Roger Kahn, smiling, superimposed over Jackie Robinson swinging a bat and other former Brooklyn Dodgers behind him.

راجر کان مشهور است برای کتاب خود در مورد پست-روز های شکوه از جکی رابینسون–عصر بروکلین داجرز.

تصویر عکس با تخته سنگ. عکس های بروکلین اتباع/ویکیپدیا استفانی راجرز/ویکی پدیا و باب سندبرگ/مجله نگاه از طریق ویکیپدیا ،

بیس بال نویسنده راجر کان درگذشت, هفته گذشته است. او با ترشرویی افتخار شخصیت که فقط surlier و خودمان افتخار در سن خود را. او را متنفر بودن نام یک بازی بیس بال نویسنده است. اما این چیزی است که او و هیچ مشکلی با اینکه بیس بال نویسنده است.

کان را برای همیشه یاد می شود به عنوان نویسنده از پسران تابستانبه ruminative, عاطفی, کتاب های ساخته شده در اطراف پست-شکوه سال 1950s بروکلین داجرز بازیکنان که او تحت پوشش به عنوان یک خبرنگار روزنامه جوان با نیویورک هرالد تریبون. پسران تابستان خود را یک میراث بزرگ: یک کتاب که محبوب توسط طرفداران بیس بال پس از انتشار آن در سال 1972 است و توانسته است به رشد بیشتر عمیقا تثبیت شده در ورزش را در آسمان پس از.

اما پسران تابستان بود و فقط یک بخشی از یک دیگر پروژه تعریف شده است که کان حرفه ای. کان دستاورد بزرگ بود و راه کار خود را کمک به توزیع مجدد حرفه ای ballplayers به عنوان عاطفی انسان آسیب پذیر است. او قاچاق در مفهوم کلاسیک از ورزشکاران به عنوان قهرمانان افسانه ای اما او به طور همزمان هیپ شد به این واقعیت است که شاید به عنوان یک قهرمان نیست و همه از آن قطع می شود.

در آن زمان کان مشغول به کار بود محبوب مفهوم ballplayer بیشتر یا کمتر به پایان رسید و به زودی به عنوان آنها در زمان خود ، اما این دقیقا به دلیل کان بنابراین تحسین ballplayers در لباس که او پرتره از خود بشریت را از یکنواخت تبدیل شده به طوری که در حال حرکت.

برای مثال در سال 1956 کان همکاری با داجرز’ مرکز fielder دوک اسنایدر در یک مقاله برای در حال حاضر از بین رفته مجله ذغال سنگ است. مقاله (که افشای کامل بحث کنم کمی در کتاب آینده سرقت خانه) یک سند قابل توجه برای مدت زمان: جامع حساب از تمام راه هایی که آن شخص به یک حرفه ای بیس بال ستاره.

مقاله رشد از یک مکالمه بین کان و اسنایدر در یک نوار به نام خانه تعطیلات در برخی از داجرز سفر جاده ای. شما می توانید ببینید کان اثر انگشت بیش از آن به خصوص در چگونه او مکان اسنایدر در اصل و نسب تاریخی بزرگ بیس بال افسانه به طور همزمان سیگنالینگ اهمیت بیس بال اساطیر و undercutting آن است.

“گاهی اوقات شما از شنیدن صحبت در مورد ‘خوب قدیمی روز زمانی که وجود دارد همراهان مانند اموزش و کاب که واقعا عاشق بازی بیس بال,’ ” اسنایدر (واقعا کان) می نویسد. “شاید آنها بود اما آنها دقیقا نمی شکست بازی می کند.”

کان عشق از ورزش و از مردان که آن را یکی از خود تعریف نقاط قوت (و نقاط ضعف) به عنوان یک نویسنده.

