تبلیغات هدفمند می تواند بیش از مزاحم آنها می توانید سلامت روان عواقب

آن را طولانی نیست پس از مادر او در اثر سرطان در مارس 2014 که تبلیغات هدفمند تبدیل لیندسی رابرتسون نسخه از اینترنت به مجازی قبرستان. “این فقط سنگ قبر همه جا,” او می گوید. “این دیوانه بود. آن بود که هر نوع خاکستری معمولی سنگ مزار پوشش تمام فضای در دسترس است.”

رابرتسون, قدیمی ترین چهار شد در اتهام مشخصی پایان زندگی ترتیبات. او نمی دانم چقدر هزینه سنگ قبر — بنابراین او آن را گوگل. این جستجوی ساده به احتمال زیاد باعث شده برخی انتقالها که می دانستند رابرتسون شد و به دنبال سنگ قبر و سپس استفاده از این اطلاعات برای ارسال تبلیغات هدفمند برای او که پس از آن به دنبال او در سراسر اینترنت.

فایل های مورد استفاده برای ردیابی افراد — به نام کوکی ها — وجود دارد برای کمک به حفظ عملکرد اینترنت. این کوکی ها را که شما به سیستم وارد شده به وب سایت های خاص و یا نگه داشتن سبد خرید خود را پر از در حالی که شما فهرست. کوکی ها همچنین می تواند به تبلیغ محصولات و یا وب سایت شما در تعامل با اجازه دادن به شرکت ها برای تبلیغ این محصول یا محصولات مشابه به شما در یک فرآیند به نام remarketing. تبلیغ کنندگان می توانید در یک زمان محدود و یک کلاه بر روی چگونه بسیاری از تبلیغات کسی می توانید ببینید و برای چه مدت — هر چند این تنظیمات همیشه کار نمی کند کاملا و نه همه آنها را مجموعه.

شخص ثالث ارائه دهندگان داده همچنین می توانید با استفاده از آنچه آنها را دیده ام در مورد آنچه شما علاقه مند هستید و باید با تعامل آنلاین — یا سن شما محل سکونت و جنسیت و یا جزئیات دیگر — برای ایجاد لیست مخاطبان که تبلیغ استفاده کنید برای پیدا کردن یک بازار برای تبلیغات خود. این لیست می تواند تبدیل به بسیار خاص و اغلب با یکدیگر همپوشانی و چگونه مردم و خاموش لیست است که همیشه روشن نیست — حتی به تبلیغ. شرکت هایی مانند گوگل و Facebook را جمع آوری مقدار زیادی از اطلاعات در مورد افراد در طول سال به این لیست و دیگر شخص ثالث ارائه دهندگان داده های خود را لیست و روشها برای ایجاد آنها. تبلیغ انتخاب لیست به ارسال تبلیغات خود را به کوکی ها اجازه می دهد تا تبلیغات به دنبال یک فرد از وب سایت به وب سایت و یا نرم افزار به نرم افزار است.

هنگامی که کسی با تجربه تروما و یا مبارزه با چیزی است و شاید برای یافتن پاسخ آنلاین — این تبلیغات می تواند تبدیل به یک ناخواسته یادآوری. بهترین های بسیاری می تواند امید برای این است که این تبلیغات محسوس و یا کمی آزار دهنده است. برای دیگران هر چند آنها می تواند باعث آسیب واقعی به سلامت روان.

Facebook برخی از قوانین که بنیادی ممکن است برخی از آسیب هایی که می تواند از برخی تبلیغات هدفمند. برای مثال Facebook سیاست است که تبلیغات نمی تواند هدف قرار دادن افراد بر اساس سابقه پزشکی یا پیامدهای مورد یک فرد وضعیت پزشکی است. آنها همچنین نمی تواند شامل بعید است که قبل و بعد از تصاویر و یا مطالب دیگر است که تلاش می کند برای تولید منفی ارزش خود به ترویج رژیم غذایی یا بهداشتی-محصولات مرتبط می باشد.

