رایان مورفی در “هالیوود”: “من می خواستم به یک پایان خوش برای بسیاری از مردم که آن را ندارد”

رایان مورفی اولین مقدمه به هالیوود آمد از مادر بزرگ او خامش اختصاص داده شده از چرم گاومیش فیلم که غوطه ور او را در عصر طلایی سینما آن فیلم و پشت صحنه تاریخ است. “من می توانید فیلم های xxx عنقا pornstar کتاب و یا استودیو کتاب برای من تولد و کریسمس زیرا او می دانست که من آن را دوست داشت,” او گفت: سالن اخیرا در یک مصاحبه تلفنی.

خاطرات خود را از اولین برخورد با هالیوود مدیران حال هر چیزی اما دلتنگ. “زمانی که من شروع به چیزهایی که در سال 1998” مورفی به یاد می آورد, “هر موقعیت از قدرت در این شهر پر شده بود توسط همان فرد: آنها از همه بچه های سفید در اوایل 50s که می خواستم به همه چیز را برای بچه های سفید در اوایل 50s. بنابراین من همیشه احساس می کردم یک بیگانه است.”

تبلیغات:

سپس بازگشت هر زمان که مورفی پیشنهاد ساخت به حاشیه رانده شده مردم مرکز داستان او مواجه عظیم عقب براند. “این بود که همیشه داستان زندگی حرفه ای من زمانی که شروع کردم حتی با اولین نمایش ‘محبوب'” او به یاد می آورد. “من توجه داشته باشید همان بارها و بارها و بارها که” شما نمی توانید شما می توانید نیست.’ ‘شما در حال دادن زمان بیش از حد به زنان است.’ ‘شما نمی توانید به یک cheerleader پوشیدن یک کت خز به دلیل آن به نظر می رسد بیش از حد گی.’ و یا شما می توانید یک شخصیت همجنسگرا, اما آنها به سرطان است. آنها باید مجازات شوند.’ مانند من می توانم به یاد داشته باشید کسانی که همه چیز در واقع در حال بحث در جلسات.”

توهین ریخته بیش از کسب و کار لین به شخصی بیش از حد. مورفی به یاد استودیو مدیران بنیادگرایانه راه او صحبت کرد و یا آنچه که او با پوشیدن و یا ساخت ضد همجنس اظهارات در مورد او. “و من می توانم به یاد داشته باشید فقط نیاز به f**king نشستن وجود دارد و آن را,” او گفت:. “پس داستان از زندگی حرفه ای من این است که من علاقه مند به انجام آنچه که من گفته شد که من نمی تواند انجام دهد که آن را به افراد همجنسگرا و زنان و مردم رنگ این مرکز از داستان های خود را و آنها را قهرمانان.”

این ممکن است به من قرض بدهید برخی از زمینه را برای درک رویکرد خود را با “هالیوود” مورفی آخرین همکاری خود را با “Glee” شریک خلاق Ian Brennan. “هالیوود” است که بسیار Ryan Murphy-سبک فانتزی است که می گویند که آن را بزرگ پر تلالو و پر زرق و برق همه چیز شما می خواهید در یک افسانه اختصاص داده شده به نشان دادن – با صداقت مطلق – چه می تواند بوده است.

تبلیغات:

اما آن را نیز پس از جنگ متناوب سابقه این تفاوت که مورفی پس از جنگ جهانی دوم امریکا به طور بالقوه برای جهش به طور مستقیم از نقش خود را به عنوان آزاد از فاشیسم به تعهد خود به آغوش برابری برای همه شهروندان است. به مورفی هفت-قسمت “هالیوود” نشان می دهد که ایمان خود را در قدرت از فیلم و تلویزیون را به حرکت جامعه رو به جلو, یک دوست داشتن کارت پستال به هالیوود در عصر طلایی است که دو برابر به عنوان نظری داستان.

مورفی و برنان co-نوشت: پنج نفر از قسمت پیوست شد توسط nilan در فصل چهارم و مسخره برنان و رایلی اسمیت همکاری در قسمت ششم. در این نویسندگان ” اتاق او به یاد می آورد, “جانت مسخره و من تا به حال بسیاری از مکالمات خصوصی فقط در مورد چگونه زندگی ما متفاوت خواهد بود اگر ما تا به حال دیده می شود کسی مثل ما پیروزی است.”

