آمادگی صرف منفجر شد و پس از 9/11. پس چرا نیست که کمک ها در حال حاضر ؟

در آخرین روز از سال 2001 کمتر از چهار ماه پس از 11 سپتامبر حملات تروریستی رئیس جمهور جورج دبلیو بوش به میدان فرستاد چند سوال از خبرنگاران در نزدیکی مزرعه خود در کرافورد تگزاس. یکی از آنها از او پرسید که چه نوع از امنیت تحولات آمریکایی ها می تواند انتظار می رود در سال آینده. بوش نیست شروع با صحبت کردن در مورد امنیت فرودگاه و یا پلیس و یا نظارت داخلی و یا هر یک از راه های بی شمار است که جامعه آمریکا تبدیل شد پس از 9/11. او شروع به صحبت در مورد سلامت عمومی است. دولت او را در اولویت سال آینده او گفت “مطمئن شوید سلامت عمومی سیستم ها کار می کنند.”

این حملات که به دنبال فقط یک هفته بعد با یک سری از anthrax-laced نامه که به کشته شدن پنج نفر و 17 بیمار بیشتر بود برجسته عمده کاستی ها در این کشور قطع طولانی با کمبود بودجه روبرو بهداشت عمومی زیرساخت ها است. بنابراین در اوایل ژانویه سال 2002 با توجه به یک تجزیه و تحلیل از سرویس پژوهشی کنگره خار تایید $2.8 میلیارد دلار از هزینه های آماده سازی برای “پتانسیل بیولوژیکی و بیماری و شیمیایی تهدید” از جمله $940 میلیون دلار بودجه اضطراری برای توزیع به این کشور و ادارات بهداشت محلی. در سال پس از قانونگذاران فدرال خواهد سرمایه گذاری میلیاردها دلار بیشتر در آماده سازی برای بهداشت عمومی اورژانس — از جمله احتمال بیماری همه گیر. به گفته یکی از برآورد دولت فدرال صرف بیش از $61 میلیارد دلار در biodefense در دهه پس از حملات, از جمله به طور کلی ارتقاء بهداشت عمومی و تخصصی تر آماده سازی برای یک حمله است.

تبلیغات:

در حال حاضر نزدیک به 20 سال پس از 9/11, ایالات متحده می یابد خود را یک بار دیگر رو به یک جارو بی سابقه ای اضطراری ملی. فقط این هفته این کشور به تصویب گریم نقطه عطف به شمار COVID-19 پیشی گرفته است که از 9/11.

این bungled پاسخ به COVID-19 همه گیر از جمله عدم تولید کافی آزمایشات ویروس کمبود بحرانی لوازم پزشکی understaffing در محلی ادارات بهداشت و تنبل فدرال اقدام کلی — می گوید یک بار دیگر عمیق آسیب پذیری این کشور در نظام سلامت. به عنوان تعدادی از آمریکایی ها آلوده مانت و به عنوان مدل به طور فزاینده ای نقطه به نقطه احتمالا وخیم آینده نزدیک از تخت بیمارستان با کمبود کمبود پزشکان و پرستاران کمبود تجهیزات و مطلق تریاژ برخی از کارشناسان سیاست در حال حاضر تعجب آنچه رخ داده به همه که پس از 9/11 بهداشت عمومی زیرساخت بودجه و به همین دلیل کسانی که سرمایه گذاری هستند و نه کمک به این کشور در حال حاضر است.

پس از 9/11 “ما صرف مقدار زیادی از پول در مصلی برنامه” گفت: وندی مارینر سلامت قانون و سیاست محقق در دانشگاه بوستون. “دولت فدرال ارائه پول به دولت ها و سازمان ها به منظور توسعه برنامه آمادگی. شده اند وجود دارد دریل. و در عین حال ما به نظر نمی رسد آنچه ما واقعا نیاز است که منابع و منابع به مراقبت از همه است.”

تبلیغات:

ادوارد ریچاردز بهداشت عمومی سیاست کارشناس حقوقی در دانشگاه ایالتی لوئیزیانا, ابراز احساسات مشابه. “برای سه یا چهار سال [پس از 9/11] شاید پنج سال فدرال نورد بودجه به ادارات بهداشت محلی,” او گفت:. “آنها استخدام اضافی اپیدیولوژی و برخی از وکلا که می دانست که چیزی در مورد این اما به عنوان به زودی به عنوان کمک های مالی قطع شد و دولت علاقه مند به چیز دیگری تمام کسانی که مردم از کار اخراج شدند.”

