قرنطینه جویی های مختلف از سنتی thriftiness

“لعنت به تو مصرف نان کون” ما دوست فریتز پیامک پس از کلی گفت: چت گروهی او برنامه ریزی شده بود به خوردن پاشنه از یک قرص نان.

“شاید من croutons w/ آنها” او پاسخ داد: unfazed با خصوصیات “نان کون سامی.”

چیزی است که اختراع در اینجا — خوردن به پایان می رسد از نان خود را به عنوان قدیمی به عنوان نان — و قطعا هیچ چیز در مورد آن است که عجیب و غریب و یا ناخالص اما گرفتن مطلق بیشتر از چیزهایی که شما خرید به نظر می رسد که برخی از تازه تبدیل می کند. دیگر به تازگی توسعه یافته رفتارهای بودن گزارش داد: صرفه جویی در قالب های شیشه ای regrowing scallions شستشو و استفاده مجدد از کیسه Ziploc. (من فقط برداشت که یکی از آخرین خودم تبدیل گالن کیسه های داخل و خارج و پوشش آنها را در قفسه برای خشک کردن.)

صرفه جویی یک صفت و یک مقدار به عنوان قدیمی به عنوان زمان خونتان در برخی از فرهنگ ها و نسل های زندگی با شرایط و افراد از هر دو ضرورت و چشم انداز. رفتار اقتصادی با پول یا منابع تبدیل شده است و هر دو نادر فضیلت — در aspirational وبلاگ مانند صرفه جویی و یا خود کمک tomes مانند پول خود را و یا زندگی خود را — و فرهنگی punchline — خوب برای یک شوخی در مورد hoarders یا یک خانواده مهاجر پدربزرگ و مادربزرگ زندگی می کردند که از طریق رکود بزرگ یا خوب قدیمی از مد افتاده tightwads.

چه جدیدتر در واقع آخرین 70-ish سال از آمریکا ماتریالیسم که birthed این ایده که برخی از موارد بلافاصله و بدیهی است که یکبار مصرف یا این که خوردن مواد غذایی که شما خرید و پرداخت برای مواد غذایی ساخته شده از مواد غذاییاست که ذاتا عجیب و غریب است. به عنوان یک نگرش گسترده آن در طول تاریخ غیر معمول و ممکن است حداقل برای حال محو شدن است.

پس از قرنطینه آغاز شده و پس از گسترش Covid-19 شده است وجود دارد یک حرکت به دور از این فرهنگ زباله. این گونه جدید از صرفه جویی در این رمان صرفه جویی — تعریف شده توسط آن دلبستگی به این لحظه و در آن شرکت کنندگان انگیزه. در حالی که آن را ممکن است آینه طولانی-برگزار شیوه (مانند پرتاب نمی دور فویل آلومینیوم یا آگاهانه صرفه جویی در یادداشت های باقی مانده را به وعده های غذایی جدید), انگیزه خود را کمی متفاوت باشد.

به عنوان کلی می گوید: هنگامی که من GChat او بعدها به سوال در مورد نان کون رایگان از داوری ضربه است “یک بخشی از تلاش های جنگی/جیره یک بخشی گناه یکی از بخش اقامت داخل.”

Ronald E. زرگر است که یک مصرف کننده روانشناس و استاد در دانشگاه ایالتی فلوریدا است که تحقیق و نوشته شده است در مورد صرفه جویی, اما او به من می گوید که معکوس آن — ماتریالیسم — بررسی شده است خیلی بیشتر.

زرگر ماتریالیسم به عنوان تعریف “خرید کالا به خودی خود” و این می تواند سخت به استدلال می کنند آن را تبدیل نشده چیزی از تثبیت آمریکایی ارزش. در سال 2019, شخصی, هزینه های مصرف کننده بود و دو سوم از تولید ناخالص داخلی. بر اساس یک نظرسنجی از بازاریابی دیجیتال شرکت Episerver بیش از یک چهارم از آمریکایی ها خرید آنلاین یک بار در هفته. اما ما نمی نگه دارید و بر روی این مسائل ما را نیز بی فایده ترین کشور در جهان است. به نگه دارید تا ما چرخه انباشت ما ایجاد یک فرهنگ disposability.

“کهنگی عمدی در همه اشکال آن و فن آوری های روانی و یا برنامه ریزی شده — یک بازی منحصر به فرد اختراع آمریکایی” می نویسد: Giles Slade در ساخته شده برای شکستناو در سال 2006 کتاب در مورد آمریکای شمالی را با مشکل زباله. “نه تنها ما اختراع محصولات یکبار مصرف اعم از پوشک به دوربین برای لنزهای تماس با ما, اما ما در اختراع مفهوم disposability خود را.”

