هیچ دانش آموز باید برای نشستن از طریق زوم سخنرانی


A woman in front of a laptop sits with her elbow on the desk, her hand propping up her head.
آموزش آنلاین ندارد به stultifying.
گتی ایماژ Plus

روز پنج شنبه بعد از ظهر در ماه فوریه من تماشا دانش آموزان من در تخته سفید. Gaby شد نقاشی یک سری از کارتون ها و یک لیست از انواع حیوانات است که تا به حال فرستاده شده به فضا توسط کشورهای مختلف در سراسر این دهه است. او به نظر نمی آید در یادداشت: او کشید و از حافظه است. در کنار او Olan رسم شد تصاویر و کلمات مورد عمده گروه های فیزیولوژیکی سوالات محققان تا به حال شده است در تلاش برای پاسخ به, از جمله اثرات ایستگاه فضایی در قلب و ریه ها و شدت تنش از راه اندازی.

با همکاری استاد استاد Evgenya Shkolnik من یک کلاس به نام “پرس و جو” که در آن موضوع تغییر هر ترم اما آنچه واقعا در حال تدریس است راه های یادگیری مستقل و حل مشکل. Evgenya و من با استفاده از یک تکنیک به نام “باز پرس و جو” و برای بسیاری از دانش آموزان ما آن را متفاوت از هر چیزی که تا کنون تجربه کرده اند در مدرسه است.

این دوره طراحی شده است برای ساخت یک پاسخ به یک سوال بزرگ است و ما در انتخاب هر یک ترم. در این زمان این بود که “چگونه می توانیم حداکثر رساندن پایداری در سفر به فضا و زندگی?” در روز اول من همیشه از این دانش آموزان به همین دلیل محتوا و فرآیندهای یادگیری ما در دبیرستان و دانشگاه به نظر می رسد unaligned با آنچه واقعا اتفاق می افتد در محل کار و زندگی است. این کلاس متفاوت است و من به آنها بگویید: ما تنها به تمرین مهارت های است که ما نیاز به کار و زندگی است. این بدان معناست که تقریبا هیچ سخنرانی و به جای من آوردن اطلاعات به دانش آموزان آنها تصمیم می گیرید چه پرسش های آنها می خواهند به دنبال و سپس آنها همکاری در این پژوهش است.

دادن دانش آموز کنترل جهت یادگیری و مسئولیت برای پیدا کردن پاسخ و محتوا می تواند ترسناک اما این دقیقا مهم ترین مهارت اجازه می دهد تا یک دانش آموز برای تبدیل شدن به یک یادگیرنده مادام العمر یک مشکل حل و آگاهانه شهروند.

در اوایل ترم ساده لوح بود به من گفت که او نمی دانست که چرا او در کلاس است که او احساس از دست داد که او نمی دانست چه باید بکنید. اما به زودی او تمرین درخواست او تحقیقات خود سوال پیدا کردن و قضاوت خود مطالب و خلاصه آنچه او آموخته و در حال حاضر او ایستاده بود تا و به اشتراک گذاری کار خود را با همکلاسی های خود را با اعتماد به نفس.

دو هفته بعد از آن شما می دانید چه اتفاقی افتاده است: COVID-19 سراسر جهان, دانشگاه بسته شده و ناگهان ما تحقیق کلاس تا به حال برای رفتن به طور کامل آنلاین.

ما راه بسیار تعاملی آموزش ممکن است به نظر می رسد سخت ترین برای انطباق با آموزش آنلاین. سخنرانی به نظر می رسد ایده آل برای آنلاین—فقط حرکت مخاطبان از سالن سخنرانی به پشت صفحه نمایش خود را. اما در واقع آن را کاملا مخالف: آموزش آنلاین باید فعال و تعاملی است. که چه کار می کند بهترین بازی های آنلاین, و این چیزی است که با این نسخهها کار به طور کلی.

زمانی که کلاس ما رفت و آنلاین Evgenya و من در زمان برخی از تنفس عمیق. ما شروع به فکر کردن از طریق فرایند کلاس ما و متوجه شدم که تقریبا در هر بخشی از آن نگهداری می شود می تواند همان. تفاوت بزرگ شد جلسه از طریق زوم به جای در فرد و داشتن به تجارت ما غول وایت برد های هوشمند برای نرم افزار جایگزین برای به اشتراک گذاری اطلاعات.

Counterintuitively منفعل یادگیری مانند سخنرانی ها سخت تر است برای انطباق با آموزش از راه دور. سخنرانی می شود حتی بیشتر منفعل آنلاین پس از سخنرانی باید بسیار کوتاه تر موثر باشد. ضبط سخنرانی ها, اگر شما در راه است که طول می کشد شدید تمرین و ساعت های طولانی. حتی خواندن به خود غیر فعال است مگر اینکه همراه با گزارش به کار گروه بحث و یا ساخت یک نقشه مفهومی.