مورفی اشاره Halle Berry تاریخی بهترین بازیگر نقش مکمل زن برنده اسکار در سال 2002 برای کار خود در “هیولا توپ” به عنوان مثال. بری اول شد (و از سال 2020 هنوز تنها) زن آمریکایی آفریقایی تبار در تاریخ به کسب این افتخار است.

تبلیغات:

اما چه می شود اگر که مانع خرد شده بود? آنچه او خواسته مسخره آن را داشته باشد که برای او شاهد این رویداد به عنوان یک جوان ، “و آنچه را که زندگی من شده اند مانند اگر من در ایندیانا و راک هادسون بود که از گنجه و قدم زدن روی فرش قرمز با دوست پسر? من فکر می کنم آن را به یک اثر بزرگ.”

مسخره به آرامی ارائه متضاد به نظر در طی یک جداگانه مکالمه تلفنی”من قطعا بیشتر از بدبین در اتاق است که شما نیاز دارید هنگامی که شما یک اتاق از سه یا چهار نفر صحبت کردن و صحبت کردن در مورد داستان.” در عین حال حتی در رئالیسم او امضا به مورفی چشم انداز به دلیل اعتقاد به صنعت برق به عنوان به خوبی.

تبلیغات:

مسخره, که همچنین کارگردانی دو قسمت از “هالیوود” ارائه شده این در پاسخ به واکنش اولیه من به سری که مرا مجذوب خود کرد تا آنجا که آن را موجب درونی من کلبی. من هم بستری مورفی که “هالیوود” مرا مسخره می کنند در چنین لحظات برای عدم واقع گرایی برای عدم اذعان کرد که آمریکا هرگز اجازه نمی دهد جامعه underdogs را به نفع خود اجازه دهید به تنهایی زندگی می کنند و عشق آشکارا – و قطعا نه در قبل از دوران حقوق مدنی.

در همان زمان اگر فرض آشکار فانتزی, چه چیزی اشتباه است با آن قهرمانان بیرون آمدن در بالا ؟ چرا نمی تواند یک زن بود, در پی پس از توسط paparazzi بر روی فرش قرمز و یا یک زن است که یک استودیو اجرایی را تاریخی تغییر در سینما – در تشویق النور روزولت ،

“We کردم شبیه انتقادات با ‘ژست’ یا شاید نه اما انتقادات . . . [بیان] احساس است که آن را واقع بینانه” مسخره گفت. “و تفاوت بین ‘ژست’ و ‘هالیوود’ است که با “هالیوود” ما در واقع می گویند چه بسیاری از مداخلات است که می تواند ما را ساخته اند که می تواند احتمالا ما بر روی متفاوت در راه است؟”

تبلیغات:

مورفی کار می تواند پلاریزه که راه; به عنوان بالا به عنوان طرفداران خود را در آغوش او مخالفان عاشقانه خود را اخراج بزرگتر نوسانات. اما به عنوان نوسانات به “هالیوود” است که نسبتا متوسط یک و واقعا احساس; بازیگران ادای احترام به عصر اما توقف کوتاه از parodying آن است. موسیقی متن فیلم نوسانات, اما در این گفت و گو است نور را در گزارش روز که گرایش به یک کارت مورفی اسکریپت.

آن را حتی غریبه را در نظر بگیرید که خیلی از امروز مخاطبان ممکن است پیدا کردن یک جهان که در آن نازی ها برنده جنگ جهانی دوم قابل قبول تر از این یکی که در آن یک 1940s-دوران هالیوود استودیو افزایش یک بازیگر به صدور صورت حساب های بالا و تحسین او به عنوان نگه می دارد دست خود را نیمه آسیایی, مدیر, دوست پسر, بر روی فرش قرمز.