متاسفانه این و دیگر شرکت ها سیاست نمی جلوگیری از آسیب ها در کامپیوتر است. برای من استرس از تبلیغات هدفمند آغاز شده زمانی که من خاموش کردم هورمونی کنترل بارداری در امید یک روز در تلاش برای باردار شدن است. گرفتن کنترل تولد یک کابوس بود — من در زمان چرخه ماه به تنظیم و من نمی دانم اگر چیزی اشتباه بود که احتمالا می تواند نگه داشتن من از داشتن بچه ها. بنابراین من بسیاری از جستجو در اینترنت برای مشکلات مرتبط با دوره های نامنظم و باروری است. من پس از بدست اطمینان و آزمون از من, پزشکان, اما در عین حال من شروع به گرفتن تبلیغات برای دوره محصولات آنها متوقف شده است. این تبلیغات ممکن بوده است در بر من واقعی وضعیت پزشکی, اما آنها مطمئن شوید که به من در مورد آن نگران باشید.

هر تامپون, دوره, شرت, قاعدگی جام و پد تبلیغات بود فقط یک یادآوری از چیزهایی که من می ترسید تمام طول روز ، هیچ فرار از نگرانی های من, به ویژه هنگامی که آن نگرانی به نظر می رسید به دنبال من در اطراف تقریبا همه جا رفتم.

من تنها زن سن 25-35 که چشم انداز سرازیر است با تبلیغات مرتبط با باروری دوره یا نوزادان است. “به نظر می رسید مانند روز من 25 شدم کاملا هرزنامهای با تخمک گذاری و بارداری تست آگهی” 34 ساله مولی بنوا به من می گوید در یک ایمیل. “من متوقف رفتن در یوتیوب زیرا حتی پس از رفتن به یوتیوب آگهی های گزینه های بخش و مسدود کردن خاص آگهی های من نمی تواند فرار از آنها.” بنوا که زندگی در انگلستان تشخیص داده شد با نارسایی زودرس تخمدان از تخمدان ها تعطیل در 29 و هرگز کودکان بیولوژیکی. او می گوید که او هنوز هم می شود خدمت بارداری مربوط به تبلیغات آنلاین در سن 34 اما در حال حاضر او همچنین تبلیغات مربوط به یائسگی است. “من آن را عمیقا ناراحت کننده,” او می گوید.

تبلیغات کار توسط مصرف کننده میل چیزی است که آنها لازم نیست به طوری که آنها آن را خرید. اما زمانی که تبلیغات یادآوری یک فرد از چیزی است که آنها نمی تواند داشته باشد, آن می تواند دردناک باشد. شما نمی توانید به رفتن به فروشگاه برای خرید یک نوزاد یا یک عملکرد رحم است. شما می توانید خرید و رهایی از غم و اندوه در آمازون است.

به عنوان رفتار مردم منتقل شده و با شروع این بیماری همه گیر کوروناویروس در طول چند هفته گذشته تبلیغات برخی ببینید منتقل کرده اند و همچنین. الکل تحویل تبلیغات sweatsuit تبلیغات بدنسازی صفحه اصلی تبلیغات و دیگران در حال نشان دادن تا بیشتر در برخی از خوردها. برای راشل کافمن فروشگاه عرضه دفتر تبلیغات برای کاغذ توالت و ضد عفونی کننده دست را شروع کرده اند ظاهر می شود. “من هرگز بدست کسانی که تبلیغات قبل به مانند یک ماه پیش” او نوشت: در Facebook دهید. او به من می گوید در یک پیام که تبلیغات خود را ندارد و باعث استرس اضافی اما او شده است کلیک کردن بر روی آنها را از امید آن موارد را در سهام بنابراین او می تواند کمک به ارائه برای خانواده اش.

“من مسن پدر و مادر بودند که در خارج از کشور تا هفته گذشته و آسم برادر با نیازهای ویژه, بنابراین من انجام بهترین من برای مطمئن شوید که هر کس اصول آنها نیاز دارید. تا زمانی که من دیدن تبلیغات من هیجان زده,” او می گوید. “همه چیز به فروش می رسد. در هر زمان. و که فقط برگ من کمی بیشتر کاهش یافته تر از قبل.” چرا که او را با کلیک کردن بر روی این تبلیغات این احتمال وجود دارد که او را ببینید بیشتر از آنها ایجاد یک چرخه امید و ناامیدی در استرس زا در حال حاضر زمان است. “این درنده,” او می گوید.

