South Korean director Bong Joon-ho poses in the press room with his trophies.

انگل نویسنده-مدیر Bong Joon-ho با برخی از اسکار.

فردریک J. BROWN/گتی ایماژ

من حدس می زنم بعد از هلو مسمومیت شوهر در زیرزمین های دارویی و نقدی به کد مورس—پس از همه, که ما باید انتظار می رود که انگل یکی بود بیشتر تعجب تا آستین خود را. در سال twistiest فیلم شوکه اسکار یکشنبه شب تبدیل به زبان غیر فارسی فیلم برنده بهترین تصویر. “من آماده برای نوشیدن” بونگ جون-هو گفت: پس از پیروزی بین المللی فیلم, اما خوشبختانه برای او خیلی بیشتر کار انجام دهید: اول یک پیروزی در بهترین کارگردان که در طی آن او احتمالا سخنرانی شب. و سپس شگفت آور, بزرگترین جایزه—با وجود هر پیشرو با اشاره راه را برای یک پیروزی برای سال 1917.

در صدر این اسکار من فکر کردم یک مقدار زیادی در مورد آنچه که یک پیروزی برای سال 1917 به معنی در مورد پیشرفت آکادمی ساخته شده در سال های پس از #OscarsSoWhite منجر به یک تحول در این نهاد عضویت دارند. اگر نه به عنوان enraging به عنوان, می گویند, کتاب سبز‘s پیروزی یک پیروزی برای سال 1917 هنوز هم احساس بد شانسی یک نشانه آن است که هجوم صدها جوان و بین المللی هنرمندان هنوز تبدیل به یک نهاد شده است که در طول تاریخ به تکامل است. پس از همه, فیلم مانند سال 1917 شده اند و برنده اسکار به عنوان طولانی به عنوان وجود داشته است جوایز اسکار. پس از اولین اسکار که سال 1927 را بال برنده آکادمی عاشق است به بهترین تصویر بزرگ از لحاظ فنی ماهر تاریخی حماسی—به خصوص جنگ ، (مانند 1917, بال یک داستان از جنگ جهانی اول مورد تحسین قرار گرفته و برای آن ویژگی های جادوگری.) این اتفاق افتاد با زندگی امیل زولا در سال 1938 The Bridge on the River Kwai در سال 1958 بن-هور در سال 1960 Patton در سال 1971. 1990s بودند ستایش اغراق امیز از این عادت به Dances With Wolves, شیندلر لیست, Braveheartو بیمار انگلیسی همه برنده بهترین تصویر توسط Gladiator در سال 2001. برخی از این فیلم ها بسیار خوب بودند و برخی از آنها بسیار بد است اما همه آنها به نمایندگی بزرگ و گران قیمت middlebrow نوسانات در جنگ, درام, پاداش یک آکادمی که استشمام تصاویر از زندگی مدرن و گرسنه برای تاریخ است.

من فکر می کردم کمتر در مورد آنچه که یک انگل پیروزی معنی خواهد بود چرا که (ببخشید من مدیر بونگ) من هنوز هم باور نمی ممکن بود. نه در برابر یک فیلم است که به نظر می رسید پس از اسکار-y است. اما از آن زمان به دور انداختن ایده های ما از آنچه یک “اسکار فیلم” است. نکتۀ قابل توجه در مورد انگل‘s پیروزی را نه تنها که بازیگران و خدمه از کره ای ها ایستاده بود بر روی صحنه در شب پایان دادن زحمتکش مترجم شارون چوی شب از زندگی خود را. این است که آکادمی تا به حال انتخاب بین یک میدان جنگ حماسه و کاملا معاصر فیلم صحبت به طور مستقیم به نابرابری های زمان ما—و به آنها اجازه دهید یک حق است.

بسیاری از اسکار دوستداران تعجب اگر مهتاب‘s پیروزی سه سال پیش presaged یک دوره جدید در جوایز دوره ای از هنری بلند پروازانه متنوع از لحظه فیلم در نهایت رفتن پاداش در راه ما صرف ما تمام زندگی فرض آکادمی هرگز فراموش. پیروزی انگل باعث می شود آن را رسمی: که در عصر جدید وارد کرده است. جوایز هنوز راه طولانی برای رفتن در مورد مسائل نمایندگی. (شاید بعد بین المللی فیلم برنده بهترین تصویر نمی بینم همه آن بازیگران را نادیده گرفت برای مثال.) و بدون شک اسکار را به واپس گرا جوایز دوباره—شاید به عنوان به زودی به عنوان اگر آنها را به بهترین تصویر به جنگلی مرثیه بیش از, می گویند, کریستوفر نولان را نکنيد.

هنوز اسکار دیگر را می توان نوشته شده است که از لمس هنری رتروگراد و بی ربط. بار بیش از نه بیش از هفت سال گذشته آنها داده ام بهترین تصویر برای یک قانونی بسیار خوب و در چند مورد جایزه رفت و به حداقل به طور سنتی اسکار-y مدعی. ها در این زمینه نه تنها از مهتاب اما از 12 سال یک برده, ویژه, حتی (برای همه آن گناهان) Birdman, انگل‘s پیروزی نیست, یک اتفاق یا یک شگفتی; آن را تایید می روند. از آن زمان به گرفتن اسکار به طور جدی.

جزئیات بیشتر در تخته سنگ در مورد اسکار.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

خرید کتاب زبان اصلی