در پاسخ به این مسخره به نقل از یک قطعه از عقل Viola Davis ارائه شده در 2015 امی سخنرانی: “تنها چیزی که جدا از رنگ از هر کس دیگری این است که فرصت. “و اگر ما را به یک دختر در 1940s یک فرصت واقعی به طور کامل متوجه شدم به عنوان مرکز ، چگونه خواهد که همه چیز را تغییر دهید? به همین دلیل پایان است که واقعا شروع مناسب است؟”

تبلیغات:

این عنوان که قسمت نهایی “یک Hollywood Ending” است که سری بیانیه ای از هدف اشاره به یک نتیجه است که هرگز اتفاق می افتد در جهان ما زندگی می کنند در.

در آن نقطه در داستان ما در حال حاضر به مراتب پایین جاده در تولید “مگ” خلاق قمار برای این فیلم Ace studios. در پشت دوربین ریموند Ainsley (Darren Criss) رفته به خفاش برای اطمینان از دوست خود مورچه کلمن (جرمی پاپ) یک گی, سیاه, خود دلیل پس از سال ها از رد شدن از دست.

آنها فقط در درب با ترکیب فضل کهنه استودیو مدیران کیر ساموئلز (جو Mantello) و الن Kincaid (Holland Taylor) که متقاعد کردن آس استودیو سر Avis آمبرگ (Patti Lupone بازی در نقش یک مدل پس از ایرنه Selznick) شانس را در “مگ” و بیشتر به طور خاص به بازیگران بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای این کار – که اتفاق می افتد به کامیل واشنگتن (لورا تازی مخصوص شکار خرگوش) پس از او slays او تست صفحه نمایش.

هر آس اجرایی خود را به دلایل فشار “مگ” در سراسر موانع متعدد در راه خود را قبل از هر چیز در میان آنها فرض که علاقمندان به سینما خواهد رد کردن فیلم های سیاه و سفید بازیگر در حال پخش یک قسمت معمولا متعلق به یک زن سفید و romanced توسط یک مرد سفید سرب توسط ارتش جانباز جک کاستلو (David Corenswet).

تبلیغات:

حتی seedier طرف “هالیوود” است شناور به آن است. قبل از آنها را می شکند جک و مورچه به نوبه خود کلاهبرداری در نوک طلایی یک ایستگاه گاز محلی که خدمه خود را به پول واقعی به عنوان کریستینا-محصور توسط ارنست “جدیدترین” غرب (Dylan McDermott) جهان merriest و سخاوتمندانه ترین دلال محبت.

McDermott شخصیت, باور نکردنی, هر چند او ممکن است اتفاق می افتد به مدل در زندگی واقعی شکل به نام اسکاتی باورز که 2012 خاطرات “خدمات” مدعی برخورد با چنین آیکون به عنوان کری گرانت و کاترین هپبورن. مانند هر کس دیگری Ernie دارای سریع به رویای خود را از چه محل نشان دهنده حتی او به عنوان شاهدان دست اول تلفات زندگی در راز طول می کشد در مشتریان خود.

این امر تا حدی که “هالیوود” می یابد آن تاریکی حتی اگر چنین شخصیت های بحث برانگیز به عنوان beefcake-وسواس و شدت استثمار استعداد عامل هنری Willson (Jim Parsons هدایت شر خالص در عملکرد است که می تابد و خود را “انفجار بزرگ” persona) در نهایت کسب درآمد برخی از نسخه comeuppance.

و اسکریپت اذعان خشونت آمیز و نژاد پرستی است که تحت سلطه این دوران اگر چه نویسندگان هدفمند ابداع خود را در تاریخ متناوب برای ایستادن جدا از گریم پس از جنگ جهانی دوم dystopias که به دست آورده توجه در پی 2016 انتخابات مانند “مرد در قلعه بالا” و یا “توطئه علیه امریکا است.”

تبلیغات:

“همه آنها را در بخش های فوق العاده تلخ, فوق العاده, تاریک” مورفی مشاهده شده است. “آنها را به شما احساس بد و آنها شما را نگران و حتی بیشتر. من علاقه مند به انجام مخالف بودند که من نمی خواهم به یک dystopian قطعه. من می خواستم به یک آرمانی قطعه که به دلیل نوع از جهانی که در آن من می خواهم به در برخی از راه عجیب و غریب زندگی می کنند, به خصوص در حال حاضر.”