در بسیاری از این disposability — مانند نمونه پدربزرگ و مادر بزرگ صرفه جویی — درصد پاسخ به رکود بزرگ. پس از جنگ جهانی دوم expendability بود که نه تنها “یک واقعیت فیزیکی بسیاری از محصولات” به عنوان Nigel Whiteley می نویسد: در “سمت پرتاب-دور فرهنگ مصرف گرایی ‘سبک منسوخ شدن و نظریه فرهنگی در 1950s و 1960s” اما “نمادی از اعتقاد در عصر مدرن.” امریکا بود خیط و پیت کردن و ما نمی دارید به دیگر. (این مدت زمان نیز مصادف با تولد از مصرف کننده, روانشناسی زرگر به من می گوید که ممکن است حساب کاربری برای عدم دانشگاهی متون تحصیل در رشته روانشناسی صرفه جویی پس از رکود بزرگ — نظم و انضباط به سادگی وجود نداشت در آن زمان است.)

یک خانواده مهاجر در طول رکود بزرگ.
سه شیرها/گتی ایماژ

برای نسل در حال حاضر محدود به استفاده از محصولات — از کاغذ بشقاب و کارد و چنگال پلاستیکی و K-فنجان به رایتر های همراه و حتی یکبار کامپیوتر — تبدیل شده اند بخشی از جمعی ما پارچه. این پرتاب-دور نگرش گسترش حتی به کاملا قابل استفاده items — برای افراطی (خنده دار) مثال فکر می کنم ژاکلین از این Unbreakable Kimmy Schmidt حول یک باز نشده بطری آب به دلیل آن حذف شده بود از یخچال. این است که چگونه آمریکا به طور متوسط به پایان می رسد تا پرتاب کردن 2,555 دفاع پوند زباله هر سال معادل وزن دو خرس گریزلی.

در این محیط باقی مانده holdouts کرده اند که اغلب خندید نادیده گرفته و کمی مورد مطالعه قرار گرفته اما از آنها ناپدید شد.

از طریق تلفن زرگر توضیح می دهد که کار خود را از هم جدا صرفه جویی به دو نوع درونی و بیرونی. می توان آن را طبیعی و یا خارجی ایجاد صفت; برخی از مردم ممکن است ثروتمند و هنوز هم parsimonious دیگران ممکن است به خود thriftiness به دلیل وضعیت زندگی.

در 2015 مقاله “علت صرفه هزینه” نوشته شده است همراه با استاد Leisa R. فلین زرگر فرضیه که ذاتا صرفه مردم نشان می دهد بیشتر فرهنگی استقلال و خود-نظم و انضباط است که آنها “باید تمرین کنترل خود به منظور صرفه جویی به جای صرف.” از سوی دیگر extrinsically صرفه مصرف کنندگان به طور سنتی “چاره ای اما برای محدود کردن هزینه های خود را.”

به عنوان زرگر گفت: Vox های خارجی مجبور افراد مورد مطالعه او تا به حال عادات خود را “تحمیل شده بر آنها را با شرایطی که آنها پیدا کردن خود را در. آنها به سادگی نمی باید منابع را صرف. این است که آنها نمی خواهند به آنها فقط آن را ندارید.”

که در آن همه گیر مرتبط با صرفه جویی متمایز خود را. آن موقعیتی افزایش معنی جدید پزشکان ممکن است ذاتا با صرفه (با عرض پوزش به کلی شما هنوز هم بهتر است با پول از من) — اما آن است و نه لزوما درست است که مصرف کنندگان در این لحظه لازم نیست که پول برای خرج کردن است.

در حالی که وجود دارد بدون شک فشارهای مالی با تشکر از cratering و اگزیستانسیالیسم نامشخص اقتصاد وجود دارد دلیلی برای باور کردن که پول نگرانی نیست کامل توضیح اخیر تغییرات رفتاری. با توجه به یک مک کینزی مطالعه در مورد تاثير coronavirus بر روی مصرف کنندگان در حالی که آمریکا پاسخ دهندگان به طور کلی برنامه ریزی به صرف پول کمتر به طور کلی آنها انتظار می رود به صرف بیشتر در این دسته است که با هم همپوشانی دارند با این عادات جدید (تا 15 درصد به 30 درصد برای مواد غذایی تا 15 درصد برای کالاهای خانگی). قول بسیاری از این رو صرفه جو گزارش های جایگزین انگیزه.

