“درخشش چشمان خود را” چشمگیر و همهجانبه و وجودی درام توسط برزیل فیلمساز ماتیاس ماریانی. این فیلم اولین روایت از ویژگی های توسط مدیر ساخته شده است که فوق العاده واقعی جرم مستند “من لمس تمام مسائل خود را” (همکاری با کارگردانی Maíra Bühler).

در ویژگی آمدی (O. C. Ukeje) سفر از لاگوس به سن پائولو به همراه برادر بزرگش Ikenna (Chukwudi Iwuji), بازگشت به خانه. همانطور که آمدی می یابد در سائو پائولو Ikenna است که او می گوید: او است. برادر خود را ایجاد کرده موازی هویت به عنوان یک استاد و تنها فرزند. آنچه که آشکار است که یک نوع از رمز و راز. اگر چه آمدی در دیدار های مختلف مردم که می دانستند Ikenna او bemoans, “من بیشتر جستجو بیشتر او از بین می رود.”

تبلیغات:

“درخشش چشمان تو” است که فیلم برداری خیره کننده ای که آمدی جستجو برای برادرش در سن پائولو. ماریانی شاخه صحنه های مورب در زاویه یا از سقفی که شخصیت های برجسته در میان زرق و برق دار هندسی معماری و منظره. این تصاویر بزرگنمایی حضور خود را به عنوان آنها نیز انتقال جداسازی مهاجران با تاکید بر زبان موانع آمدی که در زمین ناآشنا.

ماریانی همچنین بررسی راه های تکنولوژی باعث می شود ما نزدیک و در عین حال هم دور و فشارهای خانواده و سنت های خانوادگی. فیلم خود را نیز با موسیقی از کنسرت کلاسیک و کارائوکه عملکرد آمدی یک نوازنده vamping با برخی از دوستان.

از طریق اسکایپ ماریانی صحبت با سالن خود را در مورد عکس های جدید فیلم.

تبلیغات:

این است که خود را اولین ویژگی. آنچه که شما را وادار به تغییر چرخ دنده ها و دور از مستند و ایجاد یک داستان ساختگی به عنوان به خوبی به عنوان شیفت از کار با Maíra به کارگردانی انفرادی ؟

من مشغول به کار در فیلم برای 15-20 سال و بسیاری از فیلم های من شده اند به عنوان یک تولید کننده. من واقعا تمایل به صورت کار خلاق به عنوان چیزی بسیار جمعی و مشارکتی. که احتمالا ناشی از تولید که در آن شما در حال کمک, اما شما لازم نیست که به نگرانی در مورد خود را “صدای.” فیلم من با Maíra — مستند و کوتاه — ما بسیار نزدیک در همکاری و این احساس طبیعی است. Maíra کمک من آمد تا با این داستان اما من احساس آن چیزی است که من می خواهم به فیلم به تنهایی. من نمی توانم بگویم چرا. من لذت بردن از همکاری و من مایل به انجام دیگر فیلم به عنوان یک شرکت مدیر. این نه یک فیلم مستند یا داستانی فیلم چیز. آنها می توانند همکاری. اما فیلمنامه نویسی بسیار مشارکتی و ما [وجود دارد شش فیلمنامه نویسان به علاوه ماریانی] خواهد زمین ایده ها و موقعیت هایی در یک نویسنده ، که بسیار مهم بود.

من هرگز یک verité فیلمساز. ورنر هرتزوگ “در مینه سوتا اعلام” است در مورد اینکه چرا حقیقت این است که عمیق تر از سینما verité. من فکر می کنم داستانی ساخت و ساز است که در ریشه جستجوی ما برای صداقت. “من لمس تمام مسائل خود را” در مورد هنر داستان سرایی و چگونه ایجاد می کنید و خود را باور داستان. من احساس می کنم پس از “درخشش چشمان تو” که من نمی خواهد به بازگشت به مستند من ایده, اما آنها بیشتر مقاله-مانند همان چیزی است که “لمس” بود.

تبلیغات:

هنگامی که مردم فکر می کنم از فیلم های مستند, آنها فکر می کنم چیزی است که اتفاق افتاده و ثبت نام آنها است. اما این چیزی است که “لمس” است یا “درخشش چشمان خود را” چون برای من که جالب نیست به.

