حرکت کلاس های آنلاین سخت است—به خصوص در زندانها


A blinking, weak Wi-Fi symbol in a prison cell.

تصویر عکس با تخته سنگ. عکس های گتی ایماژ به علاوه.

تصمیم به توقف ارسال داوطلبان به کلاس در کالیفرنیا زندان بود یکی از دشوار برای ارنست Fenelon جونیور ارشد هماهنگ کننده برنامه از زندان پروژه آموزش.

Fenelon بود که زندانی در کالیفرنیا از سال 1991 تا سال 2005 درک توقف کلاس های معنی برای این پروژه دانشجويان داخل: انزوا و عدم اطمینان و عدم فعالیت های مثبت برای پر کردن وقت خود را.

اگر او نگران بود در مورد شرکت کنندگان سلامت جسمی Fenelon به من گفت: “من همچنین نگران برای سلامت روان ایمنی از کسانی که زندانی در حس نگه داشتن امید خود را زنده نگه داشتن آنها را متصل به مثبت برنامه نویسی است.”

اما COVID-19 همه گیر را ترک نمی کند بسیاری از گزینه های روی میز. این پروژه متوقف شد و در کلاس های حضوری در مارس 12 و مدت کوتاهی پس از کالیفرنیا زندان بسته به خارج programing.

فراتر از زندانها coronavirus-مجبور انتقال به کنترل از راه دور, آموزش هایلایت و تشدید بسیاری از خودنمایی نابرابری که در حال حاضر پخته شده به ایالات متحده سیستم آموزش و پرورش. رانده شده توسط نابرابری در دسترسی به اینترنت و شخصی دستگاه های با تکنولوژی دیجیتال تقسیم برگ از مردم جدا شده و اغلب قادر به دسترسی به اطلاعات آنها نیاز به نگه داشتن خود را امن بسیار کمتر ادامه تحصیل و یا کار می کنند. عواقب ناشی از این تقسیم خواهد طنین انداز برای سال آمده است و ما همه آن رنج می برند.

اما اگر انتقال به آموزش از راه دور در جهان خارج شده است پیچیده و مملو که همان تغییر بوده و حتی بیشتر از آن در داخل زندان ها و زندان. آموزش عالی در زندان برنامه ها به طور معمول شامل ارسال خارج داوطلبان—اغلب دانشجویان و یا اساتید—داخل زندانها برای انجام تکمیلی آموزشی برنامه نویسی ارائه شده توسط این زندان است. در دانشگاه, من در شرکت یک برنامه ای است که ارائه کلاس های مختلف از زیست شناسی به مطالعات جنسیتی به حرفه دبستان. اغلب این برنامه ها اجازه می دهد زندانی دانش آموزان برای کسب اعتبار دانشگاه. شاید مهمتر از آنها ارائه یک اتصال بین مردم در خارج و مردم در داخل شکستن دیوار بین “ما” و “آنها” اگر حتی لحظه ای.

هر دو در میان های مختلف زندان و سیستم های درون فردی, زندان, امکانات, دسترسی به تکنولوژی است و همیشه بوده است—به طور گسترده ای متفاوت. “فن آوری به معنی بسیاری از چیزهای مختلف در زندان گفت:” ماری گولد مدیر اتحاد برای آموزش عالی در زندان است. در یک زندان تکنولوژی ممکن است به معنای کلاس برنامه نویسی و پادکست آزمایشگاه در حالی که در یکی دیگر از, شما خوش شانس برای دریافت تلویزیون مدار بسته و پروژکتور از ’80s در. اما این اختلافات شد آسان تر به اطراف زمانی که کلاس برگزار شد در فرد است.

در حال حاضر مربیان مجبور شده اند برای دریافت خلاق در جهت ادامه ارائه منابع آموزشی برای دانش آموزان خود را, اما آنها همچنین نگرانی در مورد تنظیم رویه ها که ممکن است بر توانایی خود را به رفتار در فرد برنامه نویسی در آینده است. اساسی همه که سرد واقعیت: تشکلات مردم قرار دارد در امکانات اجتماعی که در آن فاصله است که اغلب غیر ممکن است, بهداشت و مراقبت های بهداشتی دسترسی وجود ندارد و جمعیت در حال نامتناسب آسیب پذیر به ویروس. مارشال پروژه (افشای: من استفاده می شود به کار وجود دارد) را تایید کرد “حداقل 9,437 مردم در زندان تا به حال آزمایش مثبت برای بیماری” را به عنوان از آوریل 22.

“نگرانی بسیار واقعی برای ما است که سلامت و ایمنی دانش آموزان ما در حال حاضر, و من فکر می کنم من می تواند بی مبالات اگر من گفت که آموزش و پرورش شد و مهمترین چیزی که در ذهن من گفت:” مولی لازانیا, مدیر اجرایی, تنسی, آموزش عالی در زندان ابتکار.

