شما باید به احترام این معنی که ABC “برای زندگی” طول می کشد حقوقی رویه یک نوع بی شماری است که مایل بر روی آن و تعمیرات اساسی آن مکانیک با غیر معمول و اجتماعی مربوط به مورد است.

که آن تساوی با الهام از داستان واقعی از اسحاق رایت جونیور به انجام یک مرد به اشتباه به جرم قاچاق موادمخدر اتهام و محکوم به زندگی در زندان در سال 1991 تنها می افزاید: به آن حس دراماتیک رئالیسم.

تبلیغات:

رایت بود به قید وثیقه آزاد شد 1996 پس از کج دادستان مسئول نادرست او را حبس محکوم شد ده ها تن از جنایات. گفت: دادستان درگذشت خودکشی برای جلوگیری از انجام و جانشین او در ابتدا خواستار محاکمه مجدد قبل از بعد درخواست قاضی به موکول دوم دادگاه به طور نامحدود.

شما می توانید یک داستان است که پیچ خورده و پیروز – اما “برای زندگی” است که به ما می آید در بخشی از “قدرت” تهیه کننده اجرایی کورتیس “50 Cent” جکسون با این وجود می افزاید: embellishments به ایجاد طرح خود را قهرمان و رایت ایستاده هارون والاس (نیکلاس Pinnock).

در حالی که رایت به دست آمده مدرک حقوق خود را بعد از خارج شدن از زندان, Wallace می شود واقعی زندان وکیل درآمد مدرک خود را از طریق دوره های مکاتبات و کشف نقاط ضعف است که اجازه داده او را برای رسیدن به یک مجوز برای تمرین در نیویورک است.

تبلیغات:

او فوق العاده underdog story دستاوردهای توجه رسانه ها زمانی که او استدلال می کند اولین مورد در طول خلبان و در این قسمت کسانی که پس از قضات و داوران جلسه والاس استدلال طور متناوب تحت تاثیر قرار گرفته خلاق خود را از تفسیرهای حقوقی و تحریک شده توسط عدم وجود خود را از تجربه.

تماشای والاس از دست دادن یک مورد می تواند دردناک باشد. هنگامی که او برنده, وی نیست, فراهم لوکس از جشن. در این حال شبکه تلویزیونی والاس نیز مشکوک عمل می کند که سرنوشت دچار وسوسه کردن و در یک نمونه قضایی, مجازات, تست این فرض که مخاطب را ریشه او را با این حال. برنده از طریق حیله گری است راه American justice سیستم کار می کند, درست است ؟

همه این باعث می شود “برای زندگی” کاملا یک تست جالب در مورد پخش درام. زندان را نشان می دهد در تلویزیون در حال بدیهی است که هیچ چیز جدید اما یک وبگاه درام مجموعه عمدتا در زندان, بازیگران مرد سیاه و شامل عمدتا سیاه و سفید بازیگران, آنومالی.

تبلیغات:

به یاد داشته باشید, “فرار از زندان” دعوت مخاطبان خود به ریشه سفید. حتی Netflix بکشد “Orange Is the New Black” باز با داستان یک فوقانی طبقه متوسط با زن محکوم به دریافت ما به تماشا و پس از آن در مورد مراقبت از زنان فقیر بیشتر از رنگ که بیشتر از این زندان جمعیت.

شخصیت های اصلی از هر یک از کسانی که نشان می دهد در واقع مرتکب جرایمی که برای آنها فرستاده شدند ، در حالی که والاس محکومیت غیر قانونی در خدمت به عنوان پایه و اساس “برای زندگی” و می افزاید: این تشدید لبه به داستان است که باعث می شود شخصیت موانع به خصوص در اوایل یکی از ایجاد احساس بیشتر deflating از معمولی وکیل دادگاه شکست.

تبلیغات:

در حالی که یک تلویزیون استاندارد وکیل می تواند به سادگی تعمیر به او ریز منصوب و زاری بیش از یک اسکاچ, Wallace بازده یک سلول کوچک با ماجرا حقوقی و فایل های شخصی خود توطئه دیوار.

در تمام این برگ های من در مورد پاره “برای زندگی” و حتی به عنوان من درک کردار از آن داستان و خالق Hank Steinberg وسیله interweaving بزرگتر سیاست اطراف نژادی و بی عدالتی در سیستم قضایی به این بسیار خاص کیفری اکوسیستم.

