به یاد داشته باشید زمانی که اینترنت قرار بود شفاف و دموکراتیک? هنوز هم وجود دارد امید

Once upon a time, اینترنت دیده شد شگرف از چشمه دانش و اطلاعات در توانمند سازی کاربران و گسترش دموکراسی است. این تخیلی مشاهده طنین انداز گسترده با adopters اولیه در دهه 1990 پس از پایان جنگ سرد اما در آن طنین انداز بسیار گسترده در سراسر جهان در سال 2011 در جریان بهار عربی. وجود دارد همیشه از سایه های تیره اشاره کرد ناظران در ژن Rochlin را 1997 کتاب “به دام افتاده در شبکه” اما در مجموع ما شده است blindsided و سر در گم چقدر متفاوت تجربه آنلاین تبدیل شده است — چه مقدار از یک بازار به صورت شایعه و ترس و تئوری های توطئه و قطبی جهان بینی همه بیش ظاهرا خنثی پلت فرم دستکاری آوردن ما دقیقا آنچه که ما در حال گفت که ما می خواهیم.

می تواند آن را ممکن است برای بازیابی که وعده اصلی? در راه که وعده داده بود همیشه ساده به عنوان روشن شده توسط Paulina Borsook 2000 کتاب “Cyberselfish: بحرانی جیغ وداد بازی کردن از طریق وحشتناکی آزادیخواه فرهنگ با تکنولوژی بالا.” به عنوان Borsook یادداشت آن را در زمان بیش از نیم قرن از سرمایه گذاری دولت برای ایجاد اینترنت تجاری تجسم ممکن است بر خلاف دره سیلیکون خود خدمت mythos. اما دموکراتیک تئوری, تاریخ, فلسفه و روانشناسی است که به مراتب غنی تر از معتقدین فرض کنید وجود دارد خیلی بیشتر هوشیار و واقع بینانه است که نسخه ای از قول یکی که برای مثال دانشمندان همکاری در سراسر جهان را تجربه کرده اند بیش از یک نسل در حال حاضر.

تبلیغات:

بنابراین می تواند چیزی شبیه به آن تبدیل به ممکن است برای همه ما ؟ یک مقاله جدید در مجله Nature رفتار انسان به شدت نشان می دهد که در آن می گذارد و از یک چارچوب اولیه برای آنچه در آن ممکن است مانند شکل دهی مجدد همه چیز از پایین به بالا: “چگونه رفتاری علوم حمایت می کنند حقیقت استقلال و گفتمان دموکراتیک آنلاین.” عنوان مقاله توضیح می دهد که این مشکل می تواند به سادگی قرار دهید:

فعلی اکوسیستم آنلاین طراحی شده است که عمدتا به تصرف خود توجه کاربر به جای ترویج عمدی شناخت و مستقل انتخاب; اطلاعات بیش از حد ریز کوک شخصی و تحریف نشانه های اجتماعی به نوبه خود راه را برای دستکاری و گسترش اطلاعات نادرست است. چگونه می تواند به شفافیت و استقلال ترویج شود به جای نتیجه پرورش پتانسیل مثبت ؟

قاب مانند است که این علمی است مشکل مستعد ابتلا به راهکارهای علمی. البته دانستن است که راه حل وجود دارد و اجرای دو چیز متفاوت هستند: در نظر گرفتن بحران آب و هوا. برای درک بهتر از چگونگی چنین آینده آمده می تواند به و چه برخی از مراحل خاص می خواهم سالن رسیده به سرب نویسنده فیلیپ لورنز-Spreen یک همکار فوق دکترا در موسسه ماکس پلانک برای رشد انسان در برلین. این مصاحبه ویرایش شده است, مرسوم است به وضوح و طول.

آنچه که به من زده اولین بار در دیدن مقاله شما بود که آن را واکنشی بلکه تأکید مثبت با این استدلال که علوم رفتاری “می تواند به ترویج حقیقت استقلال و گفتمان دموکراتیک آنلاین نیست.” پس قبل از صحبت کردن در مورد مقاله خود را, من می خواهم به درخواست در مورد آنچه به اطلاع شما رویکرد مثبت.