بسیاری از کارشناسان استدلال می کنند که هر آنچه که کمبود این کشور در حال حاضر رو در میان رمان coronavirus وضعیت می تواند بسیار بدتر شد آن را برای بسیاری از سرمایه گذاری در جنبه های مختلف بهداشت عمومی در نزدیک به 20 سال پس از 9/11 حملات. شاید بیشتر پول می تواند صرف شده در این برنامه و یا گفت که آژانس مدافعان نشان می دهد اما حقیقت همیشه 20/20. هوارد کوه, یک استاد در دانشگاه هاروارد T. H. Chan, دانشکده بهداشت و سابق بهداشت عمومی کمیسیون مشترک المنافع ماساچوست به عنوان مثال پیشنهاد این یک اشتباه بود به سوال که آیا هزینه های دولت پس از این حملات بود-را به خود اختصاص می گویند, بیوتروریسم, تهیه, به جای برنامه ریزی برای یک بیماری همه گیر مانند این یکی در حال حاضر آوردن جهان است. “یکی نیست می خواهم به یک صبح روز دوشنبه کارفرمایی که,” او گفت:.

در حالی که دیدگاه های متفاوت ردیابی تاریخ post-9/11 سرمایه گذاری در بهداشت عمومی به نظر می رسد برای نشان دهد که چقدر در حال حاضر پاسخ به COVID-19 برای همه عیبی مدیون است که آخرین بحران در سراسر کشور. در همان زمان آن را نیز ارائه می دهد یک استارک هشدار در چه سیاسی بی توجهی سوال برانگیز صرف انتخاب و تغییر اولویت های سیاست هنوز هم در سمت چپ بهداشت عمومی آمریکا سیستم آمادگی برای یک بیماری همه گیر — یک تهدید است که بسیاری از کارشناسان می دانستند که تقریبا قطعی می رسند.

تبلیغات:

* * *

در اوایل 1990s, عمومی بسیاری از ادارات بهداشت در سراسر کشور به حال قربانیان خود را از موفقیت است. واکسيناسيون مبارزات از اواسط قرن 20 به بعد بود اما حذف برخی از بیماری ها از جمله سرخک و اوریون که تا به حال کمک به بهداشت عمومی ضروری به نظر می رسد تا در نسل قبلی است. مقامات بهداشت عمومی — وظیفه نظارت بر بیماری گسترش آموزش عمومی و در پاسخ به شیوع بیماری حاد — آغاز شده بود با تمرکز بیشتر بر روی شرایط مزمن مانند بیماری های قلبی و سرطان است.

تبلیغات:

آغاز شده است که برای تغییر در سال 1992 با انتشار یک گزارش از موسسه پزشکی در حال حاضر شناخته شده به عنوان آکادمی ملی پزشکی هشدار در مورد تهدید جدید از بیماری های عفونی. پاندمی آنفلوانزا مانند که تا به حال کشته و 50 میلیون نفر در سراسر جهان در سال 1918 و 1919 باقی مانده امکان گزارش IOM اشاره کرد. مواد مخدر سویه های مقاوم در برابر بیماری سل پخش می شد. و ترکیبی از رشد جمعیت زمین-استفاده از تغییرات و افزایش سفر در مکان هایی مانند آفریقای مرکزی و شرق آسیا تا به حال تسریع ظهور بیماری های جدید.

این گزارش تنظیم کردن آلارم در این زمینه و تغییر چگونه کارشناسان بهداشت عمومی فکر معاصر تهدیدات آنها مواجه شده است. “گزارش خود را” گفت: Ann Marie کیمبال یک استاد بازنشسته اپیدمیولوژی در دانشگاه واشنگتن دانشکده بهداشت “شروع به galvanize بهداشت عمومی در اطراف این ایده که [گیر] تهدید شد بیش نیست.”

نزدیک به یک دهه پس از آن کنکاش و تحلیل, اما, بهداشت عمومی زیرساخت ها هنوز هم در شکل بد. در مارس 2001 — فقط شش ماه قبل از 9/11 حملات — مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری با ارسال گزارش به مجلس سنا در دولت از ملت و نظام سلامت. اخبار گریم: در این کشور بیش از 3000 ایالتی و محلی بهداشت عمومی ادارات آنها نوشته بودند به شدت با کمبود بودجه روبرو شده. به عنوان 1997 نزدیک به 80 درصد از ادارات بهداشت محلی بودند به رهبری کسی که فاقد مدرک کارشناسی ارشد در بهداشت عمومی. تنها یک سوم از آمریکایی ها در این گزارش آمده است که “به طور موثر در خدمت” توسط خود وزارت بهداشت. بسیاری از ادارات بهداشت که در میان چیزهای دیگر انتظار می رود به آن ردیابی و گزارش گیری از بیماری های عفونی, فاقد قابل اعتماد دسترسی به اینترنت و اساسی دیگر ابزارهای ارتباطی.

