در Juneteenth به خاطر سپردن چگونه حتی “دلسوز” شمالی ساخته شده رهایی یک روند دردناک


Gordon Granger’s “Circular.”

گوردون گرنجر را “دایره” در تاریخ 7 ژوئیه سال 1865 نسخه از گلوستون اخبار روزانه.

گلوستون اخبار روزانه

با تشکر از تلاش های سیاه زندگی توجه معترضان و به امریکا را مداوم حساب با خشونت پلیس و تثبیت نژادپرستی بیشتر آمریکایی ها که نمی, سیاه شنوایی هستند در مورد Juneteenth این سال است. (هیچ رئیس دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن آن است نه همه چیز در مورد شما است.) رژیم صهیونیستی. رالف نرتهم معرفی قانون به تاریخ 19 ژوئن پرداخت می شود, جشن دولت در ویرجینیا; شرکت هایی مانند توییتر و مربع (و تخته سنگ!) به کارکنان خود را روز خاموش; Google اضافه آن را به تقویم خود آمریکا تعطیلات.

داستان رهایی در خود دارای یک داستان سفید شکست.

Juneteenth ما همکار سابق Jamelle Bouie نوشت: در سال 2014 استدلال برای علاوه بر این از این روز به تقویم تعطیلات فدرال جشن رهایی بلکه یک “جشن از تعهد” به “آزادی و برابری است.” این ایده—که این روز را اهمیت نهفته در ما اظهار داشت: “تعهد” لزوما دستاوردهای ما—باید کلید به جشن ما. به عنوان Bouie با اشاره به مفهوم Juneteenth طنین انداز در بخشی به دلیل به روز کاهش یافت و در سال 1865 دو و نیم سال پس از تاریخ رهایی اعلامیه نشان میدهد که چگونه تدریجی و گریخته بردگی مردم زمان جنگ دستاورد آزادی بود. رهایی, Juneteenth به ما می گوید یک فرایند است.

در سال 2020 در وسط یک بیماری همه گیر و رکود اقتصادی شده اند که راه بدتر برای مردم سیاه و سفید, من فکر کردن در Juneteenth در مورد چگونگی حکایت از رهایی در خود دارای یک داستان سفید شکست. نگاهی دقیقتر به این “دایره” که اتحادیه ژنرال گوردون گرنجر دستور قرار داده شده در گلوستون اخبار روزانه در جولای 7, 1865 به اطلاع اهالی تگزاس که “همه بردگان آزاد هستند.” آن گرنجر ورود در گلوستون در 19 ژوئن 1865 که آورده رسمی رهایی به تگزاس—آخرین آفریقای وزارت امور خارجه به نگه داشتن مردم در اسارت. (صحبت از چهل تکه طبیعت از آزادی برخی از مردم از سایر نقاط جنوبی و حتی آورده و کسانی که آنها برگزار شد و در اسارت به تگزاس قادر به حفظ خود “ملک” برای طولانی تر است.)

به عنوان یک سند از Juneteenth گرنجر را “دایره” حاکی چگونه تمایلی شمال بود و به حمایت از freedpeople در آزادی خود را. پاراگراف اول متوجه صحبت می کند از “برابری مطلق” بین “سابق کارشناسی ارشد و بردگان” و می گوید به تازگی ضرب “کارفرمایان” که “بیرحمانه و یا استفاده نادرست از اختیارات” را تحمل نخواهد شد. (که آخرین بخش احساس می کند مانند یک نزدیکی-جنایی برداشتی غلط از ماهیت این وضعیت فردی.) اما بخش عمده ای از متن است نه در سابق “کارشناسی ارشد” اما در freedpeople.

هیچ افراد که قبلا برده خواهد شد مجاز به سفر در معابر عمومی بدون عبور می کند و یا اجازه از کارفرمایان خود را. … آنها نخواهد بود subsisted در بطالت و یا در هر راه به جز به عنوان کارکنان دولت و یا در موارد شدید فقر یا بیماری. … تنبلی است که مطمئن شوید که به مولد از معاون. … هیچ فرد و سفید یا سیاه و … قادر به کار خواهد بود subsisted توسط دولت در بطالت و در نتیجه چسبیدن به عنوان یک وزن مرده بر کسانی که در حال دفع به خرس کامل خود را به اشتراک گذاری عمومی بار.

این بخشی از داستان رهایی بیش از حد: این راه که سفید شمالی تمدید موقت چشم انداز از “آزادی” در حالی که نیاز به کار سخت تحت هر شرایط ممکن است. در 19th قرن وحشیانه عامیانه ضرب المثل “ریشه خوک و یا می میرند”—یک مرجع به عمل تبدیل خوک به جنگل و اجازه دادن به آنها را دفع کردن برای خود را—یادآوری آمریکایی است که آنها باید متکی به خود و یا نابود. نزدیک شدن به بازسازی مخلوط کردن ایدئولوژی “کار آزاد” با دوز نژادپرستی دولت فدرال روشن ساخته است که در شمال سفیده را یک استثنا برای این قاعده از اعتماد به نفس برای قبلا به بردگی گرفته شده.

