آقای بادام زمینی مرده است. این عینک یک چشمی با ماندگاری طلسم از شرکت مواد غذایی میان وعده کشاورزان اعلام شد مرحوم رسمی آقای بادام زمینی حساب توییتر در 22 ژانویه در سن 104 حتی اگر از لحاظ فنی او باید درگذشت بیش از یک قرن پیش به دلیل بادام زمینی که در حساس بروید بد پس از حدود چهار ماه.

بله, آن را گیج کننده است برای یک anthropomorphized بادام زمینی برای مردن. همچنین به نظر می رسد کاملا بدیهی است که مانند یک شیرین کاری برای فروش بیشتر کشاورزان بادام زمینی هر چند آن یک برنامه به طور بالقوه ناقص استراتژی بازاریابی به عنوان آقای بادام زمینی مسلما معروف تر از کشاورزان خود را.

به طور طبیعی, این همه گره خورده به سوپر باول. آقای بادام زمینی از مرگ پخش در تجاری قبل از بازی بود که پس از یک مراسم تشییع جنازه در دوم تجاری بعد از آن. پیچ و تاب: این مراسم بود که با حضور هر دو آقای پاک و Kool-Aid مرد نیز شروع یک آغاز جدید برای بادام زمینی در بالای کلاه. بر روی تپه که در آن آقای بادام زمینی به خاک سپرده شد, جدید, گیاه جوانه زده و بیرون آمد — چه چیز دیگری — یک کودک آقای بادام زمینی. (Baby نسخه از فیلم شخصیت شده اند یک روند عمده این دهه به نظر می رسد. نیز وجود دارد یک هشتگ: #BabyNut.)

کشاورزان نیز ساخته شده اخبار هفته گذشته پس از مرگ ناگهانی NBA افسانه کوبه برایانت و 13-year-old daughter Gianna در ژانویه 26, اما کشاورزان اعلام کرد که آن را متوقف مبارزات خود در رسانه های اجتماعی. در بیانیه ای به تبلیغ سن کشاورزان سخنگو گفت: “ما غمگین آخر این هفته اخبار و کشاورزان است متوقف شده تمام فعالیت های انتخاباتی از جمله پرداخت رسانه ها و ارزیابی خواهد شد گام های بعدی را از طریق یک لنز حساسیت به کسانی که تحت تاثیر این فاجعه است.”

در ژانویه 22, آقای بادام زمینی حساب توییتر توییتی که آقای بادام زمینی “خود قربانی برای نجات دوستان خود را زمانی که آنها مورد نیاز او” و درخواست شده است که پیروان خود را پرداخت احترام به انسان بادام زمینی, که نام واقعی, با توجه به, گوگل, است, Bartholomew, ریچارد فیتزجرالد-Smythe. او بنا به گزارش اختراع در سال 1916 توسط a 10-year-old boy به نام آنتونی پشت که ارائه یک نقاشی از یک لبخند بادام زمینی با بازوها و پاها به یک علامت تجاری مسابقه. آیا می دانید که, نیست آقای بادام زمینی انگلیس است, حتی اگر تنها دو مشهور به ابراز داشته اند او را در آگهی های بازرگانی شده اند آمریکایی ها رابرت داونی جونیور در سال 2010 و, Bill Hader در سال 2013 ؟ من نیست!

داستان پر از آقای بادام زمینی از مرگ گفته شد در یک تجاری تولید شده توسط RadicalMedia و Vayner رسانه ای است که قبل از پخش سوپر باول. آقای بادام زمینی است که در بادام زمینی به شکل ماشین با Veep‘s Matt Walsh و وسلی اسنایپس, برای برخی از دلیل. آنها منحرف برای جلوگیری از نوعی حیوان گورکن و در نهایت رفتن بیش از یک صخره و سه مسافر — والش اسنایپس و آقای بادام زمینی — سمت چپ حلق آویز در یک ولگرد شعبه که بیش از حد سنگین برای سه تن از آنها پس آقای بادام زمینی اجازه می دهد تا رفتن و سقوط به مرگ او.

چرا یک نام تجاری قتل یک طلسم است که مسلما معروف تر از شرکت خود را ؟ مانند تمام کمپین های بازاریابی این شیرین کاری در نظر گرفته شده است تا مردم به صحبت در مورد آن است که ما انجام می دهند در حال حاضر. این سوال که آیا آقای بادام زمینی بود واقعا که معشوق با توجه به او نیز بی رحمانه سرمایه داری و حداقل یک نفر در اینترنت می خواستم او را مرده.

آقای بادام زمینی است که برای اولین بار طلسم به مرگ حداقل به طور موقت; General Mills به طور خلاصه به جای کارتون Trix اسم حیوان دست اموز با یک اسم حیوان دست اموز برای ترویج آن از تمام مواد طبیعی. آن را بعد از آن نیز به جای عسل مهره Cheerios زنبور عسل با سفید, شبح در آن جعبه به عنوان یک کمپین آگاهی برای کاهش جمعیت زنبور عسل. در سال گذشته این برنامه آشنایی لولا منتشر شد یک کمپین است که در آن, fuzzy, googly چشم نسخه از آن آرم هر دو سوخته در اتش و خرد سقوط تهویه مطبوع (زیرا آنها می خواهند شما را به دریافت این نرم افزار آن را دریافت؟).

در کشاورزان’ مورد هر چند این امکان وجود دارد بدون هیچ دلیل در همه است که این تصمیم به قتل آقای بادام زمینی. چرا که برندهای انجام مزخرف چیز است چه مارک انجام داده اند از آنجایی که آنها کشف توییتر.

حدود 10 سال پیش شرکت هایی مانند تاکو بل, denny’s و همبرگر یاور مشترک تصمیم گرفتند که منحصر به فرد و عجیب و غریب و سورئال صدای alt-کمدی توییتر و طلیعه در یک دهه رسمی با نام تجاری حساب ها تماس با یکدیگر باکره. در طول تعطیلی دولت از 2019, Potbelly ساندویچ خواسته که آن را می تواند “تماس طاس تخته نرد در مخازن و مسائل است.” آفتابی D توییتی “من نمی توانم این کار را کنم.” یک آکواریوم مجبور به عذر خواهی برای استفاده از کلمه “thicc” برای توصیف یک سمور. ویتا کوکو تهدید به ارسال یک بطری از یکی از کارکنان آن’ ادرار به صورت آنلاین ترول.

در حال حاضر این غرابت انتظار ما از نام تجاری توییتر فراتر از پلت فرم و بخشی از گسترده کمپین های بازاریابی به طوری که زمانی که کشاورزان اعلام کرد آقای بادام زمینی درگذشت صرفه جویی در Matt Walsh و وسلی اسنایپس کمی وجود دارد که باید انجام شود علاوه بر این فقط nod و آه. این چیزی است که برندها را در حال حاضر. آقای پاک فرستاده است تسلیت خود را, و وجود دارد, رسمی, hashtag #RIPeanut. در حال حاضر که آقای بادام زمینی را جانشین نازل شده است به عنوان #BabyNut این احتمال وجود دارد که حتی بیشتر عجیب و غریب بودن را به دنبال خواهد داشت.


ثبت نام برای کالا’ عضویت در خبرنامه. در هفته دو بار ما برای شما ارسال محصولات بهترین داستان های کاوش در آنچه ما خرید چرا ما آن را خرید و به همین دلیل آن مهم است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

ایندکسر

خرید کتاب زبان اصلی