جامعه شناس اندرو وایت هد: چگونه مسیحی ناسیونالیسم درایوهای سیاست آمریکا

در اوایل سال 2018 پس از یک سال از سردرگمی بیش از چرا دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن شده بود انتخاب Clemson جامعه شناس اندرو وایت هد و دو همکار ارائه شواهد قانع کننده ای — که من در مورد نوشت: در اینجا — که “رای دادن به تهمت بود حداقل برای بسیاری از آمریکایی ها نمادین دفاع از ایالات متحده درک میراث مسیحی.” آن را نشان “ملی گرایی مسیحی” حتی زمانی که کنترل سایر توضیحات محبوب مانند “اقتصادی نارضایتی جنسیتی ضد سیاه تعصب ضد اسلامی پناهندگان نگرش و ضد مهاجر شدند.” پازل چرا سفید پروتستان های انجیلی رای برای مغلوب ساختن پیشی جستن چنان تبدیل به یک توضیح ساده: نبود دین خود را که از او دفاع و پشتیبانی — مغلوب ساختن پیشی جستن است آشکارا یک فرد با ایمان — بلکه جای آن در جامعه است.

در حال حاضر وایتهد و یکی از این همکاران دانشگاه اوکلاهما جامعه شناس ساموئل پری یک کتاب جدید خود را با رويکرد تحقيق مقدار بیشتر: “با توجه امریکا را برای خدا: ملی گرایی مسیحی در ایالات متحده است.” دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن نیست شکل به عنوان یک مرکزی موضوع در این کتاب اما پس از آن او را ندارد. با بررسی و تبیین قدرت مسیحی تقرير و وایتهد و پری با ارائه یکی از بهترین دیدگاه ممکن است در سال 2020 نژاد و بزرگتر نیروهایی که ادامه خواهد داد به شکل امریکا برای برخی از زمان آمده است.

تبلیغات:

به طور قابل توجهی نویسندگان مسیحی کشف ناسیونالیسم نفوذ در جامعه به عنوان یک کل و نه فقط بر کسانی است که آن را در آغوش, اما در کسانی که در سراسر طیف از پیروان به مخالفان — در حالی که فراموش کردن نیست چگونه شدید خود را متحرک سازی چشم انداز است. آنها به استناد به کوری رابین “ارتجاعی ذهن” و جیسون استنلی را “چگونه فاشیسم کار می کند” برای مثال در این نکته است که در حالی که “ملی گرایی مسیحی به دنبال حفظ و یا reinstitute در مرزهای حوزه عمومی” آن مؤمنان هستند “بیشتر از جان گذشته” به نفوذ “آمریکایی ها خصوصی جهان” به عنوان درست است از “همه جنبشهایی.”

این است که هر دو بسیار به موقع کتاب و یکی که به احتمال زیاد به شکل ما خود درک به عنوان یک ملت برای نسل های آینده. من به تازگی در مصاحبه با اندرو وایت هد توسط تلفن. این متن ویرایش شده برای وضوح و طول.

کتاب خود را در مورد “ملی گرایی مسیحی.” بیایید شروع با توضیح آنچه در آن چیست.

تبلیغات:

هنگامی که ما صحبت در مورد ملی گرایی مسیحی ما شناسایی آن به عنوان یک چارچوب فرهنگی است که همه در مورد تلاش برای حمایت از یک همجوشی بین مسیحیت به عنوان آنها آن را تعریف و آمریکا زندگی مدنی. این مسیحیت است که چیزی بیش از فقط ارتدوکس مسیحی اعتقاد — آن را شامل و همپوشانی با تعدادی از چیزهای دیگر. این عمل مانند یک سیگنال به کسانی که شنیدن آن را به برخی از مردم می گویند “مردم مثل ما” است که به طور کلی سفید بومی فرهنگی مسیحی است. پس از آن intertwines نه تنها با روایات درباره میراث مسیحی از ایالات متحده, اما همچنین سنت های مختلف و نمادها و ارزش های سیستم و واقعا تلفیقی از این هویت را با هم برای ایجاد آنچه آنها را به عنوان “ایده آل” امریکا است.

