“عشق و شور و خشم و بدون یک استراتژی است که به نام نا امیدی”: Bill Duke مثبت سیستمیک تغییر

فراموش بازیگران و هنرمندان ویژه تعهد به جامعه به عنوان راستان و فعالان?

علاوه بر این فراموش موفق, سیاه و قهوه ای و بازیگران و دیگر اعضای گروه های به حاشیه رانده شده اند و حتی بیشتر تعهد به حقیقت را به قدرت و با انجام این کار برای کمک به توانمند سازی جوامع خود را?

تبلیغات:

این سوال ها حتی مهم تر در این سن از مغلوب ساختن پیشی جستن است که در یک لحظه زمانی که ایالات متحده آمریکا است که در محاصره توسط یک نئو-فاشیست جنبش های ضد انقلاب در برابر جنبش حقوق مدنی یک بیماری همه گیر را بدتر ساخته شده توسط یک عمدا غفلت رژیم سقوط اقتصادی و رشد نابرابری های اجتماعی نظامی پلیس جهانی آب و هوا فاجعه و بسیاری دیگر از بحران.

در تلاش برای پاسخ به این سوالات من به تازگی در گفتگو با بازیگر فیلمنامه نویس و تهیه کننده و کارگردان بیل دوک. در طول پنج دهه زندگی حرفه ای او در فیلم های بسیاری از جمله “Menace II Society,” 1980s فیلم اکشن کلاسیک “درنده” و به عنوان “عامل پرسی Odell” در جریان مجموعه تلویزیونی “سیاه و سفید از رعد و برق.” دوک کارگردانی اعتبارات شامل “پوشش عمیق,” “خشم در هارلم” و “Hoodlum.”

او همچنین بنیانگذار دوک رسانه ای بنیاد یک سازمان است که آماده سازی جوانان برای استخدام در تلویزیون, فیلم و تولید فیلم.

تبلیغات:

دوک صحبت کرد به سالن در رابطه با انتشار 4K ترمیم نسخه های خود را تحسین 1984 فیلم “Killing Floor.” در این گفتگو او نشان دهنده شخصی و حرفه ای انتخاب و هزینه می آید که با آن خود را از بودن یک حقیقت گوی در مورد مسابقه هالیوود و جامعه است. او همچنین سهام افکار خود را در جورج فلوید تظاهرات و این لحظه ای از فعالیت های اجتماعی و آنچه باید در آینده در نظر اساسی ایجاد تغییرات مثبت اجتماعی در آمریکا است. دوک همچنین توضیح می دهد که چرا “طبقه کشتار” و داستان آن در مورد قرمز تابستان سال 1919 جنبش کارگری و سفید در سیاه و سفید نژادی و نسل کشی و تروریسم هنوز هم طنین انداز امروز در سن مغلوب ساختن پیشی جستن.

علاوه بر این دوک ارائه می دهد بینش در مورد جذبه و شهرت و چگونه او را حفظ کرده است و در شأن خود تواضع و عزت نفس به عنوان یک مرد سیاه و سفید در هالیوود است.

با توجه به تمام است که اتفاق می افتد در سن مغلوب ساختن پیشی جستن با همه گیر فروپاشی اقتصادی و ریاست جمهوری خود و آنچه در آن است به شکل دراورده شده به طور کلی می تواند شما را ساخته اند این است ؟ آن باور نکردنی است مانند یک داستان وحشتناک نشستن در رد شمع در یک استودیوی فیلم یا ناشر کتاب.

تبلیغات:

بدون آن خواهد بود یک فیلم ترسناک و هیچ کس نمی خواهد آن را باور.

یکی از دلایل من چنین احترام زیادی برای شما و کار شما است که به عنوان یک بازیگر که اتفاق می افتد به سیاه و سفید شما می توانید به راحتی انتخاب شده بود آرام گفت نه نگار و فقط آن را بازی امن و مقدار زیادی پول بیشتری انجام این کار است. گفتن حقیقت در مورد جامعه یک خطر بزرگ در هالیوود – به خصوص برای یک فرد سیاه و سفید.

