ق را جذاب رویکرد به تبلیغات سیاسی شفافیت


Sanders and Harris stand at lecterns in front of an American flag background.

سپس دموکراتیک نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری برنی ساندرز و کامالا هریس در Nov. 20, 2019, بحث در آتلانتا. هر دو آگهی در ق.

الکس ونگ/گتی ایماژ

سیاه و سفید زندگی می کند ماده کمپین مسدود شده کمک از رسیدن طوفان هاروی قربانیان بیل گیتس می خواهد به استفاده از واکسن با میکروچیپ برای کنترل, دنبال, و کاهش جمعیت جهان را سفید supremacist که سازمان Charlottesville رالی است که در واقع یک لیبرال جاسوسی. اینها همه نمونه هایی از ویروسی اطلاعات غلط و دروغ داستان است که باید در سراسر ق در طول چند سال گذشته.

اطلاعات غلط شایع در اینترنت, سیستم عامل, هر دو در پست های کاربر و در تبلیغات و ق از این قاعده مستثنی است. اما وقتی که می آید به تبلیغات افزاری کاربران انتظار محتوا به بررسی و راستگو. به عنوان 2020 انتخابات نزدیک, اینترنت, سیستم عامل رو تمدید فشار به ارائه شفافیت و پاسخگویی در اطراف سیاسی و تبلیغات خدمات خود را برای کمک به حفاظت از روند انتخابات. ق آخرین پلت فرم به سعی کنید برای پاسخ به این خواسته است. در مارس 13, شرکت راه اندازی تبلیغات سیاسی شفافیت hub و معرفی مجموعه ای از تغییرات منحصر به فرد به آن تبلیغات سیاسی, سیاست, از بین بردن بسیاری از سنتی بخش بین تبلیغ کنندگان و کاربران در سیستم عامل رسانه های اجتماعی.

ق تغییرات با ارزش هستند به عنوان نگرانی های اطراف چگونه تبلیغات سیاسی می تواند مورد استفاده قرار گیرد به گسترش اطلاعات غلط و دروغ همچنان به رشد. بسیاری از قانونگذاران در ایالات متحده و سراسر جهان را تحت فشار شرکت های اینترنتی برای پیاده سازی سیاست های سختگیرانه تر برای سرکوب این محتوا است. دیگران قانونگذاران با این حال تحت فشار قرار دادند پشت این تلاش ها با این استدلال که این تلاش ها تجاوز در متمم اول قانون اساسی. به حرکت پیچیده دنیای آنلاین سیاسی, تبلیغات, شرکت ها باید پیاده روی یک خط خوب است. ق حرکت در این فضا—ترکیبی از آن گرفته شده توسط سیستم عامل های دیگر و برخی هستند که منحصر به فرد به آن امیدوار هستند اما آن را هنوز هم می تواند انجام دهد بیشتر به شفافیت و پاسخگویی بیشتر ارائه.

ق قابل ملاحظه پلت فرم رسانه های اجتماعی با حدود 330 میلیون کاربر فعال ماهانه. این شرکت غیر متمرکز subreddit مدل آن را محبوب ساخته شده با تو رفتگی در دیوار جوامع و پلت فرم دارای محبوبیت در میان کاربران فعال سیاسی. به عنوان یک نتیجه Reddit نیز تبدیل به یک مقصد محبوب برای تبلیغات سیاسی. این شرکت اعلام نشده چقدر درآمد آن تولید از تبلیغات سیاسی است اما سیاسی آن تبلیغات شفافیت hub نشان می دهد که برنی ساندرز و کامالا هریس اولیه نامزدهای سیاسی که خریداری سیاسی تبلیغات از آغاز 2019. جالب است بدانید داده ها نشان می دهد که در این دوره نیز وجود دارد بیشتر مترقی صرف بر موضوع متمرکز بر تبلیغات سیاسی از محافظه کار صرف. بر خلاف دیگر سیستم عامل های اینترنت, ق, تنها مجوز سیاسی تبلیغ به اجرا مبارزات انتخاباتی در ایالات متحده و در سطح فدرال

ویرایش جدید تبلیغات سیاسی شفافیت hub یافت جدید subreddit با عنوان r/RedditPoliticalAds شامل اطلاعات در مورد همه سیاسی مبارزات انتخاباتی آگهی که باید اجرا بر روی پلت فرم پس از 2019. توپی فراهم می کند داده ها بر روی فرد تبلیغ از جمله آنچه پارامترهای آنها تصمیم به شناسایی کاربران به هدف با تبلیغات خود را چگونه بسیاری از برداشت (یا نمایش) تبلیغات دریافت مدت زمان که تبلیغات اجرا شد و تبلیغ صرف در هر انتخاباتی بر اساس. اطلاعات مربوط به هدف قرار دادن پارامترها شامل گرانول اطلاعات مانند که subreddits مناطق کشور و subreddit-بر اساس منافع گروه های تبلیغ تصمیم به تمرکز بر روی و کدام مناطق و subreddits تبلیغ محروم را هدف قرار.