مشکل نیست فقط آنلاین. منفعل یادگیری است که هنجار تقریبا در تمام کلاس های درس در تمام سطوح است بی اثر راه برای آموزش. در منفعل یادگیری دانش آموزان ممکن است گوش دادن به سخنرانی های خواندن خود را و یا تماشای فیلم, اما آنها گم شده و دخالت, برای مثال, نقشه کشی, مفهوم, نقشه, پرسیدن سوال یا بحث یا توضیح به دیگران است. محققان شناخته شده در مورد منفعل یادگیری کاستی ها برای مدت زمان طولانی. متاسفانه جهان و معلمان و استادان است که عمدتا از گروه کوچک از مردم برای آنها سنتی منفعل آموزش و پرورش کار کرده است. از آنجا که ما به طور کلی لذت بردم و بهره مند از این سیستم و معلمان و استادان ممکن است درک هر گونه کاستی در این حالت از آموزش و بیشتر ممکن است هر گونه نمونه از راه های دیگر برای تدریس.

منفعل یادگیری نه تنها کمتر موثر, اما آن را نیز باعث می شود انفعال همیشگی فراتر از کلاس درس; آن قطار آژانس و راست ابتکار از دانش آموزان ما. آنها به مدرسه می آیند در مهد کودک کنجکاو و فعال و پر از پرسش و اگر ما “موفق” تا پایان دبیرستان را تا پایان کامل منفعل شنوندگان قضاوت موفقیت خود را از نمرات آزمون. ما آنها را ناشی از به “درماندگی آموخته شده” یک پدیده روانی است که در آن تکرار ناتوانی در فرار از یک داده ساختار متقاعد فرد به توقف تلاش. ما را موفق به از بین بردن این سازمان از مردم ما است.

بعلاوه منفعل یادگیری است ضد حقوق صاحبان سهام: آن one-size-fits-all رویکرد فرض بر این است که تمام دانش آموزان همان چیزهایی که از همان سخنرانی, اما این بدان معنی است که تنها برخی از دانش آموزان در واقع یادگیری است. به خصوص برای کودکان که از فقر ما باید به آژانس نیست آن را دور. رشد نسبتا کمتر اجتماعی و اقتصادی امتیاز می تواند خود را محدود به یک فرد آینده و پس از آموزش آنها را به صورت منفعل در مدرسه تنها حذف بیشتر آژانس است. برای آینده ملت ما و جهان ما, ما نیاز به آموزش مردم برای بهتر و بهتر مشکل حل برای تشخیص چالش های حل نشده و به می دانم که آنها می توانند خود را در چالش های آن.

و در اینجا بهترین بخش: آموزش فعال که در آن دانش آموزان کار می کنند به صورت جداگانه و یا در گروه برای مقابله با مشکلات و ایده های این نسخهها کار میکند به زیبایی آنلاین. آن می تواند حرکت یکنواخت از در فرد به صورت آنلاین و برگشت و آن را انعطاف پذیر به زمان ما و کار کمتر است ، ما می توانید به گروه های کاری آنلاین و یا بحث یا ارائه خیلی بیشتر به راحتی و به طور موثر از ما می تواند ارائه سخنرانی آنلاین.

زمانی که ما کلاس آنلاین نقل مکان ما دگرگون به راه اندازی که در آن دانش آموزان انجام تحقیقات خود را در خارج از کلاس و یک بار در هفته ملاقات ما بیش از زوم برای به اشتراک گذاشتن همه ما آموخته بود به بحث و بهبود سوال ما را دنبال در هفته آینده و بهبود ما کار مشترک گروه روند.

فرایند انطباق برای ما تحقیق کلاس نسبتا بدون درز هر چند ما در مورد فرایند در هر هفته. (بهبود دوره فرآیند است که یک بخشی از فراشناخت ما ساخت در هر مرحله طوری که دانش آموزان ما تبدیل شدن به مستقل استاد زبان آموزان.) در پایان ترم, Gaby حال تبدیل شدن به یک اعتماد به نفس شرکت کنندگان و محقق با تجربه تقریبا همه دانش آموزان گفت: این دوره های مورد علاقه خود را از سال و چند گفت که این بهترین بود البته آنها تا به حال کرده بود. این برای یک کلاس است که انتقال از فرد در حال حاضر در نیمه راه از طریق این ترم.

وجود دارد راه های بسیاری برای پیاده سازی پرس و جو و یادگیری فعال در کلاس درس و آنلاین و کشور ما پر شده است اختصاص داده شده مشخص معلمان که می خواهند بهترین ها را برای بچه های ما. اگر شما یک پدر و مادر شروع به خواندن این مقاله در مورد مدرسه دهانه و پیدا کردن آنچه در مدرسه خود برنامه هستند. سپس کار خود را با معلمان و مدیران مدرسه به آنها را تشویق به آموزش فعال راه است که کار آنلاین و در فرد.

چرا ما در تلاش برای بازگشت به بی اثر و حتی مضر وضعیت موجود که ما باید از این فرصت منحصر به فرد را بهبود بخشد ؟ ما می توانید انجام دهید بهتر از ضبط سخنرانی ها و خواندن predigested مواد از کتاب های درسی. ما می تواند ارائه فعال, تحقیق مبتنی بر یادگیری آنلاین و در فرد ما می تواند تبدیل به انعطاف پذیر مربیان در این زمان همه گیر و بهترین از همه, ما می توانیم هر دانشجویی آژانس به ایجاد تغییر در جهان خود را.

Future Tense یک مشارکت
تخته سنگ جدید امریکا و دانشگاه ایالتی آریزونا که به بررسی فن آوری های نوظهور, عمومی, سیاست و جامعه است.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>