برخی از برنامه های منتقل شده به مکاتبات آموزش مدل پستی زندانی دانش آموزان کاغذ تکالیف آنها می توانند با تکمیل و ارسال. دیگران در حال ایجاد تصویری سخنرانی جرم و پخش آنها از طریق زندان سیستم های تلویزیون. برنامه های با امکانات آنلاین قابلیت یادگیری (معمولا از طریق کامپیوتر فیزیکی labs) در برخی موارد قادر به استفاده از یادگیری سیستم های مدیریت مانند بوم یا تخته سیاه برای حفظ کلاس رفتن. دانشجویی و کارمندان و یا آموزش دستیاران که کمک به تسهیل برنامه از داخل گرفته اند در مسئولیت های اضافی در به اشتراک گذاری اطلاعات و تسهیل نظیر به نظیر آموزش. برخی از برنامه های در حال برقراری ارتباط با دانش آموزان از طریق تلفن و یا کیوسک – یا تبلت مبتنی بر پیام های الکترونیکی سیستم های اما چنین ارتباطی معمولا در یک قیمت می آید. هنوز برنامه های دیگر در حال بررسی گزینه ها برای برگزاری کلاس های زنده از طریق زوم و یا اسکایپ.

Renford ریس بنیانگذار و مدیر آموزش و پرورش زندان پروژه در تلاش برای راه اندازی یک مطالعه آزمایشی در کالیفرنیا برای انجام برنامه نویسی با استفاده از زوم با کمک های موجود و نقاط دسترسی بی سیم نصب شده در سراسر امکانات. آنها می خواهم برای شروع به کوچک گفت: به اطمینان حاصل شود که دانش آموزان می تواند با حفظ یک فاصله امن از یک دیگر در حالی که شرکت در کلاس. نمی توان آن را یک راه حل کامل, اما این می تواند یک راه برای ادامه به ارائه محتوا است که جذاب تر و شخصی تر جایگزین او به من گفت.

تنسی آموزش عالی در زندان ابتکار ارائه یک پیشنهاد مشابه برای استفاده از زوم برای ارائه آموزش در امکانات بود اما در نهایت تکذیب توسط وزارت امور خارجه از اصلاحات گفت: لازانیا.

تعداد آثار با جامعه و نظام دانشگاهی برای اجرای دوره های آموزشی در داخل سه امکانات در سراسر کشور. دو تا از این سه سایت اینترنت کامپیوتر آزمایشگاه در آنها است که اجازه برنامه برای انتقال آموزش آنلاین با دانش آموزان با استفاده از کامپیوتر آزمایشگاه در گروه های کوچک یک بار در هفته برای دسترسی به مطالب و تکالیف کامل. در سومین مرکز گفت: لازانیا, دوره انتقال به مکاتبات مدل—با استادان ارسال در محتوا و دانش آموزان بازگشت تکالیف.

یکی از عمده منطقه برای نگرانی است که زندانی دانش آموزان با منابع مالی بیشتر خواهد شد دسترسی بیشتر به منابع آموزشی و کسانی که نمی خواهد پشت سر گذاشت. یک گروه از سازمان های led توسط قلم امریکا به تازگی منتشر شده و باز نامه ای به مدیران عامل دو شرکت که تسلط بر زندان ارتباطات و فناوری چشم انداز جهانی تلفن لینک و Aventiv Technologies (شرکت مادر به Securus فن آوری و JPay)—آنها خواستار توقف شارژ برای دسترسی به محتوای آموزشی از طریق دستگاه های خود از جمله کتاب های الکترونیکی. در این نامه همچنین خواستار تعلیق از اتهامات عنوان شده برای ارتباطات مربوط به برنامه ریزی آموزشی.

“زندانی مردم باید به پرداخت قیمت مالی برای ادامه تحصیلات خود را حتی در حالی که تحت مستند” نامه ای می خواند.

جیمز Tager است معاون آزادی بیان تحقیقات و سیاست در قلم آمریکا و هماهنگ نامه. او به من گفت که در ماه های آینده مهم خواهد بود به پرداخت توجه دقیق به بودجه, برای, زندان, کتابخانه ها و دیگر برنامه های آموزشی. به عنوان مشکلات اقتصادی عدد کاهش بودجه زندان ها و زندان های این نوع برنامه ها اغلب می تواند برای اولین بار در بلوک سفت, او گفت:.

در سال گذشته Tager نویسنده گزارش در دسترسی به ادبیات و سایر مواد آموزشی در زندانها پیدا کردن که “این کتاب-محدودیت مقررات در ایالات متحده carceral سیستم نمایندگی بزرگترین کتاب ممنوعیت سیاست در ایالات متحده است.” این گزارش نگرانی در اطراف هزینه e-خوانندگان به مردم زندانی و خانواده های آنها و احتمال این که این انتقال به e-خوانندگان در زندان ممکن است مورد استفاده قرار گیرد به عنوان توجیهی برای محدود کردن دسترسی به ادبیات چه از طریق کمک مالی برنامه های فردی خرید و یا زندان ها ،

نگرانی در مورد اصلاحات سیستم با استفاده از گسترش فن آوری به عنوان یک توجیه برای جایگزینی فرد-به-فرد خدمات طولانی predated این COVID-19 بیماری همه گیر. به عنوان از 2014, Emma کلمن نوشت برای زمان آینده بیش از 500 امکانات حال اجرا, تصویری, دیدار, در بسیاری از موارد خاموش کردن صفحه نمایش خاموش بازدیدکننده داشته است در این فرآیند است. اما همه گیر است و قطعا تقویت آن ترس است.