همانطور که شما توجه داشته باشید در مقدمه خود وجود دارد زیادی در ادبیات مسیحی ناسیونالیسم دیگری از جمله کتاب آینده, هفته آینده, کاترین استوارت “قدرت پرستان.” آنچه را متمایز و متفاوت در مورد رویکرد خود را هر دو از نظر روش و هدف است ؟

آنچه که ما در حال انجام است که واقعا نیست قبل از انجام شده است که کمیت و تجربی تعریف ملی گرایی مسیحی. “قدرت پرستان” کاترین استوارت شگفت انگیز است و واقعا عالی روزنامه نگاری نگاه کنید که با کشیدن اهرم و کسی که این قدرت نمازگزاران هستند. اما چه کنیم این است که جمع آوری داده از هزاران نفر از آمریکایی ها از طریق نظرسنجی و پس از آن ما مصاحبه آنها. آنچه که ما در حال تلاش برای انجام تجربی نشان می دهد این ایدئولوژی و فرهنگی در چارچوب ملی گرایی مسیحی: چگونه آن را تحت تاثیر و نفوذ دیدگاه ها و از همه آمریکایی ها را اعتقادات و ارزش های خود را خود را با رفتارهای? واقعا وجود دارد نبوده است پایدار تجربی بررسی این چارچوب فرهنگی و این چیزی است که ما کتاب می کند.

تبلیغات:

در مقدمه خود شما غیر روحانی کردن سه بحث اصلی. شما استدلال می کنند که “درک مسیحی ناسیونالیسم محتوای آن و پیامدهای آن ضروری است برای درک بسیاری از قطبش در آمریکا محبوب گفتمان.” خود را تجزیه و تحلیل نمی کند و فقط نگاه حامیان مسیحی ناسیونالیسم اما کسانی که با طیف گسترده ای از دیدگاه ها که شما مشخص در چهار گروه های گسترده ای. من می خواهم به سوال در مورد هر یک از آنها شروع با کسانی که با شما تماس “سفیران.” آنچه مشخص است یا مشخصه از آنها ؟

سفیران کسانی هستند که آمریکایی ها که به شدت در آغوش مسیحی ناسیونالیسم. ما از یک سری از سوالات از آمریکایی ها و پس از آن ما ترکیب پاسخ خود را در سراسر شش سوالات و ما قادر به اندازه گیری قدرت که با آنها یا در آغوش گرفتن یا رد مسیحی ناسیونالیسم. سفیران کسانی هستند که به شدت موافق با یک سری از سوالاتی مانند “آیا شما بر این باورند که ایالات متحده و یا دولت فدرال باید مدافع ارزش های مسیحی?” یا “ما باید اجازه می دهد تا صفحه نمایش از نمادهای مذهبی در فضاهای عمومی?” بیشتر آمریکایی ها موافق با کسانی که آنها را نمره بسیار در مقیاس ما و کسانی که آمریکایی ها تماس با ما سفیران. به طوری که آنها آنهایی که می خواهید برای دیدن نمادهای مذهبی در فضاهای عمومی آنها می خواهم برای دیدن دولت در حمایت از ارزش های مسیحی, اعلام ایالات متحده در یک کشور مسیحی. آنها بر این باورند که موفقیت این ایالات متحده است که بخشی از طرح خدا, به طوری که آنها خواهد بود کسانی که به شدت در آغوش این ایده از ایالات متحده آمریکا به عنوان یک کشور مسیحی و می خواهید برای دیدن مسیحیت ممتاز در حوزه عمومی.

تبلیغات:

از طرف دیگر هستند کسانی که با شما تماس “تكذيب كنندگان.” آنچه مشخص و یا مشخصه از آنها ؟

خداوند کسانی هستند که آمریکایی ها که به طور کامل مخالفت و رد هر گونه مفهوم یک رابطه نزدیک بین مسیحیت آمریکایی و جامعه مدنی. آنها در برخی از راه یک تصویر آینه از سفیران که در آن آنها را به یک قوی جامعه مدنی یا دموکراسی کثرت گرا ما نباید privileging هر دین در حوزه عمومی. آنها لزوما نمی گویند که دین نباید بخشی از زندگی آمریکایی, اما که در سالن از قدرت یک دین نباید دست بالا را دارند بیش از دیگر. به طوری که آنها می خواهم برای دیدن مسیحیت ممتاز آن است.