تبلیغات:

من فکر می کنم کمی به جلو نگاه است که احتمالا لازم است. ما باید مراقب باشید که هیچ یک از ما نمی کنید به ضربت سخت زدن یک بازی مول. من در حال جستجو برای راه حل های پایدار و شما را تا پایان گرفتن کمتر واکنشی و تلاش برای پیدا کردن راه حل های که از پایین به بالا به فکر می کنم در مورد چگونه به تغییر سیستم خود را.

وجود هر گونه نمونه قبلی در تاریخچه اینترنت که رزونانس برای شما ؟

یکی از نمونه نادری از محیط های آنلاین است که ترویج حقیقت یکی از درخشان نمونه — ویکیپدیا است. این بود که الهام بخش, به فکر می کنم در مورد چگونه های مختلف این وب سایت به نظر می رسد در مقایسه با آمازون, چگونه آن را طراحی و چگونه همه چیز مرتب شده اند.

تبلیغات:

مقاله خود را توجه به عدم تقارن بین آنچه که می دانید سیستم عامل مورد کاربران و بالعکس. چگونه می توانم به شما مشخص است که عدم تقارن و چه پیامدهای منفی نتیجه که شما پیشنهاد می کنیم به آدرس ؟

این عدم تقارن احتمالا می آید از وابستگی ما زندگی می کنند با این اطلاعات غنی جهان است. آن را می دهد که مغز انسان بیش از حد به روند بنابراین ما باید با تکیه بر نوعی از گزینش. این چیزی است که سیستم عامل را برای ما انجام دهد. که احتمالا به همین دلیل آنها موفق هستند. Google و Facebook بالا رفتن سرسام آور هستند, موفق, چون ما واقعا بر روی آنها بستگی دارد به حرکت از طریق این اطلاعات در جهان است.

تبلیغات:

علاوه بر این “intransparency” کمک به آن است. ما توصیه هایی است که ما نمی توانیم واقعا دنبال جایی که آنها در واقع از چه عوامل کمک به آنها. بنابراین ما در حال گرفتن به طور فزاینده ای وابسته به intransparent سیستم عامل که در آن ما باید به تکیه بر اعتماد است. و درمان ما پیشنهاد افزایش شفافیت و دادن یک بیت از استقلال به کاربر.

به بهبود محیط آنلاین شما شناسایی در دسترس نیست اما بکر نشانه ها و دو نوع از مداخلات رفتاری — “فکر” و “تقویت” — که در استخدام این نشانه ها. نشانه های متفاوت در زمینه های مختلف پس بیایید شروع با مداخلات. مردمی ممکن است از آنها شنیده اما فقط برای روشن شدن آنچه که انجام هر یک از آنها را انجام دهید ؟

آنها هر دو کلاسیک رفتاری مداخلات بنابراین آنها بیشتر شرایط چتر. آنها هر دو در تعامل با فرایند تصمیم گیری. “اشاره” را که عمدتا یا منحصرا از طریق انتخاب معماری. بنابراین هر زمان که بخش هایی از انتخاب معماری با تاکید به هدایت رفتار و یا تاثیر رفتار که nudging. در مورد ما ما فقط سعی کنید به منظور جلب توجه خواننده به برخی از قطعه از اطلاعات است که ممکن است برای آنها خوب — که خواهد بود که کلاس گسترده ای از nudging.

تبلیغات:

افزایش می رود کمی بیشتر به تربیتی جهت. پس از آن آموزش و پرورش است اما این قطعات از محیط زیست و یا خارجی ابزار است که کمک به تصمیم ساز در روند تصمیم گیری برای به دست آوردن برخی از شایستگی. اغلب در این زمینه ما با مراجعه به رسانه های دیجیتال سواد به عنوان یک شایستگی است که افزایش کمک خواهد کرد که کاربر برای به دست آوردن و یا توسعه. که می تواند انجام شود از طریق محیط زیست با دادن نکات مفید که شما می توانید به یاد داشته باشید و سپس شما آنها را استفاده کنید حتی اگر این نکات گم شده است. بنابراین شما در واقع می تواند ترکیب است که افزایش و آن را همراه با شما. دوم می توان به ابزارهای خارجی مانند قوانین کلی است که شما در واقع می تواند استفاده برای ارزیابی منابع اطلاعاتی.