بر خلاف کسانی که شما به دنبال در رسانه های اجتماعی چه تبلیغات در خوراک خود را سخت تر برای کنترل. وجود دارد مسدود کننده های آگهی و یا مراحل یک فرد می توانید سعی کنید برای به حداقل رساندن قرار گرفتن در معرض خود را به انواع خاصی از تبلیغات — اما عدم شفافیت در اطراف چگونه و چرا آنها ظاهر می شود می تواند باعث سردرگمی در مورد چه اقداماتی را. علاوه بر مرور چگونه برای جلوگیری از تبلیغات ایجاد کار اضافی برای آسیب دیده اند که در حال حاضر ممکن است در مبارزه.

تبلیغات هدفمند می تواند به خصوص وحشیانه یادآوری از تروما به دلیل تبلیغات احساس شخصی و فردی و از آنجا که آنچه شما برای جستجو و یا فهرست آنلاین می تواند تبلیغات شما ببینید ایجاد یک حلقه بازخورد از درد است. جیلیان Brockell نوشت: واشنگتن پست در مورد دیدن بارداری, تبلیغات مرتبط و حتی پس از او فرزند مرده بود. این تبلیغات منعکس چه زندگی مانند قبل از فرزند فوت کرد به دلیل آنچه که او تا به حال جستجو و تعامل با آنلاین به صورت ماه به عنوان او آماده برای یک کودک. به نظر می رسد غیر ممکن است که این انتقالها می توانند یاد بگیرند که خیلی در مورد شما اما نمی دانند که یکی از چیزهایی که باعث خاص و تبلیغات به قدری دردناک است. “اگر شما الگوریتم های هوشمند به اندازه کافی به درک که من باردار بود یا که من تولد داده و سپس آنها قطعا می تواند به اندازه کافی هوشمند به درک که من عزیزم مرده و تبلیغ به من درآمده — و یا شاید فقط شاید نه در همه” Brockell نوشت.

هنگامی که آنچه که شما در جستجوی آنلاین را با گذشته تروما و یا چیزی است که شما آماده برای به اشتراک گذاشتن تبلیغات مرتبط با این موضوعات می تواند احساس نه تنها مضر به سلامت روان خود را, آنها همچنین می تواند آشکار. برای یک فرد کاوش خود را در تمایلات جنسی یا جنسیتی مثلا تبلیغات در یک برنامه و یا صفحه نمایش کامپیوتر ممکن است دور آنچه یک فرد جستجوها در خصوصی.

“زمانی که شما در یک فضای که در آن شما هنوز هم به طور بالقوه نیاز به نه بود که شما هستند — شما هنوز هم “مستور’ — غیر منتظره یادآوری می تواند احساس بی ثباتی می گوید:” Tia دوله ارشد بالینی افسر عملیات در تروور پروژه خودکشی پیشگیری سازمان جوانان LGBTQ. دل می گوید که تبلیغات هدفمند همچنین می توانید با قرار دادن افراد در معرض خطر اگر مثلا یک فرد جوان سهام یک کامپیوتر با یک خانواده است که قبول نمی کند جنسيت و یا تمایلات جنسی و تبلیغات مربوط به خود را در اینترنت جستجو پاپ آپ. علاوه بر این نگران کننده است که آنچه که شما در جستجوی نشان خواهد داد تا در راه های غیر منتظره بعد از آن می توانید اضافه کردن به فشار روانی.

اگر تبلیغات شما را به یاد چیزی است که شما می خواهم و نه راز است که همچنین می توانید اضافه کردن به احساس شرم. کلمبیا مدرسه کسب و کار پروفسور مایکل Slepian که تحقیق چگونه نگه داشتن اسرار مردم تحت تاثیر یافت که آنچه در واقع مضر ترین مورد اسرار است نشخوار بر روی آنها به تنهایی — و نه لزوما عمل پنهان کردن چیزی. “بنابراین اگر چیزی در سایت شما به یاد راز خود را که دقیقا وضعیت که در آن ما می دانیم که اسرار ما آسیب برساند ترین,” او می گوید.