تبلیغات:

این آسان نیست چرا که شما پرداخت قیمت آن. کار نمی کنم تا آنجا که من می خواهم گاهی اوقات چون مردم من را خلوص و گفتن حقیقت به عنوان برخی از نوع تهدید و ارعاب. اما من را انتخاب کنید برای به اشتراک گذاشتن چگونه احساس می کنم. اگر شما در حفظ انرژی که در آن لطمه می زند و سلامت خود را به خاطر شما نه درست بودن خود را.

به عنوان یک کشور و یک مردم ما در میان یک خطر ناک و به چالش کشیدن زمان – اما با پتانسیل زیادی برای تغییر مثبت است. تماشای جورج فلوید تظاهرات دیدم چیزی زیبا. وجود دارد سیاه و سفید و قهوه ای, پیر و جوان, مردمی ایستاده تا برای آنچه درست است و خطر زندگی خود را.

خدا آنها را برکت دهد برای آن است. به انجام آنچه آنها در زمان شجاعت. اما در حال حاضر آنچه که باید اتفاق می افتد با تظاهرات است که وجود دارد باید یک استراتژی است. عشق و شور و خشم و بدون یک استراتژی است که به نام نا امیدی. ما نمی توانیم بازی چکرز در یک بازی شطرنج. آنچه شما می رویم به جای سیستم های موجود ، چگونه می خواهید به آمده تا با یک راه حل جامع?

تبلیغات:

چه از بازیگران و دیگران در هالیوود – به خصوص سیاه و سفید و قهوه ای مردمی – که قادر به استفاده از پول و منابع خود را برای کمک به ایجاد تغییرات مثبت اجتماعی? چه درگیر در تصمیم گیری می شود با یک سیاست در مقابل کار کردن در خصوصی و در پشت صحنه برای ایجاد تغییر مثبت در جامعه ؟ وجود شایستگی به هر دو روش.

آن است که یک ماده از انتخاب فردی از آنجا که عواقب هر صورت. اگر یک فرد است نه پر سر و صدا و خروجی یا تمایل نسبت به کسانی که صفات صحبت کردن ممکن است چیزی است که آنها به خوبی انجام دهد و یا میل. بنابراین اگر شما می خواهید برای کمک به یک علت و سپس شما حمایت سازمان شما به شما مشاوره بدهد شما به هر آنچه که شما می توانید. مردم دیگر از سخنگویان. آنها رهبران این معنا که آنها می خواهند به یک مکان حضور آنها فصیح آنها در حال پاک کردن آنها هستید تعیین کننده باشد. آنها نه تنها ایده ها اما استراتژی بنابراین آنها را انتخاب کنید به صحبت کردن در مورد داده های سیاسی یا اجتماعی شود. هر دو روش هر دو بیشتر آشکار و پشت صحنه, باید اعتبار و سودمند است.

با توجه به وضعیت جهان چگونه شما را مدیریت احساسات خود در روز-به-روز ؟

تبلیغات:

یکی از چیزهایی که من تا به حال به انجام است که به گذشته من خشم و سرخوردگی. مرگ این جوانان و حتی افراد مسن وحشتناک هستند. البته نه همه افسران پلیس بد هستند, اما وجود دارد برخی از خودشیفتگی sociopaths که انجام کارهای بد در برابر مردم است. من بسیار عصبانی و ناراحت با کسانی که در پلیس. اما باز هم سوال من این است که آنچه ما می رویم به انجام به عنوان یک جامعه از نظر راه حل ؟ چه هستند که ما به عنوان یک کشور به انجام به را مثبت تغییرات سیستماتیک و نه فقط سطحی ارتقاء ؟

شما همیشه دارای چنین کرامت و حضور در اجراهای خود را.

