Taylor Swift آلبوم جدید نشان می دهد که اجتماعی فاصله به او خدمت کرده است به خوبی


Taylor Swift sits on the ground in front of a tree.
نه از جنگل.
گروه موسیقی جهانی

معمولا به نظر من واهی و پوچ overreaching زمانی که مردم پیشنهاد روشن را به طرف قریب به اتفاق اختلالات از همه گیر shutdown. اما من ممکن است به یک استثنا برای این مورد تیلور سویفت. این زن زندگی برنامه ریزی شده است سال پیش تا کنون از او midteens. این هنرمند خلاق هر پیگیری شده است اجرا از طریق استراتژیک مدل هماهنگ مانند چند مرحله عملیات نظامی و موقعیت را انتخاب کنید تا در غالب پاپ بادها مسلما به تدریج کاهش اثر است. در این تابستان او میله میله به ادامه تور بین المللی در اطراف ماه اوت گذشته را انتشار عاشق. در حال حاضر مانند هر نوازنده دیگری از سوپراستار به sideperson او تا به حال همه که yanked را از زیر او. یکی کاملا عادت به تنبلی کنم ؟

جواب آمد پنج شنبه صبح وقتی سویفت اعلام کرد که او شروع به نوشتن و ضبط کل یک آلبوم جدید در ماه آوریل بود و آماده برای انتشار آن در نیمه شب. در ابتدا من شک و تردید بود یکی از پاپ پیشرو متخصصین کنترل می شود تا خود به خود—شاید آماده سازی مخفیانه بوده است در جریان زودتر ؟ اما سریع بود تا حمایت خود را همکار اصلی در اینجا هارون Dessner که نوشته شده است که او بیش از حد مبهوت شدم, توسط, خوب, تردستی روند. در عین حال حتی با این چرخش 16-آهنگ چرخه است که باعث می شود تا سریع هشتمین آلبوم استودیویی فرهنگ عامه به نظر می رسد به وجود می آیند از یک بیشتر متمرکز, غور و تعمق, خلق و خوی از همیشه قبل از. آن را تقریبا رایگان از تلاش و استرس در آشکار و حتی او را بهترین کار می کنند. عاشق مثلا دیدم برخی از زیباترین ساخته های شکسته توسط کوره در رفته pop anthems چندین برابر بیش از حد نابالغ برای یک هنرمند در مورد به نوبه خود 30 به عنوان سریع که در ماه دسامبر. شاید او می توانست با استفاده از یک فصل در مستند طولانی پیش اگر از آن می توانست بدون رنگ پریده جهانی همه گیر.

فرهنگ عامه نیست و شبیه و یا به نظر می رسد کوچکترین مزاحمتی برای هر تعریف جریان اصلی موسیقی پاپ در سال 2020 است.

این آلبوم ورود ناگهانی است که نه تنها خود را شگفت زده. یک بخش از سویفت هنردوستان خودم شامل بلند مشکوک (دفعات بازدید: امیدوار) او ممکن است به سمت چپ به نوبه خود در آینده منتشر شده است. اما بسیاری از ما تا به حال در ذهن rootsy بازبینی از کشور-موسیقی گذشته و یا آکوستیک آلبوم انعکاس عشق او را از 1970s خواننده-ترانه سرایان مانند جیمز تیلور (برای او نامگذاری شد) و جونی میچل. شنبه اعلام می توانست تشویق کسانی که حدس توجه به فرهنگ عامه به عنوان یک عنوان نه به ذکر است, سیاه و سفید, عکس پوشش سریع به مراتب بیشتر وسعت کالیفرنیا جنگل. اما نه با حضور Dessner چند نوازنده از جانبازان indie-rock band ملی به عنوان co-نویسنده و تهیه کننده در یک مزیت از آلبوم گذشته از پنج آهنگ با دیرینه استودیو شریک Jack Antonoff (همه در امن و حذف از استودیو جداگانه در شهرهای مختلف). پس از همه, سریع, شد, ورزشگاه-پاپ prima donna که تف تغزلی سم در سال 2012 بیش از یک کمال است تمایل برای “برخی از indie در, رکورد است که خیلی خنک تر از مال من است.” در حال حاضر در اینجا او در cahoots با نه تنها برخی از نخست indie مظنون اما از طریق Dessner یک گروه راک-و-جدید-موسیقی متقاطع نوازندگان شما می خواهم هر چه زودتر انتظار برای پیدا کردن gigging در نیویورک تجربی محل Le Poisson روژ. نتیجه این است که بخشی از یک فرمت منطقی از عاشق‘s بیشتر مقهور لحظه و در همان زمان خروج از کل قبل از مسیر.