ماریا Rago رئيس جمهور هیئت مدیره انجمن ملی بی اشتهایی عصبی و اختلالات همراه با آن, می گوید که برای افرادی که اختلال در غذا خوردن “آنها هم می تواند به پایین مسیر بهبودی و یا آنها می تواند به پایین مسیر به مریض تر و یا اقامت بیمار است.” رسانه ای است که کسی که مصرف می تواند بر بهبود احتمالا وسوسه انگیز ناسالم طرز تفکر است. اگر کسی با اختلال در غذا خوردن تحقیقات رژیم غذایی مثلا سپس وعده غذایی مکمل های غذایی و یا رژیم غذایی ads ممکن است برای آنها. بانی برنان منطقه ای بالینی مدیر خوردن بازیابی در شهر دنور کلرادو می گوید: این خطرناک یادآوری و یا تصاویر فقط نمی آمد از تبلیغات هدفمند آنها می توانند از هر نقطه در زندگی روزمره است. حتی برای افرادی که قوی بهبود برنان می گوید: می توان آن را سخت به دور زمانی که آنها به چیزی است که آنها را به یاد خود را اختلال در غذا خوردن.

من شده است با گرفتن تبلیغات برای دست صابون بیش از چند هفته گذشته و آن را احساس می کند غیر ممکن است بدانید که اگر این دلیل است که من بوده ام به دنبال حقایق در مورد شستن دست در میان نگرانی از Covid-19 یا اگر هر کس دیگری نیز دیدن همان تبلیغات هستم. شوهر من می گوید او نیست متوجه هر یک پس از آن باعث می شود من فکر می کنم که آن را به خاطر من در حال دیدن سایت اینترنت. یا شاید به این دلیل است که بسیاری از تبلیغات به نظر می رسد فکر می کنم زنان انجام دهید شستن و خرید حتی اگر در خانه ما تقسیم وظایف داخلی به طوری که شوهرم مغازه ها برای مواد غذایی. سارا Wachter-tablet wallpapers نوشت: در کتاب او از لحاظ فنی اشتباه است که این نوع جنسیتی و نژادپرستانه مفروضات می تواند تبدیل به عمیق تر تعبیه شده که شرکت های فن آوری با استفاده از پروکسی داده — مانند قطعات داده است که استفاده از کوکی ها برای ردیابی افراد. مهم نیست که دلیل این تبلیغات وجود دارد دیدن تبلیغات در مورد دست شستن می افزاید: به من چرخه نگرانی و تعجب که در حال تماشای چه آنلاین.

تبلیغات هدفمند می اکو و تقویت آنچه شما در مورد نگرانی و جستجو برای در 3 هستم که شما نمی توانید خواب. تماشای نگرانی من به فروش می رسد به من به عنوان من سعی کردم به شکل از آنچه که ممکن است اشتباه با من بدن خود احساس معده تان شدیدا. چون من نگران داشتن کودکان و نوجوانان است که موضوع بسیاری از تبلیغات برای مردم در من جمعیتی هر تبلیغ شد همچنین یادآوری چگونه ممکن است مناسب نیست ، که جمعیتی دیگر.

که یک مشکل بزرگ با برخی از این تبلیغات هدفمند. آنها احساس می کنند باید شخصی به فرد, اما آنها همچنین تبلیغ معمولی چیزهایی مانند ازدواج و داشتن فرزند و داشتن یک خانه. اگر کسی مناسب نیست به این کنوانسیون این تبلیغات می تواند به تقویت چقدر آنها از مطالعه خارج شدند که می تواند گیج کننده که تبلیغات آنها به طوری خاص برای یک فرد اما دست از این بزرگتر نکات در مورد زندگی خود را. اردن Woodruff است که مدیر یک اختلال اضطراب فراگير پشتیبانی گروه در Facebook و او می گوید که در میان این گروه بسیاری از افسردگی و اضطراب و احساس مردم در مورد هدفمند ads می آید از افراد مانند مراسم عروسی کودکان و نوزادان.

با دیدن این تبلیغات احساس می کند مانند گرفتار شدن در یک uncanny valley که ربات نمی تواند کاملا متقابل بیش از واقع بینانه به انسان محبت و یا درک. “بودن به طور مداوم یادآوری است که من برای همیشه حذف شدند از جمله یک عنصر اصلی وجود دارد ؟ آره که نیش زده یک بیت می گوید:” Kalvitis. “چه کسی نیاز ‘mean girls’ هنگامی که شما را کوچک روبات؟”

ثبت نام برای کالا’ عضویت در خبرنامه. در هفته دو بار ما برای شما ارسال محصولات بهترین داستان های کاوش در آنچه ما خرید چرا ما آن را خرید و به همین دلیل آن مهم است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>