برای مثال یک تبلیغ اجرا شده توسط کامالا هریس برای مردم به صورت یک روز در Jan. 30, 2019 اظهار داشت: “من در حال اجرا برای رئيس جمهور. با هم خواهیم ساخت یک اقتصاد است که با این نسخهها کار برای همه و مراقبت های بهداشتی در دسترس برای همه است. اضافه کردن نام خود را برای پیوستن به کمپین ما.” با توجه به Reddit گزارش از تبلیغات به دست آورد کمتر از 10,000 برداشت آن را هدفمند r/لیبرال subreddit آن مستثنی r/جمهوری خواه و r/محافظه کار subreddits و خریداری شد و برای کمتر از $100.

علاوه بر این ویرایش شامل داده ها در تبلیغات است که آن را مصوب در خطا و به وضوح نشانگر این است که این تبلیغات اشتباه مجاز است. این دانه داده است که یک گام مثبت در راستای ارائه پاسخگویی در اطراف ق تبلیغات فرایند بررسی.

ق نیز بازنگری شده آن گسترده تر تبلیغات سیاسی, سیاست, و در حال حاضر نیاز به تبلیغ برای ارائه اطلاعات بیشتر به منظور بررسی هویت خود را. بیشتر, اگر چه ق در حال حاضر به صورت دستی بررسی تبلیغات برای پیام و محتوای خلاق برای اطمینان از آنها نیست “فریبنده نادرست یا گمراه کننده” تبلیغ در حال حاضر خواهد شد نیاز به فعال کردن نظرات در تبلیغات خود را برای 24 ساعت اول مبارزات انتخاباتی خود را برای ترویج بحث در اطراف محتوای تبلیغات است. این یک روش منحصر به فرد قادر می سازد که کاربران را به تعامل با تبلیغ و محتوای خود را به جای داشتن هیچ راه آسان برای به چالش کشیدن محتوای آگهی. این تبلیغ می تواند در حد متوسط نظرات به طوری تبلیغ می تواند به لحاظ نظری حذف نظرات آنها نمی خواهند نشان داده شده در زیر از آگهی های, که می تواند به تضعیف اثربخشی این ویژگی است.

ق آخرین حرکت نشان دهنده آن است پس در قدم به قدم از دیگر عمده اینترنت سیستم عامل در ارائه شفافیت بیشتر در اطراف تبلیغات سیاسی. پس از سال 2016 انتخابات سیستم عامل مانند Facebook و گوگل دریافت قابل انتقاد در اطراف سهولت که با بازیگران خارجی می تواند با استفاده از تبلیغات خود سیستم عامل را به دخالت در انتخابات آمریکا. هر دو Facebook و گوگل در حال حاضر سیاسی تبلیغ شفافیت هاب. توییتر دریافت مشابه با انتقاد از نمایندگان مجلس اما به جای پاسخ ممنوعیت تبلیغات سیاسی در دسترس نباشد. با توجه به این که تبلیغات سیاسی تولید شده بخش کوچکی از درآمد این شرکت این بود که به احتمال زیاد آسان تر برای توییتر برای انجام این کار از آن خواهد بود برای سیستم عامل های دیگر. ق کاهش یافته است به افشای چقدر درآمد آن تولید از تبلیغات سیاسی اما بن لی ق معاون رئیس جمهور و مشاور عمومی گفته است که بعید است این پلت فرم را تا کنون ممنوعیت تبلیغات سیاسی به طور کامل. سیاست مرکزی موضوع گفتگو بر روی پلت فرم و خدمات ثابت کرده است که یک فضای با ارزش برای چنین بحث.

بحث بیش از اینکه به واقعیت-بررسی تبلیغات سیاسی است و به همین ترتیب بوده است دشوار است برای رسانه های اجتماعی شرکت ها را به حرکت. گوگل به طور موثر اعلام کرد که آن را نقد و بررسی محتوای تبلیغات سیاسی به اطمینان حاصل شود آنها را گمراه کننده در حالی که Facebook خودداری کرده است به واقعیت-بررسی این مطالب جرقه اختلاف است. ق تصمیم به صورت دستی بررسی تبلیغات گمراه کننده محتوای مثبت روش برای اطمینان حاصل کرد که اطلاعات غلط می کند از طریق تبلیغات بر روی پلت فرم.

