اسکوتر در حال ساخت شهرهای امن تر و انسانی تر و کارآمد تر


Four women ride e-scooters to cross a city street

سانتا مونیکا کالیفرنیا در تاریخ 13 ژوئیه 2018.

رابین بک/خبرگزاری گتی ایماژ

در ماه سپتامبر آتلانتا شهردار Keisha لنس کف اعلام کرد یک طرح به سه اندازه از این شهر محافظت دوچرخه خط شبکه تا پایان سال 2021. زیر را در صدای پای مشابه اعلامیه توسط شهرداران از متراکم تر میشن شهرستانها گسترش شبکه—از 4 تا 12 مایل نیست به خصوص بلند پروازانه. اما آتلانتا دوچرخه سواری طرح قابل توجه است به دلیل انگیزه: این محبوبیت فزاینده مشترک e-اسکوتر و جاده مسائل ایمنی آنها دراز ننمايد.

آتلانتا “طرح اقدام برای خیابان ها امن تر” است که شاید مهم ترین مثال از روروک مخصوص بچه ها شوق در واقع موثر بر سیاست و زیرساخت ها در شهرهای آمریکا, اما آن را نه تنها یکی است. روروک مخصوص بچه ها و شرکت ها—رو به با هزینه های خود را داده و میلیون ها نفر از دو چرخ در خیابان کاربران—شروع به فشار شهرستانها به خصوص کسانی که در طول تاریخ تا به حال چند دوچرخه سواران به تجدید نظر خود را خودرو محور خیابان طرح است. ایندیاناپولیس است جبران هزینه های آن را به اتهام روروک مخصوص بچه ها, شرکت ها برای ساخت امن “neighborways” دوچرخه و اسکوتر و فعالان در نشویل استفاده از روروک مخصوص بچه ها داده ها را قوی تر و مورد دوچرخه لین بسط همراه محبوب راهروها به نام فقط دو نمونه است.

روروک مخصوص بچه ها-شرکت های در حال حاضر با آن روبرو آینده نامشخص قبل از coronavirus همه گیر و در حال حاضر که در آینده در معرض خطر با اکثر شرکت های تعلیق خدمات در ایالات متحده, اما بدون توجه به آنچه اتفاق می افتد به جلو رفتن این دو سال آزمایش به وضوح نشان داد تقاضا برای micromobility—انسان-اندازه اغلب الکتریکی افزایش وسایل نقلیه—در طیف گسترده ای از شهرهای آمریکا است. اسکوتر نیز ثابت می شود نماد قدرتمند نشان دادن هندسه و فیزیک در ریشه ملت مشکلات حمل و نقل—برای کسانی که مایل به نگاه.

اسکوتر نشان دادن هندسه و فیزیک در ریشه ملت را حمل و نقل مشکلات.

اسکوتر هستند بسیاری از چیزهایی که بسیاری از مردم, اما هر کس می تواند موافقت آنها محبوب است. در سال 2018 سال اول آنها به طور گسترده ای در دسترس به اشتراک گذاشته شده dockless اسکوتر ارائه 38.5 میلیون سفر در امریکا بیش از این کشور بسیار دیگر تاسیس لنگر انداخت دوچرخه-به اشتراک گذاری سیستم مانند CitiBike. تمام شواهد نشان می دهد که این عدد باید بالاتر برای 2019. آتلانتا دیدم بیش از 3 میلیون نفر در نه ماه اول سال 2019. Austin تگزاس دیدم 5 میلیون سواری در 15 ماه دوره بین 2018 و 2019. لس آنجلس می بیند در حدود 1 میلیون روروک مخصوص بچه ها و dockless دوچرخه سواری در هر ماه. یک شرکت آهک است که به اجرا در ناوگان اسکوتر و دوچرخه در سراسر جهان خود را اعلام کرد 100 میلیون سوار در سپتامبر 2019.

تمام کسانی که سواری ترجمه به بسیاری سواران بر روی دو چرخ—و نه تنها در شهرهای ساحلی با پر جنب و جوش فرهنگ دوچرخه سواری. “شما اساسا دو برابر تعداد زیادی از شهروندان گفت:” where’s my damn دوچرخه لین?’ گفت: “رجینا Clewlow مدیر عامل شرکت Populus یک micromobility اطلاعات پلت فرم extrapolating از یک سال 2018 گزارش. “من فکر می کنم شهرستانها در حال شنیدن است.” و ترکیبات آنها ممکن است به آنها بیشتر گریز به قانون در ایمنی جاده پیشرفت های که در طول تاریخ شده است فروش سخت برای ماشین-داشتن است. حتی اگر تنها تعداد انگشت شماری از روروک مخصوص بچه ها سواران تبدیل به دوچرخه لین طرفداران زیادی بیشتر خواهد شد و حداقل درک خود را ابزار دست اول. (آن تبدیل شده است که معمولا پذیرفته شده است که مسیرهای دوچرخه سواری بهترین مکان برای اسکوتر سوار). حتی رانندگان که ممکن است در غیر این صورت خشمگین دوچرخه خطوط مجبور به اذعان کرد که آنها در واقع در حال استفاده هستند و خدا را شکر که مزاحم اسکوتر در حال نگهداری می شود از راه خود را.