چیزی که ما می خواهم برای روشن است که این نه تنها غیر مذهبی آمریکایی است. ما نشان می دهد که وجود دارد انجیلی پروتستان که در حال تكذيب كنندگان و ما مصاحبه آنها در این کتاب است. وجود دارد دیگر آمریکایی که مذهبی هستند که رد میل به دیدن مسیحیت ممتاز در حوزه عمومی. در حال حاضر بسیاری از تكذيب كنندگان خیلی غیر مذهبی اما نه همه. بنابراین آنچه که ما به دنبال در نیست فقط مذهبی و غیر مذهبی تقسیم شده است. این واقعا یک تقسیم در مورد نقشی که آنها فکر می کنند مسیحیت باید در زندگی عمومی است. خداوند می گویند که در حالی که دین خوب است به بخشی از زندگی مردم ما می خواهم برای دیدن مسیحیت ممتاز در برخی از راه.

تبلیغات:

در بین این افراط و تفریط وجود دارد دو گروه. کسانی که به نام “Accommodators” هستند و نزدیک به سفرای اما نه همان. آنچه مشخص و یا مشخصه از آنها ؟

Accommodators لاغر نسبت به پذیرش این ایده از آمریکا و جامعه مدنی است که پذیرای و یا در برخی از راه های ممکن است امتیاز مسیحیت. بنابراین حمایت خود را غیر قابل انکار است اما جامع نیست. آنها شاید بیشتر مبهم در مورد اینکه آیا باید وجود داشته باشد برخی از نمادهای مذهبی در فضاهای عمومی. آنها ممکن است می گویند که مسیحیت مهم است که در تاریخ ایالات متحده است که آن را به طور کلی چیز خوبی است. اما زمانی که شما بپرسید اگر دیگر گروه های مذهبی باید قادر به ادغام و یا بخشی از آن آنها خواهد شد بیشتر به آن باز در حالی که نمایندگان می گویند که این کشور مسیحی و اگر شما آن را دوست ندارم شما باید ترک کنید. Accommodators جای “کشور مسیحی” روایت و مسیحی ناسیونالیسم اما آنها لزوما نمی تواند مخالف به دیگر گروه های مذهبی حداقل قادر بودن به زندگی و کار در اینجا. به طوری که آنها در حال حمایت از آن, اما آن را به عنوان جامع به عنوان سفیران.

دیگر در بین گروهی به نام “مقاومت کنندگان,” در حال نزدیک شدن به خداوند, اما, دوباره, همان نیست.

تبلیغات:

مقاومت کنندگان بیشتر از یک تصویر آینه Accommodators جایی که آنها ناراحت کننده با ایده یک کشور مسیحی اما نه کاملا مخالف. به طوری که آنها لاغر نسبت به مخالفان. آنها ممکن است می گویند که مسیحیت نقش مهمی در تاسیس ایالات متحده, اما آنها ناراحت کننده با هر ایده از تلاش برای امتیاز مسیحیت در حوزه عمومی. ما در پیدا کردن وجود دارد که تعدادی از مقاومت کنندگان که مسیحیان هستند که فکر می کنم که مسیحیت می تواند نقش مثبت در جامعه است اما این نباید برگزار شود تا بیش از هر گروه مذهبی — که مسیحیان و دیگر گروه های مذهبی باید قادر به کار در کنار یکدیگر است. بنابراین نسبت به خداوند که ممکن است می گویند هیچ یک دین باید دست بالا مقاومت کنندگان هنوز هم ممکن است دیدن یک نقش مثبت که مسیحیت می توانید, اما آنها نمی خواهید برای دیدن که رسمی در هر شکل توسط دولت است.

شما همچنین نکته این است که این گروه قطع در تمام دیگر جمعیت, اگر چه به طور یکنواخت. یکی از قابل توجه ترین یافته است که درصد از خداوند افزایش می یابد با موفقیت هر نسل در حالی که تعدادی از سفرای falls با اشاره به ظاهری پایانی مسیحی ملی تحت تاثیر قرار. اما بر خلاف عوامل در محل کار به عنوان به خوبی. می تواند شما را توضیح دهید ؟

ما پیدا کردن در پژوهشی دیگر که آمریکایی ها را در پاسخ به رویدادهای تاریخی و ممکن است در آغوش مسیحیت به عنوان جدایی ناپذیر هویت آمریکایی بیشتر از حد به شدت. یک مثال است که 9/11 اتفاق افتاده است. در اواخر ’90s تعداد معینی از آمریکایی ها می گویند که مسیحی بود و مهم اینکه واقعا آمریکا اما پس از 9/11, وقتی پرسیده شد که سوال بسیار بزرگتر درصد از آمریکایی ها گفت که به راستی آمریکایی شما نیاز به یک مسیحی. به طوری که آنها پاسخ بودند در برخی از حس به 9/11 حمله امریکا در تلاش برای شناسایی “ما که هستیم و چه هستیم همه چیز در مورد؟” بسیاری از لفاظی های اطراف که حول دین است. اما ما متوجه شدیم که 10 سال پس از آن رویداد آن سطوح کاهش داد و در بازگشت در واقع زیر 1996 سطوح.