تام Namako اخبار مدیر در BuzzFeed توییتی که او در بر داشت خود را “پشتکار شستشو و سپس صرفه جویی در هر واحد استفاده می شود شیشه ای رگ و من نمی دانم چرا.” در یک تماس تلفنی Namako گزارش می دهد که در اوج خود مجموعه خود شامل “مانند بطری 20” با هیچ برنامه مشخص برای استفاده از آنها. او با توجه به استفاده از بطری برای پیازچه رشد مجدد و یا ترشی و او نیز شروع به شستن Ziplocs و فویل آلومینیوم. انگیزه او متوجه است که تا حد زیادی ایمنی.

“من همیشه خیلی آگاهانه در مورد هدر رفتن اما وقتی که می آید به کیسه های پلاستیکی در حال حاضر آن را مانند” نه چرا من این خندق?'” Namako می گوید: “شما می توانید نوع از دیدن واکنش های زنجیره ای آن را اگر شما انجام خندق آن که مردم بیشتر و این چیزی است که باید اتفاق می افتد در حال حاضر.” هر کیسه پلاستیکی شما دور انداختن معنی است که شما در حال خرید یک بسته جدید دیر ارسال خودتان یا شخص دیگری را در جهان به آن را دریافت. او فرض میکند که او و دیگران که در آغوش قابلیت استفاده مجدد در حال تلاش برای نگه داشتن هر دو خود و کارگران ضروری از غیر ضروری جنبش است.

آلیسون ون Evera اجتماعی, مدیریت رسانه برای @CarefullyApp می گوید: او به مدت طولانی ذخیره پوسته نان به طور معمول چسبیده آنها را “در فریزر با امید استفاده از آنها را در تاریخ بعد” اما زندگی اغلب در راه (بچه ها او را نمی طرفداران). در حال حاضر خانواده او دیگر نمی تواند بیش از پاپ به Costco هر زمان که آنها می خواهند و یا حداقل آنها انتخاب نکنید. “ما تصمیم گرفتیم برای جلوگیری از فروشگاه ها به عنوان آنجا که ممکن است به منظور محدود کردن قرار گرفتن در معرض,” او می گوید من از طریق ایمیل. آنها در حال خرید ندرت و با جدیت اجتناب از Costco و یا فروشگاه مواد غذایی در تعطیلات آخر هفته مشغول. “ما نیاز به کارآمد تر با ما غذا” او می نویسد.

زمانی که Teri زندگی می کند که در آرکانزاس با شوهرش خودش را شستشو کردن کیسه Ziploc او پرسیدم من تبدیل به مادر بزرگ من!” Teri که من رسیده از طریق DM و که درخواست به رفتن با او را نام نیست کاملا جدید به صرفه رفتار یا: او در حال حاضر ساخته شده است یک نقطه به شستشو و قابل استفاده مجدد لاستیک کیف و خودش را انجام همین کار را با پلاستیک, اما این فقط یک تغییر در میان بسیاری از.

Teri است همچنین سهمیه بندی برای جلوگیری از سوپر مارکت که آگاه تر از به هدر رفتن مواد غذایی و ساخت بیشتر از ابتدا — از جمله نان. او می گوید که او برای اولین بار می دانستم که همه چیز داره به “عجیب و غریب در حالی که” هنگامی که او را دیدم خالی کردن قفسه ها در فروشگاه های محلی. “دانستن که مردم در تلاش بودند با ناشناخته” بدان معنی است که منابع خواهد بود برای پیدا کردن پس Teri می خواستم به نگه داشتن بر روی مسائل او در حال حاضر بود.

که ناشناخته است سوالی برای همه در لحظه ضروری کارگران را به عنوان به خوبی به عنوان کسانی که قادر به قرنطینه و شاید آنجا که ترس از سقوط اقتصادی نیز وجود دارد ترس از کمبود. با اجرا بر روی کاغذ توالت و آرد و ضد عفونی کننده دست و بیشتر مردم عادی به ندرت خود را در رابطه با زنجیره تامین است. نیز وجود داشته اند نگران کننده شیوع بیماری در برخی از کارخانه ها از جمله بسته بندی گوشت می آمد گیاهان که ممکن است منجر به آینده کمبود. ما در هر زمان خطر از فویل آلومینیوم کمبود, اما ترس باقی مانده است.

بنابراین سالم چیست, صرفه جویی و هنگامی که آن را به چیزی بیشتر مشکل ساز است ؟

ایلین Birchall نویسنده کتاب تسخیر درهم و برهمی و در حال حاضر میزبان یک زوم پادکست برای کسانی که مبارزه با مسائل شده است یک مددکار اجتماعی متخصص در بهداشت روانی و مداخله برای hoarders برای 19 سال است. وقتی که من ملاقات Birchall در زوم به بحث در مورد آنچه که این رفتار جدید می کند و مشترک با منطقه خود از تجربه و تخصص او به من می گوید که ترس از کمبود آن باعث وحشت-خرید همان است که hoarders تجربه — ترس از بودن “به تنهایی و محروم.”