من تا به حال برخی از پیش نگرانی در مورد که من در رکورد به عنوان دقیقا عاشقانه Dessner اصلی گروه است. اما این ترتیبات در فرهنگ عامه به مراتب بیشتر محدود و در هر مورد یک نسخه از ملی به ریاست تیلور سویفت نمی تواند ملی در همه. این آلبوم مجموعه اردوگاه در وسط زمین که در آن Swift را متمایز مکالمه cadences و میانی آوازی emoting در مقابل یکدیگر با پیانو مینیمالیستی چهره و بافت مصنوعی توسط Dessner یا Antonoff با ظریف colorations از رشته ها و شاخ. نزدیک ترین سابقه را به عنوان موسیقی-منتقد توییتر consensed در عرض چند ساعت از انتشار آن ممکن است در اواسط تا اواخر 1990s Sarah McLachlan—که در سال 1999 آلبوم زنده Mirrorball به عنوان آن را در مشترک با ششمین آهنگ اینجا—یا beatless نسخه از انگلستان trip-hop در همان دوره حداقل در این رکورد را بیشتر دارای نور لرزان ectoplasmic لحظات مانند “اشک من کمانه” (که در آن Swift ممکن است تصویر کشیدن یک لفظ روح) و “ظهور و تجلی عیسی.” هنگامی که آن را تسریع دنده یا دو ممکن است احضار اهنگ از پایین-سرعت زغال اخته یا ژاکت کش باف پشمی (اتفاقا یک مورد لباس که cameos در بیش از یک فولکلور آهنگ). آنچه در آن نیست و شبیه و یا به نظر می رسد کوچکترین ناراحت است هر چه تعریف جریان اصلی موسیقی پاپ در سال 2020 است.

حتی بیشتر auspiciously, فرهنگ عامه می شکند با هر دو زمان پاپ گفتمان و سریع خود بدترین گرایش توسط disentangling خود را بطور قابل توجهی از عموم روایت از زندگی خود را. که کل الگوی کار خود را آغاز کرد و گناه به اندازه کافی زمانی که او یک نوجوان کشور ترانه سرا کشیدن افراد خود را از صفحات خود را در مجلات, اما به عنوان او در شهرت و پاپ فرهنگ تر شد تثبیت شده بر روی رسانه های اجتماعی خود نمایندگی و درون افراد مشهور دشمنی—Swift آهنگ ها شروع به سقوط در خود pandering به استن-فرهنگ اطفاء شهوت با نگاه و بیش از حد اغلب انجام منتقدان برای آنها کار می کنند. این نادر آمد و در سال 2017 به شهرتکه سعی کردم به روی چیزی حساب کردن با خرید اینترنتی از مشخصات بالا در جنگ با کنی وست و کیم کارداشیان, اما نمی تواند به نظر می رسد برای کمک به reenacting جنگ و تلاش برای امتیاز. عاشق تر از تلاش برای طفره زدن رایگان, اما, انجام, انداختن, محل پین در آن تغزلی نقشه باعث طرفداران برای درمان او موسیقی کمتر به عنوان stand-alone آثار هنری و احساس نسبت به زندگینامه پیام برای رمزگشایی شود. اشتباه نکنید من برای زیبایی پیوریتن ها در اینجا—gossipy سرگرم کننده انحراف است که زندگی و آثار هنرمندان همیشه ارائه مخاطبان اما در extremis آن را تبدیل به یک سیاه چاله که پرستوها همه کار را ارزش های دیگر. و در عصر ما با ما باشید با آب گرفتگی بسیار خام اطلاعات بدون در نظر گرفتن ارزش خود را و یا معنای آن است که همیشه یک چالش برای قطع اتصال از آن و تعامل در هر حالت دیگر.