تبلیغات:

یک بخش بهداشت محلی که CDC گزارش اشاره کرد: “اعتراف به گزارش بیماری به دلیل انجام این کار را به معنای راه دور تلفن تماس بگیرید.”

سپس القاعده و 9/11. CDC کارشناسان با عجله به شهر نیویورک برای کمک به پیگیری سلامت خرید اینترنتی از سقوط برج های دوقلو. یک هفته بعد کسی شروع به ارسال anthrax-laced نامه به رسانه برجسته و چهره های سیاسی. (مقصر هرگز تایید شده است اما شواهد به دولت و دانشمند که درگذشت خودکشی در سال 2008.) مردم وحشت زده غرق دولت در بخش بهداشت و درمان آزمایشگاه با مشکوک پودر.

این مکمل از تهدید تولید “دراماتیک نقطه عطفی برای بهداشت عمومی” گفت: Koh که همچنین به عنوان یک ارشد بهداشت عمومی رسمی در دولت باراک اوباما از سال 2009 تا 2014. حملات کوه گفت Undark, “باعث بیداری ملی که عمده بهداشت عمومی سرمایه گذاری الزامی برای محافظت از مردم در آینده در برابر بلایای طبیعی اعم از بیوتروریسم به طوفان به بیماری های عفونی بیماری های همه گیر مانند آنچه که ما شاهد در حال حاضر.”

تبلیغات:

تحقق این کوه گفت: بخشی از یک بزرگتر تجدید اطراف چگونه این کشور فکر در مورد حوادث. “قبلی پارادایم بود, حوادث غیر معمول هستند و آن را بخشی از آنچه که ما انجام دهد. و پارادایم جدید بود بلایای طبیعی اجتناب ناپذیر آنها همیشه می آیند و ما باید به عنوان آماده به عنوان ممکن است,” او گفت:. بهداشت عمومی شروع به انتقال به اینکه چه کوه و دیگران تماس “یک آمادگی زمینه است.”

که انتقال بود رو با میلیاردها دلار از بودجه فدرال. بهداشت عمومی آمادگی اضطراری برنامه راه اندازی در سال 2002 دریافت $940 میلیون در سال اول خود را از عملیات. پول رفت و به CDC که توزیع آن به محلی و مقامات دولتی. بیمارستان آمادگی برنامه طراحی شده برای کمک به بیمارستان آماده شدن برای یک موج از موارد در طول اضطراری ملی راه اندازی در سال آینده با یک اولیه $515 میلیون از بودجه.

مقامات فدرال نیز در زمان یک ابتکار جدید به انبار تجهیزات پزشکی است که می تواند مفید باشد در مواقع اضطراری — ملی ذخایر دارویی — افزایش بودجه آن توسط یک نظم کامل از قدر و بعد از تغییر نام آن استراتژیک ملی ذخایر. که ذخیره شده است یک منبع مهم تامین طول COVID-19 شیوع هر چند مقامات هشدار می دهند در حال حاضر فروشگاه خود را از بحرانی دنده محافظ از جمله دستکش و N95 ماسک تقریبا تخلیه شده است.

تغییرات نیست تنها منعکس در بودجه خطوط. پس از حملات CDC داوطلب خدمت سربازی دانشمندان حقوقی به پیش نویس قانون تدوین جارو دولت قدرت است که می تواند تصویب در مواقع اضطراری برای بهداشت عمومی. و آنها تا بیش از این مخالفت شدید از برخی از آزادی های مدنی طرفداران که استدلال که این قانون به بیش از حد قدرت به مقامات وزارت امور خارجه ، (حداقل 20 متحده اجرا در نسخه های که قانون به هر حال که ممکن است برخی از آن عمده آزمون در هفته های آینده.)