وجود دارد بسیاری از نقش هایی که به من شد چرا که تصاویر ارائه شده توسط این نقش حاضر نیست مردم سیاه و سفید در نور خوب. نقش منفی بودند و کلیشه ای است. من علاقه مند به بازی از جمله شخصیت های. من ترجیح می دهم به ادامه در حال حاضر ما تمام بشریت به عنوان مردم سیاه و سفید. مردان سیاه و سفید نیست و این ناخودآگاه جانوران که فقط ارتکاب جرم و بد به زنان و خصمانه و عصبانی و بی سواد.

شما بسیار به یاد ماندنی شخصیت ها در این فیلم به عنوان “Menace II Society,” “درنده” و دیگران است. چرا برخی از شخصیت های تحمل در طول زمان و دیگران فراموش شدنی?

تبلیغات:

هنگامی که شما خواندن یک اسکریپت شما را در درک آنچه در آن نه تنها در مورد اما شما که به عنوان یک شخصیت در آن است. چه می تواند شما را برای این نقش به عنوان استعداد است ؟ چه بخشی از انسانیت خود را می تواند شما را به که انسان دارد ؟ بیایید می گویند شما در نقش یک پسر بد. در آن نقش به عنوان یک بازیگر شما نباید فکر می کنم از خود را به عنوان بازی تبه کار. برای مثال شخصیت من عامل پرسی Odell در سیاه و سفید “رعد و برق” مجموعه تلویزیونی نمی فکر می کنم از خود را به عنوان یک تبه کار. چه Odell فکر می کنم در مورد خودش ؟ Odell مراقبت می کند که در مورد احساسات خود را. Odell با این نسخهها کار برای دولت است. او را دوست دارد ، او در حال استخدام برای محافظت از آن در برابر افرادی که ممکن است در هر راه بود خرابکارانه. در ذهن خود به عنوان طولانی به عنوان Odell می کند و شغل خود را از او مراقبت می کند چه هر کس دیگری فکر می کند. اگر یک خرابکارانه فرد با رسیدگی می شود و سپس آنها را به رفتن. کسانی که subversives خطرناک و یک تهدید است.

چقدر سخت است زندگی را به عنوان یک بازیگر? چگونه یک کار – به خصوص به عنوان یک غیر سفید فرد در هالیوود – معضل “من ممکن است مجبور به گرفتن این نقش به غذا خوردن و نگه داشتن یک سقف بالای سر من حتی اگر آن را فاقد هر گونه کرامت است.” آنچه را که فکر می روند ؟

اگر خودتون اقدام است و شما باید سه فرزند است که شما باید خوراک و سپس ارسال به کالج و سپس شما باید تعداد زیادی از نگرانی به وزن. شما باید خود را احترام و صداقت خود را – اما شما همچنین یک پدر و یک شوهر. چگونه وزن شما است ؟ شما چگونه موجودی است ؟ و گاهی اوقات شما را به فداکاری در هر دو طرف. چنین یک عمل متعادل و بار آسان نیست.

شما موفق شده اند به مبتنی باقی می ماند و فروتن. چگونه مردمی را اغوا توسط stardom?

تبلیغات:

اگر یک فرد دارای درک که آنها به عنوان یک انسان و سپس همه آنها این است که سطحی. بیشتر از تمجید می کنید و پول بیشتری به شما را و معروف تر شما می شود که هویت خود را از آنجا که شما در حال برخورد با مسئله هسته که شما به عنوان یک انسان است. خارج از شهرت و چه چیزی شما را خوشحال سازد ؟ و برخی از مردم در حال, ترس از عشق, تعهد, خانواده و روابط. از آنجا که ترس آنها تکیه بیشتر بر شهرت و عمومی خود را شناخت.