پس از کمبریج Analytica رسوایی سیاسی تبلیغات مکالمه نیز مصرف شده توسط گنجینه در اطراف یک تکنیک شناخته شده به عنوان microtargeting که با بهره گیری از اطلاعات کاربر را بطور دقیق هدف قرار دادن آگهی. در ماه نوامبر گوگل اعلام کرد که آن را محدود به هدف قرار دادن پارامترهای سیاسی تبلیغ می توانید دسترسی به سن و جنس و محل سکونت. Facebook, از سوی دیگر است نه ساخته شده حرکت می کند برای محدود کردن microtargeting از تبلیغات سیاسی با حامیان این تصمیم این ادعا که چنین محدودیت می تواند آسیب های کوچکتر مردمی مبارزات. در ق تبلیغ بیشتر محدودیت در هدف قرار دادن به عنوان شرکت نمی کند جمع آوری اطلاعات شناسایی شخصی به عنوان Facebook و Google. به عنوان یک نتیجه microtargeting گزینه های محدود هستند و در نتیجه مضرات ایجاد شده توسط microtargeting هستند کمتر است.

ق را تغییر سیاست و تلاش خوش آمدید گام. اما به عنوان جدید امریکا باز موسسه فن آوری که در آن کار میکنم مشخص شده در آخرین گزارش خود در هدف قرار دادن آگهی و تحویل سیستم عامل نیاز به کار بیشتر برای ارائه شفافیت و پاسخگویی در اطراف تبلیغاتی خود را از عملیات. (جدید امریکا یک شریک با تخته سنگ و دانشگاه ایالتی آریزونا در زمان آینده.) در خصوص شرکت نیاز به ارائه شفافیت بیشتر در اطراف آنها چگونه اعمال خود را در تبلیغات و سیاست های اطراف چگونه بسیاری از تبلیغات حذف در طول این فرایند است. در آن تبلیغات سیاسی شفافیت hub ق برجسته است که در طول دو سال گذشته میزان دقت آن فرایند بررسی شد 92 درصد است. مفید به کاربران همچنین می توانید فیلتر را از طریق تبلیغات سیاسی subreddit برای دیدن همه تبلیغات که مورد بررسی قرار گرفت که در خطا و هر پست شامل برخی از اطلاعات در مورد چرا تبلیغ شد و در نهایت حذف مانند تبلیغ برای یک دولت در سطح مبارزات انتخاباتی آگهی فاقد روشن “برای پرداخت” آشکار یا آگهی نقض ق تبلیغات سیاست در مورد فریبنده نادرست یا گمراه کننده تبلیغات است. رفتن به جلو Reddit نیز باید انتشار اطلاعات جمع در آن آگهی روند بررسی به ارائه بیشتر بالا-سطح بینش در اطراف که در آن و چگونه اغلب فرایند بررسی می افتد کوتاه.

علاوه بر ق و شرکت های دیگر نیاز به گسترش تبلیغات سیاسی شان شفافیت گزارش تلاش بیشتر شامل گرانول تعامل و تعامل اطلاعات است. در مورد ویرایش این بدان معنی های اطلاعاتی مانند تعداد upvotes و downvotes تبلیغات سیاسی دریافت کرد و همچنین تعدادی از نظرات کاربران ارسال شده در ads در حال حاضر که نظرات باید مجاز برای 24 ساعت اول. بیشتر این شرکت باید طراحی مجدد آن تبلیغات سیاسی شفافیت hub طوری که آن را بیشتر کاربر پسند. در حال حاضر داده ها در مرکز در دسترس است از طریق گسترده subreddit و از طریق CSV (مقادیر جدا شده با کاما) گسترده است. گسترده فرمت ارزشمند است برای روزنامه نگاران و محققان. نه گسترده و نه subreddits به راحتی جستجو, محدود کردن چگونه مفید این ابزار می توان به صورت کلی تر مخاطبان است. در نهایت رفتن به جلو Reddit نیز باید فاش چقدر از درآمد خود را از تبلیغات سیاسی—این رقم مهمی برای ارزیابی چگونه رایج و محبوب تبلیغات سیاسی در خدمات.

ق آخرین شفافیت تلاش ها خوش آمدید مراحل و امیدوارم تنها آغاز راه است. اما آنها همچنین نشان می دهد که زمانی که شما در حال دیدن سایت از طریق r/علم و یا r/dadjokes شما ممکن است بیشتر از آنچه شما انتظار می رود.

Future Tense یک مشارکت
تخته سنگ جدید امریکا و دانشگاه ایالتی آریزونا که به بررسی فن آوری های نوظهور, عمومی, سیاست و جامعه است.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>