چگونه شما تصور آمدی خود تلاش و مردم او را ملاقات کرد ؟

تبلیغات:

ریشه های این ایده آمد به من وقتی که من به نیویورک نقل مکان کرد به مطالعه و بررسی فیلم در نیویورک. من کسی را نمی دانم و من احساس بسیار از دست داده در ابتدا. من تا به حال یک حس روشنی از اینکه یک خارجی است. آن بد نیست اما آن را نیز منحصر به فرد — آن را به من یک حس فردیت و به عنوان یک غریبه در یک سرزمین عجیب و غریب. که در آن ایده می آید از. من از دست رفته, São Paulo و من متوجه شدم که من متصل شد به سن پائولو شهر من زیبا است که هنوز بسیاری از مردم انجام دهد. من می خواستم به یک فیلم در مورد یک خارجی در سائو پائولو و Maíra و من تحقیق گروه در حال حرکت به سائو پائولو. آفریقایی ها شد, ایجاد یک جامعه در اینجا.

بنابراین ما آموخت پرتغالی در یک مرکز به صورت رایگان به مهاجران برای شش ماه. نبود تحقیقات در که ما به دنبال چیزی از آنها آن را بیشتر یک معاملاتي طبیعت و ما استفاده می شود که برای ایجاد شخصیت. ما سپس به نیجریه برای یک ماه و شخصیت ها به ما آمد در سراسر این فرایند است. من در احساس بودن یک خارجی است. آن است که با راه شما واکنش نشان می دهند به همه چیز در یک کشور جدید. و اگر شما یک واکنش نشان می دهند در راه است که مردم انتظار نداریم که آنها می دانند که شما از وجود دارد. من می خواستم برای دیدن اگر من می تواند یک فیلم را که در آن آمدی واکنش نشان داد شخصیت خود را بدون نیاز به رفتن به backstory.

قبلی خود را به فیلم “من لمس تمام مسائل خود را” ویژگی های جستجو برای یک فرد از طریق سوابق چپ بر روی یک کامپیوتر و یا تلفن. “درخشش چشم خود را” ویژگی های متفاوت نیست روایت دستگاه به عنوان آمدی آهنگ Ikenna از طریق کامپیوتر و تلفن خود را. او در می یابد که Ikenna گفته است دروغ و ایجاد یک هویت خیالی برای فرار از تشخیص. شما می توانید توضیح دهید که شیفتگی خود را با این ایده پنهان در چشم ساده است ؟

تبلیغات:

که یک آمریکایی بیان “پنهان در چشم ساده.” ما لازم نیست که در پرتغالی. این شبیه به “لمس” با جستجو برای کسی رد پا و بازسازی آنها را از طریق آنچه پشت سر گذاشت. Ikenna چپ تلفن همراه و کامپیوتر و تصویر در Miro را (پائولو آندره) ، وجود دارد یک حس برای من که این [آثار] ما را پشت سر بگذارید می توانید بگویید خیلی در مورد ما. اینترنت یک محل که در آن است که اتفاق افتاده است و این سیاسی ترین چیزی که — تا جایی که ثروت از اطلاعات در می آید. اما من نمی خواهم به آن است. من لمس چیزهای کوچک مانند پیدا کردن گوشواره از یک زن هنگامی که شما در حال تمیز کردن خانه. من که سینمایی و خوب برای داستان سرایی به همین دلیل است که من ساختار فیلم در این راه. من واقعا می خواستم به بحث در مورد داستان و این ایده که Ikenna است fictionalizer; او ایجاد داستان و یک جهان که در آن او موفق ریاضیدان. که داستان یک الکی مبدا و آن را از می آید اولین بار یک انسان است گفت: یک دروغ است. من می خواهم به فکر می کنم در مورد آن. و به همین دلیل Ikenna ساکن دنیای داستان است.

من می خواهم برای دریافت افکار خود را در استفاده از فضا در فیلم است. به شما شلیک شهرستان در چنین یک راه باور نکردنی. شن قابل لمس است. راه شما قاب عکس های سربار روی تعصب و یا به عنوان یک تقریبا انتزاعی قابل توجه است. چگونه شما تصور compositions که واقعا همه چیز در مورد نشان دادن انزوای شخصیت ها ؟