شهرت خوب است اما زمانی که شما بیمار هستید در تخت خود را و شما نیاز به کسی برای کمک به شما, شما می توانید تماس بگیرید در طرفداران شما می دانید ؟ چه نوع از رابطه آیا شما ساخت با دیگر افرادی که به اندازه کافی در مورد شما به شما کمک کند هنگامی که شما بیمار است ؟ در یک بحران ؟ آسیب پذیر? همه بیمار روز در حال آمدن است. همه ما نیاز به کمک در برخی از نقطه در زندگی ما است.

به عنوان فاکنر مشاهده “گذشته نیست مرده و به خاک سپرده شد. در واقع آن نیست و حتی در گذشته است.” خود را در سال 1984 فیلم “Killing Floor” طنین انداز امروز. آن است که در مورد قرمز تابستان و سفید شورش علیه مردم سیاه و سفید در سال 1919. اما با دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و حرکت خود را و نژاد پرستی و خشونت او باعث و کانال – و البته تجمع اخیر در تولسا – فیلم صحبت می کند و تا به امروز بسیار شوم راه است.

متاسفانه حق با شماست. یکی از چیزهایی مهم در مورد فیلم هایی که من دوست دارم این است که چگونه در آغاز این فیلم در مورد نابرابری و مسابقه در امتداد خطوط که در اتحادیه کارگری و چه کسی نیست. در پایان مردم با هم در سراسر خط رنگ در تعقیب یک علت شایع برای عدالت و حقوق بشر به عنوان کارگران است. که نشان دهنده اصلی من اعتقاد به این که ما همه انسان هستیم و هنگامی که ما در گذشته نژادپرستی و دیگر اشکال از جهل و رفتار بد ما همه هر چه ما رنگ انسان است.

تبلیغات:

البته ما همیشه باید تشخیص قهرمانان ما به عنوان مردم سیاه و سفید – آنها به ارمغان آورد و ما از طریق Jim Crow تبعیض نژادی و برده داری. چنین افرادی قهرمانان زندگی من است.

وجود دارد بسیاری از اجراهای بزرگ در “Killing Floor” که در آن شما را ببینید بشریت از مردم سیاه و سفید در مبارزه ما و یو پی اس و فراز زندگی از زندگی ما است. وجود دارد بسیار کرامت در این فیلم و کسانی که لحظات کمی که آزادی مبارزه و روز به روز مقاومت و زندگی ارائه شده است با چنین verisimilitude و صداقت. چگونه شما آن اجرای?

من بسیار خوش شانس به بازیگران بزرگ کار بر روی یک بودجه کم PBS پروژه. اما وقتی مردمی خواندن فیلمنامه برای “Killing Floor” آنها واقعا می تواند مربوط به این پروژه است. بزرگ موسی کان او یکی از افراد مورد علاقه من و بازیگران مورد علاقه. کان واقعا یکی از بهترین تا کنون. Alfre Woodard نیز در این فیلم است. ما بسیار خوش شانس بود که بطرز شگفت انگیزی با استعداد افرادی که متعهد به علت اسکریپت.

فکر کردن در مورد سفید در سیاه و سفید پوگروم و دیگر تروریسم در نیویورک و شیکاگو و سایر نقاط امریکا در اوایل قرن 20 وجود دارد کمی بحث های عمومی چگونه مردم سیاه و سفید می جنگیدند. در تولسا شیکاگو و دیگر نقاط کشور سیاه جنگ جهانی یکی از جانبازان در زمان یک نقش رهبری در دفاع از خود. در “Killing Floor” آن لحظات آنقدر قدرتمند است. سیاه پوست, جنگ جهانی اول دامپزشکان واقعا مردان از برنز.

داشتن آن مردان سیاه ایستادن برای جوامع خود یکی از صحنه های مورد علاقه من در این فیلم است.

چگونه می توانم به شما که آرام عزت و افتخار در مورد مردان که در حال حفاظت از خود و خانواده ها و جوامع از نوازندگان? هیچ اگر بود بیش از حد چشمگیر و بیش از حد مردانه است. آن دسته از برادران بودند نه کاریکاتور.

