این فیلم کوتاه را با دسته بندی ها در مراسم اسکار مسلما هیجان انگیز ترین مسابقه اسب دوانی شب. هیچ کس می تواند پیش بینی کند که اعضای آکادمی را برای رای دادن در بخشی به دلیل این که حداقل دیده می شود فیلم در جوایز. اما این فیلم مستند فیلم کوتاه که به نمایش در نمایشی در انتخاب شهرستانها در سراسر کشور Jan.31 ارائه برخی از سال را به بهترین و زیبا ترین, نمایشی, عاطفی, سرگرم کننده و heartrending داستان.

در میان آنها “آموزش اسکیت بورد در یک Warzone (اگر شما یک دختر)” به کارگردانی کارول Dysinger “در غیاب” توسط Seung jun یی “زندگی سبقت من” توسط جان Haptas و کریستین ساموئلسون, “سنت لوئیس سوپرمن” توسط سامی خان و Smriti Mundhra و “راه رفتن اجرا Cha-Cha” لورا هیچ کس. سالن خطاب به مدیران دومی دو مستند کوتاه زیر.

تبلیغات:

مصاحبه های ویرایش شده برای طول و وضوح.

“سنت لوئیس سوپرمن” پروفایل بروس فرانک جونیور میسوری امور خارجه, نماینده, نبرد, خواننده رپ و فعال. فیلم تواریخ او در تلاش برای به دست آوردن یک لایحه به تصویب رسید که اعلام کرد خشونت جوانان یک بیماری همه گیر بهداشت عمومی. این معنای شخصی برای او. در هوی و مدیران سامی خان و Smriti Mundhra فرستاده شده کوتاه خود را به آسمان مستند جشنواره فیلم فجر و برنده یک جایزه و سپس برنده غیر رقابتی ویژه هیئت داوران جایزه در ترایبکا. اما این برنده جایزه بزرگ در Heartland فیلم ایندی, کوتاه, جشنواره بین المللی فیلم است که آنها را واجد شرایط برای مسابقه جایزه اسکار. علاوه بر این, MTV انجام یک تئاتر اجرا با این فیلم در ماه سپتامبر در نیویورک و لس آنجلس است.

سازمان دیده بان تریلر “سنت لوئیس سوپرمن”:

تبلیغات:

از طریق چه’sApp, Mundhra و خان صحبت در مورد ساخت “سنت لوئیس سوپرمن” و جاده به اسکار.

چه چیزی می تواند به شما می گویند در مورد واجد شرایط برای اسکار و در حال حاضر نیاز به مبارزات انتخاباتی را به نفع خود ؟
خان: آن را بسیار خسته کننده.
Mundhra: این عجیب و غریب به مبارزه. من می دانم که از لیست کوتاه به نامزد بود نگرانکننده ترین بخشی به دلیل آن را احساس می کند بیشتر است. این زمانی است که شما واقعا باید به زمین خود را به همسالان خود و مربیان خود را و شما در حال انتظار و نگرانی در بین کریسمس و سال نو و استراتژیسازی. و شما نمی توانید احساس می کنید بنابراین سرمایه گذاری به دلیل آن کار نمی کند برای نیمی از شارت فیلم. من نمی خواهم آن را به تحریف آنچه مهم بود به طوری که پیدا کردن تعادل و تزویر بود.

شما می توانید بحث در مورد چگونه شما به این کوتاه ؟
خان: ما راه اندازی شد شبکه تلویزیونی الجزیره شاهد به doc در سال 2017 و MTV به دست آورد این فیلم پس از آن انجام شد. شیلا Nevins پشتوانه این فیلم به ما اجازه رفتن به این مجنون سطح. او به راهنمایی در پایان این فیلم و این حرکت خائنانه جهان است.

تبلیغات:

خود را کوتاه است که عمدتا مشاهدهای. شما نشان می دهد بروس repping ترکیبات خود و رپ با خانواده اش و اعتراض. شما می توانید بحث در مورد رویکرد خود را به این پرتره ؟
خان: Smriti رفت و برای یک سفر اولیه و آنها به ضرب گلوله و 14 ساعت. که بود در یک لحظه از بحران عاطفی. ما نمی دانیم که چه ما و چه خواهد بازی کند. ما تا به حال برای برآوردن 25 دقیقه زمان در حال اجرا. Smriti به دنبال عاطفی خط با بروس در صدای زمینه.
Mundhra: چیزی که ما امیدواریم که بینندگان را به دور است که پس از سال 2016 سیاست از دست داده اند به معنی و آن را تبدیل به یک bloodsport. ما احساس درماندگی و بدبینانه و هنگامی که شما ملاقات بروس و مردم در جهان سنت لوئیس سیاسی فعال در صحنه نیستند تماشای MSNBC و به tweeting. آنها اجرا برای دفتر زیرا آنها نیاز به یک زمین بازی و یا مردم در حال کشته شدن در خیابان های خود را. هیچ جدایی بین آنچه که آنها در حال مبارزه برای زندگی خود را. همه چیز او دعوا برای مورد نیاز او را به پاره کردن باز کردن زخم های عمیق و این چیزی است که ما امیدوار به گرفتن. ما می خواستیم برای جشن گرفتن تنوع اما شما باید به فکر می کنم در مورد تلفات ناشی از این است که آن را طول می کشد زمانی که شما وارد یک سیستم است که برای آنها ساخته شده است.