وحشت-خرید آید از همان محل به عنوان احتکار می گوید: مددکار اجتماعی و نویسنده ایلین Birchall.
گتی ایماژ

به عنوان Birchall توضیح می دهد احتکار است متنوع رنج با چند گاهی با هم تداخل مسیرهای که منجر به همان شلوغ نتيجهگيری اما برخی از افراد مجموعه ای خاموش به سادگی با آنچه که او خواستار “یک رابطه دوستانه به درهم و برهمی” و قریب به اتفاق قربانیان رویداد یا مجموعه ای از وقایع است. مسائل او را می بیند در سراسر مشتریان افسردگی و اضطراب و بسیاری pressingly: انزوا.

او کمک می کند تا مشتریان قبل از و در حال حاضر کار را از طریق چگونه به استقامت به اعتماد وجود دارد که به اندازه کافی خواهد بود. Birchall خود خانواده خود را در بر داشت به یک رول کاغذ توالت (“از آنجا که من نمی hoard”) اما فقط به عنوان او می گوید مشتریان خود در جهان ارائه شده و او قادر به خرید بیشتر قبل از آن یک مشکل تبدیل شد. او می گوید که یک دستورالعمل های مهم است که همه چیز را در خانه خود را قادر به یک محل دائمی — یعنی اگر وجود دارد هیچ جایی برای مجموعه خود را از 20 بطری های شیشه ای, شما نمی باید 20 بطری های شیشه ای.

البته بسیاری از افراد یک رابطه متعادل با صرفه اغلب منتقل فرهنگی ریشه دوانده با وجود تسلط ماتریالیسم در شمال امریکا است. این thriftiness گزارش در بسیاری از خانواده های مهاجر ممکن است در مسیر بازگشت به تجربه با اوضاع مالی بلکه با جامعه و تفکر است که در تضاد کامل با آمریکا فردگرایی.

Karen K. هو جهانی امور مالی و اقتصاد خبرنگار کوارتز همواره محتاط با پول به طوری که او برای اولین بار دیدم مردم به tweeting در مورد خرید برنج به صورت فله او زده شد در این ایده که این رفتار جدید. هو مهاجرت از کانادا به آمریکا در سال 2018; پدر و مادر او مهاجرت از چین قبل از او متولد شد.

“من مادر مهاجرت به کانادا با $100. کل زندگی خود را در کانادا مستعد اقتصادی precarity,” هو می گوید من در یک تماس تلفنی. در حال رشد کردن او می گوید: او نمی دانست که آنها فقیر بودند اما پدر و مادر خود را’ عادات تبدیل به طبیعت دوم او و خواهر او. “شما همیشه بسته ناهار به عنوان یک خانواده مهاجر” او می گوید: در مقایسه با همکلاسی های دبیرستان که خرید آنها. او را بلند نگه داشته و یک آشپزخانه و ذخیره وان پلاستیکی از مارگارین و دیگر مواد غذایی. دوستان با یک رابطه گاه به گاه برای خرید مواد غذایی که درمان آن به عنوان یک تفریح فعالیت های انجام شده چند بار در هفته احساس عجیب و غریب به هو; “وقت خود را با ارزش است,” او می گوید.

هو به من می گوید که این آگاهی در مورد ارزش می آید به دانستن است که شما بعید است که به جبران همان سفید همکاران (“چه کسی گذاشته اول که مزایای برش” هو توصیف) و با پسوند گرفتن یک معامله خوب می تواند یک راه از ضرب و شتم یک سیستم ناعادلانه.

اما او همچنین توضیح می دهد که در ادامه به ذخیره و صرفه جو می آید از یک نگرانی برای مردم شما را دوست دارم. مهاجران و پناهندگان او می گوید: حس “ژئوپولیتیک آگاهی” و اغلب تمایل به کمک به زندگی خانواده در خارج از کشور. “شما صرفه جویی در پول به دلیل آن است برای رفتن به اطراف به مکان های بیشتر,” او می گوید: توصیف چگونه آن را همیشه قابل درک است که او می تواند کار در بخش, برای حمایت از خانواده اش به خاطر آنها به او کمک کرد تا جایی که او است.