آینده از مستند فیلمسازی من احساس من می خواستم به صرف زمان طولانی مطالعه و تفکر است. در این مستند شما باید زمان کمی برای قاب عکس و همه چیز را راه شما می خواهید. من فکر کردم آن را مهم بود به فکر می کنم از طریق مکان ها و فریم و من تا به حال دخول دو دانه ئی که نزدیک بود او را پدرخوانده بچه من — و ما صرف تمام زمان صحبت کردن در مورد عکس. ایده این بود که ابتدای فیلم این بود که اگر دوربین چگونه آمدی بازدید چیزهایی; این دوربین قادر مطلق به تماشای او. یکی از ایگبو مشاوران Chioma تامپسون در مورد ایگبو اساطیر است که مربع به عنوان شکل اصلی و نه دایره. که به ما ایده های. ما در آکادمی نسبت و دیدن چگونه است که [قاب مربع] نگاه من منفجر دور. یکی دیگر از چیزی است که به ما کمک کرد این بود که من فکر کردم از بسیاری از نقاط قبل از من فکر کردم از داستان است. آنها مکان من احساس می کنم نیاز به ساقه چیزی پس از این داستان بود که در خدمت این مکان به جای راه دیگری در اطراف. من تا به حال عبارتند از کنسرت سالن, اما من تا به حال به آمده تا با یک ایده به ساقه وجود دارد.

تبلیغات:

این فیلم ویژگی های مختلف موسیقی از کنسرت کلاسیک به صحنه با یک دی جی در یک باشگاه شبانه به کارائوکه عملکرد آمدی به یک نوازنده vamping با برخی از دوستان. شما می توانید بحث در مورد راه شما گنجانیده موسیقی و این ژانرهای مختلف به داستان ؟

Highlife [موسیقی] بود از اوایل 60s و آن را راه نیجریه و Ghanaians استفاده کارائیب, موسیقی, مانند, calypso — این لینک آمریکای جنوبی و آفریقا است. عمده چیزی که من می خواستم در مورد فکر می کنم در این فیلم زبان و آنچه می تواند ما را در برقراری ارتباط بدون کلمات. زبان به معنی آمدی می توانید به اشتراک گذاری همه چیز با Emília (ایندیرا Nascimento) بدون زبان همان زبان است. من فکر می کنم موسیقی است که کیفیت; شما لازم نیست به دانستن آنچه که خواننده است گفت: به طور کامل لذت بردن از موسیقی است. آن را قدرتمند و غیرکلامی شکلی از ارتباطات است. آن را می توانم بگویم خیلی در مورد شما و آنچه شما را به بازی و شنیدن. آمدی می تواند به برقراری ارتباط از طریق آن.

یکی دیگر از چیزی که من می خواستم انجام شد سعی کنید برای نشان دادن سن پائولو از طریق این عنوان است. برای برزیلی ها ما موسیقی ما بزرگترین فرهنگی بیان. آن را در ذهن مردم زمانی که آنها فکر می کنم از برزیل. آنها آن را تصور کنید با داشتن یک صدا. من می خواستم به درون واژگون سازی است که. São Paulo است که براندازی — آن را زیبا و آن را با دریا و موسیقی ما نیز بسیار جهان وطنی. ما باید samba اما رابطه ما به موسیقی در سن پائولو متفاوت است, بنابراین من فکر می کنم که جالب است به استفاده از موسیقی به داستان.

آنچه مشاهدات آیا شما در مورد مهاجران آفریقایی در برزیل است ؟ من درک می کنم که وجود دارد نژادی (و جنسيت) سلسله مراتب و نابرابری در برزیل. فیلم خود را لمس در این رشته در تصویر می کشد این اقلیت مهاجر جامعه اما هرگز کاملا بر نژاد پرستی. اگر چه آمدی ندارد, نظر, São Paulo است “مردم سفید شهر.” شما می توانید بحث در مورد آفریقایی در سن پائولو?

تبلیغات:

برزیل بسیار نژادپرست است. ما یکی از نژادپرست ترین کشور جهان است. اما برای یک زمان طولانی ما وانمود آن وجود ندارد به همین دلیل است که وضعیت آنقدر بد است. ما باید این تصور غلط است که ما یک مخلوط نژاد و تمام نژادهای مختلف, اما تنوع در کوچکتر در یک رستوران تجملی و اگر شما به یک favela آن را معکوس.

در پیش نویس اصلی من من تا به حال بیشتر مواقع با نژادپرستی بحث بیشتر آشکارا اما زمانی که من مشغول به کار با یک ایگبو نویسنده, او به من بینش. برای یک آفریقایی اگر شما در حال مطرح در کشور است که قومی همگن تر پوست تن عاقلانه و رشد که در آن سیاه و سفید است که وضعیت موجود در این رابطه متفاوت است اگر شما متولد یا بزرگ شده در برزیل است. من در تلاش بود برای پیدا کردن راه هایی برای رسیدگی به آن — چگونه افتخار آفریقایی بودند در برزیل, و چگونه است که با این نسخهها کار به عنوان یک سپر در برابر بیشتر غیر مستقیم طرف فرهنگ برزیل. این است که چرا ما از قرار دادن هر چیزی بیش از حد بینی در این فیلم است. سالن کنسرت شات نشان می دهد که آمدی و Emília تنها دو نفر در تمام اتاق.