تبلیغات:

در طول تاریخ مسیحی ناسیونالیسم شده است و ما بخشی از متن فرهنگی, اما آن را نشانی از موم و افول است. در سراسر جنگ سرد تلاش دوباره برای شناسایی که ما به عنوان آمریکایی مسیحیت قرار داده شد در سکه های ما — “In God we trust” — در این نوع از فشار. کوین Kruse نشان می دهد در کتاب خود “یک ملت تحت خدا” چگونه در پاسخ به این معامله جدید و ترس از خزنده سوسیالیسم مردم را تحت فشار قرار دادند و این ایده که ما در یک کشور مسیحی. با جری فالول و دیگران اخلاقی اکثریت بودند در پاسخ به جنبش حقوق مدنی و جنسیت و تمایلات جنسی حرکات از ’60s و 70s.

ما این زمان تکرار مسیحی ناسیونالیسم در پاسخ به آن است. اگر ناراحتی یا اگر ما در حال تلاش برای تعریف که ما مسیحیت می شود نوع از رفتن آسان-به به می گویند: “این چیزی است که ما همیشه در مورد.” با آخرین تغییرات جمعیتی در آمریکا جامعه که یک مثال دیگر است که در آن دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و دیگران می گویند که ما یک کشور مسیحی و این چیزی است که همه ما در مورد دیگران خواهد بود مایل به شنیدن و پذیرش آن است. حتی به عنوان کمتری وجود دارد سفیران امروز ملی گرایی مسیحی است که هنوز هم بسیار قدرتمند چارچوب فرهنگی و ایدئولوژی است که کمک خواهد کرد که آنها را تعریف خود در برابر خارج است. آن را هنوز هم واقعا قوی توضیحی ابزار به درک چرا مردم می بینند و فکر می کنم راه آنها را در مورد سیاست های خود را زندگی می کند و هر آنچه که اتفاق می افتد در جهان امروز است.

خود دوم بحث اصلی این است که “به درک مسیحی ناسیونالیسم آن باید به بررسی شرایط خود را. ملی گرایی مسیحی است که لزوما بخشی از یک شبکه پیچیده از ایدئولوژی است.” چه اصلی ایدئولوژیک اتصالات است که برجسته ترین, سیاسی و آماری?

مردم معمولا سعی خواهد کرد به گفتن “است که در آن نژادپرستی و یا استبداد که واقعا توضیح می دهد که این اثر؟” آنچه که ما پیدا کردن این است که در حالی که ملی گرایی مسیحی می کند همپوشانی با این ایدئولوژی های مختلف مانند نژادپرستی و یا استبداد آن است مستقل اثر است. در حالی که وجود دارد جنبه های مسیحی ناسیونالیسم که در آن مردم فراموش می خواهید برای دیدن یک دستور بسیار جامعه نیست فقط که تمایل. چیزی است که وجود دارد در مورد تمایل به دیدن مسیحیت ممتاز در حوزه عمومی است که مستقل از نفوذ در چگونه آنها جهان را ببینید, و یا ممکن است مشاهده سیستم عدالت کیفری و یا هر چیز دیگری. و همان نژادپرستی که در آن ملی گرایی مسیحی است که در ارتباط با به طور کلی تعصب views نسبت nonwhite گروه. این درست نیست که نژاد پرستی. وجود دارد چیزی در مورد این ایده از دیدن مسیحیت ممتاز در حوزه عمومی است که به ما می گوید چیزی بیش از و بالاتر از دیگر ایدئولوژی است. بنابراین در حالی که آنها مربوط به آنها نیست یکی و همان است.

تبلیغات:

به نظر می رسد مانند ملی گرایی مسیحی است چیزی گسترده تر از این ایدئولوژی که به آن متصل است.