بدیهی است که این نگرش دشوار است برای اندازه گیری. اما آنها به نظر می رسد برای مطابقت با اقدامات دولت و طرفداران در شهرستانها با روروک مخصوص بچه ها استفاده مانند آتلانتا. “هنگامی که e-اسکوتر وارد در آتلانتا آنها به سرعت پیشی گرفتن تعداد دوچرخه در خیابان” ربکا Serna, مدیر اجرایی آتلانتا دوچرخه ائتلاف نوشت: در یک ایمیل. “افزایش و دید همراه با چند, مرگ غم انگیز در e-اسکوتر ایجاد انگیزه اضافه و ضرورت برای شهرستان برای ایجاد فضای امن برای روشن (نور حمل و نقل فردی) حالت.”

تراژدی و میلیون ها نفر از حادثه سواری—تنها چیزی که نمی سوق دادن شهرها به اضافه کردن micromobility زیرساخت ها است. در ایندیاناپولیس و همچنین دنور; دالاس; Hoboken, New Jersey; سانتا مونیکا کالیفرنیا; سان فرانسیسکو; و بسیاری از شهرهای دیگر هزینه روروک مخصوص بچه ها شرکت های پرداخت به شهرستانها اختصاص داده شده برای مسیرهای دوچرخه سواری و قفل corrals. این هزینه ها به اضافه کردن مقدار زیادی پول کمتر از شهرستانها نیاز به ساخت قابل توجهی محافظت دوچرخه خط, شبکه های, اما آنها یک تفاوت. میامی را به درستی به نام پرنده خیابان با دریافت این ملت را برای اولین بار به طور کامل روروک مخصوص بچه ها-بودجه دوچرخه لین در ماه اکتبر.

اما تاثیر اسکوتر تا به حال در سیاست شهری و زیرساخت های محدودتر در مقایسه با پتانسیل خود را به عنوان یک آموزشی دستگاه. تقریبا یک شبه بی شماری از شهرهای آمریکا شاهد تظاهرات تودهای از “هندسه مشکل” از حمل و نقل شهری: فضایی در شهرستانها محدود است و حالت های مختلف گرفتن در اطراف استفاده کنید که فضا های مختلف با بازده. هر یک از ماشین طول می کشد تا حدود 50 فوت مربع فضا (بیشتر برای کامیون ها و Suv ها) و نیاز به 85 پا از فاصله توقف در هنگام سفر دوام 25 مایل در هر ساعت. در مقابل, اسکوتر را در مورد همان مقدار از فضا را به عنوان یک هل دهنده و دوچرخه به طور معمول را تا بیش از 10 متر مربع است. به همین دلیل دو راه محافظت دوچرخه خط حمل و نقل می تواند حدود هفت برابر بیشتر از افراد از یک ماشین خط از اندازه برابر است. و این که چرا دوچرخه و روروک مخصوص بچه ها سواران واقعا تجربه مشکلات مانند gridlock یا گردان برای پارکینگ.

شهرهای آمریکا است که برای نسل های پی بدون موفقیت برای مبارزه با ازدحام بیشتر با خطوط ماشین در حال حاضر آمار بر سر راه حل دیگر: وسایل نقلیه کوچکتر. این درسی است که شهرستانها در آسیا و آفریقا و آمریکای لاتین و اروپا جذب مدتها پیش به عنوان دیده می شود در محبوبیت از دوچرخه موتور سیکلت و اتومبیل های کوچک. Micromobility در کنسرت با “macromobility” ارائه شده توسط انبوه وسایل نقلیه حمل و نقل مانند اتوبوس و قطار وعده به استفاده محدود جاده فضا کارآمد تر از خودروهای سواری از جمله برق و یا خودمختار اتومبیل—همیشه می تواند.

دوچرخه همیشه نشان داده شده این اصل به عنوان بسته بندی شده اتوبوس. اما وجود دارد فقط چیزی در مورد اسکوتر که به نظر می رسد جذاب تر به طیف وسیع تری از مردم را در یک محدوده وسیع تری از شهرستانها. محققان هنوز در تلاش برای مهندسی معکوس است که کیمیاگری. شاید این انعطاف پذیری شروع و پایان یک سوار در هر نقطه و یا عدم وجود کل از رکاب زدن و یا بدون سر و صدا ایستاده استقرار. به هر دلیل تعداد قابل توجهی از روروک مخصوص بچه ها دوچرخه سواران گزارش که آنها هرگز و یا به ندرت استفاده از دوچرخه را نشان می دهد که آنها micromobility دارند. چهل و چهار درصد از روروک مخصوص بچه ها سواران مورد بررسی در urbanist مدینه فاضله از پورتلند اورگان گزارش هرگز با استفاده از یک شخصی دوچرخه و حدود یک چهارم تا به حال هرگز زده حمل و نقل عمومی—تصور کنید چه تعداد کسانی که در دالاس و یا ایندی.