“در سراسر این زمینه وجود دارد این است که نگرانی واقعی در مورد حرکت به سمت این نوع از امن دستگاه های فن آوری—این که آیا آن را, قرص, و یا نوع دیگری از پرداخت-برای-استفاده از فن آوری—تبدیل شدن به روش ارجح گفت:” گولد, اتحاد برای آموزش عالی در زندان است.

برای سال گولد گفت: باید برنامه های ساخته شده استدلال به ادارات اصلاحات که آموزش های آنها را نمی توان از راه دور. اما از نظر دولت تسهیل در فرد آموزش نیاز به منابع بیشتر و ارائه یک خطر خاص. این بدان معناست که مربیان باید به نگرانی در مورد آنچه که اقدامات خود را برای انطباق با COVID-19 معنی خواهد بود که چگونه آنها قادر به کار پس از همه گیر—تفکر از طریق گولد گفت: آیا آنها “ممکن است رد استدلال خود را در مورد آنچه که در واقع ممکن است.” خطر از امکانات که تمایلی به بازگرداندن فرد در برنامه نویسی به نظر می رسد حتی بیشتر قابل لمس داده كاهش بودجه.

Fenelon از کالیفرنیا, زندان, آموزش و پرورش, پروژه گفت: امکان از بین بردن و یا کاهش در فرد آموزش از نگرانی های بزرگ برای او.

“برای من وقتی که من زندانی این ایده از مردم داوطلبانه … مثل این بود که جامعه آن را مانند جهان خارج قادر بودن به در آمده و آن را به من یادآوری است که من را وادار به بیرون رفتن” او گفت:. “پس از آن بود که این ارتباط است که اهمیت به من و بسیاری از آنچه به من حفظ من تحول به بازگشت به یک مولد شهروند جامعه است.”

این حس ارتباط تحول است نه تنها برای دانش آموزان در داخل بلکه برای داوطلبان که با آنها کار می کنند. من این را می دانم دست اول: سه سال من صرف آموزش نوشتن و روزنامه نگاری در آریزونا زندان بودند به راحتی برجسته از زمان من در دانشگاه است. من یاد گرفتم در مورد ایالات متحده در سیستم عدالت کیفری در راه است که هرگز ممکن است از خارج. از طریق ویرایش کار دانش آموزان من, من خودم به عنوان یک نویسنده. من می دانستم که چقدر داوطلب-برنامه نویسی اکوسیستم داده بود به خود من زندانی عضو خانواده بود و آن را قدرتمند احساس می کنم مثل من می تواند در راه کمک به آن است.

به دنبال آینده Fenelon گفت که او امیدوار است این لحظه را تشویق می کند یک دقیقتر بحث از راه های فن آوری می تواند مورد استفاده قرار گیرد به گسترش آموزشی دسترسی و کیفیت در حالی که نه chipping دور در این معنا از جامعه است که در پیشرفت یک فرد در کلاس درس. ریس گفت که او امیدوار است آن را منجر به پیشرفت های فن آوری در داخل سیستم زندان.

“این باعث می شود یک سیستم است که در خارج از گام با تکنولوژی. … [I]t تقریبا نیروهای آنها را برای تسریع در راه آنها ارائه مطالب به ساکنان خود گفت:” ریس.

در ورای همه این بحث ها از چه برنامه هایی باید در انطباق با حال و چه خطرات و فرصت وجود دارد برای آینده وجود دارد مرکزی سوال گفت: گولد: “نقش آموزش عالی در زندان برنامه؟”

پاسخ به این سوال روشن می شود در مربیان’ پاسخ به این بحران خود را در برقراری ارتباط با دانش آموزان و اعضای خانواده خود را تسهیل کانال از اطلاعات در داخل و خارج از زندان خود پشتکار و خلاقیت در ارائه منابع آموزشی با این حال آنها می تواند; حمایت خود برای دانش آموزان و ایمنی و آشکار از طریق جمع آوری اعانه و مراقبت های بسته بندی و هل دادن برای آزادی از جمعیت های آسیب پذیر.

COVID-19 است که که “نقش آموزش عالی در زندان برنامه هرگز فقط کلاس درس” گفت: گولد.

که نقش فن آوری می تواند مکمل—اما هرگز جایگزین.

Future Tense یک مشارکت
تخته سنگ جدید امریکا و دانشگاه ایالتی آریزونا که به بررسی فن آوری های نوظهور, عمومی, سیاست و جامعه است.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>