یکی از جنبه های تقویت شما ذکر است که “خود nudging.” می تواند به شما توضیح دهد چه چیزی است ؟

خود nudging زمانی است که شما خودتان را تغییر محیط زیست خود را در راه است که اشاره شما به یک رفتار خاص است که شما برای خودتان می خواهید. یک ساعت زنگ دار است که خود اشاره بسیار ابتدایی یکی. اگر شما می خواهید به فهرست برنامه های خاص به طوری که اغلب شما ممکن است حذف آنها را از گوشی خود. و یا اگر ما می خواهیم به خوردن شیرینی کمتری از ما ممکن است آنها را خرید. بنابراین ما خودمان را تغییر دهیم انتخاب معماری بنابراین ما تصمیم گیری است که ما می خواهیم. که یک افزایش در یک معنا چون خود nudging به خودی خود یک مهارت است. اگر شما خوب در طراحی خود را انتخاب معماری, محیط زیست خود را به انتخاب شما می خواهید برای رسیدن به, این چیزی است که ما تماس بگیرید صلاحیت. به همین دلیل ما را طبقه بندی آن به عنوان یک تقویت.

تبلیغات:

شما بحث در مورد آنچه شما تماس “درون زا” و یا “اگزوژن” به عنوان نشانه مهم بودن در برقراری ارتباط با اینترنت است. من به برخی از نمونه های.

درون زا نشانه ها نشانه هایی است که توصیف محتوای خود را. بنابراین هنگامی که ما صحبت در مورد یک مقاله آنلاین خواهد بود که شخصیت های که به نظر می رسد در این مقاله روابط است که ممکن است بخشی از داستان چیزهای که ما می خواهم تماس درون زا نشانه. و البته می توان آن را مفید برای ارزیابی صداقت از داستان است. اگر شخصیت ها وجود ندارد و یا داستان نیست که منطق این شواهد ممکن است درست نباشد.

اگزوژن نشانه از طرف دیگر در حال زمینه وابسته است. طوری که آنها را با توجه به محتوای مقاله خود را, اما برای مثال منبع مقاله که نوشته شده است, مقاله ای که در رسانه های دیگر و یا منابع این مقاله اشاره می کند. کجا آمده است ؟ چگونه آن را رسیدن به شما ؟ دیگری که توصیه می شود آن را برای شما ؟ چیزهایی مانند آن. پس زمینه در اطراف خود داستان است اگزوژن نشانه.

در این مقاله شما تمرکز توجه خود را بر اگزوژن نشانه. این است که چرا ؟

تبلیغات:

ما فقط تجربه چقدر دشوار قضاوت در مورد محتوای خود را. وجود دارد موارد که در آن شما باید قضاوت — شاید هنگامی که آن را در مورد خشونت — اما شما همیشه در حال اجرا به خطر یا سانسور یا اتهام سانسور هنگامی که شما در حال قضاوت در مورد محتوای خود را. بنابراین هنگامی که شما را به قضاوت در مورد زمینه من فکر می کنم این بیشتر مقاوم در برابر اتهامات و یا خطرات ناشی از سانسور. اگر شما تنها به ارائه بیشتر زمینه است که می تواند اجازه می دهد مردم را به قضاوت خود را بدون شما و یا شخص ثالث واقعیت-جستجوگر یا یک پلت فرم و یا هر کس دیگری را که قضاوت را برای شما. که در جهت توانمندسازی — ما می خواهیم به مردم اجازه این انتخاب و تصمیم گیری خود را. به همین دلیل ما تمرکز بر روی اگزوژن نشانه.

شما بررسی سه زمینه های مختلف: آنلاین مقالات الگوریتمی گزینش و رسانه های اجتماعی. من می خواهم به رفتن را از طریق هر یک از آنها را با شما به درک چالش های شما را شناسایی و چگونه به پیشنهاد آنها را تامین کند. بیایید شروع با آنلاین مقالات. چه چالش های آنها در حال حاضر? و چه نشانه ها در دسترس هستند ؟

چالش اصلی ما فکر می کنیم ما رو در اینجا بیش از حد بودن مقالات از محتوای در حال تولید است. وجود دارد بسیاری از منابع تعداد زیادی از مقالات رسیدن به ما و همچنین الگوی مصرف تغییر کرده است. مردم را مصرف کل روزنامه به عنوان یک قطعه و آنها را به اشتراک یک روزنامه برای مدت زمان طولانی. برخی اما ما خیلی بیشتر مصرف آنها در یک مقاله بر اساس. بنابراین ما در حال حرکت از گیری طولانی مدت به جای کوتاه مدت تصمیمات و ما باید این اطلاعات بیش از حد در همان زمان. به طوری که باعث می شود آن را بسیار دشوار است برای تصمیم گیری در مورد اعتماد یا اعتبار منبع است. به طوری که چالش با اخبار آنلاین.

