“بیشترین قتل ناپاک”: باز کردن باب دیلن جدید حماسه, از Dallas سال 1963 به این بیماری همه گیر از سال 2020

باب دیلن جدید آهنگ “بیشترین قتل ناپاک” می رسد در صندوق پستی مانند یک کارت پستال از آخرالزمان. در به طور موثر مهار صدای امریکا مهم ترین و ترانه سرا ارائه یک عمل عزاداری برای جان اف کندی که بزرگ سیاسی به نبوت تقریبا به عنوان اگر او تستها برای نگارش یک فصل به دنبال کتاب وحی است.

موسیقی آهسته تقریبا مناسب مانند یک نوحه و هنگامی که لمس ظریف پیانو خونریزی به گریان string همراهی یک فضای ظهور برای صدای خواننده. او حمل و نقل ذهن ما چشم به دیدگاه دالاس در نوامبر سال 1963 امیدوار است که — بدون توجه به سن و سال ما یا ایدئولوژی — ما همچنین می توانید پیدا کردن باقی مانده از آسیب دیده ما روح در آن خون آلود و محلی. به عنوان دیلن اعلام میدوی به “بیشترین قتل ناپاک” ما به “جایی که در آن ایمان و امید و خیریه درگذشت.”

تبلیغات:

به امریکا رشد بیشتر تجاری غالب و فن آوری قدرتمند در طول قرن 20 آن را نیز تبدیل از جمهوری به امپراتوری جمع آوری در طول آن دگردیسی مجموعه ای از ویژگی های است که خواهد طلیعه چیزی بودن در یک عصر سیاسی تاریکی. به ظاهر قطع اعمال خشونت سازمان یافته در جنگل های ویتنام که در آن امریکا برپا ناعادلانه جنگ داخلی شهرستانها که در آن رهبری مورد سوء استفاده و آزار فقرا آسمان و رودخانه خفگی در آلودگی بی شماری آلاینده — همه coalesced به عمیق معنوی بیماری است. این یک بیماری است که خود را نشان می دهد وحشتناک علائم دوباره در این لحظه به عنوان COVID-19 نشان می دهد که وحشتناک, خرید اینترنتی است که نتایج حاصل از جدا کردن شهروندان با توجه به نژاد و طبقه و عمدا غفلت عمومی خوب به نام سود.

“بیشترین قتل ناپاک” آغاز می شود در تحت اللفظی و مجازی صحنه جرم. افتتاح خطوط ارتباط دقیقا همان جایی که دیلن معتقد است این کشور را “روح بود دور زده.” آن بود که به علت تصادف یا حتی تاسف شانس لی هاروی اسوالد هدف که JFK درگذشت, گرفتن چیزی ضروری در روح آمریکایی با او در آخرین نفس خود را. با توجه به دیلن آن برنامه ریزی شده اعدام توسط ناشناس “آنها.”

تبلیغات:

ضمیر جمع آن را روشن می سازد که دیلن رد “مسلح تنها” تئوری دالاس ترور شد. اولین آیه است JFK مانند مسیح در باغ جتسیمانی معترض در سرنوشت خود, “او گفت:” یک دقیقه صبر کنید پسر شما می دانید من کی هستم؟’/ البته ما می دانیم که شما’/ سپس آنها را منفجر کردن سر خود را در حالی که او هنوز در ماشین.”

این “آنها” تبدیل به یک “ما” با به رخ کشیدن “ما در حال حاضر در اینجا کسی را به جای خود.” در عرض چند ثانیه از تاریخ — و یا یک تعداد انگشت شماری از تغزلی خطوط — آن را بیش از همه: “پس از آن اتفاق افتاد به سرعت خیلی سریع با تعجب/ راست وجود دارد در مقابل چشم همگان/ بزرگترین ترفند سحر و جادو همیشه زیر آفتاب/ کاملا اعدام به طرز ماهرانه ای انجام می شود.”

دیوید تالبوت بنیانگذار سالن و نویسنده از “برادران: تاریخچه پنهان کندی سال” و “شیطان شطرنج: آلن دالس سازمان سیا و ظهور آمریکا مخفی دولت” فراهم می کند بیشتر شناسایی خاص از “آنها” از دیلن. من او را پرسید که بیش از یک تبادل ایمیل را برای او تفسیر خود را بر اساس سال خود را از تحقیقات بی شماری از جمله مصاحبه با روزنامه نگاران سابق و مقامات دولتی. او نوشت:

تبلیغات:

من اعتقاد دارم که “آنها” دیلن با اشاره به بالا بودن سطح امنیت ملی عملیات به رهبری عزل مدیر سازمان سیا آلن دالس که هدفمند کندی که در تلاش بود تا قبل از موعد مقرر پایان جنگ سرد و پس از آن مهندسی پوشش از جرم و جنایت. دالس به راحتی خود را منصوب به وارن کمیسیون که دوخته ترور صرفا به راحتی مرده اسوالد و سپس چنین نقش غالب در تحقیقات رسمی که آن را باید به نام دالس گزارش.