تبلیغات:

در کل کشور شروع به قرار دادن میلیاردها دلار بیشتر به اقدامات لازم برای آماده شدن این کشور برای یک حمله بیولوژیکی از نادر پاتوژن مانند سیاه زخم یا آبله و همچنین سموم ricin درست مانند یک سم موجود در بذر کتان.

که بیوتروریسم پول در سراسر دولت فدرال از جمله سی دی و خیلی از آن استفاده می شود برای بزرگ ملی طرح. پروژه BioShield, برای مثال, راه اندازی شد و در سال 2004 با 10 سال 5.6 میلیارد دلار تعهد و شروع به انباشت واکسن و درمان برای چیزهایی مانند سیاه زخم و سم بوتولینوم.

Biodefense پول نیز جریان را به ادارات بهداشت محلی که به طور ناگهانی در بر داشت خود را خیط و پیت کردن با پول نقد. روزنامه گزارش از اوایل 2000s و همچنین مصاحبه با مقامات بهداشت عمومی گزیده ای در سال 2006 علمی کتاب “ما آماده: بهداشت عمومی پس از 9/11,” نشان می دهد که بخش کارگردانی مقدار از این بودجه نسبت به هسته ای نیاز دارد: آنها به روز رسانی پیری تجهیزات آزمایشگاهی. آنها خریداری جدید و بهتر ابزارهای ارتباطی. آنها شروع به انجام بیشتر برنامه ریزی تمرینات با پاسخ اضطراری. و آنها را به استخدام اپیدیولوژی و بحرانی دیگر کارکنان.

آن بود نه تنها 9/11 و anthrax حمله که رو این موج. شیوع سارس — یکی دیگر از coronavirus پاتوژن در شرق آسیا در سال 2003 مطرح جهانی ترس از یک بیماری همه گیر. دولت بوش همچنین به تصویب قانون در سال 2006 افزایش پاندمی آنفلوانزا آمادگی و تحت فشار قرار دادند ادارات بهداشت برای نوشتن برنامه های مورد شیوع شدید. بسیاری از این سیستم سپس تست کردم اجرا می شود در طول شیوع آنفولانزای H1N1 در سال 2009 که درخواست خود را در دور جدید سرمایه گذاری در بهداشت عمومی مصلی.

تبلیغات:

جفری لوی بهداشت عمومی کارشناس سیاست در دانشگاه جورج واشنگتن و از سال 2005 تا 2015 مدیر با نفوذ گروه حمایت از اعتماد به امریکا, سلامت گفت: این سرمایه گذاری در حال حاضر پرداخت برخی از سود. “به اعتباری که در آن اعتباری است که به علت” او گفت:. “در علاوه بر این به post-9/11 سرمایه گذاری های همه گیر آمادگی کار که جرج دبلیو بوش بود فوق العاده مهم است.”

از سال 2001 کوه گفت: “ما تا به حال زیرساخت های ساخته شده, ما تا به حال دفاتر ایجاد شده ما تا به حال برنامه های رو به جلو قرار داده ایم تا به حال آموزش و ارتباطات و تمرینات است.”

“ما خیلی بهتر و آماده تر از ما 20 سال پیش,” او اضافه شده است. “فقط وجود دارد بدون شک در مورد آن است.”

* * *

تبلیغات:

هنوز هم در عرض فقط چند سال از 9/11, مقامات بهداشت عمومی و محققان نگرانی است که تمرکز بر بیوتروریسم در واقع باشیم هسته تحقیقات بهداشت عمومی و زیرساخت — و به طور بالقوه با به خطر انداختن آمریکایی است.

تنش هایش در اطراف فدرال طرح های پشتیبانی شده توسط دیک چنی معاون رئیس جمهور به نقصان صدها نفر از هزاران نفر از سربازان و غیر نظامیان در برابر آبله در اجرا به آمریکا در حمله به عراق در سال 2003 است. آبله واکسیناسیون می تواند خطرات جدی این بیماری تا به حال ریشه کن شده است با نمونه های باقی مانده فقط در تعداد انگشت شماری از بالا-امنیت آزمایشگاه در آمریکا و روسیه است. با اینحال در مورد امکان آبله حمله منجر به ملی همه گیر مقامات شروع به هل دادن برای ایمن سازی.

“این آجیل گفت:” جورج Annas بهداشت عمومی محقق در دانشگاه بوستون. “وجود دارد هیچ آبله در جهان است.”

در ماه ژانویه سال بعد بیش از 500 ، 000 پرسنل نظامی تا به حال واکسینه شده همراه با برخی از 39,000 غیر نظامی کارکنان مراقبت های بهداشتی.