و چه نوع از نشانه ها در دسترس هستند ؟

تبلیغات:

ما می توانید بررسی کنید اگر ناشر “درباره” بخش بر روی سایت و یا اگر آن را یک ناشر شناخته شده یکی می توانید برای یک خارجی اعتبار با ساخت یک جستجو در گوگل و پیدا کردن گزارش از همان داستان است. اما یکی همچنین می توانید چک کنید اگر مقاله خارجی به نقل از شواهد وجود دارد مقالات دیگر از این مقاله, نوع, اگر آنها به وضوح مشخص شده و اگر آنها می آیند از دیگر ناشران و نه فقط خودشان. این خواهد بود که برخی از اگزوژن نشانه هایی است که یکی می توانید بررسی کنید که راه همیشه به آسانی در دسترس است که می افزاید: به این چالش از اطلاعات بیش از حد.

پس چگونه می تواند فکر و تقویت شود تا همه چیز را شفاف تر?

Nudging استفاده می شود برای جلب توجه به خارجی نشانه به طوری که منابع آن مقاله با استناد به می تواند ذکر شده در بالا از مقاله بسیار روشن و رنگ و یا چیزی. و یا می تواند وجود داشته باشد یک پیام هشدار وجود نداشت و اگر هم منابع خارجی اشاره کرد. وجود دارد یکی در واقع می تواند با الهام از ویکیپدیا که اغلب پیام های هشدار دهنده با مقالات اگر وجود دارد نه به اندازه کافی منابع و یا اگر کیفیت است که فاقد منابع است. که خواهد بود بسیار ساده با ارنج زدن. شما می توانید کمی بیشتر زمانی که شما فکر می کنم در مورد به اشتراک گذاری آنلاین مقاله و سپس یک پیام هشدار دهنده می تواند نیاز شما را به کلیک کنید برای بار دوم به تایید می کنند که شما می خواهید برای به اشتراک گذاشتن این مقاله حتی اگر آن را ندارد تا به استناد به هر گونه منابع خارجی. بنابراین اصلی فرآیند اشاره در این زمینه خواهد بود برای جلب توجه خود را به خارجی نشانه.

افزایش خواهد بود و بیشتر شبیه به یک ابزار: در این مقاله نشان می دهد یک درخت تصمیم گیری — این یک ابزار است که استفاده شده است برای بهبود پزشکی تصمیم گیری — با داشتن مانند سه یا چهار سوال است که یکی می تواند از طریق سیستماتیک برای ارزیابی اعتماد از یک مقاله ، می تواند مانند یک ابزار شناختی ست. یک فرد می تواند به یاد داشته باشید این فرآیند شناختی و آن را کمک خواهد کرد که آنها را در هر زمان آنها روبرو می شوند یک مقاله ،

تبلیغات:

پس از دوم متن شما مورد بحث است “الگوریتمی گزینش,” اغلب مات فرایند که در آن همه چیز را به ما تحویل در اینترنت. چه چالش هایی که ارائه و چه نشانه ها در دسترس هستند ؟

ما صحبت در مورد شفافیت در اینجا. معمولا مشکل این است که بسیاری از چیزهایی که تا پایان در ارتباط است و اغلب بسیار مشخص نیست به چه دلیل و این الگوریتم که منبع این اخبار به عنوان مثال پنهان هستند. آنها شناخته شده به کاربر. آن را می شود بسیار دشوار است به درک که چرا یک مقاله خاص است که تا پایان در newsfeed. ما نمی دانیم که این بازگشت به تقارن — چیزی که آنها می دانند که در مورد بسیاری دیگر از افرادی که در حال مصرف محتوای مشابه ، که باعث می شود آن را بسیار دشوار است برای ما به درک این گزینش.