از گوش دادن به Swift بحث در مورد روانی گیره گرفتن از رشد hyperfamous در این زمستان گذشته این مستند را از دست ندهید Americana, آن را آسان برای همدردی با, چگونه مصرف که بررسی شد ، اما آن را کمک به او را بشنود shucking برخی از آن در فرهنگ عامهکه به عنوان امتیاز به طور مستقیم به مناطق گسترده ای بین افسانه و واقعیت است. به عنوان سریع نوشت: در یک آلبوم مقدمه که او نوشته او شروع به از تصاویر منحصر به فرد است که پس از آن پیشنهاد شخصیت و حالات تا زمانی که او در بر داشت خودش را “نه تنها نوشتن من داستان خود را, اما همچنین نوشتن در مورد و یا از دیدگاه مردم من هرگز ملاقات مردم من شناخته شده, و یا کسانی که من آرزو می کنم من تا به حال. … افسانه ها, شبح, داستان و حکایات. داستانهای تخیلی و مثلها. شایعات و افسانه است. … در انزوا تخیل من اجرا شده است ، فرار به فانتزی تاریخ و حافظه است.”

به نمایش گذاشتن نمونه ای از یک آهنگ در اینجا تراوش می کند که از طریق تمام کسانی که بینابینی دسته بندی ها “آخرین های بزرگ آمریکایی سلسله”—که آغاز می شود به عنوان midcentury داستان divorcée از سنت لوئیس که موانع یک سرمایه دار خیلی مهم نفت در رود آیلند (که به سرعت لگد سطل خود را) می رود و در را به تهمت ناروا زدن به شهر پر کردن استخر با شامپاین و کارت های بازی با Salvador Dalí. سویفت آواز می خواند “او تا به حال یک زمان شگفت انگیزی باعث خرابی همه چیز است.” در واقع این زندگی واقعی تاریخ Rebekah Harkness های گریز از مرکز اری برنده زن و حامی هنر (او تا به حال خود را باله شرکت) که در شیوه زندگی و ولخرجی خشم مودب جامعه در دهه پس از جنگ. پیچ و تاب می آید به سوی پایان, آهنگ وقتی سویفت نشان می دهد که Harkness’ عمارت است همان خانه خواننده خودش را در حال حاضر صاحب در رود آیلند, جایی که او بیش از حد آمده است به مراتب بیشتر جزئی) درگیری های محلی ایجاد. و او بسیار افتخار می گویند که او هم تا به حال “زمان شگفت انگیزی باعث خرابی همه چیز است.” بله این آهنگ طول می کشد تا سوال از او تصویر عمومی دوباره اما با استفاده از یک بسیار غنی اجتماعی ملیله از هر سویفت ترکیب قبل از. و آن “زندگی خوب است بهترین انتقام” اخلاقی غیر قابل مقایسه ای بهتر-مزاج بیشتر از قبلی ترش تلاش در طعنه زدن در مورد این موضوع. (مقایسه است و شاید حتی یک نقد پذیری از خود او ثروت و امتیاز هر چند من عطا کند که سخاوتمندانه تفسیر است.) و موسیقایی آن می نشیند و همراه در انجام نگرفته نوسان ضرب و شتم که ممکن است التماس کردن تصاویر از ی آمریکا swains اجتماعی-رقص در Harkness’ باغ احزاب است. در راه است که به نظر می رسد نوعی از فرهنگ عامهخود را در چارچوب مفهومی این رقم از “دیوانه” بیوه resurfaces در بعد آهنگ “دیوانه است.” (متاسفانه که یکی از معاملات در گسترده تر و بیشتر جدلی brushstrokes.)