چه اینکه نامزد دریافت جایزه اسکار برای شما معنی به عنوان فیلمسازان? آیا این کار شما را آسان تر در حال حرکت رو به جلو ؟
Mundhra: بروس با ما بوده است پس از اولین فیلم جشنواره برتر. او در هر نقطه که ما نیاز به او بود. این فیلم خود را و سامی و من در رفت و با این طرز فکر. ما با استفاده از ابزار ما برای گفتن داستان خود را. او از این. آن را مودبانه می گویند جوایز مهم نیست اما آنها را از توجه به مردم است که با داشتن یک صندلی در پشت میز. درب باز نمی شود به راحتی برای افرادی مانند ما و این اولین سال پس از کار به عنوان یک مستقل فیلمساز مستند به مدت 20 سال — که مردم به دنبال من. این مهم را نباید, اما آن را می کند. این اعتبار که خود را از همسالان کار شما قدردانی می کنیم. هر چه فرصت های آمده از این—و بسیاری از مردم محروم هستند و بودجه انجام این کار [را مستند فیلم] — آیا شما احساس می کنید درب برای شما باز است و شما آن را نگه دارید برای باز کردن به عنوان بسیاری از مردم به عنوان شما می توانید. هر چه گام های بعدی ما می توانیم, ما می خواهیم مردم را همراه با ما. این ترکیبات. یک جایزه برای یک فیلمساز از رنگ می تواند منجر به فرصت دیگری و این مسئولیت ما را به طور جدی. البته ما می خواهید را به نفع خود است, اما آن را نه فقط در مورد ما, اما در مورد دید مردم مثل ما که در داخل.
خان: در چند روز گذشته یک فرد من تلاش می نشست با من فرستاده. برای ما آن را در مورد کار و ما در حال حاضر در حال فکر کردن در مورد چیزی که بعد از. این شدید اما کوتاه ویژه باید به کمک بروس انجام کار خود را. ما در یک موج جدیدی از ساختن فیلم های مستند وجود دارد که یک تغییر در چگونه آنها ساخته شده است بیشتر درگیر با خود شرکت کنندگان است. ما هم امیدواریم که بروس سود حاصل از آن و در تلاش بودند تا مطمئن شوید که اتفاق می افتد.
Mundhra: من فکر می کنم این مهم است به رسمیت شناختن آنچه یک نامزدی اسکار به معنی. ما خیلی هیجان زده و هیجان زده است. اما ما بخشی از یک جامعه و این مهم به مقاومت در برابر اصرار به اجازه جاه طلبی و رقابت در راه ساخت مشارکتی در جامعه است. این بار نوبت ما نیست اما ما می خواهیم به جشن دیگران هنگامی که آن را به نوبه خود.

تبلیغات:

***** ***** *****

لورا هیچ کس است یک دیرین مستند کارگردان و تهیه کننده (“بله مردان شورش”) که کوتاه موضوع “پیاده روی اجرا Cha-Cha” پروفایل Millie و پل کائو کم, مخفی, زن و شوهر که به سالن رقص. اما خود backstory هم پیچیده و جذاب; آن را به شکل هسته هیچ کس را دوست داشتنی فیلم کوتاه. “راه رفتن اجرا Cha-Cha” نیویورک تایمز Op-Doc و واجد شرایط برای اسکار پس از یک هفته ای تئاتر اجرا در پاسادنا سال گذشته است. این فیلم برای اولین بار در غیر رقابتی حافظه در ترایبکا.

سازمان دیده بان “راه رفتن اجرا Cha-Cha” در تمامیت خود را در زیر:

تبلیغات:

اخیرا در یک مصاحبه تلفنی هیچ کس صحبت در مورد ساخت فیلم خود را و آنچه در آن به معنی نامزد شده است.

چه چیزی می تواند به شما می گویند در مورد واجد شرایط برای اسکار و در حال حاضر نیاز به مبارزات انتخاباتی را به نفع خود ؟
آن را حقیقی و فوق العاده هیجان. من هنوز جوانه خودم. من هرگز تا به حال این اتفاق برای من قبل از! فیلم های مستند باید یک زمان سخت تر دیده شدن توسط مردم. ما لازم نیست که یک بودجه بازاریابی داستان فیلم اند. آن را سخت تر صنعت و گرفتن آن را در مقابل مردم دشوار است. چیزی شبیه به این من می توانم اندازه گیری چقدر مهم است. آن را اولین فیلم پس از به دست آوردن این شناخت همه چیز است. ما ثبت این ویدیو واکنش به نامزدی.