بزرگترین چالش در کل مقاله است که آن را بسیار معلوم نیست چه نشانه می تواند در دسترس است. اما اگر شما در مورد فکر می کنم کمتر الگوریتم های پیچیده — یک دستگاه-آموزش هوش مصنوعی, الگوریتم, اما نه ساده حکومت مبتنی بر الگوریتم — است که می تواند کمک به ارائه نشانه. زیرا اگر آن را فقط یک ترکیب خطی از چند عامل است که منبع مطالب من — که برای مثال می تواند تاخر و چگونه بسیاری از دوستان من درگیر با این مقاله و یک اولویت است که من باید برای ورزش و یا چیزی است که می تواند نمایش داده می شود. بنابراین وجود دارد می تواند نشانه هایی است که در اصل یک پلت فرم با یک حکومت مبتنی بر الگوریتم می تواند نشان می دهد و کمک به مردم در درک بهتر اینکه چرا برخی از چیزهایی که آمد و دیگران نیست.

پس چگونه می تواند nudging تواند مورد استفاده قرار گیرد در اینجا ؟

هنگامی که ما صحبت در مورد جاهای تعیینشده در این وضعیت ما بسیار نزدیک به فقط اطلاعات ارائه. بنابراین عواملی که منجر به این تصمیم می تواند نمایش داده می شود واضح تر و یا نمایش داده شده در همه — که در حال حاضر کمک کند. یکی دیگر از اشاره است که کمک خواهد کرد خواهد بود و جدایی حتی یک بصری جدایی بین انواع مختلف محتوا. در حال حاضر در اخبار سایت همه چیز است بسیار مبهم — بنابراین یک پست از دوستان من به نظر می رسد بسیار شبیه به یک تجاری و یا چیزی از یک سیاستمدار یا حزب سیاسی و یا یک شرکت است. بنابراین این اشخاص مختلف و بازیکنان می تواند خیلی بیشتر به وضوح متفاوت. که تغییر انتخاب معماری به ما کمک می کند درک است که یک آگهی پرداخت و که نیست. این است که در بهترین منافع از پلت فرم به دلیل ساخت یک تبلیغ ظاهر می شود در نوشته های دوستان باعث می شود آن را بسیار شخصی تر از اگر من می دانم که یک تبلیغ. اما من فکر می کنم ما باید که اخبار بیشتر “overviewable.”

و چگونه می تواند تقویت شود ؟

اگر اخبار سایت است شفاف تر از آن نیز می تواند قابل تنظیم است. البته شما می توانید این خوراک را در یک راه با پیروی از برخی افراد و رسانه ها, اما شما نمی توانید تعیین جهت و یا فرکانس. طوری خواهد بود که ممکن است در واقع به تغییر تنظیمات خود را و می گویند “من می خواهم برای دیدن بیشتر ورزش و کمتر سیاست” و یا “بیشتر از دوستان و کمتر از اخبار است.” که می تواند اجازه می دهد تا کاربر را به انجام خود nudging بنابراین اگر من می خواهم به اطلاع من می تواند به افزایش مقدار از اخبار من می خواهم برای به دست آوردن. که به کاربر یک بیت از آژانس حداقل.

بنابراین در حال حرکت دسته سوم رسانه های اجتماعی است. چه چالش های آنها در حال حاضر? و چه نشانه ها در دسترس هستند ؟

چالش در اینجا این است که ما قطعا دسترسی به تعداد زیادی از افراد دیگر و ما می توانیم در ارتباط با آنها در اشکال مختلف اما این نوع از ارتباطات است مثل هیچ چیز ما استفاده می شود. آن را دشوار است به احساس آنچه را که تعداد متوسط متریک اجتماعی — لایک برای مثال و یا ارسال محبوبیت و یا سهام. ما فقط یک تعداد دوست دارد, به عنوان مثال. اما وجود دارد می تواند اطلاعات بیشتری در دسترس است که می تواند به ما کمک کند دسترسی واقعی اجماع. ما که دسترسی به چنین گروه بزرگی از مردم ما احساس می کنید که حتی یک کار بسیار عجیب و غریب, تئوری توطئه, برای مثال, در واقع به اعتقاد بسیاری از دیگران است. دو صد به نظر می رسد مانند یک تعداد دیگر مردم مؤمن آن است. بنابراین شما در واقع ممکن است فکر می کنم شما درست در وسط مکالمه که در واقع شما در خارج از این بحث است. که می تواند چالش است.