Indira Varma است که درگیر شدن در فقط در مورد هر سری که در آن او به نظر می رسد فراهم می کند یک تکیه و قابل قبول تصویر به عنوان زندان سرپرست صفیه Masry والاس قهرمان که او نیز خودش را در موقعیت unenviable از ازدواج به یک وکیل (Mary Stuart Masterson) مشتاق به اجرا در برابر دادستان منطقه (بوریس McGiver) که قرار والاس دور در وهله اول.

تبلیغات:

داستان برگ شکی نیست که همه چیز والاس می کند این است که برای بازگشت به خانواده خود و حتی همسر خود جدا ماری (Joy Bryant) به نظر می رسد که نقل مکان کرد و بارها و بارها می گوید دختر خود یاس (Tyla هریس) به او امیدوار است تا بیش از حد است که او را برنده خود را آزاد کند. که یک ارزیابی صادقانه اما افسرده هست.

اما من هم تعجب می کنم که چرا شرایط شخصیت اصلی را نادرست دستگیری آنها ارائه شده و در تار و تفسیری مونتاژ است که نتواند به وضوح ایجاد چگونه او jettisoned از زندگی و به زندان. این امکان وجود دارد که نویسندگان قصد رفتن به جزئیات بیشتر در مورد والاس مورد در قسمت بعد اما با توجه به اهمیت مرکزی از بی گناهی خود و محکومیت غیر قانونی یکی فکر می کنم که داستان را از آنچه اتفاق افتاده است در لحظه ای کلیدی است که در آن همه چیز تغییر مشخصه صریح.

نیز وجود دارد که لحظات که در آن McGiver را شرارت یک صدای موج احساس در مورد آن اگر چه اریک جنسن دستیار دادستان منطقه دز o’reilly آسان تر است برای متنفر هستند. او بازی بخشی از یک کارمند رفتن را از طریق حرکات خود کار و سرمایه گذاری بیشتر در نگه داشتن والاس و دیگر زندانیان را در خود جای به جای اطمینان حاصل کرد که در خدمت عدالت است. مجموعه ای در برابر نشان می دهد چند بعدی شخصیت های اصلی این دشمنان در سراسر آمده به عنوان قابل پیش بینی است.

تبلیغات:

و در حالی که کسانی که بازیگران باید لوکس با گسترده عاطفی پالت “برای زندگی” محدودیت Pinnock محدوده بیان, برای, تعیین, سرخوردگی و خشم و غم و اندوه و ناامیدی که همه قابل فهم است. امید flits در سراسر چهره خود را یک بار یا دو اما در غیر این صورت او را در دام خود را از خشم آوردن مخاطبان در سمت راست همراه با او. و این همچنین باعث می شود “برای زندگی” تحمیل یک تجربه عاطفی به فرایند ساعت به ساعت که – صرف نظر از اینکه چگونه درخشان آن گروه انجام می دهد – ممکن است دشوار برای غلبه بر.

روایت سختی نیز کار می کند برای نشان دادن اعتبار. بر خلاف دیگر به خوبی معنی midseason درام “برای زندگی” را امتحان کنید نه به جام جم رسید از لحظات اموختنی در مورد بی عدالتی اجتماعی را در هر ساعت.

آن تمرکز لیزر در والاس داستان خود را سوختن نیاز به هر بی عدالتی شخصا و سرد درس او ساخته شده است به یاد بگیرند که در انجام این کار از ما بخواهید به سرمایه گذاری در نبرد دشوار و تشویق او را به عنوان او مبارزه می کند برای علل همکار زندانیان بقیه جهان ترجیح میدهد به نوشتن کردن به طور کامل. سیاست رانندگی سیستم عدالت کیفری ممکن است در کنار او اما به عنوان او می کشد با هم در مورد او قانون ممکن است – و ممکن است که این نوع تطهیر مورد نیاز را به نفع خود بیش از آن که بیشتر بی ثبات از داوران در غیر این صورت شناخته شده به عنوان پر بیننده مخاطبان تلویزیون است.

“برای زندگی” برای اولین بار روز شنبه, فوریه. 11 در 10 p. m. ET در ABC.

تبلیغات:

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.dehec.sutny.im

خرید کتاب زبان اصلی