شاید دیگر بیشتر narratively قابل توجه آهنگ در فرهنگ عامه است “تجلی” است که آغاز می شود با این تصویر از یک ارتش طوفان به ساحل که مقدمه می گوید که با الهام از “پدر بزرگ من دین فرود در Guadalcanal در سال 1942” و سپس کاهش آن در آیه دوم به یک صحنه در یک عامل مدرن اتاق که در آن یک زن علائم حیاتی هستند توفنده به عنوان کسی که نگه می دارد دست خود را از طریق پلاستیکی محافظ. “برخی از چیزهایی که” سویفت آواز می خواند “شما نمی توانید فقط در مورد صحبت می کنند.” بیش پایدار الکترونیکی آکورد سویفت توصیف این صحنه ها در گرم اندازه گیری هجا است که به ذهن کیت بوش “این زن کار می کنند.” این آهنگ به طور مشابه به نظر می رسد به unheralded روزمره heroics از پزشکی کارگران به عنوان سربازان خط مقدم بلکه بیمار پایدار چه چیزی می تواند او را در آخرین لحظات زندگی خواب “برخی از ظهور” به عنوان سریع آواز می خواند “با شما خدمت من با شما سقوط کنم.” این آلبوم تنها موضعی آهنگ یک یادگار از COVID-19 بحران هر چند آن را نیز می تواند سریع افکار سویفت را در خود جاری سرطان مبارزه و در نتیجه به عنوان یک عاقبت به معشوق’s قلب غم انگیز “به زودی شما بهتر است.” (او حمایت شد که ترانه های اولیه خود را الهام بخش گروه پس از آن شناخته شده به عنوان Dixie Chicks, و آن را یک طنز کوچک که در هفته گذشته سه نفر خود را منتشر گشت آلبوم Gaslighterکه در آن Natalie Maines مشخص تصویب برخی از سویفت را در خود آشکار رفتار در حالی که سریع خودش رو به سمت بیشتر باز داستان سرایی. جریان از نسل نفوذ جریان مرموز در راه است.)

در ضمن در “هفت” Swift به نظر می رسد به حمل و نقل و خودش را به آن سن آغاز با دید نوسانی بیش از یک نهر “بالا در آسمان/ با پنسیلوانیا در دست من است” و سپس اضافه می شود صاف و پوست کنده با تلخی “آیا هنوز هم وجود دارد چیزهای زیبا?” آهنگ حرکت به توصیف یک دوست دوران کودکی گیر در سوء استفاده های خانگی و ساده لوحانه تلاش برای کمک به طرح دختر فرار شاید با اجرای دور با هم به هند است. نوشتن از سوء استفاده از کودکان با این سبکی از لمس یک شاهکار است. “هر چند که من نمی تواند به یاد چهره شما,” سریع, آواز می خواند, او هنوز هم احساس عشق خود را برای یکدیگر “منتقل مثل ترانه های عامیانه.”

در غیر این صورت فرهنگ عامه حول محور سویفت موضوعات مورد علاقه از عشق و دل شکستگی, اما اغلب بدون اپرا صابون روش نمایشی. به عنوان او گفت: در دست Americana , مستند, به عنوان او حل و فصل به یک رشد پایدار—ارتباط با بازیگر انگلیسی جو Alwyn (آنها طرفداران این باورند که در پشت pseudonymous ویلیام باوری اعتبار به عنوان یک co-writer در دو آهنگ)—او هیجان زده به کشف کنند که او هنوز هم می تواند نوشتن در مورد شکستگی بدون اینکه دل. افتتاح مسیر “1” به نظر می رسد به منظور جلب در آخرین قلمرو میان “فانتزی, تاریخ و حافظه” تعمق اگر همه چیز می توانست به پایان رسید متفاوت با یک عشق از دست رفته. همچنین با راه اندازی او البته برای شخصی بهترین فحش شمارش: اولین خط خود اعلام کرد “من در برخی از گه” و بعد از آن او به شدت به اولین توپخانه F-بمب.

سویفت صدای منتقل شده از جلو درایو به یک نوع حلقوی, تعلیق اعطای وام یک احساس است که سریع است که به دنبال برای به اشتراک گذاشتن سوالات به جای حل و فصل استدلال.

