دوباره نلی مک کی را “دور از من” یکی از آلبوم پاپ از اوایل قرن 21

یکی از اوایل قرن 21 بزرگترین پاپ شیرینی خواننده و ترانه سرا نلی مک کی 2004 آلبوم “دور از من” است که به خوبی به ارزش بازدید در طول این دشوارترین زمانها. با اولین LP McKay ارائه شده دوستداران موسیقی با یکی از تازه ترین و قطعا اصلی ترین صداها در سال است.

این است که ارزش اشاره کرد که “دور از من” تولید شد توسط جف Emerick درخشان مهندس صدا که قطع دندان های خود را به عنوان آن را به عنوان جورج مارتین نوجوان دستیار در چنین Beatles کلاسیک به عنوان “هفت تیر” و “گروهبان. pepper’s Lonely Hearts Club Band.” همانطور که با “گروهبان. فلفل” “دور از من” مزایای از Emerick استعداد برای او حلول هنرمندان ضبط شده با بافت رنگارنگ موسیقی و نوآورانه چشم انداز های صوتی. با این آلبوم برای اولین بار آهنگ “دیوید” برای مثال Emerick امادگی برای شنیداری اثر درخشش درخشان.

تبلیغات:

گوش دادن به “دیوید”:

مک کی را به عنوان آلبوم ارائه می دهد و نه آشکار جناس در نورا جونز 2002 فراری پرفروش “Come Away with Me.” در حقیقت هر چند McKay به سختی نیازهای هوشمندانه عنوان آلبوم به تشخیص خودش. استعداد خواننده و پیانیست با یک میل شدید برای تهیه بسیار با سواد شعر McKay به نظر می رسد در خانه در یک تنوع از سبک اعم از موسیقی جاز و کاباره به کشور و رپ.

تبلیغات:

در حالی که هیچ کس هرگز اشتباه “دور از من” برای یک آلبوم مفهوم در سنت می گویند پینک فلوید را “دیوار” McKay آهنگ چرخه را فراهم می کند آزادانه ساختار نقد از شایع مصرف و موقعیتی اخلاق ذاتی در زمان ما. و او این کار را از طریق یک استادانه ترکیبی از طنز طنز تلخ و خشم. اگر چه مک کی بود تنها 21 سال در زمان انتشار این آلبوم او خشم در بر داشت ریشه های آن را در به خوبی در نظر گرفته و تحلیل از زندگی مدرن و همچنین طبیعت و انتظارات معاصر زنانگی.

در “ساری” به عنوان مثال مک کی تصویب هیپ هاپ شخصیت به منظور کانال خشم خود را در مورد جامعه و غیرت برای تکریم انطباق در همه هزینه ها. “شما می توانید شنیدن آنچه را بر لب های من اما شما نمی دانید که آنچه در ذهن من” او raps. در حالی که در آهنگ های مانند “من می خواهم ازدواج” و “این یک ژست” چالش فرهنگ ما را به شدت ساختار جنسیتی انتظارات آهنگ های دیگر مانند منهتن “خیابان” و “دینگ دونگ” در مقابل تلون مزاج از McKay نفیس پیانو phrasings با jolting واقعیت های زندگی مدرن است. “چگونه وحشی آن است که” او croons در منهتن “خیابان” که “یک برهمی و کودک باید آن را به همان بهشت است.”

گوش دادن به منهتن “Avenue”:

تبلیغات:

اما McKay او موجب صرفه جویی در بسیاری تاول حمله به عجول و بی پروا ماتریالیسم فرهنگ غربی را پیوسته موتور اقتصادی برای “رفته می میرد” یک آهنگ که تصویب “oh-ee-oh” کر از جادوگر شریر غرب نگهبانان در جادوگر شهر از به منظور نشان دادن بدون کنترل یکنواختی ما workaday زندگی می کند.

تبلیغات:

گوش دادن به “هم رفته می میرد”:

مک کی این موقعیت بحرانی به نظر می رسد به جای مانور روی از من دور اگر آن را برای “واقعا” یادآوری ballad که نتیجه این آلبوم است. در آهنگ McKay اذعان خود complacence در مورد مصرف گرایی و هویت سیاسی است که زندگی معاصر. این یک آشکار لحظه تعجب آور قدرت هنگامی که او به رسمیت می شناسد خود را از مشارکت در راه ما زندگی می کنند در حال حاضر. دشمن به نظر می رسد ما است.

تبلیغات:

گوش دادن به “واقعا”:

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>