من فکر می کنم آن است. من فکر می کنم آن را به ما می گوید چیزی در مورد ماهیت این تمایل به دیدن دین و به خصوص مسیحیت ممتاز در حوزه عمومی. این به ما می گوید چیزی بیشتر در مورد که در آن است که از آمد و به همین دلیل است که مهم است و کمک می کند تا توضیح دهد که چرا آمریکایی ها ممکن است باور یک راه در مقابل دیگری.

در نهایت سومین استدلال این است که “ملی گرایی مسیحی است “مسیحیت” و یا حتی ” دین “درست صحبت کردن” و به راستی که “ملی گرایی مسیحی اغلب تحت تاثیر آمریکایی ها نظرات و رفتارهای دقیق جهت مخالف از مذهبی سنتی تعهد می کند.” در واقع به عنوان یک جدول در کتاب خود نشان می دهد تقریبا در تمام زمینه های سیاست اجتماعی — همه چیز به جز شخصی وفاداری به دین — نفوذ در تضاد هستند.

این یک تم تکرار شونده ما در سراسر کتاب. زمانی که ما نگاهی متفاوت داغ دکمه سیاسی گوه مسائل در ایالات متحده, و یا ما در نمایش به سمت nonwhite گروه و یا حتی غیر مسیحی در گروه پیدا کنیم مسیحی که ناسیونالیسم را تشویق می کند مردم به طور کلی فکر می کنم و باور یک راه در حالی که یک بار ما را که در سطح ملی گرایی مسیحی به حساب فرد آمریکایی که مذهبی تر واقع خواهد شد در حال حرکت در جهت مخالف است.

تبلیغات:

یک مثال ترس از مسلمانان است. ما از تعدادی از سوالات در مورد “آیا شما احساس تهدید توسط مسلمانان جسمی?” یا “آیا شما فکر می کنم که آنها نگه داشتن ارزش های اخلاقی است که کمتر از شماست؟” راه من توضیح آن این است که اگر شما می توانید یک کپی از من و تنها چیزی که شما تغییر — افزایش یا کاهش — من است مسیحی, ناسیونالیسم, پس از آن من خواهد بود بیشتر از ترس از مسلمانان به عنوان شما را افزایش می دهد که. اما اگر شما در زمان یک کپی از من و در سطح من مسیحی ناسیونالیسم ماند همان سطح شما افزایش و یا کاهش یافته بود و من عمل مذهبی — به عنوان شما را افزایش می دهد من عمل مذهبی, من در واقع کمتر احساس تهدید توسط مسلمانان است. بنابراین این چیزها نیست یکی و همان است. در حالی که بسیاری از سفیران و Accommodators در حال مذهبی آن لزوما خود را مذهبی که باعث آنها را به نمایش مهاجران یا مسلمانان و یا nonwhite اقلیت در این راه. خود را مسیحی ناسیونالیسم.

یک موضوع که در آن پیدا کنیم و عمل مذهبی و افزایش مسیحی ناسیونالیسم کار به همین ترتیب است که هنگامی که ما بحث در مورد جنسیت و همجنسگرایی یا فراجنسیتی حقوق. ما پیدا کردن که بیشتر مذهبی مردم تمایل به کمتر مایل به باز نسبت به ازدواج همجنس بازان به عنوان مثال حتی زمانی که ما حساب مسیحی ناسیونالیسم.

من می خواهم شما را به صحبت بیشتر در مورد آن. چرا کسانی views ترجمه از ملی گرایی مسیحی به عمل مذهبی در حالی که وقتی که می آید به نگرش نسبت به مسلمانان یا افراد دیگر نژادها همان است درست است ؟

ملی گرایی مسیحی است که واقعا با تمرکز بر ایجاد مرز بین “ما” و “آنها”. این ایده واقعی آمریکایی هویت سفید پروتستان فرهنگی مسیحی بومی. به همین دلیل ما می بینیم دینی و مسیحی ناسیونالیسم کار متفاوت را حس کند. اما زمانی که ما در حال صحبت کردن در مورد تمایلات جنسی, آنچه ما می بینیم این است که برای کسانی که مذهبی فعال آنها هنوز هم از دیدن و اعتقاد داشتند که باید وجود داشته باشد برخی از مرتب کردن بر اساس سفارش در جنسیت و تمایلات جنسی است که در خط با آنچه آنها را به عنوان باورهای سنتی مسیحی. بنابراین مسیحی ناسیونالیسم در پایان با این نسخهها کار در همان جهت با عمل دینی.