با توجه به CDC 97 شهروندان با تجربه عوارض شديد همراه با واکسن.

این نوع طرح ها نیز تیره و تار کارکنان در ادارات بهداشت محلی که در آن مقامات در حال حاضر حد به طور ناگهانی در بر داشت خود را مدیریت بیوتروریسم پاسخ در بالای تمام مسئولیت های دیگر خود. در سال 2004 به عنوان مثال بهداشت عمومی مدیر در New Haven, کانکتیکات, به گفته یک خبرنگار از هارتفورد کورانت که او صرف 70 تا 80 درصد از وقت خود را در بیوتروریسم آمادگی کار می کنند. “من آرزو می کنم من می تواند انجام مزمن پیشگیری از بیماری ها حتی بیماری های عفونی پیشگیری وقت بیشتری را صرف کار بر روی جنبه های اجتماعی از عوارض و مرگ و مير,” او گفت: “آن چیزی است که بهداشت عمومی باید انجام شود.”

یک مقاله که در سال توسط یک متخصص سلامت و دو, پزشکی, پزشکان, منتشر شده در مجله آمریکایی بهداشت عمومی تر بود بلانت: “حال گسترش بیوتروریسم آمادگی برنامه” آنها نوشت که “همچنان به هدر دادن منابع سلامت.” از جمله برنامه های آنها به این نتیجه رسیدند “شده است یک فاجعه برای سلامت عمومی است.”

محققان ابراز نگرانی های مشابه. در سال 2005 یک گروه از بیش از 750 میکروبیولوژی امضا نامه ای سرگشاده به موسسه ملی بهداشت شکایت که تمرکز بسیار نادر تهدیدات مانند tularemia, سیاه زخم و طاعون بود انحراف مسیر منابع دور از تحقیق انتقادی. “انحراف از بودجه تحقیقات از پروژه های بالا و بهداشت عمومی اهمیت به پروژه های بالا biodefense اما کم بهداشت عمومی اهمیت نشان دهنده غلط NIH اولویت و یک بحران برای NIH-پشتیبانی میکروبیولوژیکی پژوهش” آنها نوشت.

در حالی که عوامل بیماری زا مانند آنفلوانزا قابل اعتماد کشتن هزاران نفر از آمریکایی ها در هر سال در ایالات متحده تا به حال تنها دو بیوتروریسم حملات در دوران مدرن — این حمله سیاه زخم و حادثه در سال 1984 هنگامی که یک حاشیه مذهبی فرقه مسموم 10 سالاد در اورگان با باکتری سالمونلا.

این احساسات منعکس رشد تنش بین فدرال اولویت های متمرکز در ارتباط با تروریسم و نیازهای محلی ادارات بهداشت گفت: David Rosner co-مدیر مرکز تاریخ و اخلاق بهداشت عمومی در دانشگاه کلمبیا و نویسنده با جرالد Markowitz از “ما آماده است؟” صحبت از post-9/11 دوره Rosner گفت که “سلامت عمومی جامعه در برخی از حس لحظه دیدم به عنوان یک وسیله buttressing یک زمینه که رفته بود به کاهش شیب بیش از دوره های قبلی از سه دهه.”

“این بودجه اضطراری که دولت برای ارائه واکسن آبله برای پاسخ گوی اضطراری دیده می شد که ممکن است وسیله ای است که عمیقا defunded و با کمبود بودجه روبرو زمینه عمدتا دولتی و محلی در بخش بهداشت و درمان را دریافت بودجه” Rosner گفت. بخش امیدوار بود آنها “می تواند با استفاده از این بودجه به باک تا نه آنقدر خود را emergency response اما به طور کلی زیرساخت ها است.”

مقامات بهداشت عمومی, Rosner گفت: “واقعا فکر خوبی باشه آبله یک ایده دیوانه اما ما قادر خواهید بود به باک کردن سیستم های ما” با بودجه ای را برای این نوع از برنامه. به جای Rosner گفت: مقامات فدرال و اغلب اصرار داشت که پول رفتن به بیوتروریسم خاص سرمایه گذاری به جای زیربنایی ارتقاء است که مفید خواهد بود در هر نوع فاجعه است.