من می دانستم که منظور از این داستان گفته می شود که در راه آن باید من نیاز همکاران با تجربه بودند که نزدیک به چه شخصیت های زنده از طریق بر روی صفحه نمایش. فرانسین Barbosa, برای مثال یکی از ما فیلمنامه نویسان است که تمرکز زیادی در نوشتن Emília و او — به عنوان یک سیاه پوست زن می تواند یک concreteness به شخصیت من هرگز قادر به انجام این کار توسط خودم. من فکر می کنم که داشتن یک متنوع خدمه و به خصوص با داشتن مقدار زیادی از سر خدمه بودن, سیاه, برزیلی, اجازه داستان به غنی سازی فوق العاده با دیدگاه های مختلف و متفاوت, تجربه های زندگی.

این فیلم محور در Ikenna هویت به عنوان پسر ارشد خانواده و مسئولیت است که مسئولیت که آمدی نمی خواهند. چه چیزی می تواند به شما می گویند در مورد این عنصر از فرهنگ آفریقایی و چگونه آن را وجوش و یا انحراف از فرهنگ ؟

تبلیغات:

در یک یادداشت شخصی من از یک خانواده بزرگ است که خواسته ها و انتظارات در مورد آنچه شما انجام دهد. من به شکل آمدی و Ikenna رابطه من با برادر من که بیشتر بی خیال و اصلا انتظار و مسئولیت من. رابطه ما تعریف شد که — آنچه مردم از شما انتظار می رود و چگونه به حک کردن یک فضا برای خودتان.

با Igbos و برزیلی Igbos این چیزی که در مورد این زن کودک است که آنها هستند که برای مراقبت از پدر و مادر زمانی که آنها رشد می کنند و ارائه برای خانواده تا زمانی که من به دانستن جنبه هایی از فرهنگ من فکر کردم آن را بسیار درام گرا و خوب بعد برای اضافه کردن به داستان. برزیل قوی, خانواده, پیوند, اما آن را کمتر از Igbos. Ikenna نیاز به رفتن به عقب پس آمدی نمی خواهند به شانه مسئولیت. این که چگونه من دیدم رابطه من با برادر من.

“درخشش چشم خود را” فراهم می کند برخی از جالب سرنخ برای آمدی به دنبال به عنوان Ikenna است با وسواس آمار در تلاش برای پیدا کردن راه از پیش بینی horseraces ، شما می توانید بحث در مورد توسعه این جنبه متافیزیکی داستان خود را و بیشتر وجودی مفاهیم در فیلم ؟

این فیلم نیست در مورد آنچه در آن است قرار بود در مورد در راه است. من sci-fi nerd. من خواندن Arthur C. Clarke, Philip K. Dick, و ری بردبری. من این کتاب زمانی که من 12 یا 13 بود و من فکر می کنم آن را به انجام با آن — چه نظری داستان می کند; آن قرار می دهد و ذهن شما را در یک قلمرو خاص شما سوال واقعیت و آنچه که در زندگی روزمره ما است. من هم بسیار علاقه مند به علم است. من به مدرسه رفت و زیست شناسی و فیزیک بود ، یکی از فیلمنامه نویسان فیزیکدان و او به من کمک کرد ساخت جهان است که Ikenna خواهد رسانيد.

تبلیغات:

این ایده از اتفاقی که جهان بسیار تصادفی, اما زمانی که ما سعی می کنیم برای شبیه سازی است که ما نمی توانیم. شما می توانید نوشتن یک کتاب, فیلم و یا بازی ویدئویی و صادرات که اتفاقی. این چنین عجیب و غریب مشخصه. آن را تعریف می کند که ما که هستیم و آن را محض است شانس یا بد شانس. من می خواستم به بحث در مورد که در “درخشش چشم خود را.”

“درخشش چشم خود را” در حال حاضر در دسترس برای جریان در Netflix بکشد.

درخشش چشمان خود را (Cidade Pássaro) – تیزر از TABULEIRO در Vimeo.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

ایندکسر

خرید کتاب زبان اصلی