شروع خلبان تنها دیدن چه Addy می بیند. بسیاری از خلبان با او است. یکی از چیزهایی که بسیار سخت است زمانی که شما در حال دادن کسی اسکریپت شما این است که آنها اغلب به اشتباه در مورد که آنها دنبال آن هستید. ردیابی چیزی است که آنها آن را در اسکریپت. شما نیاز به ردیابی کسی. بنابراین در برخی از راه, شدید, نزدیک, خود فیلمبردار, کتاب کمک کرده است.

اما شما باید شروع به فکر می کنم آنچه را که دوربین می تواند انجام دهد—که شما می نوشتن که به اسکریپت دلیل این که شما هرگز نمی خواهم به انجام جهات شبیه به آن است. اما این دوربین می تواند انجام دهد خیلی, نمایش, چه شخصیت است که دیدن آنها را هدایت. حتی در یک فضای کوچک حتی در یک لحظه ما شاهد همه چیز را از طریق چشمان خود را. که قطعا چیزی که ما مشغول به کار سخت است.

برای گوش دادن به قسمت کامل از کاربا کلیک بر روی بازیکن زیر و یا عضویت در هر کجا که شما دریافت پادکست های خود را.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>