دیلن با استفاده از قدرت از آهنگ به تقویت اسوالد خود دفاع بود که او بیش از یک “پتسی” در توطئه برای کشتن کندی و او نیز شناسایی همان “آنها” به عنوان مسئول مرگ رابرت اف کندی رئیس جمهور کندی را دادستان و برادر, که همچنین سقوط طعمه به یک قاتل کمتر از پنج سال بعد در خود انتخابات ریاست جمهوری است.

تالبوت را در تحقیقات تاریخی و تحلیل همراه با آن از دیگر بازنگری مورخان مانند جیمز داگلاس نشان می دهد که JFK و RFK بودند هر دو از شکستن امنیت ملی وزارت امور خارجه در ساعت مربوطه می باشند و میر. رئیس جمهور حرف های عمومی telegraphed تاکید بر صلح و عقب نشینی از اهداف امپریالیستی که خود سلف دوایت آیزنهاور در توصیف معروف خود وداع آدرس او هشدار داد آمریکا در مورد خطرات ناشی از “کمپلکس نظامی-صنعتی.” آن است که غیر ممکن است برای دفاع از counterfactuals اما با قطعیت بسیاری از مورخان بر این باورند که حتی اگر کندی آغاز کرده بود ویتنام حادثه ناگوار آن را بعید است که او را به راه اندازی یک حمله در مقیاس کامل از ویتنام است.

تبلیغات:

روشنفکران چپ مانند چامسکی از سوی دیگر نشان دهنده یک جناح که استدلال می کنند کندی بود و هیچ تفاوتی در ایدئولوژی یا سیاست از دیگر نظامی رئیس جمهور. دیلن را دلتنگ romanticization از دست داده و سن آنها ممکن است ادعا است ساده و بی تکلف و اطلاعات غلط. تالبوت ادعا می کند که چامسکی و دیگر کندی شک فقدان اطلاعات و چشم انداز:

چامسکی و اواخر Howard Zinn — که قادر به درک واضح پارگی بین رئیس جمهور کندی و ملی خود را دستگاه امنیتی — را به سادگی انجام این تحقیق جامع که من و دیگر بازنگری مورخان مانند داگلاس انجام داده اند. Chomsky, et al., در حال اسیران خود را قطعی تفکر و مطالعه حجیم و یا اسناد و مدارک و مصاحبه صدها نفر از مردم که من از جمله بسیاری از کندی خودی و مشاور امنیت ملی. هنگامی که آرتور شلسینگر جونیور — محترم مورخ و کندی در کاخ سفید مشاور — به من گفت “ما نمی کنترل سازمان سیا و پنتاگون” ساخته شده است که من لرزیدن.

“بیشترین قتل ناپاک” هر دو شبیه دیلن را کار قبلی و متفاوت از آن است. موسیقی آن خرس ترین شباهت به “ارتفاعات” و “ain’t Talkin'” — دو طولانی ballads بدون سنتی دروس که در آن تکراری موسیقی بیش از یک دوره طولانی از زمان را قادر می سازد دیلن به اتخاذ یک هیپنوتیزم صوتی اثر را به عنوان او صحبت می کند و آواز می خواند حتی زمانی که زمزمه با فوریت یک گردباد آژیر. تمام آهنگ های بیشتر به ویژه “بیشترین قتل ناپاک” رشد تیره تر و شوم به هر آیه باعث می شود راه برای آینده. “سن دجال را آغاز کرده است” دیلن آواز می خواند در حماسه جدید.

تخریب امیدوارم که از دهه 1960 آغاز شد و با ترور JFK و ادامه داد: به امد و شد زیاد اطراف counterculture. دیلن باعث می شود آشنا مقايسه Woodstock و بتنی — فضای کنسرت رولینگ استونز در کالیفرنیا که در آن جهنم و فرشتگان استخدام برای تامین امنیت در یک اقدام به یاد ماندنی حماقت, کشته و 18 سال از شرکت کنندگان به نام مردیت شکارچی.