از سوی دیگر دلیل اصلی مردم را انتخاب کنید نه به سوار شدن به موتور و یا دوچرخه که برای ماده اسرارآمیز: آنها به سادگی احساس نمی امن است. اما بیش از حد اغلب در رسانه های عمومی و بین نسلی شام مکالمات ریشه خطر است misattributed. اسکوتر و دوچرخه قطعا آسیب پذیر ترین وسایل نقلیه در جاده ها, اما آنها نه آنهایی که کشتن مردم است. ممنوعیت دوچرخه و اسکوتر را ندارد هر خیابان امن تر است. بیشتر مردم به سوار شدن به دوچرخه و اسکوتر خواهد بود. “اگر شما به خلاص شدن از شر تمام اتومبیل های ما فردا و یک دسته از اسکوتر سواری 15 مایل در ساعت خواهد وجود دارد هنوز هم می تواند سقوط ؟ آره وجود دارد خواهد بود” گفت: ربکا ساندرز یک برنامه ریزی شهری استاد در دانشگاه ایالتی آریزونا که مطالعات خیابانی ایمنی. “اما تقریبا هیچ یک از آنها می تواند کشنده باشد.” (ASU یک شریک با تخته سنگ و جدید امریکا در زمان آینده.)

یک بار دیگر اسکوتر نشان دادن آشکار اما همه بیش از حد اغلب نادیده گرفته شده درس این بار در فیزیک: وسایل نقلیه کوچکتر سفر در سرعت های پایین تر به مراتب کمتر خطرناک است. آنها همچنین نیاز به مقدار زیادی انرژی کمتر به قدرت است. و آن را به نظر می رسد این درس آمده اند در یک زمان مناسب به عنوان اتومبیل های بزرگتر و قوی تر و با تشکر از همه که اضافه وزن بیشتر آلاینده. در واقع, آن را به سختی حس می کند به تماس با آنها را به اتومبیل های دیگر که بیش از دو سوم از مسافر و فروش خودرو در امریکا تعداد به عنوان “نور کامیون”—که وانت ها و Suv ها و “تقاطع.” بیش از چند سال گذشته برخی از این وسایل نقلیه رسیده اند واقعا مرگبار نسبت با اندازه بریان و jacked-تا شاسی که کاهش دید و اعتصاب عبور و مرور در قلب یا گردن سطح. محققان فکر می کنم این سرحال کامیون هیولا هستند و عامل اصلی پشت 46 درصد افزایش در تلفات عابر پیاده در امریکا از سال 2009. دوچرخه سوار مرگ و میر و کلی ترافیک مرگ و میر نیز روند تا معلق در هوا در اطراف 40,000 بیش از چند سال گذشته است. و این شمارش نیست و میر ناشی از آلودگی است.

این اتصالات که دیگر عمده حمل و نقل روند از زمان ما است که این ضرر دو چرخ. اسکوتر نماد های مختلف حمل و نقل شهری اخلاق است که امن تر و انسانی تر و کارآمد تر. اما در حال حاضر آنها فقط این است که: یک نماد است. یک احتمال است. متزلزل و گاهی استثماری مدل کسب و کار که بر اساس آن روروک مخصوص بچه ها شرکت تکیه می کنند و ممکن است در طولانی مدت برای این جهان. و روروک مخصوص بچه ها, فاکتور شکل, اما, مرسوم, مد روز هنوز هم ممکن است به اثبات می شود یک مد زودگذر. متعدد کارشناسان مشورت برای این داستان فکر می کنم e-دوچرخه فروش شده اند که شاید در طول coronavirus همه گیر می تواند جدی تر micromobility فن آوری قادر می سازد که سفرهای طولانی و فضا برای کودکان و نوجوانان و باری. بحران کنونی نیز برجسته چقدر ضروری جامع لنگر انداخت دوچرخه-به اشتراک گذاری سیستم های تبدیل شده اند در چند شهرستانها عمده وجود دارند. سال از دولتی و خصوصی همکاری و توسعه جامعه را ساخته اند آنها را ضروری—در مقایسه با پرواز روروک مخصوص بچه ها شرکت ها.

اما حتی در این لحظه عمیق شار درس اسکوتر ساخته شده اند ساده هنوز هم ایستاده است. آمریکایی ها نگران ایمنی جاده احتقان و محیط زیست می تواند خود را صرف نوظهور خرابی مطالعه ،

Future Tense یک مشارکت
تخته سنگ جدید امریکا و دانشگاه ایالتی آریزونا که به بررسی فن آوری های نوظهور, عمومی, سیاست و جامعه است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>