این یک نیویورک تایمز Op-doc. شما می توانید بحث در مورد انتساب و چگونه شما را به این کوتاه ؟
من با پل و Millie هفت سال پیش زمانی که من در کلاس های رقص خود را در استودیو برای یک سال. من خیلی شیفته این محل که در اروپای شرقی آموزش رقص لاتین به اعضای جامعه آسیایی در حومه لس آنجلس. من از آنها پرسیدم اگر من می تواند شروع به فیلمبرداری. من یکی از ویژگی های طول فیلم مستند در مورد آنها, و من مشغول به کار در آن به مدت شش سال. کنکوردیا استودیو (یک شرکت تولید فیلم به رهبری دیوید گوگنهایم مستقر در Venice, CA) پرسید: اگر من می تواند به نوبه خود من مواد به کوتاه برای بار Op-اسناد. من در ابتدا مردد بود. من تا به حال بسیار مواد من مطمئن هستم که من می تواند آن را به یک کوتاه است. من در واقع کاملا متفاوت اما آن را کاملا کار نمی کند, بنابراین من تغییر زاویه برای ویرایش کوتاه برای تبدیل شدن به این یکی.

تبلیغات:

چه چیزی می تواند به شما می گویند در مورد رویکرد خود را به گفتن داستان Millie و پل کائو?
من همیشه می دانستم که آن را چند لایه داستان در مورد پیری است. و آن را در مورد مهاجرت و پناهندگان آمده است که به این کشور است. این هم یک داستان در مورد ازدواج — یک داستان عاشقانه است که قطع شد و ادامه داد: پس از یک پر از دست انداز شروع می شود. زمانی که Millie برای اولین بار وارد آن نبود که آنها را به آغوش یکدیگر. آنها تا به حال به بیش از شروع دوباره. شما می بینید که اتفاق می افتد در رقص. من همیشه می دانستم که من می خواستم یک صحنه رقص توالی در فیلم, برای برقراری ارتباط, رقصنده احساس زمانی که آنها در حال رقص. شما می توانید یک حس پل و Millie ذهن زمانی که آنها در حال انجام است.

به عنوان مسن مردمی ما رقص از آنجا که ما آن را دوست دارم و چگونه آن را باعث می شود ما احساس. هنگامی که شما ببینید که در این فیلم آن را در مورد چگونه آن را احساس می کنید و چگونه آن را می سازد ما [تماشاگران] احساس می کنم. شما باید برای به دست آوردن آن لحظه. من به عقب. آنها را از طریق رفت خیلی سختی تلاش به ترک ویتنام است. پل سمت چپ اول و چپ Millie برای شش سال. آنها هر دو نگران اگر این کار می تواند به دلیل آن را بسیار سخت برای آنها در حال حرکت به ایالات متحده آمریکا, آموزش زبان انگلیسی, گرفتن درجه است. آنها نمی باید زمان برای تجملات اما در حال حاضر آنها را انجام دهد. این یک داستان در مورد یک زن و شوهر بازسازی خود را زمانی که آنها به امریکا آمد اما آن را دشوار است و این یک اختراع مجدد است که آنها را انتخاب کرد. این به آنها لذت بخش است. هنگامی که شما می دانید خود را backstory رقص یک کل دیگر از لایه.

بسیاری از مهاجر داستان ما در فیلم را ببینید تمرکز بر روی نقطه ورود زمانی که آنها آسیب پذیر هستند. آنها [پل و Millie] شده اند در اینجا برای 40 سال و در حالی که آنها از طریق تروما من نمی خواهم به آنها تعریف خود را ضربه. آنها بازسازی زندگی خود و آنها یک دختر و موفق هستند. که در حقیقت از داستان مهاجرت و ما در حال زندگی در یک لحظه است که با تمرکز بر ضد مهاجرت هیستری و تروما و خشونت است. ما باید به روشنی در مورد بحران انسانی از مرز جنوبی, اما ما نمی توانیم از دست دادن بینایی از افرادی که در اینجا حرکت و ساختن زندگی خود و تبدیل شدن به آمریکا است. این یک مهاجر داستان در مورد زیبایی و هنر و عشق است.

اسکار, کوتاه, نشان داده خواهد شد نمایشی در شهرستانها را انتخاب کنید شروع روز شنبه, ژان. 31. چک لیست در Shorts.tv.

تبلیغات:

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

خرید کتاب زبان اصلی