سویفت نیز گفت که سه تا از آهنگ های این آلبوم به صورت یک سه گانه در مورد یک نوجوان مثلث عشق اما او در سمت چپ ما را به حدس می زنم که. واضح رکن اصلی است که “بتی” یک نوع از startlingly دقیق رجعت به سویفت نوجوان کشور سبک, اما یکی که آواز از ديدگاه 17 ساله به نام جیمز که خیانت دوست دختر خود را با یک پرت تابستان. رفتن متنی سرنخ آن به نظر می رسد احتمال وجود دارد که دو نفر دیگر هستند lushly نفسانی “اوت” از نقطه نظر گفت: پرت کردن خودش و احتمالا منجر تک “Cardigan” که پس از آن خواهد بود یک بتی یادآوری این امر است. هر چه راه حل چرخش دیدگاه تضاد تیز با سویفت گذشته بسیاری از آهنگ ها قربانی تحمل شهادت به این حقیقت که رفتار و آژانس می تواند تغییر و اسلاید در میان بازیکنان و دیدگاه. آهنگ “غیرقانونی امور” “اشک من با گلوله کمانه دار زدن” و “تبعید” (دو نفره است که می گوید: “جهان ملاقات Bon Iver باس ثبت نام”) ارائه بیشتر رشد کرده است تا در مقابل خیانت و رد.

وجود دارد بیشتر ساده آهنگ عشق در روز ثبت, بیش از حد, مانند “نامرئی رشته” نوعی که قطعات همه توقف در طول راه قبل از ملاقات دو عاشق, به عنوان اگر آنها می خواهم همیشه به نوعی در ارتباط است. شاید بله شاید اما (half-به نقل از آفتاب نیز بالا می رود) “آیا آن را خیلی قشنگ به فکر می کنم؟” بسیار بسیار بیش از حد است “صلح” است که در آن Swift صاحب که آزادی از تلاطم ممکن است در کارت در یک رابطه, با, اما ارائه می دهد همه چیز او می تواند تصور کنید—”شما من وحشی به شما یک کودک … من می میرند برای شما در راز است.” همراه با نزدیک “جعل” است که به دنبال این اواخر لحظه از فرهنگ عامه هستند که شاید اشاره نزدیک به صمیمیت اوج جونی میچل.

اما در سراسر فرهنگ عامه در همه آن حالات و رفتار گفتن, راه, سریع, صدا (به خصوص با Dessner) از تغییر رو به جلو رانندگی به یک نوع حلقوی تعلیق آشنایی احساس که سریع است که به دنبال برای به اشتراک گذاشتن سوالات به جای حل و فصل استدلال. با این حال او هنوز هم قادر به افزایش تنش ها زمانی به نام برای اغلب در standout پل بخش است. ذهن شما او را بیش از حد اغلب در معرض ابتلا به انتشار خود قدرت در فازی رمانتیسیسم و scattershot استعاره; 16 پایین کلید midtempo آهنگ های عینی بیش از حد بسیاری از; و ذوق indie پرنیان از موسیقی به عنوان یک کل می توان بیش از حد فضای کمی برای او archness و mischievousness. انزوا باقی مانده است او ضعف هر دو هنری و در هر بزرگتر تحلیل سیاسی. مسکوت هواپیماهای بدون سرنشین و ostinatos احتمالا او را از مسیر که cul-de-sac. اما به عنوان یک کل فرهنگ عامه می یابد سویفت در حال رشد به او فولر خود مطمئن تر شدن نحوه عمل سن او به ظاهر بیشتر به سرعت در عرض چند ماه از در پنج سال گذشته در کنار هم بدون هیچ گونه عمده تصادفا. که شایستگی برخی از پر سر و صدا و البته اجتماعی فاصله جشن.

برای اطلاعات بیشتر تخته سنگ, موسیقی, پوشش, گوش دادن به فرهنگ Gabfest سالانه “تابستان قدم زنی با تبختر” قسمت زیر دانلود کنید.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>