تبلیغات:

ما می بینیم که همان چیزی که در مصاحبه ما. کسانی که به شدت مسیحی ملی بودند که سفرای آنها در مخالفت با ازدواج همجنسگرایان واقعا در امتداد خطوط از تلاش برای محافظت از این کشور مسیحی. آنها آن را به عنوان یک تهدید برای آمریکا کشور مسیحی. اما هنگامی که بحث ما به آمریکایی ها که بسیار مذهبی هستند اما چه کسی رد یا مقاومت در برابر ملی گرایی مسیحی آنها ممکن است مخالف ازدواج همجنسگرایان به, اما این نیست که آنها می خواهند به آن را ببینید قانونى در سطح فدرال. آنها فکر می کنم که آن را در برابر دیکته های خود را در سنت مسیحی.

من می خواهم در مورد دو نمونه های خاص مورد بحث شما که من فکر می کنم اکثر ناظران اصلا خوب رسیدگی, اما را کامل حس در تجزیه و تحلیل خود را. این اولین بار است که یک عدم همدردی برای قربانیان خشونت های پلیس حتی در مواجهه با شواهد تصویری. چه دلایل این عدم همدردی ؟

آنچه در آن پایین می آید به این است که ملی گرایی مسیحی است و اساسا در مورد حفظ و یا بازگشت به اسطوره ای جامعه ای که در آن وجود دارد سنتی سلسله مراتبی روابط — بین سفید و سیاه و سفید و یا حتی مردان و زنان است. اقتدار سازه که در محل هستند برقرار خدا بنابراین هر گونه ادعا توسط اقلیت — در این مورد اقلیت نژادی — که وجود نابرابری مسیحی ملی و سفیران آنها را ببینید که به عنوان ریاکارانه است.

آنچه که ما پیدا کردن این است که وقتی که می آید به حفظ نظم و قانون گرایان مسیحی مشتاق در مورد آن به طوری که آنها در واقع گرایش به سمت دیدن و دفاع از عدالت در آن نیرویی است که در برابر افراد متفاوت است. آنها به احتمال زیاد به فکر می کنم که پلیس در درمان سیاه پوستان همان سفیده یا این که افسران پلیس شلیک سیاه پوستان بیشتر است زیرا آنها ذاتا خشن تر. آنها کمتر به احتمال زیاد به این باور وجود دارد که نابرابری در پلیس زیرا به آنها که قدرت ساختار در محل قرار داده است با خدا. به طوری که یک کمی بیشتر در مورد چگونه مسیحی ناسیونالیسم می تواند حمایت یا تشویق سفید برتری و یا به طور خاص نابرابری در سیستم عدالت کیفری.

مثال دوم این است که نگرش نسبت به اسلحه کاملی از فلوریدا مقننه پس از پارک تیراندازی زمانی که آنها در پاسخ اکثریت تصویب لایحه نیاز به برجسته قرار دادن “In God we trust” در تمام مدارس فلوریدا. که لایحه بخشی از مسیحی ملی در دستور کار قرار دادند و با پروژه حمله رعد اسا. چگونه این حس را از نظر ملی گرایی مسیحی است ؟ چه منطق درگیر است ؟

برای مسیحی ناسیونالیسم برای سفرای آنها می گویند این مسئله واقعی با کشور ما وقتی که می آید به خشونت و یا هر چیز دیگری است که افراد نه مسیحی یا نه پس خدا مسیحی. بنابراین اگر ما بتوانیم به عنوان یک کشور برای تشویق مسیحیت در حوزه عمومی است که در درمان بسیاری از شکستگی در کشور ما و یا این مسائل را که مردم می خواهند به تحمیل خشونت بر دیگران. آنها نمی بینم که در آن بزرگتر تغییرات ساختاری مانند محدود کردن دسترسی به اسلحه ممکن است آن را تغییر دهید چرا که آنها می گویند — و شما با شنیدن این بیش و بیش از این — که اگر کسی نمی تواند با استفاده از یک اسلحه استفاده می کنند چیز دیگری است. اما ما نمی توانیم فقط یاغی بد آن است که همیشه رفتن به با ما خشونت است که همیشه رفتن به با ما. بنابراین تنها راه برای کاهش خشونت است که از طریق تشویق مسیحیت به طور کلی.