این قطعه آورده منفی با توجه به هر دو نویسنده و کسیکه بجای دیگران چیز مینویسد. اسنایدر متهم شد که ناسپاس و whiner. کان متهم شده بود از همه چیز به یک داستان و با استفاده از اسنایدر به عنوان یک نوع گول زدن. اما هیچ کدام از آن درست بود. هر دو مردان خطاب خرید اینترنتی از ذغال سنگ در مقاله پیتر Golenbock را تاریخ شفاهی کتاب دانشگاه علوم پزشکی مشهد. چه اسنایدر واقعا می خواست مردم را به درک بود که او در زمان بیس بال به طور جدی. اما برای کان قطعه با هدف درست برای بیشتر از حد: او خوانده به Golenbock نام برخی از sportswriters که مسخره مقاله از جمله افسانه ای قرمز اسمیت. “به عنوان کسی که می نویسد: کتاب یاد می گیرد” کان گفت: “روزنامه تفسیر نیست و بسیار باهوش.” این کالیر مقاله بی سابقه بود و این یک پیش نمایش از آنچه کان را با پسران تابستان.

در این کتاب کان کشیده و پشت پرده در زندگی و آسیب پذیری از یک بار-معشوق طفره زن بازیکنان. اما او در راه ساخته شده است که خود افتخارات به نظر می رسد باستانی و gauzy و ادبی در تقریبا ویکتوریا حس حتی اگر او در نوشتن کمتر از دو دهه پس از این واقعیت است. تصور کنید که خود آگاهانه ادبی کتاب آینده در حال حاضر حدود اواخر’90s در آتلانتا بریوز است که عنوان آن از دیلن توماس و دارای یک مقدمه به نام “خطوط Transpotine جنون.” سپس تصور کنید که این کتاب همچنین می گذارد لخت ویرانگر با جزئیات پست-بیس بال زندگی افراد آن. تصور کنید مانند جف Blauser رسیدگی نوار در یک لژیون آمریکایی در روستایی در پنسیلوانیا مرکزی.

در بسیاری از پسران از تابستان شبیه دیگر در عمق همهجانبه غیرداستانی نوشتن که اتفاق می افتد در آن زمان منتشر شد و در سال 1972. کان بود در مورد همان سن و همان predilections و اعتبار به عنوان بسیاری از “جدید روزنامه نگاران است.” اما کار او هرگز به عنوان خوانده شده به عنوان جدید روزنامه نگاری. آن را فقط احساس نمی ضدحکومتی. به جای آن طلیعه در یک راه جدید فکر کردن و نوشتن در مورد بیس بال: یک شکل پیچیده تر از نوستالژی که قدرت بازیکنان و انسانی آنها است.

کان عشق از ورزش و از مردان که آن را یکی از خود تعریف نقاط قوت (و نقاط ضعف) به عنوان یک نویسنده. در اواخر 1980s او با همکاری پیت رز در یک زندگینامه است که در آن گل رز بارها و بارها محروم داشتن شرط بندی در بیس بال. چندی پس از آن جهان متوجه شدند که این یک دروغ بود خیلی به کان خجالت.

در سال 1972پسران تابستان آمد و در پی دو autobiographies است که می تواند پیش بینی کرده اند پیت رز بدبینی: جیم Bouton را توپ چهار و کورت سیل را در راه آن است. هر دو از این کتاب—خاطرات توسط بازیکنان تحت فشار قرار دادند که در برابر این بازی را مقدس ترین سنت—رفت و به طول های بزرگ به پشت سر هم حباب بیس بال خلوص.

اما در حالی که Bouton و سیل (و مربوطه می تواند ghostwriters لئونارد Schechter و ریچارد کارتر) را برانگیخت و بکند و به چالش کشیده خوانندگان به تفکر انتقادی در مورد بیس بال به عنوان یک نهاد کان به آرامی چراغ خوانندگان به درک عمیق تر از تاثیر بر مردان است—و بر این واقعیت است که هیچ مقدار از بیس بال قهرمانی می تواند به دفع ظلم و ستم از زمان آمده است که برای همه ما است. بد نیست یک میراث برای بیس بال نویسنده است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

خرید کتاب زبان اصلی