تبلیغات:

ارجاع به موسیقی تسلط بر حالت دوم نیمی از “بیشترین قتل ناپاک.” دیلن پنجه نرم می کند با بی نام مخاطب به “بازی” یک رول ندای بزرگ, پاپ, کشور, بلوز جاز و راک اند رول و هنرمندان در یک ظاهری عمل عزاداری برای آنچه از دست داده است — هر دو از نظر جسمی و روحی مرده است. وجود خطوط در هنگام دیلن به نظر می رسد به ارائه چند فرهنگی درخشندگی موسیقی آمریکا به عنوان یک منبع آسایش و یک تابلو راهنما به سوی رستگاری — “بازی Etta James, بازی, ‘i’d Rather Go Blind’/ آن مرد با وابسته به دورهم اندیشی ذهن است.” نیز وجود دارد که خطوط زمانی که دیلن مرجع در تن از طعنه زدن به عنوان اگر هنر و فرهنگ عامه — حتی در بهترین حالت آن است — کمی بیشتر از یک انحراف انحراف از وحشت از رئیس جمهور را خون ریختن به خیابان ها:

Hush فرزندان كوچكم شما را درک
بیتلز می آیم آنها میخوای دست خود را نگه دارید.

زمانی که دیلن به نقل از موسیقی بزرگ قرن 20 تماس از هر کس از تلونیوس مانک به Dickey بتی, “بیشترین قتل ناپاک” تقریبا می شود یک والس. اما موسیقی deconstructs بازگشت به تاریکی نوحه حالت زمانی که دیلن تبدیل به یک تفسیر بر آنچه خود او انجام شده است ساخت این آهنگ تقریبا meta-موسیقی.

برنده جایزه نوبل ادبیات است که معروف خصمانه با مطبوعات پیش بینی چگونه خود آهنگ را به حافظهی سرگرمی, باعث, موسیقی منتقدان خود را به ورزش میکروسکوپی دهانه توجه و سوپ-کاسه کم عمق درک ارتباط بین هنر و تاریخ است.

تبلیغات:

“بازی ‘راهپیمایی از طریق گرجستان’ و ‘Dumbarton درام,'” دیلن آواز می خواند به او می رسد آخر او “بازی” تاریکی ” و مرگ خواهد آمد که آن را می آید/ بازی ‘Love Me or Leave Me’ توسط Bud Powell / بازی ‘به خون آغشته بنر,’ بازی ‘بیشترین قتل ناپاک.'”

به عنوان اگر در دیلن را بدبینانه فرمان اکثر منتقدان تا کنون متمرکز در 17 دقیقه زمان در حال اجرا از “بیشترین قتل ناپاک.” نیویورکر ارائه خیره کننده بینش است که آهنگ “عجیب و غریب” و NPR ساخته بحرانی سهم از انتشار یک فهرست الفبایی از تمام آهنگ ها دیلن مراجع در شعر. هیچ اصلی نشریه به اجرای یک بررسی که اختصاص هر زمان به کالبد شکافی دیلن استفاده از ضمایر جمع در هنگام نامگذاری کندی قاتلان.

دیوید تالبوت می بیند ریسک بالاتر و در “بیشترین قتل ناپاک” از آن صلاحیت به عنوان دیلن طولانی ترین آهنگ:

روشن است که به صورت موازی بین ترور از 1960s — از جمله برادران کندی مارتین لوترکینگ و مالکوم ایکس و انتقال از دموکراسی آمریکایی. در طول زندگی دیده ایم ریاست جمهوری به طور پیوسته بدتر از مرز جدیدی از رئیس جمهور کندی به قرون وسطی دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. دیلن داد که او را وادار به انتشار این آهنگ در مورد آمریکا کاهش فعلی همه گیر است که در معرض بیماری و فساد در نهادهای ما و رهبری است.

باب دیلن همیشه نقش نازکن با برچسب زدن به عنوان “صدای یک نسل” است و اغلب اخراج سرمایه گذاری بسیاری از طرفداران و دانشمندان را در تفسیر خود شعر. نا امید با روزنامه نگاران در اواخر 1960s او معروف و charmingly اشاره به خود را به عنوان یک “آهنگ-و-رقص مرد.”

تبلیغات:

با انتشار “بیشترین قتل ناپاک” در یک زمان از افراطی آمریکایی درد و نیاز دیلن در آغوش خود منحصر به فرد فرهنگی و هنری سازمان به ارائه یک نبوی بررسی امریکایی کاهش مصرف موسیقی ذره به فرسایش آمریکا تاریخی وعده و آهسته “فروپاشی” را به استفاده از کلمات خود را از آمریکا ،

78-در سال دیلن است نه تجاری نیروی عظیم منهدم کننده او در دهه های قبلی اما با آهنگ های جدید خود همیشه جلب توجه است. “بیشترین قتل ناپاک” در حال حاضر 2.2 میلیون نمایشنامه در یوتیوب. محبوب در واکنش به این آهنگ به عنوان با پاسخ به coronavirus حملات 9/11 و JFK assassination خود را نشان می دهد تفاوت بین شنیدن و گوش دادن.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>