یکی دیگر از دلایل مخالفت با کنترل اسلحه است زیرا قانون اساسی — و به طور پیش فرض دوم متمم — که مقرر مسیحی خدا. پس به مخالفت با متمم دوم حق حمل سلاح آنها می گویند این است که به مخالفت با آنچه خدا نهاد برای این ملت است. تنها راه برای التیام کشور ما این است که از طریق تشویق مسیحیت نه محدود کردن دسترسی به اسلحه.

یکی از چیزهایی که ایستاده برای من این بود که خداوند به تنهایی در دیدن مسیحی ناسیونالیسم به عنوان یک تهدید — املای نه به عنوان چنین است اما از نظر کسانی که آن را پشتیبانی. به نظر می رسد این مشکل برای من قابل درک است. می تواند به شما صحبت کردن در مورد آن ؟

ما نشان می دهد که خداوند تنها کسانی هستند که بیشتر احتمال دارد به احساس می کنید که تهدید و یا ترس از مسیحیان محافظه کار. دیگر گروه ها متفاوت از یکدیگر است. حتی مقاومت کنندگان ممکن است برخی از اتاق را برای مسیحیت به ایفای نقش در حوزه عمومی. آنچه مهم است که به تاکید است که مسیحی ناسیونالیسم به عنوان یک چارچوب نیست فقط در برابر مسیحیان محافظه کار و یا مذهبی مردم است اما چیزی متفاوت و پیدا کنیم که آن را در حال حاضر در سراسر هر دو مذهبی و غیر مذهبی و اجتماعی و جمعیتی دسته. بنابراین آمریکایی ها در بسیاری از مکان های مختلف را در آغوش این, به سطوح مختلف آن می تواند اثرات عمیقی بر چگونه آنها ممکن است مشاهده پلیس از اقلیت های مذهبی و یا مهاجرت و یا مسائل دیگر.

در نهایت آنچه که مهم ترین سوال من بپرسم ؟ و چه کار کنیم ؟

یک نکته ای که می خواهید مطمئن است که ملی گرایی مسیحی دارای پیامدهای جدی برای دو حوزه. یکی آمریکایی, جامعه مدنی مورد تایید یک دموکراسی کثرت گرا. ملی گرایی مسیحی پیدا کنیم و دوباره و دوباره را تشویق نمی کند توانایی به سازش و یا به کار با هم در سراسر تفاوت و یا برای پیدا کردن یک راه مشترک است که همه ما می تواند به توافق برسند. برای آنها آن را بیشتر و بیشتر در مورد تلاش برای دفاع از یک نسخه خاص از دین در حوزه عمومی. پس از آن واقعا دشوار است به یک دموکراسی کثرت گرا که باید تاسیس سازش هنگامی که به طور فزاینده ای مسیحی گرایان تمایل راه خود را و یا هیچ چیز. به طوری که این مفاهیم برای ما دموکراسی است.

این شهر همچنین دارای پیامدهای جدی برای آمریکا کلیسای مسیحی. با ملی گرایی مسیحی در بسیاری از راه های subsuming مشترک مسیحی سنت ها و نمادهای خود می رسد که واقعا می تواند در برابر دیکته مسیحیت ارتدکس مانند دوست خود را دشمن و یا همسایگان خود و یا برابری در تمام نژادها و اقوام است. به حدی مردم علاقه مند و یا در حال تلاش برای زنده کردن دیکته مسیحی کتاب مقدس در بسیاری از راه های مسیحی ناسیونالیسم کاملا مخالف آنها.

بنابراین برای کسانی که علاقه مند هستند در دفاع از کثرت گرا و دموکراتیک جامعه غیر مذهبی آمریکایی ها می توانید پیدا کردن علت شایع با آن دسته از مسیحیان که رد مسیحی ناسیونالیسم چرا که آنها با تمرکز بر تلاش برای اطمینان از آزادی مذهبی برای همه یا برای زندگی در هماهنگی با همسایگان خود است. یک مثال باپتیست کمیته مشترک [برای آزادی مذهبی] و یا مسیحیان در برابر ملی گرایی مسیحی. غیر مذهبی و یا سکولار آمریکایی که نمی خواهید برای دیدن مسیحیت ممتاز در حوزه عمومی می تواند در برخی موارد به دنبال علت شایع با کسانی که ممکن است اختصاص داده شده به ایمان مسیحی اما رد مسیحی ناسیونالیسم.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>