حتی به عنوان میلیاردها جریان را به biodefense هسته ای بودجه برای بهداشت عمومی به زودی پرچم. در رکود اقتصادی از اوایل 2000s بسیاری متحده در حال کاهش بهداشت عمومی بودجه در حداقل یک مورد به دلیل قانونگذاران فکر جدید فدرال بودجه را پوشش فاصله. یک سال 2007 تجزیه و تحلیل نوشته شده توسط لوی و چند تن از همکاران حالی که CDC هزینه های تروریسم آماده سازی افزایش یافته بود تقریبا 10 برابر شده پس از حملات بودجه خود را برای توابع هسته — مانند مقابله با بیماری های عفونی — تا به حال در واقع کاهش یافته است.

در طول رکود اقتصادی که در سال 2008 آغاز شد, بهداشت عمومی ادارات در سراسر کشور نیز مجبور به قطع هزاران نفر از کارکنان. و دیگر سرمایه گذاری های بلند مدت مانند یک صندوق اضطراری برای بیماری های همه گیر و عمومی بهداشت و درمان حوادث در سال 1983 به سادگی دریافت کرده و پشتیبانی پس از 9/11 و یا پس از هر دیگر پس از آن فاجعه است. حساب آخرین بودجه در سال 1999 و نشسته است خالی هشت سال. .

بودجه فدرال برای بهداشت عمومی اورژانس آماده سازی شروع به افول بیش از حد و کاهش را ادامه داد تا امروز. این $940 میلیون اضطراری برای بهداشت عمومی در برنامه آمادگی و بیمارستان آمادگی برنامه, برای مثال, تجربه کاهش 30 درصد و 50 درصد از اوج خود بودجه پس از 9/11. (تنظیم برای تورم کاهش است و بیشتر شبیه 50 درصد برای PHEP و 65 برای بیمارستان آمادگی). “بود که به معنای ثابت و جریان مالی برای حمایت از زیرساخت های جدید,” لوی گفت. “اما این پول شده است از دست دادن ارزش خود را در طول زمان است.”

لوی و همکاران برآورد شده در سال گذشته است که با تعیین 4.5 میلیارد دلار سرمایه گذاری سالانه در ایالات متحده می تواند در ساخت قوی به خوبی آماده شده نظام سلامت. چنین سیستم لوی و همکارانش استدلال می کنند که حداقل مطمئن شوید که هر عمومی وزارت بهداشت تا به حال نیروی انسانی بودجه و تخصص برای نظارت بهداشت جامعه آماده ظرفیت برای شرایط اضطراری و ایجاد مشارکت با سازمان های دیگر و سازمان های جامعه است. “خارج از چارچوب اضطراری” مانند COVID-19 گیر لوی گفت که “صدا می خواهم یک مقدار زیادی از پول است.” هفته گذشته رئیس جمهور Donald J. Trump امضا 2 تریلیون دلار همه گیر بسته محرک. “در حال حاضر این صدا رو خیلی بد است.”

* * *

بحث به مقامات بهداشت عمومی به اندازه کافی بلند و شما معمولا می شنویم که برخی از نسخه های زیر شکایت: زمانی که ما کار خوب مردم کمتر بیمار می شوند. و هنگامی که مردم کمتر بیمار شده مردم را فراموش کرده ام که چرا ما وجود داشته باشد در وهله اول. “اگر آنها واقعا موفق” کیمبال گفت: مقامات بهداشت عمومی و حرفه ای “آنها را مقدار زیادی از سر و صدا.”

که چرخه فاجعه, سرمایه گذاری و نهفته غفلت است نا امید کارشناسان بهداشت عمومی برای سال. “این حوادث اجتناب ناپذیر” کوه گفت. “آنها همیشه می آیند. هنگامی که ما از طریق این یکی وجود خواهد داشت یکی دیگر به زودی و ما فقط باید بیشتر اختصاص داده شده به عنوان یک جامعه برای سرمایه گذاری در دراز مدت برای پیشگیری بهداشت عمومی و آمادگی.”

نه هر کس است که خوش بینانه در مورد آینده.

Rosner اشاره کرد که در حالی که سیاستگذاران باید نگه داشته شود تا جریان پول برای برخی از ملی اقدامات امنیتی پس از 9/11 بسیاری از بهداشت عمومی مقررات در محل قرار داده شد “موقت رفع.”

بحران کنونی او نگرانی را به دنبال خواهد داشت یک الگوی مشابه است.

“آن را تصویب و پس از آن ما در مورد آن را فراموش دوباره,” او گفت:. “این پیش بینی من.”

این مقاله در اصل منتشر شد در Undark. خواندن این مقاله.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>