از این رو مورفی و برنان جلوه ای از 1940s شهر که در آن شخصیت داستانی وجود دارد در کنار زندگی واقعی و افسانه مانند ویوین لی تلولا Bankhead, شایعات maven Hedda قیف و مدیر George Cukor. که در آن یک جوان راک هادسون (جیک چیدن) تازه وارد از میانه می توانید پیدا کردن یک جامد ارتباط با مرد دیگری به جای مانده در گنجه تقریبا تا زمان مرگ او.

و که در آن افسانه ها که باید ستاره های بزرگتر در زمان خود از جمله آنا ممکن است ونگ (میشل Krusiec) و هتی مک دنیل (Queen Latifah) دریافت خود را به دلیل اینکه به طور مستقیم یا vicariously.

تبلیغات:

“سه دوران کودکی وسواس از معدن بودند Rock Hudson, Anna May وانگ و هتی مک دنیل,” مورفی گفت. “و من پس زده است که در بسیاری از نویسندگان اتاق که من صحبت کردن در مورد آنچه اتفاق افتاده است به آنا ممکن است ونگ و چه به راک هادسن که با وحشتناک مدیر هنری Willson و آنچه اتفاق افتاده است به هتی مک دنیل مردم فقط نمی دانم.”

وانگ و McDaniel چپ یک میراث از اینکه استعداد فوق العاده ای. اما وانگ سقوط کرده بود به بازی های آسیایی, کلیشه ها و معروف را تکذیب کرد, چینی, شخصیت سرب در سال 1937 در “زمین خوب.” به جای این نقش رفت و به Luise راینر اروپا-بازیگر آمریکایی که رفت تا برنده بهترین بازیگر زن اسکار را برای او به تصویر کشیدن.

McDaniel موفق به تاریخچه با بازیگر نقش مکمل زن جایزه اسکار را برای کار خود در “بر باد رفته” اما اجازه نداشتم به نشستن در همان صندلی به عنوان بخش اصلی نامزد و به مبارزه طلبیده آکادمی با ساخت خود سخنرانی پذیرش حتی اگر یکی نوشته شده بود برای او.

مورفی با اشاره به این داستان به عنوان “به خاک سپرده شد تاریخ” از جای اعتراف به این که یک بیت از اسم بی مسمی “از آنجا که شما می دانید آن وجود دارد, اما شما باید به شکار برای آن است.”

ساخته شده است که تولید بسیار شخصی مورفی گفت: بسیار در راه او احساس می کند در مورد “دشمنی: بت و جوآن” خود مهم دیگر عصر طلایی-مجموعه سری. “من می خواستم راک هادسون به یک پایان خوش, شما می دانید و من دیوانه که در او نیست. من می خواستم آنا مارس وانگ به برنده یک جایزه اسکار بود چرا که او مجاز به دریافت بخشی که در “زمین خوب” و او باید آن را بدست. و من می خواستم هتی مک دنیل قادر به راه رفتن به آن اتاق است.”

مورفی می رود به استناد یک خط خود آرمانی النور روزولت می گوید به Ace مدیران در واکنش به شنیدن این که آنها می خواهم در نظر گرفته کامیل برای سرب در “مگ” اما برنامه ریزی برای رفتن با شخص دیگری. “من استفاده می شود به این باور است که دولت می تواند دنیا را تغییر دهد” بانوی اول می گوید. “من نمی دانم که من بر این باورند که دیگر نیست. اما آنچه شما انجام – سه نفر از شما می توانید جهان را تغییر دهید.”

“سخنرانی او چیزی است که به اعتقاد من,” او گفت:, بعد, توضیح, “من باور دارم که برای تلفن های موبایل بزرگ است ، آن را به من آموخت که چگونه به راه رفتن و صحبت کردن را به من آموخت به عنوان یک بچه چگونه به عاشقانه. تمام کسانی که همه چیز. بنابراین من فقط در آن اعتقاد دارند و من هم از دیدن آن شکست.”

“در نهایت” او افزود: “من فکر می کنم من واقعا برای آن کشیده شده چون من می خواستم به یک پایان خوش برای بسیاری از مردم که آن را ندارد که آن را سزاوار.”

تمام هفت قسمت از “هالیوود” در حال حاضر جریان در Netflix بکشد.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>