پس چگونه می تواند اشاره و افزایش توان در اینجا ؟

یک اشاره در این زمینه می تواند بسیار ساده است. این امر می تواند با داشتن فقط اضافی اطلاعات اجتماعی — این گاهی اوقات به نام اجتماعی اشاره. اگر ما می دانیم آنچه که دیگران انجام می دهند این است که موثر بر رفتار ما بسیار به شدت. یک مثال می توان به نشان می دهد آنچه که متوسط زمان خواندن از دیگر افرادی بودند که در این مقاله در newsfeed در رسانه های اجتماعی. که اطلاعات را به ما تذکر می دهد که چیزی است clickbait یا این که بسیاری از افراد فقط می ماند در این مقاله برای چند ثانیه و یا فقط یک دقیقه و کمک خواهد کرد که ما تصمیم به شاید با کلیک بر روی کسانی که همه چیز. به طوری که یک چیز است. اما همچنین ما می توانیم ارائه اطلاعات بیشتر آنچه که مردم دیگر در این شبکه انجام می دهند نه تنها در اطراف من با لينک مستقيم محله بلکه در طرف دیگر از این شبکه به طوری که من می توانید ببینید دیگر نظرات بنابراین ما می توانیم یک احساس چه بحث است در واقع به نظر می رسد.

افزایش یک تحصیل کرده بیشتر شخصیت آن خواهد بود و بیشتر شبیه به یک ابزار. یکی از چیزهایی که واقعا به ما کمک کند این است که اضافه کردن به رسانه های اجتماعی نوشته های یک اشاره از اعتماد. بنابراین اگر های بسیار باریک و اغلب آن را به یک تو رفتگی در دیوار موضوع نه چندان قابل اعتماد, و اگر آن را به طور گسترده توزیع شده و بسیاری از مردم در هر نقطه به اشتراک گذاری آن ممکن است آن را واقعی تر. به طوری که چیزی است که یک نفر می تواند آموزش مردم برای یادگیری اساسا به درک اجتماعی گسترش الگوی. در حال حاضر ما لازم نیست خیلی به این اطلاعات دسترسی اما اگر آن ارائه شد و ما در واقع می تواند یاد بگیرند که چنین الگوها و ببینید اگر کسی بود به عنوان مثال تکرار پست چندین بار مصنوعی تقویت پیام و یا اگر کسی چیدن یک داستان قدیمی از کسی که بسیار دور در شبکه و تلاش برای فشار است. به طوری که می تواند یک مهارت است که مردم می توانند با به دست آوردن یک ابزار است. آنها می توانید ببینید اجتماعی, پخش كردن, الگوی هر زمان که آنها روبرو می شوند چیزی است که در رسانه های اجتماعی به طوری که آنها در واقع می تواند یاد بگیرند که چه الگوهای معنی و احساس برای رسانه های اجتماعی و پویایی اجتماعی.

در نتیجه شما نوشتن: “به نظر ما آینده وظیفه دانشمندان است که برای طراحی مداخلات است که با حداقل سه معیارهای انتخاب.” آنها چه هستند و چرا ؟

برای اولین بار است نیاز به شفاف باشد چون ما گفت: هسته اصلی مشکل این است که او intransparency از پلت فرم. بنابراین اگر دانشمندان و یا تنظیم کننده های جدید, مقررات, آنها را به طور شفاف برای مردم برای تبدیل شدن به اعتماد من فکر می کنم که یک نقطه دوم. من صحبت کردن در مورد خطر سانسور در اوایل این چیزی است که ما سعی می کنید برای جلوگیری از در اینجا با شفافیت و اعتماد, با نشانه های ارائه چارچوب است که نمی تواند به اشتباه با سانسور. چرا که شما هرگز نمی دانید که در پایان اجرای چنین ابزار و اگر آنها با تعریف قادر به انجام سانسور وجود دارد ممکن است یک خطر است. و آخرین معیار به طور خاص است که نمی توان آن را gamed. آنچه منظور ما در اینجا این است که رسانه های اجتماعی و معیارهای آن است که ما در حال حاضر اغلب gamed. بنابراین “دوست داشتن” بسیار ساده متریک است که می تواند gamed با افزایش تعامل اجتماعی یا پرداخت پول برای آن و یا افراد دیگر به کلیک بر روی “مانند” را فشار دهید پس از آن به نظر می رسد به محبوب باشد اما در واقع آن نیست.