بی میلی به کمک یک مصنوع از باور فرهنگی در مورد مسئولیت های فردی, اما آن را یک تابع از شمال سفیده’ نژاد پرستی. در او فراتر از رستگاری: مسابقه خشونت و جنوب آمریکا پس از جنگ داخلیمورخ کارول Emberton می نویسد که یک محافظ ضربه در میان شمالی ها که می خواستند به سپر freedpeople از “سوء استفاده و ارعاب” در روابط خود با سابق خود را “کارشناسی ارشد” خار در برابر “به همان اندازه قوی ضربه به نظم و انضباط بردگان سابق به اصلاحات خود تخریب روحیه و کنترل خود را تشخیص بدن.” شمالی و حتی برخی از کسانی که مشغول به کار بودند برای Freedmen را اداره بودند و ظاهرا در freedpeople را “سمت” بودند با احتیاط از ارائه حمایت مادی برای مردم بودند که رفتن را از طریق یک تحول بزرگ است. حتی تحت این شرایط آنها می ترسید رشته ها-رایگان انجام از نیازهای اولیه مانند غذا و سرپناه می تواند منجر به “وابستگی.”

شمالی, Emberton استدلال نیز محدود همدردی freedpeople چرا که آنها تا به حال این ایده که “سیاه رنج” خواهد بود “شرط آزادی”—که قبلا به بردگی گرفته شده نیز باید پرداخت “قیمت” برای آزادی آنها که در هزینه خیلی اتحادیه خون. Emberton نقل کلمات از سروان. چارلز Soule یک Freedmen دفتر نماینده Orangeburg, کارولینای جنوبی, صحبت کرد که به freedpeople در ژوئن 1865 همان ماه که گرنجر نشان داد تا در گلوستون. او فکر کرد که مردم به او اتهام مراقبت از درخواست شد بیش از حد—سرپناه و مواد غذایی و مراقبت های پزشکی—و به آنها گفت که درد و رنج بود و بسیاری خود را. “شما در حال حاضر اما شما باید بدانید که تنها تفاوت شما می توانید احساس می کنید هنوز بین برده داری و آزادی این است که نه شما و نه فرزندان خود را می تواند خریداری و یا به فروش می رسد” Soule گفت. “شما ممکن است یک زمان سخت تر این سال از شما تا به حال قبل از آن خواهد بود که قیمت به شما پرداخت خود را برای آزادی است.”

چون Freedmen دفتر اعتقاد بر این است که سریعترین راه برای دریافت freedpeople حمایت خود را خواهد بود به ترکیب آنها به نیروی کار به عنوان به زودی به عنوان ممکن است آنها سعی کردند همه چیز را آنها می تواند برای مطابقت با افراد با مشاغل از جمله حرکت آنها را از دولت به دولت می نویسد مورخ جیم فراز در بیمار از آزادی: آفریقایی-آمریکایی بیماری و درد و رنج در طول جنگ داخلی و بازسازی. عادت کرده اند به یک مدل از نظم اجتماعی است که مورد توجه یک مرد کارگر به عنوان پشتیبانی برای یک خانواده مقامات از شمال فکر قبلا به بردگی گرفته شده به عنوان سالم سبکبار که می تواند در زمینه کار برای نان روزانه خود را. این چپ بسیاری از افرادی که مناسب نیست این توضیحات و یا پشتیبانی نمی شد با کسی اتصالات این توضیحات بدون هیچ گونه امرار معاش در همه. به عنوان یک نتیجه, افراد مسن, جوان بیمار یا معلول freedpeople نه به ذکر است مادران در مراقبت از کودکان تلاش می کرد. در حالی که برخی از تکه های درگیر در بازسازی به ویژه کسانی که کار برای خیرخواه انجمن به رسمیت شناخته شده این مشکل و تلاش برای کمک بیشتر نیست.

فردریک داگلاس گفت: در یک سخنرانی در المیرا نیویورک در سال 1880 پس از بازسازی به پایان رسید که “پیر استاد کلاس امروز پیروز و تازه enfranchised کلاس در یک وضعیت اما کمی بالاتر که در آنها یافت می شود پس از شورش.” برای توضیح این داگلاس با اشاره به عقب در لحظه رهایی و این واقعیت است که آزادی نمی آمد با حمایت های مادی. “قدیمی استاد کلاس بود و نه محروم از قدرت زندگی یا مرگ است که روح از رابطه استاد و برده” داگلاس گفت. “آنها نمی تواند, البته, فروش سابق خود برده اما آنها حفظ قدرت به گرسنگی آنها را به اعدام و هر جا که این قدرت برگزار می شود وجود دارد قدرت بردگی است.”

این یک زاویه دید در داستان رهایی است که سخت به عنوان خوانده شده در مورد. این یک چیز به این باور است که بازسازی شکست خورده است چرا جنوب ارتجاعی ناسازگاری و جنوبی ها’ لیبرال استفاده از خشونت سرکوبگرانه علیه قبلا به بردگی گرفته شده در میان آنها است. این یکی دیگر از به درک چگونه parsimonious و begrudging شمال بود و به این مردم بودند که ناگهان “رایگان” اما چه کسی تا به حال هیچ چیز—و چگونه است که عدم پشتیبانی کشیده freedpeople پایین از سمت راست شروع. این هم بخشی از Juneteenth به خصوص برای افراد سفید—یا باید آن را.

برای اطلاعات بیشتر در بازسازی گوش دادن به ربکا پیاز و Jamelle Bouie را تخته سنگ آکادمی مجموعه پادکست.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>