من از آنها سوال. من به آنها گفت: “چگونه بسیاری از شما بچه ها ؟ بالا بردن دست خود را. چگونه بسیاری از شما عشق خود را به همسر و فرزندان خود را? بالا بردن دست خود را.” سپس به من گفت: “خوب آقایان چه کار می کنید اگر کسی بود و تهدید به زندگی خود و همسر و فرزندان خود را?” و این که احساسات آسان است برای رسیدن به این دلیل که هر یک از آنها را نمی گویند چیزی در پاسخ. آنها فقط به من نگاه کرد مانند “شما می دانید آنچه که من انجام خواهد داد.” شما ببینید زمانی که شما می آیند به درک که کسی است که با تهدید افرادی که شما را دوست دارم و شما را از یک مرد و مردانگی خود را تعیین چگونه شما در پاسخ به این که وضعیت پس از آن چیزی اتفاق می افتد. این سوالات کمک به کانال انرژی در آن صحنه.

حرفه ای خود را به طول انجامید و برخی از پنج دهه به عنوان یک بازیگر و یک کارگردان است. چه توصیه شما را به یک مدیر جوان?

اگر شما در حال رفتن به یک مدیر شما باید واقعا درک هنر و کارگردانی. کارگردانی دو جزء است. یکی زیبایی شناختی است که در آن شما نشستن با نویسنده شما می آیند تا با یک چشم انداز از اسکریپت است که شما را برای ترجمه به گاهی اوقات یک صد نفر و یا بیشتر. بخش دوم مدیریت است. این شامل سه چیز است: زمان, مردم و پول است. شما می توانید یک فرد بسیار خلاق. اما اگر شما می توانید مدیریت زمان, مردم و پول, سپس شما ممکن است کار به عنوان یک مدیر بسیار از آنجا که شما هنوز در حال ساخت سرمایه گذاران پول خود را با سود.

و من استفاده می شود به فکر می کنم بسیار بد از آنجا که من فکر کردم “وای من یک هنرمند هستم.” پس من رفتم به من عامل یک روز و در مورد آن صحبت کردیم. به من گفت: “من به این جلسات. آنها به من بگویید چقدر آنها مانند پروژه, اما من هرگز از شنیدن دوباره آنها را.” من عامل و سپس به من گفت: “هی لایحه را به شما پاسخ به این پرسش اساسی که در ذهن خود در پنج دقیقه اول زمین خود را?” و من گفتم: “چه سوال است؟” او گفت: “بیل در اینجا چیزی است که آنها می خواهند به دانستن است. خارج از شور و شوق خود را, چگونه در جهنم شما رفتن به آنها را به پول خود را به عقب ؟ من می دانم که شما ممکن است با آن موافق است, اما اگر کسی به شما می پرسد برای $5 میلیون شما نمی خواهید به می دانم که بیش از حد؟”

آن نیست خیریه.

نه خیریه برادر من. این خیریه نیست در همه.

که یک کودک از 1980s “درنده” یکی از فیلم های مورد علاقه. چرا شما فکر می کنید “درنده” ماندگار به عنوان یک فیلم این همه سال بعد ؟

ما تا به حال یک کارگردان و بازیگران بزرگ که آمد با هم به عنوان یک مشترک تیم. John McTiernan است یک فیلمساز. تسلط خود را از داستان سرایی بصری چیزی است که اکثر مدیران ندارند. داستان از این برادران در یک ماموریت قانع کننده است. آرنولد شوارتزنگر عالی بود. او فروتن بود و هر روز او آمد به کار با 100% تمرکز و انرژی است. هیچ نفس است. فقط به انجام بهترین او می تواند. وجود دارد بنابراین بسیاری از عناصر ساخته شده است که “درنده” یک موفقیت و یک کلاسیک واقعی.

“کشتن طبقه” در 4K در حال حاضر در دسترس است و در حال نمایش آنلاین و در تئاتر را انتخاب.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>