اگر ما در حال حاضر با نشانه جدید است که باید کمک به مردم برای ارزیابی کیفیت وجود دارد نیاز به حمایت. بنابراین برای مثال اگر شما یک کار بسیار ساده متریک مانند تعداد ارجاعات مقاله اشاره می کند که چیزی است که بسیار آسان به بازی و تنها با تایپ کردن آنها را به مقاله یا چیزی شبیه به آن. پس از آن برای رفتن به یک کمی عمیق تر. آن را نیز نشان می دهد که مقالات آنها در واقع ذکر شده به عنوان مثال است که آن را کمی سخت تر به بازی. اما این چیزی است که شما واقعا باید به فکر می کنم و شاید حتی اجرای آزمایش و بررسی اگر آن کار می کند و اگر کسی در اینترنت می آید تا با یک راه حل برای حل آن — که چیزی است که خیلی اتفاق می افتد. که همچنین در نتيجه گيری: با این همه باید به طور مستقل مورد آزمایش قرار.

بله شما آن را می گویند مهم است که به بررسی طیف گسترده ای از مداخلات. این به نظر می رسد مانند یک دعوت نامه برای پیشبرد تجربی روند درست است ؟

قطعا. کل مقاله یک تماس برای تحقیقات بیشتر در این جهت بیشتر راه حل گرا تحقیق نحوه بهبود آن محیط زیست است. وجود دارد مقدار زیادی از کار تجربی انجام می شود. اینها فقط ایده ها و پیشنهادات. بله, آن را قطعا یک تماس برای خیلی بیشتر تجربی کار می کنند و نیز مستقل از سیستم عامل خود را.

تمرکز خود را بر روی آنچه که ممکن است به نام کاربران عادی و نه مخرب ، در واقع شما استدلال می کنند که “لازم است که همه یا حتی اکثر کاربران تعامل با nudging یا تقویت مداخلات.” چرا شما اعتماد به نفس در نظر گرفتن این روش ؟

ما هرگز نمی توانیم فرض کنیم که هر کس می تعامل با تمام ابزار و یا مداخلات ما پیشنهاد کنید. آن را همیشه خواهد بود فقط کسری. این مداخلات خارجی در حال ساخت هر گونه قضاوت آنها در حال گرفتن مردم را به تصمیم گیری برای خود را دارند. البته آنها نمی گرفتن بازیگران مخرب که یک برنامه به طوری که آنها تنها می تواند به افرادی که در حادثه سقوط طعمه به تاکتیک های خود را. به طوری که یکی از دلایل. یکی دیگر این است که البته که ما اعتقاد داریم که ما موجودات بسیار اجتماعی هستند. من صحبت کردن در مورد ویکی پدیا به عنوان یکی از نمونه هایی از هوش جمعی است که در واقع کار می کرد. بنابراین این چیزی است که ما سعی می کنید برای استفاده به عنوان یک موازی — هنگامی که ما در محیط های آنلاین هستند بیشتر تبلیغات از کیفیت در یک جمعی-هوش راه آن خواهد بود تحت فشار قرار دادند به سمت بالا و رسیدن به مردم است که نمی خواهد درگیر با آن را قبل از.

در نهایت آنچه مهم است سوال من بپرسید و پاسخ است ؟

خوب یک سوال مهم این است که “چه کسی باید انجام دهد؟’ ‘خواهد بود که علاقه مند است؟” من فکر می کنم پاسخ این است که شاید این سیستم عامل برخی از منافع در اجرای چنین اقداماتی برای بهبود کیفیت اما این همیشه مهم است که به نگه داشتن در ذهن است که آنها نهادهای تجاری و که آنها را به یک هدف خاص است که برای به حداکثر رساندن تعامل کاربر به طوری که آنها می توانید آگهی خود را درآمد.

پس از آن احتمالا همچنین مسئولیت یک جامعه دموکراتیک برای شرکت در این فرایند از طراحی ما جهان آنلاین. ما در حال حاضر اجازه دهید این سیستم عامل را که ما برای یک زمان بسیار طولانی برای 10 سال یا به طوری که آنها در اطراف بوده است. در حال حاضر ما فکر می کنیم آن زمان که به عنوان یک جامعه دموکراتیک ما باید آمد تا با راه حل. گزینه فضا برای انجام این کار بزرگ است. وجود دارد مقدار زیادی از گزینه های که ما حتی نمی لمس و یا فکر نشده است.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.nettny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>