در حالی که جداسازی و قرنطینه می تواند منجر به مشکل رفتار وجود دارد برخی از این دلیل به این باور است که این نیز باعث فقط یک بیت از آن جامعه احساس در گروه های جدید. آن را نیز ممکن است در نهایت بسیاری مجبور به روی چیزی حساب کردن با آنچه که آنها فراموش کرده اند. به دام افتاده در خانه ما ما هیچ چاره ای اما به صورت مسائل ما.

برای سال های زیست محیطی و نابرابری فعالان را تشویق مصرف کننده آگاهی از طریق محبوب است اما در نهایت حرکات کوچک مانند ضایعات صفر و “بدون-خرید.” مصرف کنندگان را تا حد زیادی خود را دوخته زیست محیطی امیدوار است در بازیافت نادیده گرفتن “کاهش” و “استفاده مجدد” وقتی که می آید به سه تومان. در حال حاضر استفاده مجدد است که با داشتن یک لحظه کوچک. به عنوان Namako می گوید ما “تفکر بیشتر در مورد با استفاده از همه چیز ما در اختیار ما است.”

Regrowing scallions فقط یکی از با صرفه رفتارهایی که به تازگی تبدیل به محبوب آنلاین.
گتی ایماژ/EyeEm

برای کسانی که صحبت می کردم به یک آگاهی بیشتر از منابع در قرنطینه منجر به یک بیت از پشیمانی: “من احساس می کنم مثل ما انجام شده است باید همه این چیزها را قبل از وعده های غذایی برنامه ریزی, استفاده از باقی مانده, پخت و پز وعده های غذایی در خانه و خلاق بودن با آنچه ما در شربت خانه, یخچال و فریزر” ون Evera می گوید. برای Namako اذعان می کند که “مرتب کردن بر اساس از خجالت” که کیسه های پلاستیکی و فویل آلومینیوم استفاده مجدد است که یک عادت جدید.

هنوز هم ون Evera به من می گوید: “هیچ چیز مانند یک بیماری همه گیر به شما را مجبور به عمل است.”

این است همه چیز در اوایل روز است. به عنوان یک متخصص در قبل از همه گیر صرفه جویی زرگر می گوید: “من فکر می کنم که زمانی که همه محققان شروع به مطالعه این آنها احتمالا رفتن به پیدا کردن که وجود دارد یک عنصر از اضطراب مرتبط با آن از این رو احتکار.”

اگر احتکار ترین منحرف نتیجه صرفه جویی جلسه ماتریالیسم یکی مبتنی بر ترس و انزوا که معنا وجود ندارد سالم تقاطع ممکن است و حتی در انعکاس اظهارات نسبتا خوش شانس مردم من به صحبت کرد. در حالی که بعید به نظر می رسد که ما جوینده فرهنگ و توقف (حتی اگر این خواهد بود که یک روحانی و محیط زیست خوب) قبل از همه گیر کارشناسان تا به حال برجسته جامعه فکر جنبه های صرفه جویی و یا مواجه ماتریالیسم بود که معمولا آگاهی از زنجیره تامین است.

“قطعا مردم احتمالا جلو و عقب نه فقط به این دلیل آنها را به” زرگر می گوید. اما او را به می گویند عدم تمایل به کتاب کشتی لزوما یک تغییر اساسی در ارزش.

نوه در 2056 ممکن است بیشتر احتمال دارد به اطلاع نانا وسواس شستن دست ها از نان, کون sammies. صرفه جویی است که بر اساس ایمنی و کمبود ممکن است outlast خطرات ناشی از Covid-19 و اگر محیط زیست است و هیچ نشانه ای مردم, به احتمال زیاد خواهد شد در تلاش برای نگه داشتن بر روی این ایده است که ما باید در نظر مجدد برای خوب بیشتر. ممکن است آن را آسان برای فراموش کردن این همه اما در حال حاضر آن را قطعا رمان.


پشتیبانی بورسی را توضیح روزنامه نگاری

هر روز در Vox هدف ما برای پاسخ به مهم ترین سوالات و ارائه شما و مخاطبان ما در سراسر جهان با اطلاعات است که قدرت را به صرفه جویی در زندگی می کند. ماموریت ما این شده است هرگز حیاتی تر از آن است که در این لحظه: برای توانمند سازی شما از طریق درک. Vox کار رسیدن به مردم بیشتر از همیشه اما متمایز ما با نام تجاری توضیحی روزنامه نگاری طول می کشد تا منابع — به خصوص در طول یک بیماری همه گیر و رکود اقتصادی. مالی خود را کمک خواهد تلقی نمی اهدای اما آن را قادر می سازد کارکنان ما به ادامه به ارائه مقالات رایگان, فیلم ها و پادکست ها در کیفیت و حجم که در این لحظه نیاز دارد. لطفا نظر سهم به بورسی امروز.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>